Ik weet niet waar je auto is!quote:
O ja. True.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
Sinds wanneer settle jij voor naaldJES?
Yesquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ChillEn dan ook vanaf januari bij je nieuwe baan daar beginnen?
Ik ook nietquote:
Nu op de vensterbank aan het rijzen?quote:
Schijnt weer een ontiegelijke kutfilm te zijn, maar veel plezierquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:53 schreef STING het volgende:
[..]
Nog een uurtje, daarna uiteten met collega's en Star Wars
Gewoon nakend.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog een dag. Kan wel in m’n huispak werken dan.
Moet ik de verwarming wel even wat hoger zetten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schijnt weer een ontiegelijke kutfilm te zijn, maar veel plezier
[..]
Gewoon nakend.
Jep, ik hou er al rekening meequote:Op vrijdag 20 december 2019 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schijnt weer een ontiegelijke kutfilm te zijn, maar veel plezier
Ook weer geflopt in China zie ik.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:07 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, ik hou er al rekening meewel in lijn met de rest van de triologie
Staat vast wel weer een nieuwe reeks Star Wars films klaar, Disney kennende.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook weer geflopt in China zie ik.
Vraag me af hoe lang Disney de boel nog anaal wil proberen te verkrachten zonder glijmiddel.
Heb medelijden met de Star Wars fans.
Eerst caviahok schoonmaken en caviabende opruimen want ze lopen al een uur of zes losquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:23 schreef DrMarten het volgende:
Zo, vakantie! 2 weken comaslapen en niks doen!
Beetje werken, beetje tv kijken, beetje slapen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Thanks
Jij nog wilde plannen voor de kerstdagen?
Klinkt bekend, behalve het werken danquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje werken, beetje tv kijken, beetje slapen.
Die 'fans' zijn toch nooit tevreden want de films zullen nooit zoals de eerste drie zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook weer geflopt in China zie ik.
Vraag me af hoe lang Disney de boel nog anaal wil proberen te verkrachten zonder glijmiddel.
Heb medelijden met de Star Wars fans.
Lakenhal hier heeft een tentoonstelling van de jonge Rembrandt, als dat je iets lijkt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Eens kijken of ik nog een keer naar een museum kan gaan. Maar ben bang dat het overal druk is.
Zit wat in, maar wat ik alleen al meekrijg van de productie doet mij al niet bij een bioscoop in de buurt willen komen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Die 'fans' zijn toch nooit tevreden want de films zullen nooit zoals de eerste drie zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |