Lekker gedaan meid.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:58 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, mijn salaris plus een bonus van 3 procent
Jazeker heb hele discussies met m’n D. Iets om bloed mee onder zijn nagels vandaan te halen. Ik doe alsof ik Porsches lelijk vind (oké vind ik ook) en daar kan hij echt mad om worden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook een mooie bolide kan waarderen
Wtf ok Ashquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jazeker heb hele discussies met m’n D. Iets om bloed mee onder zijn nagels vandaan te halen. Ik doe alsof ik Porsches lelijk vind (oké vind ik ook) en daar kan hij echt mad om worden.En dan krijg ik straf enzo ahahha
Dat deed ik ook toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jazeker heb hele discussies met m’n D. Iets om bloed mee onder zijn nagels vandaan te halen. Ik doe alsof ik Porsches lelijk vind (oké vind ik ook) en daar kan hij echt mad om worden.En dan krijg ik straf enzo ahahha
werk je niet?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Lekker gedaan meid.
Ik had een miezerige 1070 euro
part time + voltijd studiequote:
Porsches zijn mokernice man. En ze zitten goed in elkaar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ome DUO springt bijquote:
@Solotovskiquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:54 schreef TTSS het volgende:
Opkankeren met je Japanse homofilmpjes teringmongool
Ik vind die lampen echt lelijk en voorkant mist echt body. Ik weet waarom het is enz enz maar vind hem gewoon te laag uitgesneden en veel te vriendelijk ogen. Achterkant is wel keilekker.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Porsches zijn mokernice man. En ze zitten goed in elkaar.
Bij straf moet ik denken aan?
Mag ik wel hopen jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ah, nou op een gegeven moment zit je er lekker warmpjes bij
Nee gun enkel Noel de eerquote:
Ik vind die ledjes in vierkantvorm wel lelijk. Waarom niet gewoon ronde leds?quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik vind die lampen echt lelijk en voorkant mist echt body. Ik weet waarom het is enz enz maar vind hem gewoon te laag uitgesneden en veel te vriendelijk ogen. Achterkant is wel keilekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |