abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190549672
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 00:37 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat ligt voornamelijk aan de mannen, die laten het gebeuren. De gemiddelde vrouw wil de baas helemaal niet zijn, dat zijn uitprobeerseltjes die je als man vanaf het begin de kop in moet drukken.

Vandaar ook dat er zoveel ongenoegen en kapotte relaties zijn tegenwoordig, ongelukkige en onvervulde vrouwen die niet kunnen vinden waar ze naar op zoek zijn.
Vrouwen op zoek?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190550909
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 00:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen op zoek?
Op zoek naar leiderschap en kracht.
Vakman pur sang
pi_190551501
ik snap op zich wel wat je bedoelt, maar het is altijd iets waar je als man zelf bij bent.

In elke relatie is er (vaker impliciet dan expliciet) denk ik wel één partij die een beetje de macht heeft. Vaak begint dit al bij wie wie heeft benaderd om überhaupt de relatie te initiëren.

Dat is voor mij ook een reden om het initiatief bij de vrouw vandaan te laten komen. Heb gelukkig de luxepositie dat er zo nu en dan weleens vrouwen zijn die richting mij het initiatief nemen. Ik zou me er niet bij comfortabel voelen als ik zélf enorm moet jagen, omdat je jezelf als het ware automatisch al in een soort underdog positie maneuvreert. Die positie is meestal overigens niet heel duidelijk, maar zit 'm in kleine details.

Vanaf het moment dat je dan een relatie hebt, is het maar net zaak hoe je de dingen richting je partner verkoopt. Als zij aan jou vraagt of je zowel sinterklaas als kerst bij haar familie viert, is het -puur gekeken naar de onderlinge verhoudingen - beter als je sinterklaas per definitie meteen afwimpelt omdat je dan niet kunt. En over kerst dan doen alsof je heel erg je best moet doen om er dan bij te kunnen zijn... Om uiteindelijk te zeggen ''Hee schat, ik heb het met m'n eigen familie zo kunnen regelen dat we bij jou zijn''. Beter dan meteen beide uitnodigingen klakkeloos accepteren. Dan zal ze jou om je nek hangen dat je ''je best voor haar hebt gedaan'', in plaats van je zien als een lulletje rozenwater die meteen als een schoothondje achter haar aanloopt. Af en toe moet je op zo'n manier. even een statement maken.
  vrijdag 20 december 2019 @ 08:56:48 #154
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_190551676
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 08:38 schreef Scrapyard het volgende:
ik snap op zich wel wat je bedoelt, maar het is altijd iets waar je als man zelf bij bent.
Dan zal ze jou om je nek hangen dat je ''je best voor haar hebt gedaan'', in plaats van je zien als een lulletje rozenwater die meteen als een schoothondje achter haar aanloopt. Af en toe moet je op zo'n tmanier. even een statement maken.
Als je zo strategisch met een relatie omgaat dan heb je toch geen relatie meer? Constant na moeten denken over “je volgende zet”. :’) Overigens lijkt het me niet meer dan normaal om kerst bij beide families te vieren.
Fuck the EBU
pi_190552010
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 08:56 schreef Yesse het volgende:

[..]

Als je zo strategisch met een relatie omgaat dan heb je toch geen relatie meer? Constant na moeten denken over “je volgende zet”. :’) Overigens lijkt het me niet meer dan normaal om kerst bij beide families te vieren.
Het is ook meer voor de beginfase, waarin je sowieso al meer strategisch / bedachtzaam bent. Op een gegeven moment dwarrelt het stof neer en zijn de gewoontes er op de juiste manier ingesleten en zijn de verhoudingen duidelijk :)
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:39:35 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190552220
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja dit ja. Neemt niet weg dat veel vrouwen inmiddels wel flinke priviliges hebben gecreëerd waar ze niet zo snel meer afstand van zullen doen.
Zullen ze toch moeten, als ze echte gelijkheid willen.
Nou ja, gelijkwaardigheid, niet gelijkheid.
Je kan geen oost-indische emancipatie bedrijven. Da's hypocriet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190552237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:39 schreef Ang3l het volgende:

Bedankt me ineens. Wat zal het voor jou zwaar zijn. Nooit beslissingen kunnen nemen omdat er nooit een baas in huis is :{
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:41:05 #158
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190552244
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:40 schreef rival het volgende:

[..]

Bedankt me ineens. Wat zal het voor jou zwaar zijn. Nooit beslissingen kunnen nemen omdat er nooit een baas in huis is :{
:D

Ja, niemand die de broek aan heeft! :o
Daarom hebben we toch top en bottom verzonnen! :P
L'Amour menaçant:
  vrijdag 20 december 2019 @ 10:17:10 #159
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190552630
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:25 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Het is ook meer voor de beginfase, waarin je sowieso al meer strategisch / bedachtzaam bent. Op een gegeven moment dwarrelt het stof neer en zijn de gewoontes er op de juiste manier ingesleten en zijn de verhoudingen duidelijk :)
Ook in die begin tijd strategisch zijn lijkt me doodvermoeiend.
Zoals jij het beschrijft denk ik geef mijn portie maar aan fikkie.

Of het loopt lekker of het is niet wat ik wil. Zo simpel kan het ook zijn.
Als iemand niet vanuit zichzelf bereid is om te vragen over hoe de feestdagen in te vullen, te verdelen (en dan heb je al een iig beginnende relatie, anders was dit geen vraag), dan is dat persoon gewoonweg niet geschikt.

Dat komt later dan gewoon weer terug, blijft een 'strijd'. Want dat persoon is dan dat persoon. Die enkel aan zichzelf denkt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 20 december 2019 @ 10:18:33 #160
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190552644
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:D

Ja, niemand die de broek aan heeft! :o
Daarom hebben we toch top en bottom verzonnen! :P
Dat gaat over seks pop.
Niet over de gewone gang in het leven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 20 december 2019 @ 10:23:10 #161
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190552683
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat gaat over seks pop.
Niet over de gewone gang in het leven.
Misschien moet je t niet serieus nemen als er een :P bij staat, "pop".
Zeker niet als t een reactie op een geintje vaan Rival is.
L'Amour menaçant:
pi_190552748
Wat een seksistich gedoe hier. Alle mannen doen dit. Alle vrouwen doen dat. En er is geen andere mogelijkheid.

Wauw..kunnen we het niet meer per individu zien?

Ik ken vrouwen die zeer rationeel zijn en emotie achterwege kunnen laten bij het nemen van beslissingen. Ook heb ik mannen gekend die juist weer volledig reageren vanuit emotie.

TS, ik denk dat je vooral zekerder moet worden van jezelf. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is vooral de onzekerheid die voor minder aantrekkingskracht zorgt. Waarschijnlijk straal je dat ook uit.

Ik vind trouwens dat binnen een relatie je alles bespreekbaar moet kunnen maken. Als mijn vriendin ergens heen wil stuurt ze een berichtje en that's it en ook andersom. Als we geen planning hebben, why the fuck not?
Hebben we dat wel, hoor je dat vanzelf van de ander in het geval je dat vergeten bent. 'Navragen bij de baas' 'Toestemming vragen' en al dit soort shit heb ik echt nooit gekend in mijn huidige relatie en ook niet in die hiervoor.
Mijn huidige vriendin communiceerde nauwelijks en vertelde nooit hoe ze zich over iets voelde en kropte dat op. Ondertussen merkt ze zelf ook dat het veel beter werkt als je beiden communiceert naar elkaar over dit soort dingen.
Ja het is niet aantrekkelijk als je als man zijnde je zaken niet op orde hebt. Maar dat als is het andersom net zo goed.

Wie er bepaalt wie seks heeft is degene die op dat moment geen zin heeft. Dat kan ik zijn, dat kan zij zijn. Heeft de ander geen zin, en de druk moet van de ketel, doe je het toch gewoon lekker solo?
Ik ben in bed de dominante, net als als we op salsafeestjes staan heb ik de leiding. In onze relatie? Gewoon gelijkwaardig. We zeggen beiden als we iets niet leuk vinden en we houden rekening met elkaar. En dan kan het soms zijn dat je iets moet laten. Compromissen sluiten hoort er nou eenmaal bij.
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
pi_190552823
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:28 schreef Djenuziz het volgende:
Wat een seksistich gedoe hier. Alle mannen doen dit. Alle vrouwen doen dat. En er is geen andere mogelijkheid.

Wauw..kunnen we het niet meer per individu zien?

Ik ken vrouwen die zeer rationeel zijn en emotie achterwege kunnen laten bij het nemen van beslissingen. Ook heb ik mannen gekend die juist weer volledig reageren vanuit emotie.

TS, ik denk dat je vooral zekerder moet worden van jezelf. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is vooral de onzekerheid die voor minder aantrekkingskracht zorgt. Waarschijnlijk straal je dat ook uit.

Ik vind trouwens dat binnen een relatie je alles bespreekbaar moet kunnen maken. Als mijn vriendin ergens heen wil stuurt ze een berichtje en that's it en ook andersom. Als we geen planning hebben, why the fuck not?
Hebben we dat wel, hoor je dat vanzelf van de ander in het geval je dat vergeten bent. 'Navragen bij de baas' 'Toestemming vragen' en al dit soort shit heb ik echt nooit gekend in mijn huidige relatie en ook niet in die hiervoor.
Mijn huidige vriendin communiceerde nauwelijks en vertelde nooit hoe ze zich over iets voelde en kropte dat op. Ondertussen merkt ze zelf ook dat het veel beter werkt als je beiden communiceert naar elkaar over dit soort dingen.
Ja het is niet aantrekkelijk als je als man zijnde je zaken niet op orde hebt. Maar dat als is het andersom net zo goed.

Wie er bepaalt wie seks heeft is degene die op dat moment geen zin heeft. Dat kan ik zijn, dat kan zij zijn. Heeft de ander geen zin, en de druk moet van de ketel, doe je het toch gewoon lekker solo?
Ik ben in bed de dominante, net als als we op salsafeestjes staan heb ik de leiding. In onze relatie? Gewoon gelijkwaardig. We zeggen beiden als we iets niet leuk vinden en we houden rekening met elkaar. En dan kan het soms zijn dat je iets moet laten. Compromissen sluiten hoort er nou eenmaal bij.
Precies dit! Gewoon een beetje rekening met elkaar houden en elkaar dingen gunnen.

Wil hij een weekend op stap met zn vrienden: veel plezier schat!

Wil ik een weekend naar een vriendin in het buitenland: hoe laat zal ik je zondag ophalen op Schiphol?

Bij ons is de regel: kleine aanschaffen zoeken we gewoon lekker zelf uit en bij grotere aanschaffen: altijd in overleg en als 1 van beiden iets echt niet wil, dan is het dus nee. Ik hoef niet met een roze bank aan te komen, hij niet met een tv die de hele muur beslaat.
pi_190552898
Ik denk dat ik en m'n vriendin in onze relatie het gewoon ongeveer 50/50 is. Soms beslist zij iets, soms beslis ik en soms overleggen we eerst voordat we iets beslissen.
pi_190556837
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ook in die begin tijd strategisch zijn lijkt me doodvermoeiend.
Zoals jij het beschrijft denk ik geef mijn portie maar aan fikkie.

Of het loopt lekker of het is niet wat ik wil. Zo simpel kan het ook zijn.
Als iemand niet vanuit zichzelf bereid is om te vragen over hoe de feestdagen in te vullen, te verdelen (en dan heb je al een iig beginnende relatie, anders was dit geen vraag), dan is dat persoon gewoonweg niet geschikt.

Dat komt later dan gewoon weer terug, blijft een 'strijd'. Want dat persoon is dan dat persoon. Die enkel aan zichzelf denkt.
je vult een hele hoop in...
pi_190560661
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:40 schreef Restyler het volgende:
Ik denk dat ik en m'n vriendin in onze relatie het gewoon ongeveer 50/50 is. Soms beslist zij iets, soms beslis ik en soms overleggen we eerst voordat we iets beslissen.
|:)
Vakman pur sang
pi_190565799
Nog dominante foksters hier?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190576023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 22:54 schreef ludovico het volgende:
Nog dominante foksters hier?
Al zou mijn vriendin een fokster zijn, dan zou zij dat zijn. Ik mag niet altijd fokken van haar.
pi_190576656
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 15:18 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Al zou mijn vriendin een fokster zijn, dan zou zij dat zijn. Ik mag niet altijd fokken van haar.
_O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_190576681
Ken eigenlijk maar twee relatie's waarbij de vrouw heel duidelijk de baas is. De rest is allemaal wel gelijkwaardig of valt de uiteindelijke beslissing bij de man of iets doorgaat.

Als ik kijk naar mijn relatie's, daarin bepaald de man best veel, vind het allemaal wel best, mij maakt het dan allemaal niet zoveel uit, beslissingen maken is niet zo mijn ding, denk aan vakantie, type auto, wat we eten, waar we eten enz enz enz, maar als ik dan eens iets wil ( dat is niet vaak) dan komt dat er ook.
pi_190576964
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 15:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ken eigenlijk maar twee relatie's waarbij de vrouw heel duidelijk de baas is. De rest is allemaal wel gelijkwaardig of valt de uiteindelijke beslissing bij de man of iets doorgaat.

Als ik kijk naar mijn relatie's, daarin bepaald de man best veel, vind het allemaal wel best, mij maakt het dan allemaal niet zoveel uit, beslissingen maken is niet zo mijn ding, denk aan vakantie, type auto, wat we eten, waar we eten enz enz enz, maar als ik dan eens iets wil ( dat is niet vaak) dan komt dat er ook.
Niet elke vrouw is zo makkelijk en meegaand. Van mijn ex mocht ik na het douchen niet eens mijn voeten afdrogen met de handdoek. Dat was goor :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_190577077
Ik hoor ze in de supermarkt ook vaak. Van die vriendjes met hun 'wil je dit of dat?', 'zal ik dit pakken?', 'wat zullen we eten?'. De onzekerheid (om haar te verliezen) straalt er vanaf. Kom op zeg. Leid haar, dat vinden de meesten zelf ook fijn. Stel dingen voor in plaats van constant zulke vragen te stellen.
pi_190577086
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2019 15:57 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

_O-
Mijn relatie is niet helemaal te vergelijken met andere paren. Ik heb er bewust voor gekozen.
pi_190577089
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:16 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Niet elke vrouw is zo makkelijk en meegaand. Van mijn ex mocht ik na het douchen niet eens mijn voeten afdrogen met de handdoek. Dat was goor :')
wtf? Nou hier doet hij maar met die handdoek, ik heb een wasmachine.
pi_190577120
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:22 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Ik hoor ze in de supermarkt ook vaak. Van die vriendjes met hun 'wil je dit of dat?', 'zal ik dit pakken?', 'wat zullen we eten?'. De onzekerheid (om haar te verliezen) straalt er vanaf. Kom op zeg. Leid haar, dat vinden de meesten zelf ook fijn. Stel dingen voor in plaats van constant zulke vragen te stellen.
Hierrrr suck a cock!
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')