En Diggels? Ook echt typisch regio Rotterdam meukquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Uiteraard, die hebben we hier ook in Dordrecht.
Die in het centrum van Rotterdam vond ik heel erg tegenvallen die ene keer dat ik er was. Dan liever de vestiging aan de Maasboulevard.
Of die bij Pathé de Kuip, wel een gezellige plek.
Dat is wel tof ja als je daar kunt wonen! En wat misschien ook wel leuk is:quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Daar reed ik toen langs met de trein naar Antwerpen (lol) maar verder hoef ik dat niet per se te zien. Ik vind die woningen in de Markthal wel fascinerend, dat je vanuit je appartement uitkijkt op die hele binnenplaats, heeft wel wat.
Wtfquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja als je daar kunt wonen! En wat misschien ook wel leuk is:
[ afbeelding ]
De Rotterdamse kubuswoningen! Ook grappig om van binnen eens te zien.
En verder heb je natuurlijk de Rotterdamse havens die nog steeds behoren tot de top van de wereld (elfde plek) en nog wel steeds de grootste van Europa zijn.
Ik nam nooit toetjes.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
Namen jullie als kind ook altijd Dame Blanche als toetje?
Eerste keer dat je kubuswoningen ziet?quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtfvalt daar nog wel in te lopen?
Ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste keer dat je kubuswoningen ziet?
Nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou op schei uit. Die smaken toch allemaal hetzelfde joh
De toiletpotten staan toch niet naast je tafel mag ik hopen?quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet.
Ligt ook aan hoe het wordt geserveerd, de plaatsing van de toiletten en of je dat ruikt tijdens het eten en zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen.
Oh ik kan me echt niet heugen dat ik ooit heb gekeken naar de plaatsing van de toiletten als ik uit eten gingquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet.
Ligt ook aan hoe het wordt geserveerd, de plaatsing van de toiletten en of je dat ruikt tijdens het eten en zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen.
Subway is wel lekker ja af en toe.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever pizza's eten bij een goede pizzeria, en als ik voor fastfood ging dan meestal naar de FEBO of KFC. Of Subways.
Raar, je moet toch wel weten welke kant je op kan wanneer het eten slecht valt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik kan me echt niet heugen dat ik ooit heb gekeken naar de plaatsing van de toiletten als ik uit eten ging
Maar het heeft geen betrekking tot mijn restaurantervaring bedoel ikquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar, je moet toch wel weten welke kant je op kan wanneer het eten slecht valt.
Spare ribs vond ik ook wel lekker toen ik nog varkensvlees at.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een begrip in Rotterdam en omstreken. Goedkoop sateetjes eten. Je wilt er eigenlijk niet gevonden worden maar toch is het een begrip
De KFC vond ik altijd wel chillquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Subway is wel lekker ja af en toe.
Sinds kort hebben we een KFC hier in de stad zitten, maar de recensies zijn tot dusver zo schrikbarend dat ik het nog niet heb aangedurfd om daar te eten.
Als de enige beschikbare plaats naast het toilet is waar iedereen in en uitloopt is dat wel irritant.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het heeft geen betrekking tot mijn restaurantervaring bedoel ik
Hmmmm, de naam klinkt vaag bekend.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Diggels? Ook echt typisch regio Rotterdam meuk
Toogoodtogoquote:
Jaarreen geleden voor het laatst geweest, maar beetje de Beren achtig. Die in Oud-Beijerland is wel leuk, kan je in een tuin zittenquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmm, de naam klinkt vaag bekend.
Alleen in Barendrecht en Oud-Beijerland
Is het een aanrader? Wat voor sfeer hangt er?
Is best leuk hoor van binnenquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtfvalt daar nog wel in te lopen?
Doe je ook nog eens watquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet dit dus zelf googlen, bedankt.
Goed is dat hequote:
Liever een kinderijsje, dan kreeg je nog toeters en bellen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
Namen jullie als kind ook altijd Dame Blanche als toetje?
Ik vind het topic in cul daarover wel leuk. Iemand die mad was dat hij bij een donutzaak alleen donuts kreegquote:
Ik kom niet in Rotterdamquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja als je daar kunt wonen! En wat misschien ook wel leuk is:
[ afbeelding ]
De Rotterdamse kubuswoningen! Ook grappig om van binnen eens te zien.
