Zou op 1 moeten staan, helaas is Nederland muzikaal ondervoed.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die mag er ook echt niet uit.
Het klagen blijft gewoon ook best wel leuk stiekem. Het hoort er ook bij, wij Nederlanders zijn er ook toevallig heel goed inquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:19 schreef Tris het volgende:
[..]
Word weer een gezellige week hier. De een juicht en danst en de ander gaat plassen.
Mag dat hier graag lezen en tevens de opmerkingen over de muziek.
Klagen over het gebep door intro's, jankende gitaren
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
Nu word ik weer geconfronteerd met het walgelijke Youngblood.
De thumbnail ziet er al onvoorstelbaar kut uit.quote:
Is tradisiequote:Op vrijdag 20 december 2019 19:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het klagen blijft gewoon ook best wel leuk stiekem. Het hoort er ook bij, wij Nederlanders zijn er ook toevallig heel goed in
Oh ik ken 'm blijkbaar wel. Had alleen geen idee dat het zo heet, dat zegt in principe wel voldoende.quote:
Als ik Suzan & Freek mag vergelijken met een product: Brinta.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
Blauwe Dag gezellig naar 1442 (lol)
Is hij tijdens de shift van Ruud? Dan draait hij hopelijk blauwe kaasquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
Blauwe Dag gezellig naar 1442 (lol)
Mia 28 plekken gezaktquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik Suzan & Freek mag vergelijken met een product: Brinta.
Voorlopig gaan we nog even doorquote:
Het staat nog gelukkig in de lijst. Ik wil dit jaar wel wat meer genieten van de platen die ik leuk vind dan zeiken over de kutplaten. Dit ga ik alsnog doen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Het is wel weer helemaal kut zeg. Alle vage Nederlandstalige zooi is gestegen en alle goede muziek is gezakt.
Ik ga niet akkoord met die deal.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:29 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu de lijst.
Ik ga proberen een deal te maken met NPO2.
Normaal mogen ze in de top 5 zetten als DAT FUCKING DISTURBED DAN UIT DE LIJST GESCHRAPT WORDT
Dat was het.
Neequote:Op vrijdag 20 december 2019 19:29 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu de lijst.
Ik ga proberen een deal te maken met NPO2.
Normaal mogen ze in de top 5 zetten als DAT FUCKING DISTURBED DAN UIT DE LIJST GESCHRAPT WORDT
Dat was het.
Ik doe mijn best maar ze maken het me wel steeds moeilijkerquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het staat nog gelukkig in de lijst. Ik wil dit jaar wel wat meer genieten van de platen die ik leuk vind dan zeiken over de kutplaten. Dit ga ik alsnog doen natuurlijkMaar het doet me nu wel minder. Ik heb nu meer zoiets van het zei zo, na dat kutnummer komt wel weer een meesterwerk.
Wat nou. niks is erger dan dat Disturbed.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ga niet akkoord met die deal.
1000x liever Disturbed dan die kutboeren.
Dat is deel van de uitdagingquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar ze maken het me wel steeds moeilijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |