abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 december 2024 @ 16:59:03 #126
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_215867262
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 12:29 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Alles wat dood is inderdaad verwijderen en scheuren is mogelijk. Ik zou dit wel pas in het voorjaar doen, zodat de plant weer voldoende energie heeft om de schade en schok op te vangen. In de winter hebben de planten het zwaarder doordat er minder lichturen zijn.
Bedankt. Plant heeft het in de decembermaand extra zwaar want dan verhuist ie naar boven (i.e. ander standplaats, ander licht etc.) i.v.m. de kerstboom _O- Maar goed, daar kwam ie vorige keer ook wel weer bovenop.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 8 februari 2025 @ 11:19:19 #127
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216593556
Hopelijk zitten hier mensen die wat meer verstand hebben van kamerplanten. In tegenstelling tot mijn tuinplanten gaat het met mijn kamerplanten niet van een leien dakje. Met als grootste probleem de bruine randen die maar blijven verschijnen op mijn Philodendron. Ik heb al van alles geprobeerd: meer/minder water, regelmatig besproeien etc maar hij blijft maar bruine randen aan z'n bladeren krijgen. Eigenlijk weet ik niet meer waar ik het hem in moet zoeken dus hopelijk kan iemand identificeren wat de meest waarschijnlijke oorzaak is van dergelijke plekken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')