En verder heb je natuurlijk de Rotterdamse havens die nog steeds behoren tot de top van de wereld (elfde plek) en nog wel steeds de grootste van Europa zijn.
Oh ik zie het nu ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is best leuk hoor van binnen
En ja, je kunt er nog lopen. Ik ben 1 keer binnen geweest, heel krap, maar de bewoner zei daar heel prettig te wonen.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het topic in cul daarover wel leuk. Iemand die mad was dat hij bij een donutzaak alleen donuts kreeg
Uto sc-leden hebben verder ook alle redenen om uitgelachen te wordenquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja
Maar in de uto sc werd ik uitgelachen
Maar oprecht chill hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het topic in cul daarover wel leuk. Iemand die mad was dat hij bij een donutzaak alleen donuts kreeg
quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De toiletpotten staan toch niet naast je tafel mag ik hopen?
Ik heb weleens in een Berenrestaurant gevraagd of ze de klapdeuren misschien dicht konden houden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik kan me echt niet heugen dat ik ooit heb gekeken naar de plaatsing van de toiletten als ik uit eten ging
Wat drijft die mensen?quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uto sc-leden hebben verder ook alle redenen om uitgelachen te worden
Hier zit een cateraar van verse maaltijden in de stad die eraan mee doet. Voor1 pakketje krijg je 5 maaltijden mee. 1 euro per maaltijd genotquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar oprecht chill hoor
Haalde met een beetje geluk drie maaltijden uit 5 euro
Dan heb in wel al rijst of pasta of piepers ( @:jancees) thuis liggen hoor
Ik wil daar posten omdat @Lavenderr daar post en ik haar erg lief vindquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uto sc-leden hebben verder ook alle redenen om uitgelachen te worden
Dezelfde mensen die Candy Crush spelen, Love Island kijken en op Facebook quizjes invullen hoe ze er over 80 jaar uit komen te zienquote:
Verdomme ik speelde Candy Crush.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die Candy Crush spelen, Love Island kijken en op Facebook quizjes invullen hoe ze er over 80 jaar uit komen te zien
Ja, dat moet je ook niet doen hequote:Op vrijdag 20 december 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdomme ik speelde Candy Crush.
Mijn vader nog steeds en zou zich tot in zijn diepste vezels van Utopia-fans keren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdomme ik speelde Candy Crush.
Oh echtquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier zit een cateraar van verse maaltijden in de stad die eraan mee doet. Voor1 pakketje krijg je 5 maaltijden mee. 1 euro per maaltijd genot
quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Smerig verslaafd daaraan en heel vaak een woedeaanval door gehad.
De altijd sympathieke Paxcon was groot fan van Utopia.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn vader nog steeds en zou zich tot in zijn diepste vezels van Utopia-fans keren.
Dat lijkt me dan weer niets. Dat je de restjes van zo'n ontbijt krijgtquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh echt
Ik ga morgenochtend
OP MIJN VRIJE DAG
Met mijn vriendin naar zo'n hotel
Jammer dat hij niet meer post hierquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De altijd sympathieke Paxcon was groot fan van Utopia.
Op vrijdag 20 december 2019 02:00 schreef Tjacka het volgende:quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh echt
Ik ga morgenochtend
OP MIJN VRIJE DAG
Met mijn vriendin naar zo'n hotel
Dit was ik vandaag toen ik mijn shakebeker omflikkerde en het hele keukenkastje onder de koffiepoeder aangelengd met water zat.quote:
eerste keerquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niets. Dat je de restjes van zo'n ontbijt krijgt
Komt door jou met je rechtse gebral.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet meer post hier
Wat een tragisch vervalquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De altijd sympathieke Paxcon was groot fan van Utopia.
Zit je aan de shakes ja?quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit was ik vandaag toen ik mijn shakebeker omflikkerde en het hele keukenkastje onder de koffiepoeder aangelengd met water zat.
ZIEDEND was ik.
Linkse jongens houden van rechtse praatjesquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt door jou met je rechtse gebral.
TR gemaaktquote:
Alles bij jou is pseudomoddenquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
TR gemaakt
Volgens naatje is dit pseudomodden
maar boeit mij niet zoveel
Hoeveel km ren je al achter elkaar?quote:
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Linkse jongens houden van rechtse praatjes
Nog niet zoveel, ik loop vaak vertraging op omdat ik dan weer een aantal weken niet gaquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel km ren je al achter elkaar?
Heh wat? Nee, zeggen dat je een tr maakt is pseudomoddenquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
TR gemaakt
Volgens naatje is dit pseudomodden
maar boeit mij niet zoveel
Werkt wel zo met linkse meisjesquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Linkse jongens houden van rechtse praatjes
Werkt het met rechtse meisjes ook dat ze van linkse praatjes houden?quote:
Oeiquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heh wat? Nee, zeggen dat je een tr maakt is pseudomodden
Ik denk dat rechtse meisjes een act zijnquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werkt het met rechtse meisjes ook dat ze van linkse praatjes houden?
Dan ga ik dit testen bij Eva Vlaardingenbroek.
Ze is al bezet, door een pseudonazi.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werkt het met rechtse meisjes ook dat ze van linkse praatjes houden?
Dan ga ik dit testen bij Eva Vlaardingenbroek.
ik mijzelf ook nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al zie ik mezelf niet als links of rechts.
rechtdoorzeequote:Op vrijdag 20 december 2019 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al zie ik mezelf niet als links of rechts.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze is al bezet, door een pseudonazi.
EVA BRAUNEDquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb deze al in meerdere topics kunnen gebruiken. Uitstekend verwoord al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:35 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die de hele dag in links-rechts termen praten zijn bijzonder zwakzinnig.
ik ben tegen de asielzoekuh maar wil wel meer bijstandquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Politiek is te complex om te erg naar één kant te hangen.
Dat is echt de meest ergerniswekkende reflex van mensen in discussies.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb deze al in meerdere topics kunnen gebruiken. Uitstekend verwoord al zeg ik het zelf.
Net als het woord deugerquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt de meest ergerniswekkende reflex van mensen in discussies.
heb je al in DTS gekeken trouwensquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja of de term 'gutmensch', wat een onzin allemaal.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als het woord deugerAls je ook maar een klein beetje maatschappelijk bewust bent of tolerant jegens wat dan ook ben je opeens een deuger. Wat dat ook mogen betekenen
Waarom zou ik daar kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je al in DTS gekeken trouwens
pseudomod
Ja door je Veltman-smoeltjequote:Op vrijdag 20 december 2019 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry hoor maar paxcon was dol op mij
Ok boomerquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of de term 'gutmensch', wat een onzin allemaal.
Ga gewoon in op het onderwerp en probeer wijzer te worden van de argumenten ipv dat je het wedstrijdje wil winnen.
Ik wilde hem niet plaatsenquote:
Zoals altijd met mij en memes en populaire uitspraken op het internet kwam ik er pas achter toen het al irritatie opwektequote:
Ik begrijp hier niks van.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals altijd met mij en memes en populaire uitspraken op het internet kwam ik er pas achter toen het al irritatie opwekte
Moet jij wetenquote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook niet zo bedoeld, 'deugers' hebben evengoed hun argument doende uitspraken
Ik kwam er achter dat ik al te oud was voor die uitspraak en het voor mensen na 1997 is.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals altijd met mij en memes en populaire uitspraken op het internet kwam ik er pas achter toen het al irritatie opwekte
Zoals altijd met mij en memes en populaire uitspraken op het internet kwam ik er pas achter toen het al irritatie opwektequote:
Prima lopende zin welquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:20 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit er aan te denken om DTS dicht te gooien
Dit ken ik dus ook nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heel veel van die populaire memes kan ik echt niks mee.
Zelfde met de 'Nobody: '-meme.
Ik welquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ken ik dus ook niet![]()
Die ene ook waar die jongen met zijn vriendin loopt en omkijkt naar een ander meisje, snap die meme niet
Die meme is wel leuk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ken ik dus ook niet![]()
Die ene ook waar die jongen met zijn vriendin loopt en omkijkt naar een ander meisje, snap die meme niet
Links en rechts bestoken elkaar met dooddoeners. Rechts door links 'deugers' te noemen, links door rechts te 'ok boomer'-enquote:
Als je uit Oss komt ben je een mongool, lulquote:
Hoe is dit een weerlegging van mijn punt? Dit zei ik precies.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Links en rechts bestoken elkaar met dooddoeners. Rechts door links 'deugers' te noemen, links door rechts te 'ok boomer'-en
TR gemaaktquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je een mongool kankerlul
Ik mis Pimquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Links en rechts bestoken elkaar met dooddoeners. Rechts door links 'deugers' te noemen, links door rechts te 'ok boomer'-en
Wat moet je gebruiken als je in het midden zit dan?quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was dit een weerlegging van je puntquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe is dit een weerlegging van mijn punt? Dit zei ik precies.
Zo bracht je het wel door mij iets uit te leggen wat ik zelf al zei.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was dit een weerlegging van je punt
Je vroeg zelf om uitleg:quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo bracht je het wel door mij iets uit te leggen wat ik zelf al zei.
quote:
De pest is vrij duidelijk: die gaat dood en die niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja omdat je zin zo onduidelijk als de pest was.
Ah ja, hier.quote:
Klaarquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:30 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, je zei over 'ok boomer' dat het niet grappig is, ik zeg dat het niet zo bedoeld is. Ik leg uit waarom. Je had zelf nl alleen voorbeelden van rechts tegenover links gegeven (deuger en gutmensch), mijn voorbeeld was links tegenover rechts.
Dus.
Alcoholisten mogen er ook zeker zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:32 schreef Pumpalov het volgende:
Nee, toch niet. Alcoholist oke, alcoholinihilist nooit maar alcohilist? dat is maar zozo.
Functionerende alcoholiekers ook?quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alcoholisten mogen er ook zeker zijn.
Ja hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Functionerende alcoholiekers ook?
Ik degradeer gedurende het jaar. Nederland is normaal een beetje zo'n rehab voor mij. Eerste dagen effe aftammen, paar weken geheelonthouder en dan weer een week of 40-45 er tegenaan kunnen.quote:
Herkenbaar, soort van. Alleen dan andersom. Op vakantie ben ik dan geheelonthouderquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:38 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik degradeer gedurende het jaar. Nederland is normaal een beetje zo'n rehab voor mij. Eerste dagen effe aftammen, paar weken geheelonthouder en dan weer een week of 40-45 er tegenaan kunnen.
Dan hoop ik dat je vaak op vakantie gaat want godverdomme, niet goedkoop in Nederland.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Herkenbaar, soort van. Alleen dan andersom. Op vakantie ben ik dan geheelonthouder
Nee, dat is wel een dingetje ja. Vroeger hield ik echt ruim over van stufi...quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je vaak op vakantie gaat want godverdomme, niet goedkoop in Nederland.
Zit je nog steeds aan de staatsstufi?!?quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat is wel een dingetje ja. Vroeger hield ik echt ruim over van stufi...
Lening tegenwoordig, maar ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:44 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zit je nog steeds aan de staatsstufi?!?
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:46 schreef Fok-it het volgende:
Tweede Kamer wil af van rapper Donnie in gokreclameNa Lubach ook echt
Ergens vind ik het schandalig dat Nederland meer en meer aan het Amerikanen is terwijl zijzelf wél het licht hebben gezien.quote:
Jezelf druk maken om randzaken. Ook een kwaliteit.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:46 schreef Fok-it het volgende:
Tweede Kamer wil af van rapper Donnie in gokreclameNa Lubach ook echt
Wie maakt zich druk om randzaken?quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:48 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jezelf druk maken om randzaken. Ook een kwaliteit.
Huhquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:47 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ergens vind ik het schandalig dat Nederland meer en meer aan het Amerikanen is terwijl zijzelf wél het licht hebben gezien.
De Tweede Kamer. Die daar De Eerste Kamer ook mee opzadelt. Lekker laten gaan joh. Een fucking rapper die zichzelf Donnie noemt en in een reclame zit van het staatsgebonden Holland Casino of één van de gelieerde randpraktijken. Pleurt toch op man. GA BOEVE VANGEH!quote:
Niet eens goedkoper, véél goedkoper. Maar de tendens is er niet minder om. Wanneer je dat niet omkeert dan heb je binnen nu en tien jaar een transitie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HuhEen master voor vol tarief in Nederland volgen is voor een Amerikaan nog steeds goedkoper dan in eigen land iets volgen...
Het is toch juist aan de tweede kamer om zich ook met randzaken te bemoeien. Net als dat de politie soms ook bezig is om een kat uit de boom te halen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:50 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
De Tweede Kamer. Die daar De Eerste Kamer ook mee opzadelt. Lekker laten gaan joh. Een fucking rapper die zichzelf Donnie noemt en in een reclame zit van het staatsgebonden Holland Casino of één van de gelieerde randpraktijken. Pleurt toch op man. GA BOEVE VANGEH!
Geen werk vinden bestaat niet meerquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:50 schreef naatje_1 het volgende:
De lening stelt echt niets voor. Als je geen werk vindt hoef je niet terug te betalen en anders is het gewoon diplomabelasting.
Met de huidige intenties van partijen wordt het volgende kabinet dit teruggedraaid.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Niet eens goedkoper, véél goedkoper. Maar de tendens is er niet minder om. Wanneer je dat niet omkeert dan heb je binnen nu en tien jaar een transitie.
Zeg dat tegen de werklozenquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen werk vinden bestaat niet meer
Persoonlijk weet ik niet hoe zwaar het valt want na een 21+toets en een jaar universiteit was ik er wel klaar mee. Maar dat was nog voor de invoering van het nieuwe systeem waar ik absoluut geen fuck van weet behalve dat het minder voordelig is voor de lerende.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:50 schreef naatje_1 het volgende:
De lening stelt echt niets voor. Als je geen werk vindt hoef je niet terug te betalen en anders is het gewoon diplomabelasting.
Dagdagquote:
Kunnen altijd de damclub nog promoten.quote:
dat doet de brandweer normaalquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is toch juist aan de tweede kamer om zich ook met randzaken te bemoeien. Net als dat de politie soms ook bezig is om een kat uit de boom te halen.
Mogguh zeer gewaardeerde collegaquote:
hallo pseudomodquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mogguh zeer gewaardeerde collega
hoi user die toevallig blauw isquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:09 schreef Flippiee het volgende:
Hoi mods en users die toevallig niet blauw (meer/nog) zijn
Vakantiequote:Op vrijdag 20 december 2019 10:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel redelijk. Ben redelijk knock out geweest door griep
En daar?
Kerstdiner met medestudenten? Iedereen aan een magnetronmaaltijd?quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
VakantieDus best wel prima. Vanavond kerstdiner, morgen naar huisje met ouders en zusje en daarna kerstgenot
Pics van je zusje?quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
VakantieDus best wel prima. Vanavond kerstdiner, morgen naar huisje met ouders en zusje en daarna kerstgenot
Bij de bazarquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kerstdiner met medestudenten? Iedereen aan een maagnetronmaaltijd?
Klopt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OH dat is lekkerDie zit bij de Albert Cuyp toch?
Haaaahaaatjesquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je gebruikt een smartphone of computer, dus ik denk het wel
Scheelt weinigquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik hoop maar dat met mijn smaak dat het lekker isAnders wordt het gewoon na afloop alsnog een van de grote ketens bezoeken
Dit vindt @Faux. een héél goed plan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien kunnen we heel FOK naar FC verplaatsen of heel FOK blauw maken.
heh?quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:52 schreef Flippiee het volgende:
Ik probeer gifjes van Geert Wilders met kerstboom te vinden nu ik het op Twitter heb gezien
quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:57 schreef Flippiee het volgende:
ONZ / [Hulp nodig] Geert Wilders kerst gifjes
Oefquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit vindt @:faux. een héél goed plan.
Gewoon voor ONZquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar weer zwart worden
Gewoon voor deze sc
En ik loop hier alleen in een te stille staaaadquote:
We hebben @SuperwormJim @Fok-it @JR-Style-93 @CharlesKinbote nogquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar weer zwart worden
Gewoon voor deze sc
quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon voor ONZ
[..]
En ik loop hier alleen in een te stille staaaad
Die worden pas wakker na 1 uurquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We hebben @:superwormjim @:fok-it @:jr-style-93 @:charleskinbote nog
Nee hoor, nog een half uur tot deze vergadering klaar isquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik zeg;
LUNCHGENOT BESTE GENOT
Toch open ik nu mijn luncht trommeltjequote:Op vrijdag 20 december 2019 11:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee hoor, nog een half uur tot deze vergadering klaar is
lunchtquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch open ik nu mijn luncht trommeltje
leuke mensjes ja <3quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We hebben @:superwormjim @:fok-it @:jr-style-93 @:charleskinbote nog
Lekker hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boterhammen met grilworst
Te low class voor mijquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boterhammen met grilworst
quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of als je doelen gewoon in de middag liggen
quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent wel flink aan het uithalen.
@:drizzt_dourden wat vind jij hiervan?
Geil, was het fijn?!quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:52 schreef Tjacka het volgende:
De postbezorger kwam net drie keer hier
Nice
Met pakketjes?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:52 schreef Tjacka het volgende:
De postbezorger kwam net drie keer hier
Nice
2x met pakketjes 1x was hij wat vergetenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:14 schreef Faux. het volgende:
Huh wtf ik dacht oprecht dat dit fc sc was
quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:14 schreef Faux. het volgende:
Huh wtf ik dacht oprecht dat dit fc sc was
Hoe is je tentamen gegaan?quote:
Ook wel primaquote:
Ja er ging iets mis met autocorrectie en zag het pas na het posten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hier stond eerst wat anders, maar zeker. Laten we hopen dat dit echt zo is.
Er gaat wel meer mis bij jou. Stuk verdrietquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja er ging iets mis met autocorrectie en zag het pas na het posten.
Bakkes dikzak.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er gaat wel meer mis bij jou. Stuk verdriet
Je bent doof aan één kant en daardoor hoor je maar de helftquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoorde zojuist de eerste twee woorden van een omroep van het hoofdgebouw, maar dat werd ook afgekapt, heel vreemd
Je maakt nog eens wat mee jijquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoorde zojuist de eerste twee woorden van een omroep van het hoofdgebouw, maar dat werd ook afgekapt, heel vreemd
quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent doof aan één kant en daardoor hoor je maar de helft
Enerverend allemaal ja. En ik wilde checken wat er aan de hand is, maar ik zit hier met een telefoon van een VU medewerker die aan de oplader hangt, dus ja, kan niet zomaar weg.quote:
Ik krijg net pushmelding op mijn telefoon: Dreigende situatie op de VU. Politie in groten getale aanwezigquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Enerverend allemaal ja. En ik wilde checken wat er aan de hand is, maar ik zit hier met een telefoon van een VU medewerker die aan de oplader hangt, dus ja, kan niet zomaar weg.
fake newsquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg net pushmelding op mijn telefoon: Dreigende situatie op de VU. Politie in groten getale aanwezig
Ik zag gister op Youtube een filmpje van vroegah waar Trump geïnterviewd werd waar hij benadrukte dat Bush vanwege al zijn leugens toch echt impeached zou moeten wordenquote:
Hahaquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag gister op Youtube een filmpje van vroegah waar Trump geïnterviewd werd waar hij benadrukte dat Bush vanwege al zijn leugens toch echt impeached zou moeten wordenVond ik grappig
Ja en nee. Er zit geen downvote knop hier.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:00 schreef Kiid het volgende:
Hebben jullie mijn nieuwe foto al gezien en beoordeeld in het fototopic?!
Gewoon ff een like geven broerquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en nee. Er zit geen downvote knop hier.
Je bent al niet moeders mooiste maar dat je zo onzeker bent dat je hier om likes komt vragen is wel wat treurigquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:00 schreef Kiid het volgende:
Hebben jullie mijn nieuwe foto al gezien en beoordeeld in het fototopic?!
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent al niet moeders mooiste maar dat je zo onzeker bent dat je hier om likes komt vragen is wel wat treurig
Is gewoon interesse peilen collegaquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent al niet moeders mooiste maar dat je zo onzeker bent dat je hier om likes komt vragen is wel wat treurig
Nee dan ook nietquote:
Bij deze zijn al mijn homofiel gerelateerde gevoelens als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:
Pffff, sneeuwde het hier maar eens een keer. Nu ik vrij ben mag het losgaan wat mij betreftquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze zijn al mijn homofiel gerelateerde gevoelens als sneeuw voor de zon verdwenen.
Thanks
Laat die sneeuw maar even tot na dinsdag. Bij meer dan 2 volkjes sneeuw in het vooruitzicht gaat de hele NS al in psychose toestand.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pffff, sneeuwde het hier maar eens een keer. Nu ik vrij ben mag het losgaan wat mij betreft
Je boy rijdt gewoon in een stalen ros dus die stress ken ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat die sneeuw maar even tot na dinsdag. Bij meer dan 2 volkjes sneeuw in het vooruitzicht gaat de hele NS al in psychose toestand.
Als je mij nu even een weekje of twee je stalen ros leent mag je van mij best sneeuw hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy rijdt gewoon in een stalen ros dus die stress ken ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |