SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
https://upload.wikimedia.(...)tates_Senate.svg.png
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.
Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:![]()
![]()
De verschillen zijn groottwitter:StyleWriterNYC twitterde op donderdag 19-12-2019 om 09:48:53@djrothkopf I watched MSNBC’s coverage in one room, while in an adjacent room, a Trump-voting family member watched his rally on Fox, laughing as though they were enjoying a stand-up act. So he accomplished his goal, bc those who need a clear-eyed view of his crimes chose his circus instead. reageer retweet
![]()
![]()
quote]Op donderdag 19 december 2019 09:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gisteren was je nog verbolgen dat Democraten mogelijk kozen voor de snelle route.
[/quote]
Ik vind het tegenstrijdig, eerst vond jij dat het snel moest omdat Trump anders een stok heeft om mee te slaan, en nu blijkt dat de Republikeinen de getuigen moeten oproepen hebben de Democraten ineens alle tijd.
De Democraten hadden ook kunnen wachten op de rechter maar dat wilden ze toch niet doen.
Gaat het er dan toch op neer komen dat de Dems dit uiteindelijk lekker lang in het nieuws willen houden maar dan zonder de last van oproepen van getuigen die misschien het tegendeel kunnen bewijzen?
We zullen zien.![]()
quote:Op donderdag 19 december 2019 10:50 schreef Chivaz het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 19 december 2019 09:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gisteren was je nog verbolgen dat Democraten mogelijk kozen voor de snelle route.Alle getuigen die het tegendeel zouden kunnen bewijzen, komen niet opdagen omdat ze niet onder ede mogen liegen.quote:Ik vind het tegenstrijdig, eerst vond jij dat het snel moest omdat Trump anders een stok heeft om mee te slaan, en nu blijkt dat de Republikeinen de getuigen moeten oproepen hebben de Democraten ineens alle tijd.
De Democraten hadden ook kunnen wachten op de rechter maar dat wilden ze toch niet doen.
Gaat het er dan toch op neer komen dat de Dems dit uiteindelijk lekker lang in het nieuws willen houden maar dan zonder de last van oproepen van getuigen die misschien het tegendeel kunnen bewijzen?
We zullen zien.![]()
![]()
In het kader van een democratie is het presenteren van de propaganda agenda van de Russen wel wat zorgelijker dan opmerkingen over jezus of andere brainfartsquote:Op donderdag 19 december 2019 09:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere dingen gezegd tijdens de hoorzitting vannacht. Trump heeft zogenaamd minder kansen gekregen dan Jezus bij Pilatus toen hij opgehangen werd aan het kruisen het was nog schandaliger dan de aanval op Pearl Harbor. Daarnaast werden abortus, gun control en alle andere voor de republikeinen belangrijke onderwerpen aan het haar bijgesleept.
![]()
![]()
Precies, dus waarom spelen de Democraten het niet via de rechter?quote:Op donderdag 19 december 2019 11:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
Alle getuigen die het tegendeel zouden kunnen bewijzen, komen niet opdagen omdat ze niet onder ede mogen liegen.
Nu blijft het liggen en spelen ze de bal naar McConnell die niet van plan is om het spelletje mee te spelen.![]()
Wat? McConnell wil juist geen getuigen oproepen terwijl de Democraten dat wel willen.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:50 schreef Chivaz het volgende:
Ik vind het tegenstrijdig, eerst vond jij dat het snel moest omdat Trump anders een stok heeft om mee te slaan, en nu blijkt dat de Republikeinen de getuigen moeten oproepen hebben de Democraten ineens alle tijd.Volgens mij heeft Schiff duidelijk uitgelegd dat dit zomaar 1,5 jaar kon duren voor elke getuige.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:50 schreef Chivaz het volgende:
Dus nogal logisch dat ze daar niet op gaan wachten.Again, het is McConnell die geen getuigen wil in de senaat.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:50 schreef Chivaz het volgende:
Gaat het er dan toch op neer komen dat de Dems dit uiteindelijk lekker lang in het nieuws willen houden maar dan zonder de last van oproepen van getuigen die misschien het tegendeel kunnen bewijzen?"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Vanaf morgen zit ik 16 dagen in the Deep South. Laat maar weten of ik nog verslag op lokatie moet doen hoe men daar alle ontwikkelingen ervaart.
What a time to be alive
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Dit is allemaal uitgelegd in de bekendmaking van de articles of impeachment.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Precies, dus waarom spelen de Democraten het niet via de rechter?
Nu blijft het liggen en spelen ze de bal naar McConnell die niet van plan is om het spelletje mee te spelen."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Gaan ze het naar McConnell spelen dan? Ze kunnen gewoon de uitspraak van het SC afwachten, en in de tussentijd verder spitten. Dat zou ik doen aangezien McConnell al heeft gezegd dat hij het proces gaat riggen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Oh veel erger nog. Mitch zegt gewoon zonder schaamte dat hij vals gaat spelen.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Precies, dus waarom spelen de Democraten het niet via de rechter?
Nu blijft het liggen en spelen ze de bal naar McConnell die niet van plan is om het spelletje mee te spelen.Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah![]()
De democraten zijn een stelletje leugenaars en slechte verliezers!
Niet te geloven dat ze het al over impeachment hadden toen Trump net had plaatsgenomen in het Witte Huis... De haat moet wel heeeeeeel groot zijn!
De democraten hebben niets, maar dan ook niets anders gedaan dan proberen Trump weg te krijgen!
Ik heb medelijden met hun en met de mensen die hen blijven steunen! Het is triest, heel erg triest!
Moge 2020 één grote revanche show worden voor Trump!![]()
God Bless America!
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Ik ga er ook vandoor niet naar deep south maar naar familie elders. De Trump fans hebben maar liefst 17 dagen om bij te komen, dus prettige feestdagen!quote:Op donderdag 19 december 2019 11:45 schreef robdriessen het volgende:
Vanaf morgen zit ik 16 dagen in the Deep South. Laat maar weten of ik nog verslag op lokatie moet doen hoe men daar alle ontwikkelingen ervaart.
What a time to be alive![]()
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Alsdus de vaderlandse tak van het Trump koninkrijk, de PVV/FvDquote:Op donderdag 19 december 2019 12:08 schreef Bocaj het volgende:
De democraten zijn een stelletje leugenaars en slechte verliezers!
Niet te geloven dat ze het al over impeachment hadden toen Trump net had plaatsgenomen in het Witte Huis... De haat moet wel heeeeeeel groot zijn!
De democraten hebben niets, maar dan ook niets anders gedaan dan proberen Trump weg te krijgen!
Ik heb medelijden met hun en met de mensen die hen blijven steunen! Het is triest, heel erg triest!
Moge 2020 één grote revanche show worden voor Trump!![]()
God Bless America!Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Impeachment was inderdaad iets waar de Democraten en hun lakeien in de media vanaf dag één mee aan het flirten waren.
Totale minachting voor de democratie.![]()
Met behulp van middelen die de democratie tot zijn beschikking heeft. Hoe kan dit minachting zijn?quote:Op donderdag 19 december 2019 12:20 schreef Chivaz het volgende:
Impeachment was inderdaad iets waar de Democraten en hun lakeien in de media vanaf dag één mee aan het flirten waren.
Totale minachting voor de democratie.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
twitter:NBCPolitics twitterde op donderdag 19-12-2019 om 12:14:56Biden remains the frontrunner in the race for the Democratic nomination, while Sen. Warren has returned to the level of support that preceded her autumn surge, a new @NBCNews /Wall Street Journal poll shows https://t.co/VgB140aUoT reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Biden’s strength in the poll is largely due to his support among African Americans (50 percent support him, compared with 15 percent for Warren and 8 percent for Sanders), and Democrats over 50 (38 percent back him, compared with 14 percent for Warren and 7 percent for Sanders).quote:Op donderdag 19 december 2019 12:38 schreef Ulx het volgende:
twitter:NBCPolitics twitterde op donderdag 19-12-2019 om 12:14:56Biden remains the frontrunner in the race for the Democratic nomination, while Sen. Warren has returned to the level of support that preceded her autumn surge, a new @:NBCNews /Wall Street Journal poll shows https://t.co/VgB140aUoT reageer retweet
Qua senioren snap ik het wel, qua Afro-Americans echter niet. Waarom is Biden daar zo populair t.o.v. de overige kandidaten?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Voor Biden stemmen in de primaries is kiezen om te verliezen bij de general elections."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Vanaf dag 1 roepen dat je de president wilt afzetten?quote:Op donderdag 19 december 2019 12:35 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Met behulp van middelen die de democratie tot zijn beschikking heeft. Hoe kan dit minachting zijn?
De beste man had toen nog niet eens plaats genomen achter zijn bureau.![]()
Dat waren niet 'de Democraten'. Een handjevol Democraten deed die oproep, maar de overgrote meerderheid van de partij ging daar niet in mee.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 roepen dat je de president wilt afzetten?
De beste man had toen nog niet eens plaats genomen achter zijn bureau.
Er zijn ook meerdere pogingen gedaan om Obama af te zetten. Toen hadden we het toch ook niet over 'de Republikeinen'?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Obama effect. Ook weinig politiek engagement laat mensen achter de bekende kandidaat aanlopen.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Biden’s strength in the poll is largely due to his support among African Americans (50 percent support him, compared with 15 percent for Warren and 8 percent for Sanders), and Democrats over 50 (38 percent back him, compared with 14 percent for Warren and 7 percent for Sanders).
Qua senioren snap ik het wel, qua Afro-Americans echter niet. Waarom is Biden daar zo populair t.o.v. de overige kandidaten?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
een aantal, niet de dems in z'n geheel. En so what, net als enkele republieken dus bij Obama probeerden, toen hoorde we je ook niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De beste man had toen nog niet eens plaats genomen achter zijn bureau.
Plus, Trump roept aan de lopende band genoeg anti-democratie dingen dat ze toen al een punt hadden. Even publieklijk Rusland vragen of die nog 'dirt'/emails hadden over Hilary. Stellen dat Hillary in de gevangenis moet, omdat ze een politieke tegenstander is. etc. etc.Robert Moog died for our synths![]()
Je bent misschien vergeten dat Trump hier verantwoordelijk voor was, met het 'lock her up'. We weten inmiddels wat Uranium one, her emails! en Bengazi werkelijk waren. Dus enigszins begrijpelijk is het allemaal wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De beste man had toen nog niet eens plaats genomen achter zijn bureau.![]()
Hij was VP van Obama en staat met hem op veel, toegegeven, grappige memes.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Biden’s strength in the poll is largely due to his support among African Americans (50 percent support him, compared with 15 percent for Warren and 8 percent for Sanders), and Democrats over 50 (38 percent back him, compared with 14 percent for Warren and 7 percent for Sanders).
Qua senioren snap ik het wel, qua Afro-Americans echter niet. Waarom is Biden daar zo populair t.o.v. de overige kandidaten?
Iets anders zou ik er niet van kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |