ik geloof niet dat iemand dit ook maar zou kunnen raden.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde eens geen gebouw of wat dan ook, maar wel iets met een link naar Boedapest
Ow, je zit niet meer door te posten in het vorige topicquote:
ik zag net dat ik reactie 302 had.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, je zit niet meer door te posten in het vorige topic
Eh, de Limburgse ambassade in Den Haag?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar kan ik dat inleveren?
Ga ik wel in België verblijf aanvragen!
Lekker bier, lekker bourgondisch, lekker eten, mooie sporten
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik geloof niet dat iemand dit ook maar zou kunnen raden.
Wel spannend!quote:Op donderdag 19 december 2019 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Zit nu aan seks met een vastgebonden epilepsiepatiënte te denken dankzij Molo.
De klodders ontlasting vliegen vrolijk in de rondte terwijl haar geschreeuw steeds luider klinkt.quote:
Plasseksquote:Op donderdag 19 december 2019 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De klodders ontlasting vliegen vrolijk in de rondte terwijl haar geschreeuw steeds luider klinkt.
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Remkes heeft de oorlog verklaard aan pallethandelaren
ja, het rausen is al begonnen in buurten.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Remkes![]()
Maar die vreugdevuurmongolen ook joh, pfffff
Maakt niks uit! Plezier is wat teltquote:Op donderdag 19 december 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na afloop rest slechts een bloederige cloaca.
Ik moet nog een kerstboom kopen morgenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, het rausen is al begonnen in buurten.
Ik heb er nooit 1 gegeten, waarvan ik begon te watertanden. De meeste stamppotten vind ik echt ranzig. Boerenkoolstamp gaat nog, maar dat maak ik nooit zelf.quote:
wel op tijd nog....quote:Op donderdag 19 december 2019 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet nog een kerstboom kopen morgen
Met nat okergeel plekje in de slipquote:
Je bent je ervan bewust dat Limburg veel Internationaler is dan de gemiddelde Nederlander weet?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eh, de Limburgse ambassade in Den Haag?
En een nat bruin vlokjequote:Op donderdag 19 december 2019 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Met nat okergeel plekje in de slip
Ze zullen wel een klein leger aan ME paraat houden op 31 decemberquote:Op donderdag 19 december 2019 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, het rausen is al begonnen in buurten.
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat Limburg veel Internationaler is dan de gemiddelde Nederlander weet?
ja dat wordt knokkenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zullen wel een klein leger aan ME paraat houden op 31 december
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat Limburg veel Internationaler is dan de gemiddelde Nederlander weet?
Mannen zonder tarrel zijn géén echte mannen!quote:Op donderdag 19 december 2019 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dat je nog kan knabbelen aan de tarreltjes van gisteren
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Mannen zonder tarrel zijn géén echte mannen!
Ik verwacht daar waar ik woon niet al te grote problemen eigenlijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De FOK! Knokploeg rukt wel uit om jouw huis te beschermen!
Naast de voorhuidjes?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slijmdraden![]()
Die bewaar ik in weckpotjes als blijvende herinnering
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Mannen zonder tarrel zijn géén echte mannen!
me2quote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef Molo het volgende:
Ik vind Maastricht trouwens echt echt heel erg leuk
Dit zegt je wellicht heel weinig, maar er is een Formule 1 winnend gastje van begin 20 die geen enkele dag van zijn leven in Nederland heeft gewoond, maar wel in Limburg is geboren, goede 18 in Limburg heeft gewoond, beide ouders in Limburg wonen en sinds een jaar of 3 in Monaco woont?quote:
Doordeweeks door de studente(s) jaquote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef Molo het volgende:
Maastricht is ook gewoon tof, alleen de mensen die daar geboren zijnquote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef Molo het volgende:
Nee zonder johquote:Op donderdag 19 december 2019 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doordeweeks door de studente(s) ja
Ja die ken ik nietquote:Op donderdag 19 december 2019 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maastricht is ook gewoon tof, alleen de mensen die daar geboren zijn![]()
Alleen dat accentquote:Op donderdag 19 december 2019 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee zonder joh![]()
Echt leuke stad, sjiek geklede mensen enzo, leuke sfeer
Ah, een tinypicslagveldquote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoiets al is er al veel verkloot qua plaatjes
GC / [KSC #6000] #hastags
Met die Verstappen familie zou ik niet al te hard koketterenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit zegt je wellicht heel weinig, maar er is een Formule 1 winnend gastje van begin 20 die geen enkele dag van zijn leven in Nederland heeft gewoond, maar wel in Limburg is geboren, goede 18 in Limburg heeft gewoond, beide ouders in Limburg wonen en sinds een jaar of 3 in Monaco woont?
Ene Max Verstappen ofzo schijnt hij te heten
Tom Dumoulin woont in Limburg tegenwoordig, maar niet in Nederland.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met die Verstappen familie zou ik niet al te hard koketteren
Ik ken het alleen van foute Belgische kleding en makkelijk op te laden studentesquote:Op donderdag 19 december 2019 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee zonder joh![]()
Echt leuke stad, sjiek geklede mensen enzo, leuke sfeer
Gewoon bakkes houden, net als elke Limburger, of Drent, of Zeeuw of Fries, of Groninger, of Noord Hollanderquote:
Jammer wel. Extra aromaquote:Op donderdag 19 december 2019 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ben zo geprogrammeerd dat ik meestal ga voor het douchen.
VDH is natuurlijk al op jonge leeftijd naar Geldrop verhuisd. Zat op dezelfde basisschool als ik.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tom Dumoulin woont in Limburg tegenwoordig, maar niet in Nederland.
Pieter van den Hoogenband is in Maastricht geboren.
Should i go on?
Was dat voor of na de verbouwing van het station klaar was?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Laatst nog in Maastricht geweest. Alleen ben ik niet echt in de stad geweest. Wel op het station en vandaar uit de bus naar het MUMC.
Maar de keren dat ik in Maastricht was, was het wel top.
Oh wow, dat is wel een goed kroeg verhaal trouwens!quote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VDH is natuurlijk al op jonge leeftijd naar Geldrop verhuisd. Zat op dezelfde basisschool als ik.
Mijne praat Utrechtsquote:Op donderdag 19 december 2019 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn manager komt uit Limburg
3 of 4 weken geleden. Volgens mij waren er nog wel wat werkzaamheden bezig. We moesten op het voorste perron zijn. Zijn iig niet in de centrale hal oid geweest.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was dat voor of na de verbouwing van het station klaar was?
Zou aardappel in zijn uitlaat trappen.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn manager komt uit Limburg
Vraag me af wie daar #anoniem isquote:Op donderdag 19 december 2019 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, een tinypicslagveld![]()
Bos en Fles hebben al lang dezelfde UI.
Ik heb twee aardappels nodig. Het is een zij.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou aardappel in zijn uitlaat trappen.
Iedere Utrechtse vrouw is Tineke Schouten 3quote:Op donderdag 19 december 2019 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw baas is Tineke Schouten?
Dan krijgt het verhaal nog eenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh wow, dat is wel een goed kroeg verhaal trouwens!
Dan is het inderdaad logischer om meteen naar het busstation te lopen. Bus 10 of 58 gepakt? Of lopen er tegenwoordig nog meer langs het ziekenhuis?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
3 of 4 weken geleden. Volgens mij waren er nog wel wat werkzaamheden bezig. We moesten op het voorste perron zijn. Zijn iig niet in de centrale hal oid geweest.
Limburgs blond?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb twee aardappels nodig. Het is een zij.
Evident.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iedere Utrechtse vrouw is Tineke Schouten 3
Jij komt zeker vaak in Utrecht?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ZEG HARRRYYYY
KEN JE FF MET JE HAGSES BOVUH WATER ZWEMMUUUHHH
zeker 3-4x per weekquote:Op donderdag 19 december 2019 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij komt zeker vaak in Utrecht?
Ik weet niet meer welke lijnen we hadden. Ik dacht dat ik iets van 3 lijnen op het bord voor het zkh zag staanquote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad logischer om meteen naar het busstation te lopen. Bus 10 of 58 gepakt? Of lopen er tegenwoordig nog meer langs het ziekenhuis?
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat klonk in mijn hoofd mooier dan hier op een forum.
Dus.
Aldus.
Jij bent de grootste.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zeg het ze maar eens bittere bal!!
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een Schone Erik. geen vieze![]()
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik bedenkt me net dat Bos dus een bosUI heeft. Maar die grap is vast eerder gemaakt
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ZEG HARRRYYYY
KEN JE FF MET JE HAGSES BOVUH WATER ZWEMMUUUHHH
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik bedenkt me net dat Bos dus een bosUI heeft. Maar die grap is vast eerder gemaakt
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb zelfs ooit een bosje bosui als UI gehad...
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Oh wacht hij staat nog in mijn UI-overzicht zelfs
Ik kan me nog wel herinneren dat je deze UI hadquote:Op donderdag 19 december 2019 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Oh wacht hij staat nog in mijn UI-overzicht zelfs
Ik hou Florencequote:Op donderdag 19 december 2019 22:00 schreef UitStraling het volgende:
Gaat nu iedereen van UI wisselen?
Ik niet. deze wissel was even voor nu, omdat het ter sprake kwam. Farrokh blijft voorlopig mijn UI, met of zonder kerstsfeerquote:Op donderdag 19 december 2019 22:00 schreef UitStraling het volgende:
Gaat nu iedereen van UI wisselen?
Sims vloerkleed!quote:Op donderdag 19 december 2019 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben net gewisseld dus ik hou het bij mijn dakpannen.
Ik heb een tijdje gedacht dat het twee verbolgen kijkende niet al te slimme slangen waren.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben net gewisseld dus ik hou het bij mijn dakpannen.
Farrokhquote:Op donderdag 19 december 2019 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet. deze wissel was even voor nu, omdat het ter sprake kwam. Farrokh blijft voorlopig mijn UI, met of zonder kerstsfeer
Die ook!quote:
Leuk!!quote:Op donderdag 19 december 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Die ook!
Afgelopen voorjaar met Miauw samen concert van gezien. Was leuk!
Ze doen mij een beetje denken aan schubbenquote:Op donderdag 19 december 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gedacht dat het twee verbolgen kijkende niet al te slimme slangen waren.
Leuk!quote:
nice !!quote:Op donderdag 19 december 2019 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk!
Ik geloof dat mijn zusje kaartjes geregeld heeft, maar weet het niet zeker
Ja en dan de gele tegels zijn ogen, zie je het?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze doen mij een beetje denken aan schubben
Zit momenteel allen beetje in Led Zeppelin mood, dus draai weinig Florence and the Machine eigenlijkquote:
Niks mis meequote:Op donderdag 19 december 2019 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit momenteel allen beetje in Led Zeppelin mood, dus draai weinig Florence and the Machine eigenlijk
Led Zepquote:Op donderdag 19 december 2019 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit momenteel allen beetje in Led Zeppelin mood, dus draai weinig Florence and the Machine eigenlijk
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan de gele tegels zijn ogen, zie je het?
Er zullen er vast wel meer zijn, maar die twee weet ik omdat ik die altijd pakte als ik naar mijn ouders ging.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke lijnen we hadden. Ik dacht dat ik iets van 3 lijnen op het bord voor het zkh zag staan
Dat is toch ook een slang??quote:Op donderdag 19 december 2019 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik zie in de UI van @:bitterbal ook een slang.
Het is er ook eenquote:Op donderdag 19 december 2019 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik zie in de UI van @:bitterbal ook een slang.
Oh wat tof! Zulke bandjes zijn echt wel cool!quote:Op donderdag 19 december 2019 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Led Zep![]()
![]()
![]()
Vorig jaar een geweldige Led Zep tribute band gezien
https://www.hatsofftoledzeppelin.com/
Bitterballen?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zullen er vast wel meer zijn, maar die twee weet ik omdat ik die altijd pakte als ik naar mijn ouders ging.
Limburger en Bitterballenquote:
Ik las wild bier.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Limburger en Bitterballen![]()
Wij hebben zuurvleesch, konijn in het zuur, wild, bier en zo veel meer.........
Kan, kan. Alles is mogelijk....quote:
Maar ik bén toch ook een vrouw jonguhquote:Op donderdag 19 december 2019 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is vrouwenbier![]()
Is hetzelfde waarom een echte man nooit een ladysteak zal bestellen
Ooohjaquote:Op donderdag 19 december 2019 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar ik bén toch ook een vrouw jonguh
Ja snap dat het soms verwarrend isquote:
Ik heb 'em al bloot klaar liggen.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snap dat het soms verwarrend is![]()
Tijd voor een tikje nu
En Lambic zonder de kriek? Vind ik wel lekker op een zomerse dag.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is vrouwenbier![]()
Is hetzelfde waarom een echte man nooit een ladysteak zal bestellen
Ken die niet specifiek maar op een zomerse dag zijn veel speciaalbiertjes erg lekker in het zonnetje, een of twee.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Lambic zonder de kriek? Vind ik wel lekker op een zomerse dag.
Lambic is een beetje zurig, wat op een warme dag wel lekker is.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken die niet specifiek maar op een zomerse dag zijn veel speciaalbiertjes erg lekker in het zonnetje, een of twee.
Ben sowieso wel van de zure smaken.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lambic is een beetje zurig, wat op een warme dag wel lekker is.
Ik kan nu al niet wachten op het aardbeienseizoen. Dan eet ik me echt een paar weken scheel aan die dingenquote:Op donderdag 19 december 2019 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Zuurkool kan me niet zuur genoeg zijn, witlof niet bitter genoeg en aardbeien niet zoet genoeg.
Ja of kersen, al lig ik uren te creperen van de buikpijn, ik blijf Betuwe kersen vreten in het seizoen.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet wachten op het aardbeienseizoen. Dan eet ik me echt een paar weken scheel aan die dingen
Ook heerlijkquote:Op donderdag 19 december 2019 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of kersen, al lig ik uren te creperen van de buikpijn, ik blijf Betuwe kersen vreten in het seizoen.
Eet ik echt drie of viermaal per week in het seizoen, mits het zonnetje vrolijk schijnt.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik wel lekker, maar eet ik niet zo vaak.
Die van een kraampje langs de weg zijn vaak het lekkerstquote:Op donderdag 19 december 2019 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet wachten op het aardbeienseizoen. Dan eet ik me echt een paar weken scheel aan die dingen
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van een kraampje langs de weg zijn vaak het lekkerstvan die grote
en die dan in het weiland of de boomgaard opeten.
Ja dit ja, zoveel mogelijk direct bij de teler/boer halen.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van een kraampje langs de weg zijn vaak het lekkerstvan die grote
en die dan in het weiland of de boomgaard opeten.
Is het er een uit 2009?quote:Op donderdag 19 december 2019 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Batterij van iPad was leeg. Helemaal op. Half uur geleden aan het infuus gehangen, zat ie op 2 procent. Jeej. Moest even inloggen ergens: 1 procent. Zo werkt dat toch niet.
Ik vergeet ‘m weleens op te laden. En dan zit ik de hele avond te hannessen met dat snoertjequote:Op donderdag 19 december 2019 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde even een serie kijken op dat ding maar dat gaat dus niet
Tijd voor een jonkie.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even denken... 2011 geloof ik.
Preciesquote:Op donderdag 19 december 2019 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zomaar de oudjes opzij schuiven.
Ja maar als ze geen tanden meer hebben dus alleen nog maar kippensoep kunnen eten, je bank vervuilen als ze lachen en ze juichen als de verkeerde voetbalclub scoort dan is het hoog tijd.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zomaar de oudjes opzij schuiven.
Is er weer wat?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Remkes![]()
Maar die vreugdevuurmongolen ook joh, pfffff
Heyquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heyik heb de trein naar Den haag van een kwartiertje later dus ik moest aan jou denken 😍
ach die ene dagquote:Op vrijdag 20 december 2019 06:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag hele dag druk met de Kerstborrel op kantoor. 3 uur op bed genot allen
Ja daarna is het effectief 2 weken vakantiequote:
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daarna is het effectief 2 weken vakantie
Alleen aan het weekend of kerstvakantie?quote:Op vrijdag 20 december 2019 07:55 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt hopeloos toe ana het weekend
Hier ook. Al heb ik maar 1 dag vrijquote:Op vrijdag 20 december 2019 07:55 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt hopeloos toe ana het weekend
Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 20 december 2019 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier ook. Al heb ik maar 1 dag vrij
helaas alleen weekend hier, 2 dagen vrij dusquote:Op vrijdag 20 december 2019 07:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen aan het weekend of kerstvakantie?
Zelfde hier. Gelukkig wel een thuiswerkdag, dus kan iets rustiger aan doen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al voelt het alsof het niet genoeg wasJIj?
2 dagen weekend, 2 dagen werken, 5 dagen vrijquote:Op vrijdag 20 december 2019 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier ook. Al heb ik maar 1 dag vrij
Ah bummerquote:Op vrijdag 20 december 2019 07:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas alleen weekend hier, 2 dagen vrij dus
een nieuwling hier?quote:Op vrijdag 20 december 2019 07:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zelfde hier. Gelukkig wel een thuiswerkdag, dus kan iets rustiger aan doen.
altijd welkom, nieuw vers bloed in dit mooie topiquequote:
Dank je welquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
altijd welkom, nieuw vers bloed in dit mooie topique
Mja denk dat het komt omdat er een collega op vakantie gaat.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:00 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ahja, dat wil nog wel eens je weekend opeten idd.
Ah ja, dan moeten die diensten toch door andere opgepakt worden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja denk dat het komt omdat er een collega op vakantie gaat.
Goede tijd wel om op vakantie te gaanquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja denk dat het komt omdat er een collega op vakantie gaat.
Zoals heul veul mensen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede tijd wel om op vakantie te gaan
Ja zij komt uit Urugai dus is op familie bezoek daarquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede tijd wel om op vakantie te gaan
Kerst is toch een van de periodes waarin horeca het drukker heeft dus vaak iedereen nodig isquote:
hu waarquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zij komt uit Urugai dus is op familie bezoek daar
Ah, begrijpelijk wel dan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zij komt uit Urugai dus is op familie bezoek daar
Dat is ook zeker waar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kerst is toch een van de periodes waarin horeca het drukker heeft dus vaak iedereen nodig is
Puur drank misbruik ditquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb net een vol glas koffie omgegooid
Oh nooo! Zonde van de koffie!quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:07 schreef bitterbal het volgende:
toch niet over foon of laptop he?quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Deed die het toen nog?quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:09 schreef Koen66 het volgende:
ergste wat ik ooit over laptop gooide was gin-tonic
Nee laminaatquote:
Phew!quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee laminaat![]()
Vloerbedekking is voor mij echt een slecht idee. Doe dit gemiddeld 2 keer per week
Whutquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee laminaat![]()
Vloerbedekking is voor mij echt een slecht idee. Doe dit gemiddeld 2 keer per week
Ghehehehe, ahwquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ik op werk een teringzooi maak
Ik snap ineens waarom je in de bediening werkt en niet in de keukenquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gooi je ook vaak dingen over de klanten heen?quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet wat een handiger plek is om onhandig te zijn: het laten vallen tijdens het bereiden of als het gerecht al helemaal klaar is...quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom je in de bediening werkt en niet in de keuken
In de keuken is geen optie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom je in de bediening werkt en niet in de keuken
Laatste tijd niet meer gebeurd maar vroeger wel ja. Soep was wel een specialiteit. En wijn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gooi je ook vaak dingen over de klanten heen?
Ja het zijn vooral de messen en hete plekken in de keuken die ik niet zo zitten :pquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Weet niet wat een handiger plek is om onhandig te zijn: het laten vallen tijdens het bereiden of als het gerecht al helemaal klaar is...
Hmm, ja, daar heb je wel een punt...quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het zijn vooral de messen en hete plekken in de keuken die ik niet zo zitten :p
Ik snij citroenen en dat gaat ook standaart mis. Het is echt niet te begrijpen hoe ik elke keer in mijn vinger weet te snijden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:18 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hmm, ja, daar heb je wel een punt...
Je zit in de trein in Overijssel? Daar schijnt het helemaal bagger te zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, we rijden weer. Overstap is alweer naar de kloten maar wat geeft het
Ouch!quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik snij citroenen en dat gaat ook standaart mis. Het is echt niet te begrijpen hoe ik elke keer in mijn vinger weet te snijden.
Of ik breek een glas tijdens het spoelen in de spoelbak. Ook 1 groot bloedbad
Phehehehe, ik zie het al zo voor mequote:Op vrijdag 20 december 2019 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In de keuken is geen optie.
Ik heb vroeger een keer gewerkt in zon snackbar unit op schiphol. Dus ik moest nieuwe lading patat bakken. Ik knip de zak open en leeg het zo boven de frituur zodat het er allemal invalt toch
Nou kon gelijk naar de EHBO post op Schiphol. Hoefde daar ook niet meer te werken
Ja bij keukenpersoneel zie je altijd veel verwondingen jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Phehehehe, ik zie het al zo voor me![]()
Eerste drie maanden dat ik in een open keuken werkte werden mijn handen bij elkaar gehouden door watervaste pleisters
Nee Zuid-Holland inmiddelsquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:20 schreef DW457 het volgende:
[..]
Je zit in de trein in Overijssel? Daar schijnt het helemaal bagger te zijn.
[..]
Ouch!
Schijfjes snijden neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik snij citroenen en dat gaat ook standaart mis. Het is echt niet te begrijpen hoe ik elke keer in mijn vinger weet te snijden.
Of ik breek een glas tijdens het spoelen in de spoelbak. Ook 1 groot bloedbad
Dat is per definitie ellende. Op tempo heb je daar gewoon geen goed mes voorquote:
Nou ja dat doe ik niet als ik haast heb want dan kan ik ze daarna weer weggooien vanwege al dat bloedquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is per definitie ellende. Op tempo heb je daar gewoon geen goed mes voor
Ze is niet heel charmant toch, gewoon een lekker gek wijfie waardoor je denkt dat je makkelijk in haar broekje kanquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:17 schreef DW457 het volgende:
Ik begin Bitterbal alleen maar leuker en charmanter te vinden
quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze is niet heel charmant toch, gewoon een lekker gek wijfie waardoor je denkt dat je makkelijk in haar broekje kan
Verdomme, alweer tranen trekken hierquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:33 schreef Molo het volgende:
Lieve Ari
Wees niet bang
De wereld is rond
en dat istie al lang
De mensen zijn goed
De mensen zijn slecht
Maar ze gaan allen
dezelfde weg
Hoe langer je leeft
hoe korter het duurt
Je komt uit het water
en gaat door het vuur
Daarom lieve Ari
Wees niet bang
De wereld draait rond
en dat doettie nog lang
Vind dit zo'n mooi gedicht van Deelder![]()
![]()
Ik ben gewend het te doen zonder te kijken en als ik dan eens in de 2 minuten kijken is alles wat ik zie een bebloede werkbank met een paar verloren schijfjes citroenquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dat doe ik niet als ik haast heb want dan kan ik ze daarna weer weggooien vanwege al dat bloed
Ik kan hier serieus wel om huilen eigenlijk, echt heel mooiquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verdomme, alweer tranen trekken hier
Maar je staat in de keukenquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben gewend het te doen zonder te kijken en als ik dan eens in de 2 minuten kijken is alles wat ik zie een bebloede werkbank met een paar verloren schijfjes citroen
Zo! Maar goed dat we niet op één lijn zitten hier...want daar zat ik totaal niet aan te denken...quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze is niet heel charmant toch, gewoon een lekker gek wijfie waardoor je denkt dat je makkelijk in haar broekje kan
MCH zit altijd alleen op zijn eigen lijntje.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:39 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zo! Maar goed dat we niet op één lijn zitten hier...want daar zat ik totaal niet aan te denken...
Heeft wel een hoog jank gehalte. Doet me denken aan het nummer van Rowwen Heze 'Met de neus omhoog'quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan hier serieus wel om huilen eigenlijk, echt heel mooi
*snuif*quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MCH zit altijd alleen op zijn eigen lijntje.
Deed hij maar eens een lijntjequote:Op vrijdag 20 december 2019 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MCH zit altijd alleen op zijn eigen lijntje.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic:
ONZ / [FEEST] Het grote Ridouan Taghi verjaardagstopic
quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:39 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zo! Maar goed dat we niet op één lijn zitten hier...want daar zat ik totaal niet aan te denken...
Waar ben je nog meer bang voor en hoe voel je je daarbij?quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de pijp uitga als ik drugs gebruik
R&P is een paar deurtjes verder rabbitgodquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar ben je nog meer bang voor en hoe voel je je daarbij?
Ow, ik dacht dat je daar niet meer mocht komen en daarom hier je hart wilde luchten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:45 schreef MCH het volgende:
[..]
R&P is een paar deurtjes verder rabbitgod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |