SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
[ Bericht 0% gewijzigd door houdjemond op 20-12-2019 17:44:05 ]T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Mag sowieso een stuk hoger jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgend jaar wil ik Child in time op 1
Wtfquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:34 schreef Pino112 het volgende:
1035 Snelle Reünie 2019
Snelle in de Top 2000, genot!
Ik heb dat nummer dus echt op moeten zoekenquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:34 schreef Pino112 het volgende:
1035 Snelle Reünie 2019
Snelle in de Top 2000, genot!
En, is het wat?quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer dus echt op moeten zoeken.
Ik ga er ook op stemmenquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgend jaar wil ik Child in time op 1
Ik hoop dat ik het gewoon mis ga lopen, ik ken zoveel niet en dat hou ik graag zoquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer dus echt op moeten zoeken.
Nee, maar wel beter dan Flex en die kleinequote:
Marvin doet het sws slecht dit jaarquote:
zal ook wel weer aan toeval liggen.quote:
daar zullen de manipulatiemensjes wel verandering in brengen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:43 schreef asco het volgende:
[..]
Als tie volgend jaar weer zo stijgt zit tie overdag.
En System er weer achteraan..quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:41 schreef MTheBassman het volgende:
geheel toevallig wordt Angel of Death ook weer tussen 3 en 4 uur 's nachts gedraaid. Het zal ook weer niet hoor.
Echoes overigens tussen 5 en 6.
dit. Het klagen hoort er gewoon bij.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:46 schreef alopio het volgende:
Lijstjes genot
Klaag genot
Top2000 is aan!
Sowieso mag er wel meer van Queens in.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:52 schreef Eightyone het volgende:
Dochters is weer 14 plekken gestegen.
*diepe zucht*
En No one knows (m'n grote jaren 00-lieveling) blijkt 44 plekken gedaald.
*zucht andermaal*
Yep, My God is the sun (die in een persoonlijke jaren 10-lijst weer de bovenste drie zou halen).quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso mag er wel meer van Queens in.
Ja, erg sterk nummer. Ook moeten nummers als The Sky Is Falling of Mosquito Song er echt in. Maar ja, het top 2000 publiek kent immers er al heel weinig van.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Yep, My God is the sun (die in een persoonlijke jaren 10-lijst weer de bovenste drie zou halen).
Maar die hoor je amper ergens.
Ik pak alvast de popcorn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik ga even de lijst bekijken en klagen
Moment
dit denk ik elk jaar, en elke keer als zo'n nummer langskomt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:04 schreef alopio het volgende:
Sommige nummers denk in wel, wie stemt hier op? En is dit nu echt een van de 35 beste nummers ooit?
Wansmaak Nederland weer
Ik ben geen Boomer, maar ééntje uit de lost generation, maar....quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:54 schreef MTheBassman het volgende:
One van Metallica naar 21 gestegen, hier ben ik dan wel weer blij mee.
Ik blijf Disturbed op 18 alsnog een schande vinden.
Ik ben de enige in dit hele topic geloof ik en heb er zelf niet eens op gestemd dit jaarquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik ben geen Boomer, maar ééntje uit de lost generation, maar....
wie zijn die millenials die deze slechte copie van het "best wel te pruimen origineel van S+G" zo waarderen. Wat is de meerwaarde die deze Metal-heren toevoegen?
Of zijn de millenials niet bekend met S+G?
Van 2000 tot 1954 valt het mij nog meequote:
Klopt, ik vraag me af waaromquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:39 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Marvin doet het sws slecht dit jaar
Shockingquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:41 schreef MTheBassman het volgende:
geheel toevallig wordt Angel of Death ook weer tussen 3 en 4 uur 's nachts gedraaid. Het zal ook weer niet hoor.
Echoes overigens tussen 5 en 6.
Die van Disturbed gaat, doordat het zo moddervet aangezet is, nogal direct richting de onderbuik. Daar zijn velen nogal gevoelig voor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
wie zijn die millenials die deze slechte copie van het "best wel te pruimen origineel van S+G" zo waarderen. Wat is de meerwaarde die deze Metal-heren toevoegen?
Ik zou het kunnen uitleggen. Ben zelf 24 maar niet met de meest representatieve muzieksmaak.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
"de enige"?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben de enige in dit hele topic geloof ik en heb er zelf niet eens op gestemd dit jaar
De enige die de cover van Disturbed geniaal vindquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
"de enige"?
Bedoel je wel of niet bekend met S en G?
Avond was juist weer gestegen. Misschien omdat Boudewijn inmiddels meer bij het publiek van Radio 5 hoort dan bij het huidige Radio 2.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:11 schreef Fred_B het volgende:
Bijna alles van Boudewijn de Groot gaat omhoog en vaak hard ook. Was daar een reden voor?
houdjemondquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De enige die de cover van Disturbed geniaal vind
Ja hoi!quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Zelf niet op gestemd..quote:
Nou ja, hij doet het in de Top 2000 dus juist verbazingwekkend goedquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:12 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Avond was juist weer gestegen. Misschien omdat Boudewijn inmiddels meer bij het publiek van Radio 5 hoort dan bij het huidige Radio 2.
The Kik is heel wat theaters afgegaan in Nederland waarbij ze alleen nummers van Boudewijn de Groot speelden. Daar kwamen ze ook vaak in talkshows over praten (Beau, Pauw en dergelijke).quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:11 schreef Fred_B het volgende:
Bijna alles van Boudewijn de Groot gaat omhoog en vaak hard ook. Was daar een reden voor?
Hier ben ik niet op tegen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Imagine Dragons prima aan het dalen
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Imagine Dragons prima aan het dalen
Ik had Henk met het origineel van The Sound Of Silence ook nog wel in de lijst verwacht.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:15 schreef Poppejans het volgende:
Floor en Henks positie vond ik beetje tegenvallen, dacht wel dat half NL daar met mij op zou stemmen
Elan VAN Nightwish vind ik dan weer verbazingwekkend hoog. Wel erg tof, daar niet van
Ok, hoe dan ook een goede zaakquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
The Kik is heel wat theaters afgegaan in Nederland waarbij ze alleen nummers van Boudewijn de Groot speelden. Daar kwamen ze ook vaak in talkshows over praten (Beau, Pauw en dergelijke).
Ja, ik ook! Deed hij echt enorm goed en ook die video werd veel bekekenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had Henk met het origineel van The Sound Of Silence ook nog wel in de lijst verwacht.
Sommige artiesten hebben er heel wat voor overquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:19 schreef Berkery het volgende:
Talk Talk heeft een aardige push gekregen.
Nummer 2000 is juist een reden voor heel veel mensen om er het jaar erop nog op te stemmen. Heel veel nummers halen het na 1 jaartje 2000 het jaar erop gewoon nog steedsquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:12 schreef FlyingEagle het volgende:
Crosby, Stills & Nash - Suite: Judy Blue Eyes, staat nu op 2000. Die ligt er volgend jaar er ook eruit denk ik.
Welke bedoel je?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:21 schreef molloot200 het volgende:
Leuk al die statistieken die je kan zien op de website trouwens! Was vorig jaar volgens mij nog niet
Moet natuurlijk plaats maken voor het 40e Blof/Coldplay nummer.quote:
Snap niet dat men Dochters de beste Borsato song vindt... Margarita is ergens 450 ofzo en dat is duidelijk de beste van hem.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:52 schreef Eightyone het volgende:
Dochters is weer 14 plekken gestegen.
*diepe zucht*
En No one knows (m'n grote jaren 00-lieveling) blijkt 44 plekken gedaald.
*zucht andermaal*
Ik vind zelf Ik Leef Niet Meer Voor Jou en Dromen Zijn Bedrog zijn beste nummers.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Snap niet dat men Dochters de beste Borsato song vindt... Margarita is ergens 450 ofzo en dat is duidelijk de beste van hem.
Naja, hij raakt een beetje uit beeld en dan blijft iets als dochters natuurlijk wel hangen. Want al die huisvrouwen met een dochter stemmen daar op
Ja, die gaan voor de waan van de dag, kunnen ze verder ook niet veel aan doen, hun hersenen zijn nog niet helemaal uitgerijptquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef molloot200 het volgende:
De boer dat is de keerl op nummer 5 bij de 16-20 jarigen
Tja, je weet wat je te wachten staat als Disturbed op 18 staat.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:23 schreef alopio het volgende:
Godver...Davina Michelle met het duurt te lang is flink gestegen ook, nu op plek 144! Hoe dan! Dit nummer hoort überhaupt niet in deze lijst thuis
Ik ben niet zo'n fan van begrafenis nummersquote:
Komt door hun Pinkpop optreden dit jaar vermoed ik. Wel fijn dat hij is gestegen trouwensquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef MTheBassman het volgende:
A Forest wel gestegen. Dat vind ik wel mooi.
Borsato heeft geen beste nummers. Punt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind zelf Ik Leef Niet Meer Voor Jou en Dromen Zijn Bedrog zijn beste nummers.
Dat vind ik serieus minder storend dan Het duurt te lang op plek 144...wtfquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja, je weet wat je te wachten staat als Disturbed op 18 staat.
Ik denk dat de uitspraak 'NL heeft een kutsmaak' een beetje overdone is op dit puntquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moet natuurlijk plaats maken voor het 40e Blof/Coldplay nummer.
Dat zijn ook echt de enige twee nummers die ik van hem kan tolereren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Borsato heeft geen beste nummers. Punt.
Blijf onwetend nu het nog kan. Nu ben je nog puur en onbevlektquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie de neuk zijn Suzan & Freek?
Ja Dancing monkey ga ik me ook niet aan wagenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Blijf onwetend nu het nog kan. Nu ben je nog puur en onbevlekt
Met stip het meest vreselijke, irritante nummer van dit decennium.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja Dancing monkey ga ik me ook niet aan wagen
Doodgedraaid op radio5, net als Vreemde Kostgangers en ook Danny Vera. Serieus, gewoon door de strot geduwd, geen ontkomen aanquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Twee hele saaie mensen. Niet de moeite van het opzoeken waard.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Is dat.. *hoort eerste noten* ja dat zit dus weer dagen in mijn hoofd..quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Met stip het meest vreselijke, irritante nummer van dit decennium.
Die stem.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Met stip het meest vreselijke, irritante nummer van dit decennium.
Tussen 2 en 3 jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deutschland Rammstein
Zeker ook 's nachts in de playlist?
Zag net nog zo'n metal nummertje, zal ook wel precies in de nacht zijn
Ja, daar wordt wel gemanipuleerdquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tussen 2 en 3 jaSlayer weer tussen 3 en 4
Zegt veel over Marco...quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]... Margarita is ergens 450 ofzo en dat is duidelijk de beste van hem.
Dat heb ik ook nooit begrepen. Niet door te komen dat nummer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:33 schreef ok01 het volgende:
Waarom de fuck staat Belfast Child altijd zo hoog![]()
Echt een intens zeiknummer vind ik dat
Prachtnummer, mag van mij veel hoger.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:31 schreef Tris het volgende:
Theme from Mahogany vind ik wel mooi dat die er in staat. Is de eerste single geweest die ik van mijn zakgeld had gekocht.
Yes-R niet noemenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet zo negatief over Snelle allemaal. Snelle is top. Beste blanke Nederlandse rapper sinds Extince.
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:33 schreef ok01 het volgende:
Ben ik helemaal met je eens. Ik noteer hem voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Prachtnummer, mag van mij veel hoger.
Ik heb het met Echoes *vloekt in kerk*.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:34 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen. Niet door te komen dat nummer.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:34 schreef Tris het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?!...quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet zo negatief over Snelle allemaal. Snelle is top. Beste blanke Nederlandse rapper sinds Extince.
Knul die graag appels eet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, daar wordt wel gemanipuleerd
Wie is Snelle in godsnaam?
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
91+ jaar
Nummer 9. Jason Paige - Gotta Catch 'm All (Pokemon Theme Song)
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden
Wut
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nielson in de bovenste 500 ja?
Nepaccounts, je verwacht het nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
91+ jaar
Nummer 9. Jason Paige - Gotta Catch 'm All (Pokemon Theme Song)
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden
Wut
En nog een Suzan & Freek op 278quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Boven A Boy named Sue ook
Holy shitquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En nog een Suzan & Freek op 278
prima plek wel. Leuk nummer maar niet te hoog.quote:
Lager dan Suzan & Freekquote:
OK Millennial,quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:34 schreef Tris het volgende:
[..]
De film Rocketmanquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:45 schreef MTheBassman het volgende:
Hoezo wordt er zoveel gestemd op Elton John dit jaar?
Waarschijnlijk door zijn biopicquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:45 schreef MTheBassman het volgende:
Hoezo wordt er zoveel gestemd op Elton John dit jaar?
Ik wist dat er wel een film of zo achter moest zitten.quote:
Biedt mogelijkheden voor volgend jaarquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
prima plek wel. Leuk nummer maar niet te hoog.
Nou zeg, dat wist ik helemaal niet met mijn 53 jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
OK Millennial,
Dit gaat over de oorlog in Noord-Ierland.
Die is nu al een tijdje achter de rug, maar toen dat allemaal nog speelde, gaf dit nummer enigszins de emotie destijds weer...
Toen was dat nummer ook al een gedrocht eersteklasquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
OK Millennial,
Dit gaat over de oorlog in Noord-Ierland.
Die is nu al een tijdje achter de rug, maar toen dat allemaal nog speelde, gaf dit nummer enigszins de emotie destijds weer...
Destijds was het ook een zeiknummer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Toen was dat nummer ook al een gedrocht eersteklas
Nederland is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:52 schreef cafca het volgende:
Even door de lijst gescrold, mijn eerste indruk: melodramatische zeiknummers doen het goed dit jaar.
En normaal 3x in de top 100:
10 jaar dood ofzo volgens mijquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:55 schreef cafca het volgende:
Waar komt die opleving van Ramses Shaffy ineens vandaan trouwens?
Sowieso veel nederlandstalig wat het goed doet..... denk dat er veel mensen zijn gaan stemmen die geen Engels kennen.....quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
10 jaar dood ofzo volgens mij
mwah, ben ik niet zo ziek van. Heb dat nooit nou zo'n topper gevonden. Leuk rocknummertje, meer niet. maar goed, dat heb ik over het algemeen een beetje met Foo Fighters.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:57 schreef TheVulture het volgende:
The Pretender is trouwens ineens uit de top 100 gedonderd
Een beter nummer van Jackson Browne dan the Load Out, inderdaadquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:57 schreef TheVulture het volgende:
The Pretender is trouwens ineens uit de top 100 gedonderd
Dit land heeft op een muzikaal niveau een nieuw dieptepunt bereikt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Rustig van 2000 naar 1 aan het scrollen. De meest bizarre ontdekking vind ik dat Sexy Als Ik Dans in de lijst staat (nu bij 1714).
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:02 schreef Tris het volgende:
Forever autumn is ook niet echt een bekend nummer, toch flink gestegen.
Ik kan die (destijds lp) nagenoeg van voor tot achter mee zingen/praten.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Rustig van 2000 naar 1 aan het scrollen. De meest bizarre ontdekking vind ik dat Sexy Als Ik Dans in de lijst staat (nu bij 1714).
Ik zou zeggen, kijk nog even goed. Er staat nog meer rommel in..... en nog veel hoger ook 😡quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
En ook geheel toevallig midden in de nacht.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:08 schreef NaturalScience het volgende:
Rush is gestegen
Dat uur snachts op 31 december: Slayer, system of a down, Volbeat, en Motorhead in 1 uur tijd. Een van de stevigste radio-uren uit de Nederlandse geschiedenis
B)
Vreselijk nummer inderdaad. Net als George Michael /Aretha Franklin - I knew you were waiting en Annie Lennox - Why. Zeiknummers. En vrijwel alles van Tina Turner trek ik nauwelijks.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:33 schreef ok01 het volgende:
Trek ik beter dan Dance Monkeyquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Zeker nooit naar Vuurwerk geluisterd vroeger op Hilversum 3.....quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:08 schreef NaturalScience het volgende:
Rush is gestegen
Dat uur snachts op 31 december: Slayer, system of a down, Volbeat, en Motorhead in 1 uur tijd. Een van de stevigste radio-uren uit de Nederlandse geschiedenis
Had GaGa geen Netflix Docu? Denk daarom.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:11 schreef MTheBassman het volgende:
Shallow van Lady Gaga is 691 plekken gestegen en op 45??
Wat is dit nummer überhaupt
Tja heel Nielson is van een bedenkelijk niveau.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Het zal ook weer niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had GaGa geen Netflix Docu? Denk daarom.
Balen dat dat om een belachelijke tijd zal zijn. Ik zou anders best in het café willen zitten..uh staanquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:08 schreef NaturalScience het volgende:
Rush is gestegen
Geef me stukjes kutmuziek.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
Wat Zou Je Doen op tweede kerstdag bij Rob in de shift, genot.
Ja. Prima nummer trouwens.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:14 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar even opgezocht. Is het van Tones en I?
Gaga met een zingende acteur. The Shallow Shaaaaaheeeeeelooooooooooow... wat een kutnummer. Mensen die hierop stemmen uitleveren aan Dubai,quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:11 schreef MTheBassman het volgende:
Shallow van Lady Gaga is 691 plekken gestegen en op 45??
Wat is dit nummer überhaupt
Oh een film blijkbaar en dit was de OST, opgelost.quote:
Misschien wel beter dat ik er nooit van gehoord heb.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Gaga met een zingende acteur. The Shallow Shaaaaaheeeeeelooooooooooow... wat een kutnummer. Mensen die hierop stemmen uitleveren aan Dubai,
Ik zag al dat Kids van MGMT flink gezakt is en mijn steun voor Praise You niet geholpen heeft. Teardrops gelukkig wel gestehehehgenquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geef me stukjes kutmuziek.
Daar was afgelopen jaar een commercial van/mee. Dan krijg je dat tv-volk wel aan het stemmen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja heel Nielson is van een bedenkelijk niveau.
Wat ik wel weer mooi vind is dat “Het Dorp” aardig gestegen is, toch ook wel opmerkelijk
Oja dat was het, nou ja prima dat het stijgt verderquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar was afgelopen jaar een commercial van/mee. Dan krijg je dat tv-volk wel aan het stemmen.
MGMT is hard op weg naar de uitgang. Belachelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag al dat Kids van MGMT flink gezakt is en mijn steun voor Praise You niet geholpen heeft. Teardrops gelukkig wel gestehehehgen
Die mag er ook echt niet uit.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
MGMT is hard op weg naar de uitgang. Belachelijk eigenlijk.
Ik zie dat Tim Hardin flink is gestegen, toch nog iets positiefs.
Word weer een gezellige week hier. De een juicht en danst en de ander gaat plassen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja. Prima nummer trouwens.
Zou op 1 moeten staan, helaas is Nederland muzikaal ondervoed.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die mag er ook echt niet uit.
Het klagen blijft gewoon ook best wel leuk stiekem. Het hoort er ook bij, wij Nederlanders zijn er ook toevallig heel goed inquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:19 schreef Tris het volgende:
[..]
Word weer een gezellige week hier. De een juicht en danst en de ander gaat plassen.
Mag dat hier graag lezen en tevens de opmerkingen over de muziek.
Klagen over het gebep door intro's, jankende gitaren
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
Nu word ik weer geconfronteerd met het walgelijke Youngblood.
De thumbnail ziet er al onvoorstelbaar kut uit.quote:
Is tradisiequote:Op vrijdag 20 december 2019 19:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het klagen blijft gewoon ook best wel leuk stiekem. Het hoort er ook bij, wij Nederlanders zijn er ook toevallig heel goed in
Oh ik ken 'm blijkbaar wel. Had alleen geen idee dat het zo heet, dat zegt in principe wel voldoende.quote:
Als ik Suzan & Freek mag vergelijken met een product: Brinta.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
Blauwe Dag gezellig naar 1442 (lol)
Is hij tijdens de shift van Ruud? Dan draait hij hopelijk blauwe kaasquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
Blauwe Dag gezellig naar 1442 (lol)
Mia 28 plekken gezaktquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik Suzan & Freek mag vergelijken met een product: Brinta.
Voorlopig gaan we nog even doorquote:
Het staat nog gelukkig in de lijst. Ik wil dit jaar wel wat meer genieten van de platen die ik leuk vind dan zeiken over de kutplaten. Dit ga ik alsnog doen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Het is wel weer helemaal kut zeg. Alle vage Nederlandstalige zooi is gestegen en alle goede muziek is gezakt.
Ik ga niet akkoord met die deal.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:29 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu de lijst.
Ik ga proberen een deal te maken met NPO2.
Normaal mogen ze in de top 5 zetten als DAT FUCKING DISTURBED DAN UIT DE LIJST GESCHRAPT WORDT
Dat was het.
Neequote:Op vrijdag 20 december 2019 19:29 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu de lijst.
Ik ga proberen een deal te maken met NPO2.
Normaal mogen ze in de top 5 zetten als DAT FUCKING DISTURBED DAN UIT DE LIJST GESCHRAPT WORDT
Dat was het.
Ik doe mijn best maar ze maken het me wel steeds moeilijkerquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het staat nog gelukkig in de lijst. Ik wil dit jaar wel wat meer genieten van de platen die ik leuk vind dan zeiken over de kutplaten. Dit ga ik alsnog doen natuurlijkMaar het doet me nu wel minder. Ik heb nu meer zoiets van het zei zo, na dat kutnummer komt wel weer een meesterwerk.
Wat nou. niks is erger dan dat Disturbed.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ga niet akkoord met die deal.
1000x liever Disturbed dan die kutboeren.
Dat is deel van de uitdagingquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar ze maken het me wel steeds moeilijker
Terechte meltdown, makker.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat nou. niks is erger dan dat Disturbed.
En bovendien kunnen ze Normaal dan ruilen met Piano Man. Dat interesseert toch niemand.
Wat zit je Brinta nou te dissen joh?quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik Suzan & Freek mag vergelijken met een product: Brinta.
Wauw, ooraids juist die lelijke valse kraai. Als dat juist de gimmick is dan snap ik hem nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja. Prima nummer trouwens.
Kijk, je ziet meteen wie de verstandige mensen zijn.quote:
Vlieg Met Me Mee is denk ik wel het slechtste nummer uit de Top 2000, maar dat staat gelukkig vrij laag.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat nou. niks is erger dan dat Disturbed.
En bovendien kunnen ze Normaal dan ruilen met Piano Man. Dat interesseert toch niemand.
Jawel. maar Claudia bestaat eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vlieg Met Me Mee is denk ik wel het slechtste nummer uit de Top 2000, maar dat staat gelukkig vrij laag.
Disturbed vind ik niet super, het is vooral makkelijk scoren, maar er staat veel erger in de lijst.
The Sound Of Silence is een principenummer. Rustig, kalm en ingetogen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk, je ziet meteen wie de verstandige mensen zijn.
Gelukkig ook weer wat gezakt. In dit tempo is ze in het jaar 2200 wel weg uit de lijst.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel. maar Claudia bestaat eigenlijk niet.
Alle nummers van die kanalenveger zijn verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vlieg Met Me Mee is denk ik wel het slechtste nummer uit de Top 2000, maar dat staat gelukkig vrij laag.
Disturbed vind ik niet super, het is vooral makkelijk scoren, maar er staat veel erger in de lijst.
Wow is die gimmick ook nog niet voorbijquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel. maar Claudia bestaat eigenlijk niet.
Nog op gestemd. Vind m mooier dan Window Of My Eyes persoonlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Somebody Will Know Someday godzijdank nog 74 plekjes gestegen.
Zeer zeker. De schoonheid zit 'm in de stilte, dat moeten ze die berenlikker van Disturbed toch nog een keer gaan uitleggen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
The Sound Of Silence is een principenummer. Rustig, kalm en ingetogen.
Nou, vooruit. Ook omdat je Claudia niks vind.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:34 schreef Zorro het volgende:
Laat ik het een klein beetje nuanceren: Disturbed mag er best in maar dan ergens op 1252 of zo. En al helemaal niet hoger dan S&G. Niet eens in de buurt.
Ditquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:34 schreef Zorro het volgende:
Laat ik het een klein beetje nuanceren: Disturbed mag er best in maar dan ergens op 1252 of zo. En al helemaal niet hoger dan S&G. Niet eens in de buurt.
Precies. Dit is net zoiets als een hoempapanummer maken van Angie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, daarom hekel ik dus die cover zo erg. Dat gebrul en dramatiek past totaal niet bij het introverte gevoel van S&G.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Somebody Will Know Someday is perfect naar mijn wens. Niet te kort, niet teveel kabaal van instrumenten, lekker jammeren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog op gestemd. Vind m mooier dan Window Of My Eyes persoonlijk.
Liever helemaal geen covers eigenlijk. Ook geen akoestische versies of liveversies. Elk nummer maar max 1 keer in de lijst graag.quote:
In Nederland sterft de meerderheid van de bevolking als opportunist.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, daarom hekel ik dus die cover zo erg. Dat gebrul en dramatiek past totaal niet bij het introverte gevoel van S&G.
Maar goed, er zijn heel veel dove mensen in Nederland.
Trijntje of regenboog-rainbow-ellende?quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:36 schreef MTheBassman het volgende:
En wie er op Vlieg Met Me Mee stemmen mogen van mij gelijk hun Nederlandse burgerschap ontnomen worden.
Paul De Leeuw.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Trijntje of regenboog-rainbow-ellende?
Ja zeg, All Along The Watchtower van Hendrix en With A Little Help From My Friends van Ome Joe een beetje uit de lijst gooien zekerquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Liever helemaal geen covers eigenlijk. Ook geen akoestische versies of liveversies. Elk nummer maar max 1 keer in de lijst graag.
We hadden het over Paul.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Trijntje of regenboog-rainbow-ellende?
Maar van sommige nummers is de live versie beter. Hoorde vanmiddag in de top 4000 de studioversie van Roll over Lay down. Aardig maar de live is echt bekender en beterquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Liever helemaal geen covers eigenlijk. Ook geen akoestische versies of liveversies. Elk nummer maar max 1 keer in de lijst graag.
Oké, elk nummer maar max 1 keer in de lijst en dan de meest bekende versie dan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zeg, All Along The Watchtower van Hendrix en With A Little Help From My Friends van Ome Joe een beetje uit de lijst gooien zeker
Staat idd al dagen opquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jongens, ik heb een oplossing. Allemaal de Top4000 op Radio 10 luisteren
Staat er af en toe bagger in? Ja, maar het is nog niet overgenomen door Pokemon enzo
Zit weer 100 dingen tegelijk te doen, fulltime mobiel Fok!ken is weer even wennenquote:
Klagen hoort er bijquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:41 schreef peaceman het volgende:
Zitten ook beste leuke en opvallende stijgers in vind ik. Genoeg te klagen ja, maar ook voldoende om te genieten.
Dat Queen er met de studio versie van Love Of My Life zo hoog in staat verbaast me ook. Die Live Killers versie is zoveel beter.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar van sommige nummers is de live versie beter. Hoorde vanmiddag in de top 4000 de studioversie van Roll over Lay down. Aardig maar de live is echt bekender en beter
Ik tikte goodbye in en toen zag ik plots dat Krezip 300 plaatsen is gestegen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
Red Eyes 72 plekken gestegen, hoera. Goodbye Stranger ook
Zoals gezegd, ik had echt veel meer bagger verwacht.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:41 schreef peaceman het volgende:
Zitten ook beste leuke en opvallende stijgers in vind ik. Genoeg te klagen ja, maar ook voldoende om te genieten.
Rammstein - Deutschland 1140.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik tikte goodbye in en toen zag ik plots dat Krezip 300 plaatsen is gestegen.
Leuk is anders.
Die hebben dit jaar een rentree/doorstart gemaakt, vandaar..quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik tikte goodbye in en toen zag ik plots dat Krezip 300 plaatsen is gestegen.
Leuk is anders.
RammsteinGodenquote:
En niemand heeft ze dat afgeraden?quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die hebben dit jaar een rentree/doorstart gemaakt, vandaar..
Ik, maar ze luisterden nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En niemand heeft ze dat afgeraden?
1035 SNELLEquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
RammsteinGoden
Die ga ik volgend jaar live zien boh.
Kolibriequote:
Nee, niet nog meer normaal.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
High Hopes op 884Doe even normaal.
Dat heb ik met Lenny Kravitz. Staat er ook maar 2 keer in.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Staan er serieus maar 3 nummers van Duran Duran in de Top 2000?![]()
En dan nog niet eens z'n betere nummersquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:52 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat heb ik met Lenny Kravitz. Staat er ook maar 2 keer in.
Oh dat vind ik wel een prima plek. Mooi nummer en een prachtige solo op het einde, maar ook geen top 200 materiaal zeg maar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
High Hopes op 884Doe even normaal.
Als ik de Imagine Dragons mag vergelijken met een product: zachtgekookt ei.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
Bad Liar van Imagine Dragons 814 nieuw, lol.
Buiten hun eerste album om.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik de Imagine Dragons mag vergelijken met een product: zachtgekookt ei.
Dat was achteraf gezien ook niet best. Ernstig korte houdbaarheidsdatum, behalve voor het klootjesvolk blijkbaar.quote:
Ja, met de lijst is het feest weer beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |