Hoe je overkomt op TV (en dan niet eens in een RLS), zegt allemaal niet zoveel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:48 schreef Messina het volgende:
Ze zal real life toch iets hebben. Ze kan altijd wel een partner vinden, heeft vrienden en vriendinnen, volgens mij is Mees ook wel echt gek op z'n moeder.
Maar ze kwam inderdaad al over als bitch toen ze nog bij TMF zat.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja ik zie dat sommigen het woord 'zweer' steevast verkeerd spellen.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:49 schreef IriYe het volgende:
[..]
Is ook een belachelijke vraag om te stellen aan een kind. Wat verwachten ze? Dat hij gaat zeggen dat Antwee een enorme narcist is die veel te snel ingetrokken is bij zijn moeder?
Vindt, het is vindtquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:56 schreef Tuttebella het volgende:
[..]![]()
Dat zij haar kind hier bloot aan stelt niet in haar voordeel werken.
Ze weet donders goed dat er pers en vragen stelt , ze weet donders goed dat ze nu onder een vergrootglas ligt wat zij en allen zij in de hand heeft geholpen.
Laten wij wel wezen dat het moment van het naar buiten brengen van hun relatie niet echt handig was. Dat vind bijna half Nederland . Maar goed mevr wilde snel dan krijg je snel en krijg je shit
Nou, een beetje een punt heeft Tuttabella wel. Kijk, dat ze hem meeneemt naar dat circus is niet gek, gewoon een leuk uitje voor je kind.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vindt, het is vindt
En als bijna half Nederland iets vindt, dan zal het wel echt zo zijn, volgens jou. Wat een enorm bijzondere manier van redeneren hou jij er toch op na.
Kunnen we hier weer gewoon roddelen, in plaats van steeds jouw hetze tegen Fridget?
Daar heeft de rechter toch niks mee te maken? Ze heeft Privé aangeklaagd voor het afdrukken voor onwaarheden. Dat zij haar kind erbij haalt, is haar (merkwaardige) keuze.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:26 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, een beetje een punt heeft Tuttabella wel. Kijk, dat ze hem meeneemt naar dat circus is niet gek, gewoon een leuk uitje voor je kind.
Maar, ik denk dat ik, als ik klaag over de impact die alles op mijn kind heeft, gewoon botweg zou weigeren als de microfoon onder zijn neus geduwd zou worden of op een andere manier beschermen.
Want, haar kind is wel wat ze o.a. gebruikt als argument in de rechtszaak.
Als ik dan rechter zou zijn, zou ik wel de vraag stellen waarom ze zelf niet iets meer heeft gedaan om haar zoon te beschermen tegen dit soort dingen (en bijvoorbeeld de bizarre reacties die dat jochie kreeg op Instagram. Al vind ik sowieso dat een kind van die leeftijd nog niks op sociale media te zoeken heeft, maar dat is mijn persoonlijke mening)
Dit dus daar schermt ze mee bij de rechter om vervolgens wel aan de pers bloot te stellen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:26 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, een beetje een punt heeft Tuttabella wel. Kijk, dat ze hem meeneemt naar dat circus is niet gek, gewoon een leuk uitje voor je kind.
Maar, ik denk dat ik, als ik klaag over de impact die alles op mijn kind heeft, gewoon botweg zou weigeren als de microfoon onder zijn neus geduwd zou worden of op een andere manier beschermen.
Want, haar kind is wel wat ze o.a. gebruikt als argument in de rechtszaak.
Als ik dan rechter zou zijn, zou ik wel de vraag stellen waarom ze zelf niet iets meer heeft gedaan om haar zoon te beschermen tegen dit soort dingen (en bijvoorbeeld de bizarre reacties die dat jochie kreeg op Instagram. Al vind ik sowieso dat een kind van die leeftijd nog niks op sociale media te zoeken heeft, maar dat is mijn persoonlijke mening)
Volgens mij komt bluffen bij elke "intelligentielaag" voorquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:08 schreef Labradoodle het volgende:
Bridget is niet dom maar zeker niet slim. Als je weet dat er zoveel getuigen zijn van het zoen en slip op de hielen gebeuren dan een kort geding bij de rechter. En het ergste haar zoon er bij betrekken terwijl ze hem nu overal mee naar toe sleept .
dat heeft de Hazesjes ook niet tegengehoudenquote:Op vrijdag 20 december 2019 07:49 schreef Tuttebella het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)et-aan-slimste-mens/
Dat snap ik wel.zo slim is ze niet .
Tuurlijk, daarbij doet de rechter niet van die domme afwegingen, dus die kan zomaar besluiten dat het er helemaal niet toe doet dat haar kind van 10, net als heel veel andere kinderen die wel eens een rolletje hebben of model staan, een instagram account hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Volgens mij komt bluffen bij elke "intelligentielaag" voor![]()
"Ach, er is toch geen écht bewijs, ik ontken het gewoon"
Zeker wel. Als zij dat er zelf bijhaalt als argument, dan zal de rechter haar gedragingen mbt haar kind mee laten wegen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Daar heeft de rechter toch niks mee te maken? Ze heeft Privé aangeklaagd voor het afdrukken voor onwaarheden. Dat zij haar kind erbij haalt, is haar (merkwaardige) keuze.
Met het laatste eens overigens. Of in ieder geval niet openbaar.
Hier heb je inderdaad een punt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik ben wellicht zelf niet snugger nu maar ik vind Bridget helemaal niet zo dom. Ze komt op mij zelfs berekenend over en daar is een zekere intelligentie voor nodig. Ze doet het ook zakelijk niet verkeerd.
Dat zijn hele enge mensen met een kronkel in hun geweten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:00 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Hier heb je inderdaad een punt.
Om berekenend te zijn moet je wel wat intelligentie hebben. Ik ken ook iemand die heel berekenend is, ik noem diegene altijd dom maar eigenlijk heeft de persoon een zeer slimme tactiek om heel veel personen tegenover elkaar uit te spelen en zelf continu het beste uit de strijd te komen.
Maar ja als je in een kroeg met je slip op de enkels staat met honderd mensen..quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:12 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat de rechter deze zaak als voorbeeld gaat gebruiken dat bladen van het prive leven van een BNer af moeten blijven.
Voor extra bonus op haar salaris zal ze het wel verkopen aan haar collega’s van boulevard.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:54 schreef quirina het volgende:
Schriftelijke uitspraak betekend dat we er geen ene reet meer over horen.
Zeker weten, vooral op een BN bruiloft, maar nu ivm de privacy wet enz, ik weet het niet. Ik hoop dat ze flink met de billen bloot moet...Oh wachtquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Maar ja als je in een kroeg met je slip op de enkels staat met honderd mensen..
Eh
Dan deel je toch ook je privéleven?
Bridget Maasland verliest zaak tegen Privéquote:
Duur dagje voor Bridgitquote:veroordeelt [eiseres] in de proceskosten, aan de zijde van TMG tot op heden begroot op ¤ 2.972,00,
Ik lees daar toch duidelijk in dat TMG idd overtuigend en wettig bewijs had voor hun claim. Die was weliswaar wat overdreven, maar niet onwaarquote:Op vrijdag 20 december 2019 15:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
https://uitspraken.rechts(...)9541&showbutton=true
Kom maar op met de foto’s dan TMG!quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:54 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik lees daar toch duidelijk in dat TMG idd overtuigend en wettig bewijs had voor hun claim.
Yes. Zie mijn eigen samenvattingquote:Op vrijdag 20 december 2019 15:54 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik lees daar toch duidelijk in dat TMG idd overtuigend en wettig bewijs had voor hun claim.
Uiteraard mag ze de proceskosten dokken, en haar eigen advocaat zal ook niet gratis hebben gewerktquote:Op vrijdag 20 december 2019 15:50 schreef quirina het volgende:
Ze mag nog dokken ook.
Maar ze zou toch het licht in de ogen schijnen voor de waarheid o.i.d?
Ik gebruik het bijna nooit, maar in dit geval...quote:
Royce rolls de vriesquote:Op vrijdag 20 december 2019 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Uiteraard mag ze de proceskosten dokken, en haar eigen advocaat zal ook niet gratis hebben gewerkt
Idd...this escalated quickly en nu neemt geen mens hun verhaal meer serieus.quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:57 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik gebruik het bijna nooit, maar in dit geval...![]()
Jammer dat we geen foto hebben hoe ze heeft gekeken toen ze de uitspraak te horen kreeg
Dat zou het beste zijn maar op de 1 of andere manier gok ik dat ze juist het tegenovergestelde doen. Quotes over dat ze er sterker dan ooit uitkomen, hunnie tegen de wereld, de waarheid zit in henzelf blabla.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:00 schreef totebel het volgende:
[..]
Idd...this escalated quickly en nu neemt geen mens hun verhaal meer serieus.
Als ik hen was, zou ik iets minder publiek zijn in mijn uitingen en wat minder aandacht zoeken.
Ze dacht het wel te redden, maar obviously, it backfired
Maar ik zweer op mijn zoonquote:Op vrijdag 20 december 2019 15:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bridget Maasland verliest zaak tegen Privé
https://www.ad.nl/show/br(...)egen-prive~ad8cb012/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:ikweethetookniet
@:wereldgozer
Precies. Goed voor hun moeder-zoonrelatiequote:Op vrijdag 20 december 2019 16:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn maar op de 1 of andere manier gok ik dat ze juist het tegenovergestelde doen. Quotes over dat ze er sterker dan ooit uitkomen, hunnie tegen de wereld, de waarheid zit in henzelf blabla.
Geweldig hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |