Feit.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, chaotischer dan dat ga je het niet vinden, gok ik.
Prima review, niks meer aan doenquote:Op donderdag 19 december 2019 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb Rocketman gekeken, was leuk.
Ja ik zat ook te kijken en het was niet veel inderdaad!quote:Op donderdag 19 december 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
Henk en Floor nu live bij Pauw the Phantom. Wát een verschil met De Beste Zangers.
Minder dynamische band, kut geluidsmix, haar halve zinnen hoor je niet, echt heel apart afgesteld allemaal.
Het enige nadeel van De Beste Zangers. Dat is zo goed geproduceerd dat alles erna tegenvalt.
Ze nailde het wel weer, maar verder eens. Zo vaak kut geluid bij Pauw.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
Henk en Floor nu live bij Pauw the Phantom. Wát een verschil met De Beste Zangers.
Minder dynamische band, kut geluidsmix, haar halve zinnen hoor je niet, echt heel apart afgesteld allemaal.
Het enige nadeel van De Beste Zangers. Dat is zo goed geproduceerd dat alles erna tegenvalt.
Ik kijk al uren naar een Albanese voorronde die voor 60% uit reclame bestaatquote:
Je moet er maar zin in hebben!quote:Op donderdag 19 december 2019 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk al uren naar een Albanese voorronde
Waarom haat je jezelf Aoibhin!?quote:Op donderdag 19 december 2019 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kijk al uren naar een Albanese voorronde die voor 60% uit reclame bestaat![]()
Deze was volgens mij nog beter en langerquote:Op donderdag 19 december 2019 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
En toch hè. Die laatste noten van floor.
quote:Op donderdag 19 december 2019 23:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben!
Het is de aftrap van het NSF-seizoen! Ik moet wel!quote:
Jawel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |