Destijds was het ook een zeiknummer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Die is nu al een tijdje achter de rug, maar toen dat allemaal nog speelde, gaf dit nummer enigszins de emotie destijds weer...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Toen was dat nummer ook al een gedrocht eersteklas
Nederland is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:52 schreef cafca het volgende:
Even door de lijst gescrold, mijn eerste indruk: melodramatische zeiknummers doen het goed dit jaar.
En normaal 3x in de top 100:
10 jaar dood ofzo volgens mijquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:55 schreef cafca het volgende:
Waar komt die opleving van Ramses Shaffy ineens vandaan trouwens?
Sowieso veel nederlandstalig wat het goed doet..... denk dat er veel mensen zijn gaan stemmen die geen Engels kennen.....quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
10 jaar dood ofzo volgens mij
mwah, ben ik niet zo ziek van. Heb dat nooit nou zo'n topper gevonden. Leuk rocknummertje, meer niet. maar goed, dat heb ik over het algemeen een beetje met Foo Fighters.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:57 schreef TheVulture het volgende:
The Pretender is trouwens ineens uit de top 100 gedonderd
Een beter nummer van Jackson Browne dan the Load Out, inderdaadquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:57 schreef TheVulture het volgende:
The Pretender is trouwens ineens uit de top 100 gedonderd
Dit land heeft op een muzikaal niveau een nieuw dieptepunt bereikt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Rustig van 2000 naar 1 aan het scrollen. De meest bizarre ontdekking vind ik dat Sexy Als Ik Dans in de lijst staat (nu bij 1714).
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:02 schreef Tris het volgende:
Forever autumn is ook niet echt een bekend nummer, toch flink gestegen.
Ik kan die (destijds lp) nagenoeg van voor tot achter mee zingen/praten.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Rustig van 2000 naar 1 aan het scrollen. De meest bizarre ontdekking vind ik dat Sexy Als Ik Dans in de lijst staat (nu bij 1714).
Ik zou zeggen, kijk nog even goed. Er staat nog meer rommel in..... en nog veel hoger ook 😡quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
En ook geheel toevallig midden in de nacht.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:08 schreef NaturalScience het volgende:
Rush is gestegen
Dat uur snachts op 31 december: Slayer, system of a down, Volbeat, en Motorhead in 1 uur tijd. Een van de stevigste radio-uren uit de Nederlandse geschiedenis
B)
Vreselijk nummer inderdaad. Net als George Michael /Aretha Franklin - I knew you were waiting en Annie Lennox - Why. Zeiknummers. En vrijwel alles van Tina Turner trek ik nauwelijks.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:33 schreef ok01 het volgende:
Waarom de fuck staat Belfast Child altijd zo hoog![]()
Echt een intens zeiknummer vind ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |