Wie zat er nou te janken danquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die jankspeech van hem zegt genoeg over wat die belt waard is
Ricoquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zat er nou te janken dan
Wie zat er nou op een brancard danquote:
Jij straksquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wie zat er nou op een brancard dan
Sowwwwwwquote:
Vandaag weer strak binnen de lijnen gereden in Abu vriend. Was ff peentjes zweten maar ik blijf ijskoudquote:
Ja heb je hem uit het water kunnen houden?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vandaag weer strak binnen de lijnen gereden in Abu vriend. Was ff peentjes zweten maar ik blijf ijskoud
Steady. Mijn bandenmanagement is echt on point de laatste tijdquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja heb je hem uit het water kunnen houden?
Maar goed dat daar onmogelijk regen kan vallen. Hoe was je pace maat
Eerlijk is eerlijk, ze nemen de boel hier wel over. Eigenlijk wel absurd want ze zijn allemaal 1.70 bij 70kg. Het is dat ze altijd in groepen jagen zoals hyena'squote:Op zaterdag 21 december 2019 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn maar klote eeuwen om Marokkaantje te zijn.
Op een brancardquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff
Heb zin echt zin om rondjes om jullie heen te rijden
Och die paar grijpstuivers die ze pakken in de criminaliteit.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ze nemen de boel hier wel over. Eigenlijk wel absurd want ze zijn allemaal 1.70 bij 70kg. Het is dat ze altijd in groepen jagen zoals hyena's
Dat boeit ook niet, maar loop de steden eens door. Voor iedere Nederlander die er wordt geboren komen er 2/3 van die berbers.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och die paar grijpstuivers die ze pakken in de criminaliteit.
Niet waar ik loop.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat boeit ook niet, maar loop de steden eens door. Voor iedere Nederlander die er wordt geboren komen er 2/3 van die berbers.
Voor de kinderbijslagquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat boeit ook niet, maar loop de steden eens door. Voor iedere Nederlander die er wordt geboren komen er 2/3 van die berbers.
Zo echt hequote:Op zaterdag 21 december 2019 23:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij zouden wel mooie Nederlandse baby's kunnen maken
Zullen we testen?quote:Op zondag 22 december 2019 00:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een selfie van ons twee zou sneller viraal gaan dan een hoer met aids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |