Mag je vast niet bij je vriendin.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Had net deze voor de OP[ afbeelding ]
Jij wel zekerquote:Op woensdag 18 december 2019 21:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mag je vast niet bij je vriendin.
Ze vind het nooit leuk als ik brunettes in zwarte bh’s mee neem.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mag je vast niet bij je vriendin.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ronde wel toch?
Hngggquote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Had net deze voor de OP[ afbeelding ]
Is dat debsterquote:Op woensdag 18 december 2019 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ronde wel toch?
Terecht! Beetje bier onthouden!quote:Op donderdag 19 december 2019 08:27 schreef Debsterr het volgende:
Gisteravond kerstborrel voor het uitvoerend personeel... waren er 2 zo dronken, dat er 3x gezegd moest worden dat ze geen kratje bier mochten meenemen op het einde en toen werden we uitgescholden voor kantoorkutjes.
Waar bemoei je je ook mee, kantoorkutje?quote:Op donderdag 19 december 2019 08:27 schreef Debsterr het volgende:
Gisteravond kerstborrel voor het uitvoerend personeel... waren er 2 zo dronken, dat er 3x gezegd moest worden dat ze geen kratje bier mochten meenemen op het einde en toen werden we uitgescholden voor kantoorkutjes.
laatste werkdag van het jaar, dus ja, ik klaag niet.quote:
Ik wilde naar huis godverdommequote:Op donderdag 19 december 2019 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar bemoei je je ook mee, kantoorkutje?
Maar goed, als ze denken dat ze dat kratje nog op krijgen, kunnen ze net zo goed op het feest blijven
tot zo laat ben ik hier nog nooit op de kerstborrel gebleven, maar er schijnen ook mensen te zijn die doorgaan tot er niks meer bij past.quote:Op donderdag 19 december 2019 08:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde naar huis godverdomme!
Nou, ze konden al amper rechtop staan. Dus ik denk wel dat ze zichzelf een beetje overschatten.
Het was 20:30... dat was het ergste nogquote:Op donderdag 19 december 2019 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot zo laat ben ik hier nog nooit op de kerstborrel gebleven, maar er schijnen ook mensen te zijn die doorgaan tot er niks meer bij past.
en soms gaan de laatsten daarna nog bij de baas thuis aan de sterke drank
ohw, ik was er al blindelings van it gegaan dat het mannen zouden zijnquote:Op donderdag 19 december 2019 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het was 20:30... dat was het ergste nog. Maar blijkbaar waren deze dames vorig jaar ook al niet zo charmant. Typisch dat de leidinggevende dan niet tijdig er een stop op zet.
Lekker hoorquote:Op donderdag 19 december 2019 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste werkdag van het jaar, dus ja, ik klaag niet.
en hoe ist met u?
wel morgen nog een hele dag cursus, maar dat is niet zo erg.quote:Op donderdag 19 december 2019 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Op het feit na dat ik liever weer naar bed wil (maarja, dat wil ik de laatste tijd eigenlijk altijd), gaat het prima
Slapenquote:Op donderdag 19 december 2019 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Op het feit na dat ik liever weer naar bed wil (maarja, dat wil ik de laatste tijd eigenlijk altijd), gaat het prima
Beetje onderuitgezakt luisteren en niets doen. Lekkerquote:Op donderdag 19 december 2019 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel morgen nog een hele dag cursus, maar dat is niet zo erg.
nee, dat niet, er zit ook een praktijk examen bijquote:Op donderdag 19 december 2019 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje onderuitgezakt luisteren en niets doen. Lekker
Ohquote:Op donderdag 19 december 2019 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat niet, er zit ook een praktijk examen bij
jep. was ik ook wel weer aan toequote:Op donderdag 19 december 2019 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar daarna vakantie dus? Twee weken?
Beetje jaloers wel
Lekker hoorquote:Op donderdag 19 december 2019 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. was ik ook wel weer aan toe
Alleen jammer dat die nutteloze kerstdagen er tussen zitten.
Woopsiequote:Op donderdag 19 december 2019 09:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goed gelukt hier. Enorm verslapen. Zo maar eens richting werk
Ik vind mijn werk zo kut dat ik alles aangrijp om maar niet met mn werk bezig te hoeven zijnquote:Op donderdag 19 december 2019 09:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb elke week een cursusdag, maar ben toch 10 keer liever aan het werk dan dat ik daar de hele dag aan het zitten ben tot ik naar huis mag.
Burgerking was het toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind mijn werk zo kut dat ik alles aangrijp om maar niet met mn werk bezig te hoeven zijnGelukkig nog maar een kleine anderhalve maand, dan eindelijk weg hier
Ga je nog leuke dingen doen met Lot in de vakantie?quote:Op donderdag 19 december 2019 09:18 schreef STING het volgende:
Voordeel van een paar dagen vrij straks, uitslapen
Ik haal al die namen door elkaar sinds ik weer terug benquote:Op donderdag 19 december 2019 09:34 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, just MCH () met z'n random uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |