Mag je vast niet bij je vriendin.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Had net deze voor de OP[ afbeelding ]
Jij wel zekerquote:Op woensdag 18 december 2019 21:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mag je vast niet bij je vriendin.
Ze vind het nooit leuk als ik brunettes in zwarte bh’s mee neem.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mag je vast niet bij je vriendin.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ronde wel toch?
Hngggquote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Had net deze voor de OP[ afbeelding ]
Is dat debsterquote:Op woensdag 18 december 2019 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ronde wel toch?
Terecht! Beetje bier onthouden!quote:Op donderdag 19 december 2019 08:27 schreef Debsterr het volgende:
Gisteravond kerstborrel voor het uitvoerend personeel... waren er 2 zo dronken, dat er 3x gezegd moest worden dat ze geen kratje bier mochten meenemen op het einde en toen werden we uitgescholden voor kantoorkutjes.
Waar bemoei je je ook mee, kantoorkutje?quote:Op donderdag 19 december 2019 08:27 schreef Debsterr het volgende:
Gisteravond kerstborrel voor het uitvoerend personeel... waren er 2 zo dronken, dat er 3x gezegd moest worden dat ze geen kratje bier mochten meenemen op het einde en toen werden we uitgescholden voor kantoorkutjes.
laatste werkdag van het jaar, dus ja, ik klaag niet.quote:
Ik wilde naar huis godverdommequote:Op donderdag 19 december 2019 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar bemoei je je ook mee, kantoorkutje?
Maar goed, als ze denken dat ze dat kratje nog op krijgen, kunnen ze net zo goed op het feest blijven
tot zo laat ben ik hier nog nooit op de kerstborrel gebleven, maar er schijnen ook mensen te zijn die doorgaan tot er niks meer bij past.quote:Op donderdag 19 december 2019 08:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde naar huis godverdomme!
Nou, ze konden al amper rechtop staan. Dus ik denk wel dat ze zichzelf een beetje overschatten.
Het was 20:30... dat was het ergste nogquote:Op donderdag 19 december 2019 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot zo laat ben ik hier nog nooit op de kerstborrel gebleven, maar er schijnen ook mensen te zijn die doorgaan tot er niks meer bij past.
en soms gaan de laatsten daarna nog bij de baas thuis aan de sterke drank
ohw, ik was er al blindelings van it gegaan dat het mannen zouden zijnquote:Op donderdag 19 december 2019 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het was 20:30... dat was het ergste nog. Maar blijkbaar waren deze dames vorig jaar ook al niet zo charmant. Typisch dat de leidinggevende dan niet tijdig er een stop op zet.
Lekker hoorquote:Op donderdag 19 december 2019 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste werkdag van het jaar, dus ja, ik klaag niet.
en hoe ist met u?
wel morgen nog een hele dag cursus, maar dat is niet zo erg.quote:Op donderdag 19 december 2019 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Op het feit na dat ik liever weer naar bed wil (maarja, dat wil ik de laatste tijd eigenlijk altijd), gaat het prima
Slapenquote:Op donderdag 19 december 2019 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Op het feit na dat ik liever weer naar bed wil (maarja, dat wil ik de laatste tijd eigenlijk altijd), gaat het prima
Beetje onderuitgezakt luisteren en niets doen. Lekkerquote:Op donderdag 19 december 2019 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel morgen nog een hele dag cursus, maar dat is niet zo erg.
nee, dat niet, er zit ook een praktijk examen bijquote:Op donderdag 19 december 2019 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje onderuitgezakt luisteren en niets doen. Lekker
Ohquote:Op donderdag 19 december 2019 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat niet, er zit ook een praktijk examen bij
jep. was ik ook wel weer aan toequote:Op donderdag 19 december 2019 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar daarna vakantie dus? Twee weken?
Beetje jaloers wel
Lekker hoorquote:Op donderdag 19 december 2019 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. was ik ook wel weer aan toe
Alleen jammer dat die nutteloze kerstdagen er tussen zitten.
Woopsiequote:Op donderdag 19 december 2019 09:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goed gelukt hier. Enorm verslapen. Zo maar eens richting werk
Ik vind mijn werk zo kut dat ik alles aangrijp om maar niet met mn werk bezig te hoeven zijnquote:Op donderdag 19 december 2019 09:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb elke week een cursusdag, maar ben toch 10 keer liever aan het werk dan dat ik daar de hele dag aan het zitten ben tot ik naar huis mag.
Burgerking was het toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind mijn werk zo kut dat ik alles aangrijp om maar niet met mn werk bezig te hoeven zijnGelukkig nog maar een kleine anderhalve maand, dan eindelijk weg hier
Ga je nog leuke dingen doen met Lot in de vakantie?quote:Op donderdag 19 december 2019 09:18 schreef STING het volgende:
Voordeel van een paar dagen vrij straks, uitslapen
Ik haal al die namen door elkaar sinds ik weer terug benquote:Op donderdag 19 december 2019 09:34 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, just MCH () met z'n random uitspraken.
Sure babyquote:Op donderdag 19 december 2019 09:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik haal al die namen door elkaar sinds ik weer terug ben
Ben je al per ongeluk een kamer met neukende bejaarden binnen gestapt?quote:Op donderdag 19 december 2019 09:35 schreef Lokasenna het volgende:
Jammer, ik was wel in voor wat sensatie.
Achja, had geen afspraken dat scheelt. Alleen een hakf uur minder om de to do lijst van vandaag af te werkenquote:
Ooh, half uurtje maarquote:Op donderdag 19 december 2019 09:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Achja, had geen afspraken dat scheelt. Alleen een hakf uur minder om de to do lijst van vandaag af te werken
Half 10 binnen ipv 9 uur. Wel mijn ochtendroutine wat afgeraffeldquote:
Half uurtje langer door, niks aan de hand toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 09:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Half 10 binnen ipv 9 uur. Wel mijn ochtendroutine wat afgeraffeld
Jij badassquote:Op donderdag 19 december 2019 09:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En meteen Fokkenquote:Op donderdag 19 december 2019 09:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je al per ongeluk een kamer met neukende bejaarden binnen gestapt?
Ze gaan wel eens bij elkaar in bed liggen maar verder gebeurt er niet zoveel.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer, ik was wel in voor wat sensatie
Heyquote:Op donderdag 19 december 2019 09:35 schreef Lokasenna het volgende:
Jammer, ik was wel in voor wat sensatie.
Leuk hoofd, leuk gaar, immens lelijke neptieten.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ronde wel toch?
Nee, want die heb ik in real life vatsgehouden en geknuffeld en zoquote:
Voelt vooral heel anders denk ikquote:Op donderdag 19 december 2019 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik in real life vatsgehouden en geknuffeld en zo
Die ziet er veel leuker uit dan dit.
Ik vind een kerstborrel toch altijd zoiets dubbel, net als een personeelsfeest. In mijn ogen ben je dan toch echt nog wel half aan t werk. Dus om dan dronken te zijn vind ik best wel not donequote:Op donderdag 19 december 2019 08:27 schreef Debsterr het volgende:
ik wil ze eerst onbedekt zien voordat ik een oordeel vel over die 2quote:Op donderdag 19 december 2019 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk hoofd, leuk gaar, immens lelijke neptieten.
NEXT!
Helemaal mee eens. Maar goed, dit was wel de kerstborrel voor het uitvoerende personeel (schoonmakers) en ik denk dat die vooral denken YAY GRATIS ZUIPEN WHOEI.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een kerstborrel toch altijd zoiets dubbel, net als een personeelsfeest. In mijn ogen ben je dan toch echt nog wel half aan t werk. Dus om dan dronken te zijn vind ik best wel not doneDie verhalen gaan daarna echt maanden/jaren nog rond, en het is toch je werk. Beetje professioneel gedrag is wel handig.
Heel anders als je gewoon zat bent in een weekend en je komt een collega tegen (maar ook dat vind ik, afhankelijk van welke collega, niet heel fijn).
Mnohquote:Op donderdag 19 december 2019 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik in real life vatsgehouden en geknuffeld en zo
Die ziet er veel leuker uit dan dit.
bij veel bedrijven hoor je dat mensen zich heel erg inhouden met drinken tijdens bedrijfsfeestjes.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar goed, dit was wel de kerstborrel voor het uitvoerende personeel (schoonmakers) en ik denk dat die vooral denken YAY GRATIS ZUIPEN WHOEI.
Eensquote:Op donderdag 19 december 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een kerstborrel toch altijd zoiets dubbel, net als een personeelsfeest. In mijn ogen ben je dan toch echt nog wel half aan t werk. Dus om dan dronken te zijn vind ik best wel not doneDie verhalen gaan daarna echt maanden/jaren nog rond, en het is toch je werk. Beetje professioneel gedrag is wel handig.
Heel anders als je gewoon zat bent in een weekend en je komt een collega tegen (maar ook dat vind ik, afhankelijk van welke collega, niet heel fijn).
Ja van die magazijnmedewerkers die dan samen de stellingen in duiken.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar goed, dit was wel de kerstborrel voor het uitvoerende personeel (schoonmakers) en ik denk dat die vooral denken YAY GRATIS ZUIPEN WHOEI.
De officiele van ons was vorige week. Kerstlunch. Super saai, binnen 30 min bekeken ongeveer.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
EensIk ben benieuwd naar onze kerstborrel hier, morgen
Wij hebben dat soort dingen niet. Dat kost geld, dat hebben we niet, we zijn een bank.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
EensIk ben benieuwd naar onze kerstborrel hier, morgen
Mja. Dat zie ik wel aan de rente op mijn spaargeld, dat de banken geen geld meer hebben.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben dat soort dingen niet. Dat kost geld, dat hebben we niet, we zijn een bank.
kosten betaal je toch al. Veel mensen krijgen minder aan rente van wat ze betalen aan kosten.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Dat zie ik wel aan de rente op mijn spaargeld, dat de banken geen geld meer hebben.
Nog ff en ik moet betalen!
0.01%.... echt, wtf?
Nou je moet met 0.01% ook wel echt tonnen op de bank hebben staan wil je uit de kosten komen jaquote:Op donderdag 19 december 2019 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kosten betaal je toch al. Veel mensen krijgen minder aan rente van wat ze betalen aan kosten.
Ik betaal al meer dan dat aan bankkostenquote:Op donderdag 19 december 2019 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou je moet met 0.01% ook wel echt tonnen op de bank hebben staan wil je uit de kosten komen ja![]()
Met een ton... krijg je 10,- EUR per jaar!
ik heb de hoop opgegeven dat dat ooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou je moet met 0.01% ook wel echt tonnen op de bank hebben staan wil je uit de kosten komen ja![]()
Boven de ton krijg je vaak 0% rente.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:37 schreef rival het volgende:
Daarom kan je beter schulden hebben, daar zit tenminste nog wat rente op
Ook 0.01%quote:Op donderdag 19 december 2019 11:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Boven de ton krijg je vaak 0% rente.
Weer eens slecht geïnformeerdquote:Op donderdag 19 december 2019 11:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Boven de ton krijg je vaak 0% rente.
en toch nog er op reageren hequote:Op donderdag 19 december 2019 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet toch wie het zegt
Een ton op een spaarrekening laten staan is sowieso verspillingquote:Op donderdag 19 december 2019 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
Als je meer dan een ton op de bank hebt, kun je die rente ook wel missen toch.
Je kunt het beter allemaal uitgevenquote:Op donderdag 19 december 2019 12:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een ton op een spaarrekening laten staan is sowieso verspilling
Voor wie?quote:Op donderdag 19 december 2019 12:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een ton op een spaarrekening laten staan is sowieso verspilling
Dat maakt t slechts 1:1 hoor, in jullie bewering-tussenstandquote:Op donderdag 19 december 2019 11:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
WEeR eENs VErkEErd geINfOrmEErd
https://www.ing.lu/conten(...)avings-account-.html
Ben ik toch mee bezig, mensquote:Op donderdag 19 december 2019 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt het beter allemaal uitgeven
Mwa, dat idee heb ik niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor degene van wie het geld is
van veel geld hebben, wordt je wel hebberig..quote:Op donderdag 19 december 2019 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, dat idee heb ik niet.
Tenzij je altijd meer meer meer wil.
Ik heb daar niet zo'n last van.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van veel geld hebben, wordt je wel hebberig..
Deze kerst eindelijk Pueentequote:Op donderdag 19 december 2019 14:25 schreef Debsterr het volgende:
Nu ik weer wat spaargeld heb, merk ik wel dat ik het graag nog wat meer aanvul. Om toch boven een bepaalde buffer te komen. Aan de andere kant ben ik heel erg makkelijk met geld en spendeer ik het liever aan leuke dingen zoals cadeautjes vooren uit eten enzo.
Als je het op je spaarrekening laat staan wordt het zonder uit te geven al minder minder minder.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, dat idee heb ik niet.
Tenzij je altijd meer meer meer wil.
Misamoresquote:Op donderdag 19 december 2019 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze kerst eindelijk Pueente
Wel heel erg wisselende verhalen over gehoord
En moet nog steeds die nieuwe waarvan ik de naam steeds vergeet maar die NIET van Ginscal is probeeren
En Govaerts en Doyy!
Wie anders?quote:Op donderdag 19 december 2019 14:35 schreef rival het volgende:
Zijn de dames hier ook de baas in huis?
R&P / Vrouwen zijn de baas
O ja, onthouden.quote:
Fat Angelquote:Goyvaerts wil ik ook heen ja, maar de 25e lekker 7 gangen The Fat Angel.
Bij mij thuis niet hoor!quote:Op donderdag 19 december 2019 14:35 schreef rival het volgende:
Doyy kende ik ook al niet. DELA Domus is mooooiiii.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, onthouden.
En brasserie Rita blijkbaar (in de DELA Domus)
[..]
Fat Angel
dat idee heb ik ook.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:25 schreef Debsterr het volgende:
Nu ik weer wat spaargeld heb, merk ik wel dat ik het graag nog wat meer aanvul. Om toch boven een bepaalde buffer te komen. Aan de andere kant ben ik heel erg makkelijk met geld en spendeer ik het liever aan leuke dingen zoals cadeautjes vooren uit eten enzo.
Ach ja, komende maand minder sparen want verjaardagsdiner (al hoop ik weinig bij te hoeven lappen) en in januari naar Florence, dus dat kost ook weer genoeg. Al heb ik daar wel al geld voor apart gezet. Ga komend jaar mijn zorgpremie in 1x betalen, ook wel lekker.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook.
Ik ben de laatste tijd aardig aan het sparen. Dus in principe meer geld om aan leuke dingen uit te geven, maar nu wil ik het niet uitgeven en juist nog meer oppotten.
Al heb ik het idee dat ik nog steeds genoeg aan leuke dingen uit geef
Doyy in de Hoogstraat.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doyy kende ik ook al niet. DELA Domus is mooooiiii.
quote:Op donderdag 19 december 2019 14:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doyy kende ik ook al niet. DELA Domus is mooooiiii.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Eigenlijk alleen maar omdat hij nooit beslissingen neemtquote:Op donderdag 19 december 2019 14:35 schreef rival het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2019 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja vet he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
ik heb op mijn spaarrekening verschillende potjes gemaakt. 1 met buffer die ik tot een bepaald niveau wil vullen. 1 voor vakantie, 1 voor de auto, 1 voor fietsen.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach ja, komende maand minder sparen want verjaardagsdiner (al hoop ik weinig bij te hoeven lappen) en in januari naar Florence, dus dat kost ook weer genoeg. Al heb ik daar wel al geld voor apart gezet. Ga komend jaar mijn zorgpremie in 1x betalen, ook wel lekker.
Dat klinkt lekker makkelijk maar zal na een tijdje wel erg vermoeiend zijnquote:Op donderdag 19 december 2019 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar omdat hij nooit beslissingen neemt
Ik heb nu: vaste buffer (schiet ik de jaarpremie zorg van voor en wordt met hoger maandelijks bedrag terug aangevuld), weekendje Florence, vakantie Mexico 2021 (sparen we samen in), random spaargeld, etentje kerst. En inderdaad, je moet soms extraatjes ook wel uit durven gevenquote:Op donderdag 19 december 2019 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb op mijn spaarrekening verschillende potjes gemaakt. 1 met buffer die ik tot een bepaald niveau wil vullen. 1 voor vakantie, 1 voor de auto, 1 voor fietsen.
Geld wat ik krijg voor kerst zal ook diezelfde week nog worden uitgegeven aan een paar dagen weg en een nieuwe smartwatch
Ik ben sowieso een beetje fan van die shylights van Studio Driftquote:
Voor mij of voor hem?quote:Op donderdag 19 december 2019 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker makkelijk maar zal na een tijdje wel erg vermoeiend zijn
zeker. een heel jaar niks uitgeven om 1x op vakantie te gaan zou ik ook niet willen.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nu: vaste buffer (schiet ik de jaarpremie zorg van voor en wordt met hoger maandelijks bedrag terug aangevuld), weekendje Florence, vakantie Mexico 2021 (sparen we samen in), random spaargeld, etentje kerst. En inderdaad, je moet soms extraatjes ook wel uit durven gevenjuist lekker toch?
Ja maar dat is het fijne, als je doorgaans goed spaart kan zo'n grotere reis ook zonder tussendoor geen weekendje of iets te doen.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker. een heel jaar niks uitgeven om 1x op vakantie te gaan zou ik ook niet willen.
Al staat Noorwegen volgend jaar wel redelijk hoog op de prioriteitenlijst.
Bij de ING zitten is sowieso dom qua rentepercentages, staan continue ergens onderaan. Ook in de huidige markt kun je centen verdienen door geld te verplaatsen.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
WEeR eENs VErkEErd geINfOrmEErd
https://www.ing.lu/conten(...)avings-account-.html
Mannen.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
Vrouwen.
"Ja we doen niks aan kerst dit jaar."
"Wat voor cadeautje heb je gekocht?"
Daar ben ik paar weken geleden geweestquote:Op donderdag 19 december 2019 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misamores.
Goyvaerts wil ik ook heen ja, maar de 25e lekker 7 gangen The Fat Angel.
En dan in het gezicht van de ander klaarkomen en met je zaad een kerstmanbaard proberen te maken.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen.
"Ja we doen niks aan kerst dit jaar."
"Ok. Neuken?"
Ook goed bevallen?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik paar weken geleden geweest
Waarom ben ik:quote:Op donderdag 19 december 2019 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan in het gezicht van de ander klaarkomen en met je zaad een kerstmanbaard proberen te maken.
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan in het gezicht van de ander klaarkomen en met je zaad een kerstmanbaard proberen te maken.
En waarom is dit dan toch de post waar je besluit om op te reageren.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom ben ik:
a. visueel ingesteld; en
b. nu dit topic binnen gevallen.
Omdat Airquote:Op donderdag 19 december 2019 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
En waarom is dit dan toch de post waar je besluit om op te reageren.
Waarom heet je Kuukske en is je UI een keukske?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom ben ik:
a. visueel ingesteld; en
Waarom stel je zoveel vragen?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom heet je Kuukske en is je UI een keukske?
ik ben nieuwsgierig en heb niks beters te doen.quote:
Waarom zitten we anders allemaal op Fok!?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig en heb niks beters te doen.
True.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom zitten we anders allemaal op Fok!?
Waarom geef je dan niet gewoon antwoord?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom zitten we anders allemaal op Fok!?
Op dit soort momenten geloof ik in predestinatie.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom ben ik:
a. visueel ingesteld; en
Hai, wat ga jij doen met kerst?quote:
quote:
Vreten en seksenquote:Op donderdag 19 december 2019 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, wat ga jij doen met kerst?
[..]![]()
Ga je een kerstmanbaard maken bij KM, wetende dat jij de man bent in jullie relatie?quote:Op donderdag 19 december 2019 16:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vreten en seksen. Ik ben jarig
.
Ik gedraag me misschien als een vent, maar ik heb echt de middelen niet om zijn gezicht te versieren.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je een kerstmanbaard maken bij KM, wetende dat jij de man bent in jullie relatie?
na het vreten wel een uur wachten voor het sporten hequote:Op donderdag 19 december 2019 16:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vreten en seksen. Ik ben jarig
.
Kan het niet gecombineerd worden? Ontbijt op bed, orgasme erbij.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na het vreten wel een uur wachten voor het sporten he
als je wil.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kan het niet gecombineerd worden? Ontbijt op bed, orgasme erbij.
Gaat je verjaardagsfeestje vast niet minder maken. Prettige verjaardag en veel plezier alvast.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik gedraag me misschien als een vent, maar ik heb echt de middelen niet om zijn gezicht te versieren.
Hmm, als het bed daarna verschoont wordt is het wel eens lekker.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je wil.
ik blief geen voedingswaar in mijn bed
Thanks, komt helemaal goedquote:Op donderdag 19 december 2019 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat je verjaardagsfeestje vast niet minder maken. Prettige verjaardag en veel plezier alvast.
Waarom ben ik niet op dit idee gekomen??quote:Op donderdag 19 december 2019 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
verjaard... whut?quote:
O. Dan heb ik nog niks gemist.quote:
Stuur me de 25e maar een Pokémon giftquote:Op donderdag 19 december 2019 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Dan heb ik nog niks gemist.
Maar aangezien ik na morgen waarschijnlijk 2 weken niet op fok ben: ALVAST GEFELICITEERD!
quote:Op donderdag 19 december 2019 16:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Stuur me de 25e maar een Pokémon gift.
Ik ook. Alleen mijn baas nog niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind het wel tijd voor weekend.
Gaat dat misschien via Prodemos, waar je ook rondleidingen kunt boeken?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Hagenaars/Hagenaren: ik wil hier misschien naartoe
https://www.tweedekamer.n(...)ertaling-kamergebouw
Hoe kom ik het beste in die Statenpassage voor ik ergens naar binnen ga waar ik niet mag komen?
Die zullen dat ook wel weten ja.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat dat misschien via Prodemos, waar je ook rondleidingen kunt boeken?
Heb jij in Londen weleens de Ceremony of the Keys gedaan? Die isquote:Op donderdag 19 december 2019 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Ja volgens mij moet ik eerst online een toegangsbewijs reserveren.
Nee is vaak uitverkocht.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij in Londen weleens de Ceremony of the Keys gedaan? Die is
quote:Op donderdag 19 december 2019 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij in Londen weleens de Ceremony of the Keys gedaan? Die is
Ja, dat is ookquote:Op donderdag 19 december 2019 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is vaak uitverkocht.
Ben wel een keer in the Houses of Parliament geweest.
Je kunt gewoon online via tweedekamer.nl reserveren.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Ja volgens mij moet ik eerst online een toegangsbewijs reserveren.
Je kunt dat ook gewoon niet doen.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je kunt gewoon online via tweedekamer.nl reserveren.
Dronken wordenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Elvi JAAAAAh, mijn mede is er eindelijk.
En en en en?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Elvi JAAAAAh, mijn mede is er eindelijk.
Dikke orgie?quote:Op donderdag 19 december 2019 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
Pff, bijna gek geworden bij de bejaarden, die waren helemaal geflipt na het kerstdiner.
quote:Op donderdag 19 december 2019 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meh dat niet, ze wilden gewoon met hun schoenen gooien en dat soort dingen.
quote:Op donderdag 19 december 2019 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bush gaf een toespraak?quote:Op donderdag 19 december 2019 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Watquote:Op donderdag 19 december 2019 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je nog gelebberd met een leuke collegaquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrij rustig op kantoor zo na de kerstborrel
Me gewoon netjes gedragenquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je nog gelebberd met een leuke collega
Kutleven heeft 'ie danquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
Weer een fantasie die hij niet via een andere fokker kan beleven
AirBNB The Movie?quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Parasite....
Nondepie!
Oscar beste buitenlandse film hopelijk.
quote:
Vervelende Koreanen the movie? Of waar het ook vandaan komt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Parasite....
Nondepie!
Oscar beste buitenlandse film hopelijk.
Korea jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vervelende Koreanen the movie? Of waar het ook vandaan komt.
Het lijkt geen Japans, het zal ook geen Chinees zijn, dan zal het wel Koreaans zijn.quote:
China lijkt me verschrikkelik.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou best naar Zuid-Korea willen. Soort Japan x China. Dat moet waanzin zijn.
Is de Koreaanse oscar inzending.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt geen Japans, het zal ook geen Chinees zijn, dan zal het wel Koreaans zijn.
Ik ben alleen in Shanghai geweest maar dat was wel genoeg. Gewoon westers en toch idioot.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
China lijkt me verschrikkelik.
Japan vond ik fantastisch.
Zuid Korea alleen maar een paar uur vliegveld meegemaakt
Geen filmhuis?quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat dat soort films hier dan weer niet draaien.
Filmhuis Wageningen welquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen filmhuis?
Hier draaien ze ook niet in de Pathe, maar wel in Natlab en Lab-1 gelukkig.
Ik ben erquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Wat is t rustig hier?
Iedereen een kater van een vast wel beschamende werk kerstborrel?
Nee, ik fok alleen onder werktijdquote:
Dat vind ik ook wel een mooie constructie. Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik fok alleen onder werktijd
Weekenden, avonden en vrije dagen zul je me hier niet vinden.
Hij is full time knuffel homoquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een mooie constructie. Wat doe je voor werk?
Free Hugs!quote:
Een kater zou betekenen dat ik kon drinken. Helaas moest ik gewoon rijdenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Wat is t rustig hier?
Iedereen een kater van een vast wel beschamende werk kerstborrel?
Wees blij. Zit je vandaag niet met schaamrood op de kaken op t werkquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een kater zou betekenen dat ik kon drinken. Helaas moest ik gewoon rijden![]()
Wel heel erg moe, drukke week en lange dagen
Borrel van gisteren was niet van mijn huidige werkquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wees blij. Zit je vandaag niet met schaamrood op de kaken op t werk
quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:21 schreef Chia het volgende:
Ik heb een kerstbal kapot laten vallen gisteren tijdens de kerstborrel.
Gaan ze dat inhouden op je salarisquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:21 schreef Chia het volgende:
Meteen van je salaris af!quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:21 schreef Chia het volgende:
Oh ja bah jij hebt een sociaal leven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik fok alleen onder werktijd
Weekenden, avonden en vrije dagen zul je me hier niet vinden.
driesecondenregelquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:23 schreef DW457 het volgende:
[..]
Liever een kerstbal dan een bitterbal, da's gewoon zonde.
Denk aan het ruisen van de zee, wuivende korenvelden, een stil bos.... Voel je oogleden zwaar worden.quote:
Daar heb ik dit soort verhaaltjes nu echt niet voor nodigquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk aan het ruisen van de zee, wuivende korenvelden, een stil bos.... Voel je oogleden zwaar worden.
Konden je collega's het horen op het werk?quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest hardop lachen om een stomme reactie op Facebook
CL is haar collegaquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Konden je collega's het horen op het werk?
Ik hoorde wel een echo.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nu nog niet door dat CL hele dagen thuis zit in haar safespace?quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker rustig.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je nu nog niet door dat CL hele dagen thuis zit in haar safespace?
Jup.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ja bah jij hebt een sociaal leven.
Ja sorry hequote:
Gisteravond ben ik lekker gekraakt en gemasseerd ik kan er voorlopig juist weer tegenaanquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Ohh meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, ik heb zo'n last van m'n nek/schouder spieren dat ik er gewoon koppijn van krijgToe aan vakantie en ontspanning. En een beurt.
Wordt hie rook eens tijdquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteravond ben ik lekker gekraakt en gemasseerd ik kan er voorlopig juist weer tegenaan
Ik ging er eerst ook voor naar de fysio maar kreeg precies hetzelfde, oefeningen mee voor thuisquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt hie rook eens tijd
Maar weet zo geen goede.
Bij mn sportschool zit een fysio, en da's eigenlijk net wat anders.
Die geeft oefeningen en zo mee en kijkt WAT er is, maar is geen kraker/masseur.
Ja eentje die altijd meteen een happy end wil
Even googlen op manueel therapeut?quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt hie rook eens tijd
Maar weet zo geen goede.
Bij mn sportschool zit een fysio, en da's eigenlijk net wat anders.
Die geeft oefeningen en zo mee en kijkt WAT er is, maar is geen kraker/masseur.
Ja eentje die altijd meteen een happy end wil
Ja dat werd me ook letterlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ging er eerst ook voor naar de fysio maar kreeg precies hetzelfde, oefeningen mee voor thuis
Is dat wat in de volksmond "de kraker" is?quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even googlen op manueel therapeut?
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat wat in de volksmond "de kraker" is?
Ik had bij de fysio trouwens wel dry needling. Da's eng.
Ja zijn/haar verlies. Ik mag er 5 keer per jaar heen en dat wordt vergoed dus dat lijkt mij makkelijk cashenquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat werd me ook letterlijk gezegd.
Een fysio is geen masseur.
https://fysiotherapiecentrumeindhoven.nl/team/quote:
Mijn ervaring is inderdaad dat de meeste fysiotherapeuten ook gespecialiseerd zijn in manuele therapie. Althans, de drie verschillende die ik heb gehad hadden dat allemaalquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://fysiotherapiecentrumeindhoven.nl/team/
Ik zie dat die fysio waar ik zat dus OOK manueel therapeut is
En dus met z'n droge naaldje!quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn ervaring is inderdaad dat de meeste fysiotherapeuten ook gespecialiseerd zijn in manuele therapie. Althans, de drie verschillende die ik heb gehad hadden dat allemaal
Dat was ook absoluut de bedoeling.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Als jij dit post krijg ik daar een heel raar beeld bij.
Z'n droge paarsgepunte naaldje?quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Als jij dit post krijg ik daar een heel raar beeld bij.
Nice!quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:04 schreef Barbusse het volgende:
Appartementje gevonden in Porto 500 meter van het strand
Eerste week van Januariequote:Op vrijdag 20 december 2019 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!Wanneer kan je erin?
Yeps. Can't wait. Hier is het ene politieke schandaal na het andere, er komt geen einde aanquote:
Hou op schei uit. Ik moet morgen naar een vergadering maar de afstand parkeerplaats - kantoor is zodanig groot dat ik met een stok moet lopen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook weer binnenkort. Ben echt oud en versleten
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!Wanneer kan je erin?
Kan je nog wel veilig over straat?quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeps. Can't wait. Hier is het ene politieke schandaal na het andere, er komt geen einde aan
quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hou op schei uit. Ik moet morgen naar een vergadering maar de afstand parkeerplaats - kantoor is zodanig groot dat ik met een stok moet lopen.
Leuk detail: het is een vergadering van de jongerencommissie![]()
![]()
Yep nog steeds hetzelfde. Het is gelukkig niet meer zo erg als eerst maar ik overbelast mn rug gewoon te vaak. Dan denk ik "jeej ik voel niks dus ik kan alles weer!" en dan gaat het fout.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Nog steeds zelfde blessure?
Ik heb een terugkerend probleem met mijn nek, onder andere door matige werkhouding door slechte bureaustoelen + stress + sporten. Nu maar eens tijd om dat goed aan te pakken want ben er wel een beetje klaar mee.
Ik wel uiteraardquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je nog wel veilig over straat?
Dudequote:
Gelukkig ben je er gauw weg danquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wel uiteraardMaar echt prettig is de atmosfeer hier niet meer
Tja het was naar de fysio of mijn linkerarm niet meer kunnen gebruiken. Dan is de keus toch wel makkelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook weer binnenkort. Ben echt oud en versleten
Yesquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er gauw weg dan![]()
Kan je vriendin gelijk mee over?
Chillquote:
Dan wist ik het ook wel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja het was naar de fysio of mijn linkerarm niet meer kunnen gebruiken. Dan is de keus toch wel makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |