Ja wie weet ouwe reus.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben alleen bang voor snelle uitgroei omdat mijn haar beet kort is zoals je kon zien op de foto. Als het dan vet veel geld kost is het miss zonde
Miss dat ik in de vakantie ff langs een paar kapperszaken loop. Die verse chimo's kunnen mij dan voorzien van adequaat advies.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wie weet ouwe reus.
Jajaquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Is gewoon irritant hoor. Alsof je in een achtbaan zit maar zonder in een achtbaan te zitten. Onnodig.
AMWF is goeiequote:Op vrijdag 20 december 2019 23:52 schreef Kiid het volgende:
Ik ga fapje leggen idd Myrr. Alleen nog ff de juiste categorie vinden
Ben inmiddels al klaar met fappen hoorquote:Op zaterdag 21 december 2019 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
AMWF is goeie
Of check het kanaal van Alex adams
Ik app je het adres en er is in ieder geval één lekker hapjequote:Op zaterdag 21 december 2019 09:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn en zijn er snacks
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:17 schreef 00wildchild het volgende:
Zal wel gewoon een semi saaie wedstrijd worden. Niemand wordt afgeslacht.
Ik denk niet dat ADO gaat winnen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik gok toch op een enerverende wedstrijd.
Klopt, maar die kunnen er sowieso geen moer van.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ADO gaat winnen.
Eensquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar die kunnen er sowieso geen moer van.
Laat die maar lekker een hoop pallets opstapelenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat die maar lekker een hoop pallets opstapelen
Oh wacht
quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alsof Porsche niet al rond genoeg is
Het ziet er gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En toch stoort dit mij mateloos als ik er een zie rijden. Zal wel autisme zijn.
Jij hebt er kijk op vriendquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon niet uit.
Jij gaat voor Japanse betrouwbaarheid. Heel verstandigquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een groot fan van Nissan met 2 auto's
Qashqai en de micraquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij gaat voor Japanse betrouwbaarheid. Heel verstandigwelke Nissans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |