quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En leuke bloempottenEn plant animals.
Gezondheid.quote:
Dat deed dat rotding hier elke keer, soms wel met twee 'bloemen'. En ik die dingen er maar uit snoeien want lelijk en kost plant energie.quote:
Mijn alocasia is ook erg blij mij te zien, maar ik hak hem er gewoon steeds af.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:13 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Dat deed dat rotding hier elke keer, soms wel met twee 'bloemen'. En ik die dingen er maar uit snoeien want lelijk en kost plant energie.![]()
Ik zou het gewoon doen. In het donker zie je toch slecht dat het een neppe is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:52 schreef Kreator het volgende:
Ik sta op het punt om een nepplant te kopen omdat ik een vrij donkere hoek heb (wandkast) en alle planten gaan er kapot. Allemaal. Zelfs de "deze varen is echt goed op een donkere plek" -plant ging na een week bijna dood.
Sterker nog.. ik heb ze in de keuken in de hoek boven op de keukenkastjes.. nep hangplantje. Works as a charmquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen. In het donker zie je toch slecht dat het een neppe is.
Oh die hadden wij vroeger thuis ook.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Vraagje: Pokon claimt dat Pokon Tegen Insecten en Kevers Compost helpt om varenrouwmug te bestrijden.
'Pokon Tegen Insecten en Kevers Compost bestrijdt op een biologische wijze schadelijke insecten en kevers. De compost bevat een hoog gehalte aan organische stof en bevat een biologische schimmel die de strijd aangaat met de larven van de varenrouwmug. Strooi een laagje compost op de potgrond en je zult zien dat varenrouwmug wegblijft van jouw planten.'
Heeft iemand dit al geprobeerd toevallig? Het zou heel fijn zijn als het werkt.![]()
En ik moet even deze showen: een lidcactus van dik 50 jaar oud.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet geprobeerd.. Aaltjes werkte bij mij wel goed trouwens.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Vraagje: Pokon claimt dat Pokon Tegen Insecten en Kevers Compost helpt om varenrouwmug te bestrijden.
'Pokon Tegen Insecten en Kevers Compost bestrijdt op een biologische wijze schadelijke insecten en kevers. De compost bevat een hoog gehalte aan organische stof en bevat een biologische schimmel die de strijd aangaat met de larven van de varenrouwmug. Strooi een laagje compost op de potgrond en je zult zien dat varenrouwmug wegblijft van jouw planten.'
Heeft iemand dit al geprobeerd toevallig? Het zou heel fijn zijn als het werkt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaltjes werkt het beste inderdaad, maar dit zou een goedkopere en langer houdbare oplossing kunnen zijnquote:Op maandag 10 februari 2020 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet geprobeerd.. Aaltjes werkte bij mij wel goed trouwens.
50 jaarquote:Op maandag 10 februari 2020 09:43 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtexemplaar! Hij ziet er ook heel florissant uit!quote:Op maandag 10 februari 2020 09:43 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is wel gaaf.. maar misschien niet zo handig met knagende kattenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:22 schreef Koettie het volgende:
Ik wil er ook een, maar steeds niet hier in de buurt. En deze zijn sowieso al weg 😅
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |