Ik weet niet waar je auto is!quote:
O ja. True.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
Sinds wanneer settle jij voor naaldJES?
Yesquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ChillEn dan ook vanaf januari bij je nieuwe baan daar beginnen?
Ik ook nietquote:
Nu op de vensterbank aan het rijzen?quote:
Schijnt weer een ontiegelijke kutfilm te zijn, maar veel plezierquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:53 schreef STING het volgende:
[..]
Nog een uurtje, daarna uiteten met collega's en Star Wars
Gewoon nakend.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog een dag. Kan wel in m’n huispak werken dan.
Moet ik de verwarming wel even wat hoger zetten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schijnt weer een ontiegelijke kutfilm te zijn, maar veel plezier
[..]
Gewoon nakend.
Jep, ik hou er al rekening meequote:Op vrijdag 20 december 2019 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schijnt weer een ontiegelijke kutfilm te zijn, maar veel plezier
Ook weer geflopt in China zie ik.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:07 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, ik hou er al rekening meewel in lijn met de rest van de triologie
Staat vast wel weer een nieuwe reeks Star Wars films klaar, Disney kennende.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook weer geflopt in China zie ik.
Vraag me af hoe lang Disney de boel nog anaal wil proberen te verkrachten zonder glijmiddel.
Heb medelijden met de Star Wars fans.
Eerst caviahok schoonmaken en caviabende opruimen want ze lopen al een uur of zes losquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:23 schreef DrMarten het volgende:
Zo, vakantie! 2 weken comaslapen en niks doen!
Beetje werken, beetje tv kijken, beetje slapen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Thanks
Jij nog wilde plannen voor de kerstdagen?
Klinkt bekend, behalve het werken danquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje werken, beetje tv kijken, beetje slapen.
Die 'fans' zijn toch nooit tevreden want de films zullen nooit zoals de eerste drie zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook weer geflopt in China zie ik.
Vraag me af hoe lang Disney de boel nog anaal wil proberen te verkrachten zonder glijmiddel.
Heb medelijden met de Star Wars fans.
Lakenhal hier heeft een tentoonstelling van de jonge Rembrandt, als dat je iets lijkt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Eens kijken of ik nog een keer naar een museum kan gaan. Maar ben bang dat het overal druk is.
Zit wat in, maar wat ik alleen al meekrijg van de productie doet mij al niet bij een bioscoop in de buurt willen komen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Die 'fans' zijn toch nooit tevreden want de films zullen nooit zoals de eerste drie zijn.
Ik wil eigenlijk nog naar Groningen toe. Alleen dat is wel echt een teringeind weg.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Eens kijken of ik nog een keer naar een museum kan gaan. Maar ben bang dat het overal druk is.
Oaquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie
Eet je ook frietjes tijdens de kerstdagen?
Dat heb ik vanmiddag gelukkig al gedaan. Niet te doen met mensen die naast hun winkelwagen lopen in plaats van er achter.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:27 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben moed aan het verzamelen om boodschappen te doen. Dan op de terugweg maar döner halen denk ik
Ik wil nog naar een museum in Den Bosch.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog naar Groningen toe. Alleen dat is wel echt een teringeind weg.
Moet ontbijt voor morgen hebben dus ben nog wel een keer klaar. Gooi me van het weekend of maandag ofzo nog wel even serieus in het strijdgewoel voor de kerstdagen. Al zijn 2e kerstdag de winkels ook gewoon open natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmiddag gelukkig al gedaan. Niet te doen met mensen die naast hun winkelwagen lopen in plaats van er achter.
Welk museum?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog naar een museum in Den Bosch.
Dat heb ik gelukkig in huis gehaald; heb onverwacht nog een rustige avond aangezien ik eigenlijk nog naar iemand toe zou gaan die net afgezegd heeft. Dus nu maar eens op de bank gaan liggen hier.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet ontbijt voor morgen hebben dus ben nog wel een keer klaar. Gooi me van het weekend of maandag ofzo nog wel even serieus in het strijdgewoel voor de kerstdagen. Al zijn 2e kerstdag de winkels ook gewoon open natuurlijk.
Dit ben ik niet. In dat topic al meerdere keren gezegd goos.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Goddomme kaneel ik dacht op de een of andere manier altijd dat je een obese leraar was. Fucking mager jonguh.![]()
[ afbeelding ]
Is Donatello Versace je alter ego?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Disclaimer: alle posten na dit tijdstip komen niet van mij maar van mijn alterego “Donatello” ivm kerstborrel.
Dank voor uw aandacht.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit ben ik niet. In dat topic al meerdere keren gezegd goos.
Oh ja zie ik nu excuses boi.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O wilde je net dmenquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou geven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is Donatello Versace je alter ego?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had zelfs meisje in de DM die me een hete boy vond naar aanleiding van die foto, dus heb die maar even doorgestuurd naar de juiste user
Hopelijk is er wat moois uitgekomen
Heb geen DM gehad.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had zelfs meisje in de DM die me een hete boy vond naar aanleiding van die foto, dus heb die maar even doorgestuurd naar de juiste user
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is het dan? asking for a friend.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
FOT / Userfoto's #373 Meer foto's!quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie is het dan? asking for a friend.
?quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:29 schreef aeque het volgende:
Mijn hemel, de casting van the Witcher had wel wat beter gemogen...
En wie stuurde jouw een dm?quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FOT / Userfoto's #373 Meer foto's!
Ene michel_merk
[..]
?
Meisje dat Ciri speelt, lijkt best.
Yesquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was daar die Nazitentoonstelling?
Bah bah. Lekker zo vlak voor kerstquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begin volgens mij verkouden te worden
Triss totaal niet en laat ik maar niet beginnen over Fringilla.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FOT / Userfoto's #373 Meer foto's!
Ene michel_merk
[..]
?
Meisje dat Ciri speelt, lijkt best.
Morgen maar eens uitslapen; slapen doe ik sowieso te weinig te laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bah bah. Lekker zo vlak voor kerst
Random meisje, weet ik het.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En wie stuurde jouw een dm?
Asking for a friend.
Hebben ze weer negers gecast?quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Triss totaal niet en laat ik maar niet beginnen over Fringilla.
KopjeCquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En wie stuurde jouw een dm?
Asking for a friend.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was daar die Nazitentoonstelling?
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen maar eens uitslapen; slapen doe ik sowieso te weinig te laatste tijd.
In het geval van Fringilla, ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Random meisje, weet ik het.
[..]
Hebben ze weer negers gecast?
Nooit gedacht dat jij een kort pittig kapsel zou hebben.quote:
Ja voor jou helemaal.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
DIe lijkt me ook nog wel tof ja. Wel een kuteind weg weer.
Ik ging het sowieso al niet kijken, wordt gemaakt door van die militante feministen.quote:
Je moet wel van tevoren kaarten kopen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
uur en drie kwartier rijden zie ik net. Valt me nog mee eik.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijdje terug nog gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Toch maar weer eens een foto posten dus
Misschien even foto's uitwisselen met Chia voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tijdje terug nog gedaan
Misschien is m'n DM wel stuk ofzo
Ik kijk vooral om te zien of er nog gesekst op een unicorn gaat worden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging het sowieso al niet kijken, wordt gemaakt door van die militante feministen.
Sorry, ze krijgen het leplazarus maar met hun racistische en seksistische ideeën.
Meisje dat Jen speelt is toch niet aantrekkelijk, dus meh.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kijk vooral om te zien of er nog gesekst op een unicorn gaat worden.
Ken het.quote:
Na de transformatie valt het wel mee.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisje dat Jen speelt is toch niet aantrekkelijk, dus meh.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:38 schreef Elvi het volgende:
Er wordt nu al een kwartier lang buiten vuurwerk afgestoken. En niet een paarrotjes. Gewoon straight-up oud&nieuw vuurwerk. Wtf.
Zo zonde. Bewaar het gewoon nog even.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:38 schreef Elvi het volgende:
Er wordt nu al een kwartier lang buiten vuurwerk afgestoken. En niet een paarrotjes. Gewoon straight-up oud&nieuw vuurwerk. Wtf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |