Daar heb ik al genoeg over gezegdquote:Op woensdag 18 december 2019 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bruma is nog een tandje genanter eigenlijk
quote:
WAARHEIDquote:Op woensdag 18 december 2019 22:50 schreef SOG het volgende:
Wtf staat dumbfries daar met zn hand voor zn mond te praten. Net of iemand zn dikke lippen gaat liplezen. Je staat fucking in de tweede rond knvb beker te voetballen tegen amateurs. Je staat nie in de champions league bij man city tegen psg ofzo
racistquote:Op woensdag 18 december 2019 22:50 schreef SOG het volgende:
Wtf staat dumbfries daar met zn hand voor zn mond te praten. Net of iemand zn dikke lippen gaat liplezen. Je staat fucking in de tweede rond knvb beker te voetballen tegen amateurs. Je staat nie in de champions league bij man city tegen psg ofzo
Goeie garpquote:Op woensdag 18 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is hier verantwoordelijk voor.
Wat is er met Baumgartl gebeurd eigenlijk? Die zit al sinds Sporting-uit op de bank.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schwaab laat zich dollen door een amateur.
Rustig brengen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat is er met Baumgartl gebeurd eigenlijk? Die zit al sinds Sporting-uit op de bank.
Volgens een bepaald iemand is hij de allerbeste verdediger van de hele wereld.
Psv weg ermee xd xd xdquote:Op woensdag 18 december 2019 22:58 schreef Coco. het volgende:
Wel leuk hoe je van dichtbij hoort wat er allemaal geschreeuwd wordt.
Hoop je ook dat Topsport Toon oprot?quote:Op woensdag 18 december 2019 23:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er riep net ook iemand "homo!"
wat een doerak
In een uitverkocht stadion.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:03 schreef fetX het volgende:
Wat grappig. 1-1 en verlenging. En dan te bedenken dat Feyenoord morgen nog moet
Kan ook nog best pittig worden tegen Cambuur.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:03 schreef fetX het volgende:
Wat grappig. 1-1 en verlenging. En dan te bedenken dat Feyenoord morgen nog moet
neequote:Op woensdag 18 december 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop je ook dat Topsport Toon oprot?
Cambuur schijnt de beste mensen op de bank te houden.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:03 schreef fetX het volgende:
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij heeft John de Jong en Bommel aangesteld
Zou een stunt zijn als PSV dit nog wintquote:Op woensdag 18 december 2019 23:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haalt PSV de strafschoppenserie?
Die hebben ze denk ik ook niet nodig.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cambuur schijnt de beste mensen op de bank te houden.
Zou wel genot zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Die hebben ze denk ik ook niet nodig.
Afgelopen zondag was ook heel erg slecht van Feyenoord hoor.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Het loopt wel steeds beter, maar morgen wordt vast weer zo’n ouderwetse kutpot
Tweede helft viel wel mee. Maar daarvoor toch elke keer minimaal een hele aardige helft.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was ook heel erg slecht van Feyenoord hoor.
Thanks broquote:Op woensdag 18 december 2019 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig davy, het komt vast wel weer goed met PSV, ooit.
We staan eerste, dus deze opmerking was niet zo sterk.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thanks broMisschien geven jullie ook de 2de plek niet weg.
Ik denk dat jullie nu wel een enorme kans op de bekerwinst hebben.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de kampioensoverwinning
Feyenoord is toch ook niks chefquote:Op woensdag 18 december 2019 23:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Tweede helft viel wel mee. Maar daarvoor toch elke keer minimaal een hele aardige helft.
Ik zeg ook niet dat het goed is hoor. Maak je geen zorgenquote:Op woensdag 18 december 2019 23:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Feyenoord is toch ook niks chef
Ik vind het wel genot dat Dickie het maximale eruit haalt. Alleen Stam heeft het al zo verneukt.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het goed is hoor. Maak je geen zorgen
Gastquote:Op woensdag 18 december 2019 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
PSV is aan het tijdrekken tegen een amateurclub.
Was ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
GastDe amateurclub was juist aan het tijdrekken.
Iets effectiever kan nog wel, maar veel meer zit er niet in nee.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind het wel genot dat Dickie het maximale eruit haalt. Alleen Stam heeft het al zo verneukt.
smeektequote:Op woensdag 18 december 2019 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze een beetje ziedend omdat ze net smeekte om de 2-1
Nee Lenny was het volgens mij niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
smeekte![]()
@:GGMM
@:onlogisch
@:lenny_leonard
@GGMM wel, dat doet mij deugdquote:Op woensdag 18 december 2019 23:16 schreef MC-Morgan het volgende:
PicoMMP houdt zich niet aan Coco zijn memo.
Was jij dan een engel toen je zo jong was?quote:Op woensdag 18 december 2019 23:14 schreef MC-Morgan het volgende:
Al die kutkoters achter de dug-out
Ik ben nog steeds jong.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:17 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
Was jij dan een engel toen je zo jong was?
Het lek is boven.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:16 schreef PicoMMP het volgende:
PSV heeft voor het eerst sinds 3 oktober weer eens een uitwedstrijd gewonnen.
twitter:berdo013 twitterde op donderdag 19-12-2019 om 16:20:01Nu we het toch over racisme in de voetballerij hebben na het telstar incident. Kunnen we dit dan ook meenemen. “loempia erbij” wordt geroepen tegen Doan. https://t.co/fKZliaKSmP reageer retweet
Oei. Ik zal maar niet meer aan mijn blanke medemens vragen of ze ergens een kaasje bij willen.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:49 schreef MC-Morgan het volgende:
Telstar gister. Feyenoord afgelopen weekend. Is er dan geen club meer normaal?!
twitter:berdo013 twitterde op donderdag 19-12-2019 om 16:20:01Nu we het toch over racisme in de voetballerij hebben na het telstar incident. Kunnen we dit dan ook meenemen. “loempia erbij” wordt geroepen tegen Doan. https://t.co/fKZliaKSmP reageer retweet
Waag het niet!quote:Op donderdag 19 december 2019 16:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Oei. Ik zal maar niet meer aan mijn blanke medemens vragen of ze ergens een kaasje bij willen.
quote:Op donderdag 19 december 2019 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup boeiend, al neig ik meer naar Utreg.
Moet hij wetenquote:Op donderdag 19 december 2019 19:07 schreef MC-Morgan het volgende:
El Hankouri speelt zowaar een puike partij.
ho ho die titel is alleen voor Ajax spelers weggelegdquote:Op donderdag 19 december 2019 19:45 schreef Paul het volgende:
Wat een kans voor de godenzonen van Utrecht
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat. Kut Groningen
@:maxi-mus
Ik ook. Cupfighters!quote:Op donderdag 19 december 2019 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dus, ik heb verder helemaal niks met Groningen. Ik juich vanavond voor Cambuur.
Missen wel een flink aantal spelers helaas.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. Cupfighters!
Staat al op.
Oh, zonde. Ik hoor net dat ze bovenaan staat. Netjes hoor.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Missen wel een flink aantal spelers helaas.
Spelen prima voetbal ook nog.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, zonde. Ik hoor net dat ze bovenaan staat. Netjes hoor.
Zoals Willem 2quote:Op donderdag 19 december 2019 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, tegen Feyenoord.
Ik zou ze wel eens tegen een echte tegenstander willen zien.
Dat mannetje dat jullie de overwinning gunde heeft daarna geen minuut meer gespeeld.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs Feyenoord won van Willem II
Prima dagje was datquote:Op donderdag 19 december 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mannetje dat jullie de overwinning gunde heeft daarna geen minuut meer gespeeld.
Mooi debuut wel.
Prima club. Ben daar een aantal jaar lid geweest.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima dagje was dat
Tennisbaangenot
Oh oohooohoohooohquote:
miemiemiemiequote:Op donderdag 19 december 2019 22:13 schreef MC-Morgan het volgende:
Normaal is dit geen penalty natuurlijk.
Rot mij deze wedstrijd nou.quote:
Ik vond hem ook gemakkelijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:14 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Rot mij deze wedstrijd nou.Heb niks met Cambuur en niks met Feyenoord.
Dit was puur objectief bekeken.
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:15 schreef MC-Morgan het volgende:
Feyenoord met een groot probleem.
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:15 schreef MC-Morgan het volgende:
Feyenoord met een groot probleem.
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Berghuis gedraag je eens als een mongool, ja ho maar.
Dit heb ik dus met Hitler.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik word altijd zo agressief van Higler.
Berghuis ook.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik word altijd zo agressief van Higler.
Ja, vind het wel een beetje kinderachtig om dan nog wat naars over hem te zeggen, die man kan zich niet meer verdedigen.quote:
Klopt dat is ook zo. Niets dan goeds over de doden.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vind het wel een beetje kinderachtig om dan nog wat naars over hem te zeggen, die man kan zich niet meer verdedigen.
It ain't over...quote:Op donderdag 19 december 2019 22:29 schreef GGMM het volgende:
Dit is over en uit.
En dat vind ik jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |