ik geloof niet dat iemand dit ook maar zou kunnen raden.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde eens geen gebouw of wat dan ook, maar wel iets met een link naar Boedapest
Ow, je zit niet meer door te posten in het vorige topicquote:
ik zag net dat ik reactie 302 had.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, je zit niet meer door te posten in het vorige topic
Eh, de Limburgse ambassade in Den Haag?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar kan ik dat inleveren?
Ga ik wel in België verblijf aanvragen!
Lekker bier, lekker bourgondisch, lekker eten, mooie sporten
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik geloof niet dat iemand dit ook maar zou kunnen raden.
Wel spannend!quote:Op donderdag 19 december 2019 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Zit nu aan seks met een vastgebonden epilepsiepatiënte te denken dankzij Molo.
De klodders ontlasting vliegen vrolijk in de rondte terwijl haar geschreeuw steeds luider klinkt.quote:
Plasseksquote:Op donderdag 19 december 2019 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De klodders ontlasting vliegen vrolijk in de rondte terwijl haar geschreeuw steeds luider klinkt.
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Remkes heeft de oorlog verklaard aan pallethandelaren
ja, het rausen is al begonnen in buurten.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Remkes![]()
Maar die vreugdevuurmongolen ook joh, pfffff
Maakt niks uit! Plezier is wat teltquote:Op donderdag 19 december 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na afloop rest slechts een bloederige cloaca.
Ik moet nog een kerstboom kopen morgenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, het rausen is al begonnen in buurten.
Ik heb er nooit 1 gegeten, waarvan ik begon te watertanden. De meeste stamppotten vind ik echt ranzig. Boerenkoolstamp gaat nog, maar dat maak ik nooit zelf.quote:
wel op tijd nog....quote:Op donderdag 19 december 2019 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet nog een kerstboom kopen morgen
Met nat okergeel plekje in de slipquote:
Je bent je ervan bewust dat Limburg veel Internationaler is dan de gemiddelde Nederlander weet?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eh, de Limburgse ambassade in Den Haag?
En een nat bruin vlokjequote:Op donderdag 19 december 2019 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Met nat okergeel plekje in de slip
Ze zullen wel een klein leger aan ME paraat houden op 31 decemberquote:Op donderdag 19 december 2019 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, het rausen is al begonnen in buurten.
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat Limburg veel Internationaler is dan de gemiddelde Nederlander weet?
ja dat wordt knokkenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zullen wel een klein leger aan ME paraat houden op 31 december
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat Limburg veel Internationaler is dan de gemiddelde Nederlander weet?
Mannen zonder tarrel zijn géén echte mannen!quote:Op donderdag 19 december 2019 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dat je nog kan knabbelen aan de tarreltjes van gisteren
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Mannen zonder tarrel zijn géén echte mannen!
Ik verwacht daar waar ik woon niet al te grote problemen eigenlijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De FOK! Knokploeg rukt wel uit om jouw huis te beschermen!
Naast de voorhuidjes?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slijmdraden![]()
Die bewaar ik in weckpotjes als blijvende herinnering
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Mannen zonder tarrel zijn géén echte mannen!
me2quote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef Molo het volgende:
Ik vind Maastricht trouwens echt echt heel erg leuk
Dit zegt je wellicht heel weinig, maar er is een Formule 1 winnend gastje van begin 20 die geen enkele dag van zijn leven in Nederland heeft gewoond, maar wel in Limburg is geboren, goede 18 in Limburg heeft gewoond, beide ouders in Limburg wonen en sinds een jaar of 3 in Monaco woont?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |