De enige die de cover van Disturbed geniaal vindquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
"de enige"?
Bedoel je wel of niet bekend met S en G?
Avond was juist weer gestegen. Misschien omdat Boudewijn inmiddels meer bij het publiek van Radio 5 hoort dan bij het huidige Radio 2.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:11 schreef Fred_B het volgende:
Bijna alles van Boudewijn de Groot gaat omhoog en vaak hard ook. Was daar een reden voor?
houdjemondquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De enige die de cover van Disturbed geniaal vind
Ja hoi!quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik ben geen Boomer, maar ééntje uit de lost generation, maar....
wie zijn die millenials die deze slechte copie van het "best wel te pruimen origineel van S+G" zo waarderen. Wat is de meerwaarde die deze Metal-heren toevoegen?
Of zijn de millenials niet bekend met S+G?
Zelf niet op gestemd..quote:
Nou ja, hij doet het in de Top 2000 dus juist verbazingwekkend goedquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:12 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Avond was juist weer gestegen. Misschien omdat Boudewijn inmiddels meer bij het publiek van Radio 5 hoort dan bij het huidige Radio 2.
The Kik is heel wat theaters afgegaan in Nederland waarbij ze alleen nummers van Boudewijn de Groot speelden. Daar kwamen ze ook vaak in talkshows over praten (Beau, Pauw en dergelijke).quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:11 schreef Fred_B het volgende:
Bijna alles van Boudewijn de Groot gaat omhoog en vaak hard ook. Was daar een reden voor?
Hier ben ik niet op tegen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Imagine Dragons prima aan het dalen
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Imagine Dragons prima aan het dalen
Ik had Henk met het origineel van The Sound Of Silence ook nog wel in de lijst verwacht.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:15 schreef Poppejans het volgende:
Floor en Henks positie vond ik beetje tegenvallen, dacht wel dat half NL daar met mij op zou stemmen
Elan VAN Nightwish vind ik dan weer verbazingwekkend hoog. Wel erg tof, daar niet van
Ok, hoe dan ook een goede zaakquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
The Kik is heel wat theaters afgegaan in Nederland waarbij ze alleen nummers van Boudewijn de Groot speelden. Daar kwamen ze ook vaak in talkshows over praten (Beau, Pauw en dergelijke).
Ja, ik ook! Deed hij echt enorm goed en ook die video werd veel bekekenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had Henk met het origineel van The Sound Of Silence ook nog wel in de lijst verwacht.
Sommige artiesten hebben er heel wat voor overquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:19 schreef Berkery het volgende:
Talk Talk heeft een aardige push gekregen.
Nummer 2000 is juist een reden voor heel veel mensen om er het jaar erop nog op te stemmen. Heel veel nummers halen het na 1 jaartje 2000 het jaar erop gewoon nog steedsquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:12 schreef FlyingEagle het volgende:
Crosby, Stills & Nash - Suite: Judy Blue Eyes, staat nu op 2000. Die ligt er volgend jaar er ook eruit denk ik.
Welke bedoel je?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:21 schreef molloot200 het volgende:
Leuk al die statistieken die je kan zien op de website trouwens! Was vorig jaar volgens mij nog niet
Moet natuurlijk plaats maken voor het 40e Blof/Coldplay nummer.quote:
Snap niet dat men Dochters de beste Borsato song vindt... Margarita is ergens 450 ofzo en dat is duidelijk de beste van hem.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:52 schreef Eightyone het volgende:
Dochters is weer 14 plekken gestegen.
*diepe zucht*
En No one knows (m'n grote jaren 00-lieveling) blijkt 44 plekken gedaald.
*zucht andermaal*
Ik vind zelf Ik Leef Niet Meer Voor Jou en Dromen Zijn Bedrog zijn beste nummers.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Snap niet dat men Dochters de beste Borsato song vindt... Margarita is ergens 450 ofzo en dat is duidelijk de beste van hem.
Naja, hij raakt een beetje uit beeld en dan blijft iets als dochters natuurlijk wel hangen. Want al die huisvrouwen met een dochter stemmen daar op
Ja, die gaan voor de waan van de dag, kunnen ze verder ook niet veel aan doen, hun hersenen zijn nog niet helemaal uitgerijptquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef molloot200 het volgende:
De boer dat is de keerl op nummer 5 bij de 16-20 jarigen
Tja, je weet wat je te wachten staat als Disturbed op 18 staat.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:23 schreef alopio het volgende:
Godver...Davina Michelle met het duurt te lang is flink gestegen ook, nu op plek 144! Hoe dan! Dit nummer hoort überhaupt niet in deze lijst thuis
Ik ben niet zo'n fan van begrafenis nummersquote:
Komt door hun Pinkpop optreden dit jaar vermoed ik. Wel fijn dat hij is gestegen trouwensquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef MTheBassman het volgende:
A Forest wel gestegen. Dat vind ik wel mooi.
Borsato heeft geen beste nummers. Punt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind zelf Ik Leef Niet Meer Voor Jou en Dromen Zijn Bedrog zijn beste nummers.
Dat vind ik serieus minder storend dan Het duurt te lang op plek 144...wtfquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja, je weet wat je te wachten staat als Disturbed op 18 staat.
Ik denk dat de uitspraak 'NL heeft een kutsmaak' een beetje overdone is op dit puntquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moet natuurlijk plaats maken voor het 40e Blof/Coldplay nummer.
Dat zijn ook echt de enige twee nummers die ik van hem kan tolereren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Borsato heeft geen beste nummers. Punt.
Blijf onwetend nu het nog kan. Nu ben je nog puur en onbevlektquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie de neuk zijn Suzan & Freek?
Ja Dancing monkey ga ik me ook niet aan wagenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Blijf onwetend nu het nog kan. Nu ben je nog puur en onbevlekt
Met stip het meest vreselijke, irritante nummer van dit decennium.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja Dancing monkey ga ik me ook niet aan wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |