Snap niet dat men Dochters de beste Borsato song vindt... Margarita is ergens 450 ofzo en dat is duidelijk de beste van hem.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:52 schreef Eightyone het volgende:
Dochters is weer 14 plekken gestegen.
*diepe zucht*
En No one knows (m'n grote jaren 00-lieveling) blijkt 44 plekken gedaald.
*zucht andermaal*
Ik vind zelf Ik Leef Niet Meer Voor Jou en Dromen Zijn Bedrog zijn beste nummers.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Snap niet dat men Dochters de beste Borsato song vindt... Margarita is ergens 450 ofzo en dat is duidelijk de beste van hem.
Naja, hij raakt een beetje uit beeld en dan blijft iets als dochters natuurlijk wel hangen. Want al die huisvrouwen met een dochter stemmen daar op
Ja, die gaan voor de waan van de dag, kunnen ze verder ook niet veel aan doen, hun hersenen zijn nog niet helemaal uitgerijptquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef molloot200 het volgende:
De boer dat is de keerl op nummer 5 bij de 16-20 jarigen
Tja, je weet wat je te wachten staat als Disturbed op 18 staat.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:23 schreef alopio het volgende:
Godver...Davina Michelle met het duurt te lang is flink gestegen ook, nu op plek 144! Hoe dan! Dit nummer hoort überhaupt niet in deze lijst thuis
Ik ben niet zo'n fan van begrafenis nummersquote:
Komt door hun Pinkpop optreden dit jaar vermoed ik. Wel fijn dat hij is gestegen trouwensquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef MTheBassman het volgende:
A Forest wel gestegen. Dat vind ik wel mooi.
Borsato heeft geen beste nummers. Punt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind zelf Ik Leef Niet Meer Voor Jou en Dromen Zijn Bedrog zijn beste nummers.
Dat vind ik serieus minder storend dan Het duurt te lang op plek 144...wtfquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja, je weet wat je te wachten staat als Disturbed op 18 staat.
Ik denk dat de uitspraak 'NL heeft een kutsmaak' een beetje overdone is op dit puntquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moet natuurlijk plaats maken voor het 40e Blof/Coldplay nummer.
Dat zijn ook echt de enige twee nummers die ik van hem kan tolereren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Borsato heeft geen beste nummers. Punt.
Blijf onwetend nu het nog kan. Nu ben je nog puur en onbevlektquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie de neuk zijn Suzan & Freek?
Ja Dancing monkey ga ik me ook niet aan wagenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Blijf onwetend nu het nog kan. Nu ben je nog puur en onbevlekt
Met stip het meest vreselijke, irritante nummer van dit decennium.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja Dancing monkey ga ik me ook niet aan wagen
Doodgedraaid op radio5, net als Vreemde Kostgangers en ook Danny Vera. Serieus, gewoon door de strot geduwd, geen ontkomen aanquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Twee hele saaie mensen. Niet de moeite van het opzoeken waard.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Is dat.. *hoort eerste noten* ja dat zit dus weer dagen in mijn hoofd..quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Met stip het meest vreselijke, irritante nummer van dit decennium.
Die stem.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Met stip het meest vreselijke, irritante nummer van dit decennium.
Tussen 2 en 3 jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deutschland Rammstein
Zeker ook 's nachts in de playlist?
Zag net nog zo'n metal nummertje, zal ook wel precies in de nacht zijn
Ja, daar wordt wel gemanipuleerdquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tussen 2 en 3 jaSlayer weer tussen 3 en 4
Zegt veel over Marco...quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]... Margarita is ergens 450 ofzo en dat is duidelijk de beste van hem.
Dat heb ik ook nooit begrepen. Niet door te komen dat nummer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:33 schreef ok01 het volgende:
Waarom de fuck staat Belfast Child altijd zo hoog![]()
Echt een intens zeiknummer vind ik dat
Prachtnummer, mag van mij veel hoger.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:31 schreef Tris het volgende:
Theme from Mahogany vind ik wel mooi dat die er in staat. Is de eerste single geweest die ik van mijn zakgeld had gekocht.
Yes-R niet noemenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet zo negatief over Snelle allemaal. Snelle is top. Beste blanke Nederlandse rapper sinds Extince.
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:33 schreef ok01 het volgende:
Waarom de fuck staat Belfast Child altijd zo hoog![]()
Echt een intens zeiknummer vind ik dat
Ben ik helemaal met je eens. Ik noteer hem voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Prachtnummer, mag van mij veel hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |