En Diggels? Ook echt typisch regio Rotterdam meukquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Uiteraard, die hebben we hier ook in Dordrecht.
Die in het centrum van Rotterdam vond ik heel erg tegenvallen die ene keer dat ik er was. Dan liever de vestiging aan de Maasboulevard.
Of die bij Pathé de Kuip, wel een gezellige plek.
Dat is wel tof ja als je daar kunt wonen! En wat misschien ook wel leuk is:quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Daar reed ik toen langs met de trein naar Antwerpen (lol) maar verder hoef ik dat niet per se te zien. Ik vind die woningen in de Markthal wel fascinerend, dat je vanuit je appartement uitkijkt op die hele binnenplaats, heeft wel wat.
Wtfquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja als je daar kunt wonen! En wat misschien ook wel leuk is:
[ afbeelding ]
De Rotterdamse kubuswoningen! Ook grappig om van binnen eens te zien.
En verder heb je natuurlijk de Rotterdamse havens die nog steeds behoren tot de top van de wereld (elfde plek) en nog wel steeds de grootste van Europa zijn.
Ik nam nooit toetjes.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
Namen jullie als kind ook altijd Dame Blanche als toetje?
Eerste keer dat je kubuswoningen ziet?quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtfvalt daar nog wel in te lopen?
Ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste keer dat je kubuswoningen ziet?
Nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou op schei uit. Die smaken toch allemaal hetzelfde joh
De toiletpotten staan toch niet naast je tafel mag ik hopen?quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet.
Ligt ook aan hoe het wordt geserveerd, de plaatsing van de toiletten en of je dat ruikt tijdens het eten en zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen.
Oh ik kan me echt niet heugen dat ik ooit heb gekeken naar de plaatsing van de toiletten als ik uit eten gingquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet.
Ligt ook aan hoe het wordt geserveerd, de plaatsing van de toiletten en of je dat ruikt tijdens het eten en zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen.
Subway is wel lekker ja af en toe.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever pizza's eten bij een goede pizzeria, en als ik voor fastfood ging dan meestal naar de FEBO of KFC. Of Subways.
Raar, je moet toch wel weten welke kant je op kan wanneer het eten slecht valt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik kan me echt niet heugen dat ik ooit heb gekeken naar de plaatsing van de toiletten als ik uit eten ging
Maar het heeft geen betrekking tot mijn restaurantervaring bedoel ikquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar, je moet toch wel weten welke kant je op kan wanneer het eten slecht valt.
Spare ribs vond ik ook wel lekker toen ik nog varkensvlees at.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een begrip in Rotterdam en omstreken. Goedkoop sateetjes eten. Je wilt er eigenlijk niet gevonden worden maar toch is het een begrip
De KFC vond ik altijd wel chillquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Subway is wel lekker ja af en toe.
Sinds kort hebben we een KFC hier in de stad zitten, maar de recensies zijn tot dusver zo schrikbarend dat ik het nog niet heb aangedurfd om daar te eten.
Als de enige beschikbare plaats naast het toilet is waar iedereen in en uitloopt is dat wel irritant.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het heeft geen betrekking tot mijn restaurantervaring bedoel ik
Hmmmm, de naam klinkt vaag bekend.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Diggels? Ook echt typisch regio Rotterdam meuk
Toogoodtogoquote:
Jaarreen geleden voor het laatst geweest, maar beetje de Beren achtig. Die in Oud-Beijerland is wel leuk, kan je in een tuin zittenquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmm, de naam klinkt vaag bekend.
Alleen in Barendrecht en Oud-Beijerland
Is het een aanrader? Wat voor sfeer hangt er?
Is best leuk hoor van binnenquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtfvalt daar nog wel in te lopen?
Doe je ook nog eens watquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet dit dus zelf googlen, bedankt.
Goed is dat hequote:
Liever een kinderijsje, dan kreeg je nog toeters en bellen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
Namen jullie als kind ook altijd Dame Blanche als toetje?
Ik vind het topic in cul daarover wel leuk. Iemand die mad was dat hij bij een donutzaak alleen donuts kreegquote:
Ik kom niet in Rotterdamquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja als je daar kunt wonen! En wat misschien ook wel leuk is:
[ afbeelding ]
De Rotterdamse kubuswoningen! Ook grappig om van binnen eens te zien.
En verder heb je natuurlijk de Rotterdamse havens die nog steeds behoren tot de top van de wereld (elfde plek) en nog wel steeds de grootste van Europa zijn.
Oh ik zie het nu ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is best leuk hoor van binnen
En ja, je kunt er nog lopen. Ik ben 1 keer binnen geweest, heel krap, maar de bewoner zei daar heel prettig te wonen.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het topic in cul daarover wel leuk. Iemand die mad was dat hij bij een donutzaak alleen donuts kreeg
Uto sc-leden hebben verder ook alle redenen om uitgelachen te wordenquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja
Maar in de uto sc werd ik uitgelachen
Maar oprecht chill hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het topic in cul daarover wel leuk. Iemand die mad was dat hij bij een donutzaak alleen donuts kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |