Er heeft geen grap gestaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Er heeft geen grap gestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Rare binnenkomer op een sollicitatiegesprek, maar als het werkt...quote:Op woensdag 18 december 2019 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, beter een boerenprotest dan een hoerenprotest, zeg ik altijd maar.
In de kerk laatst viel het inderdaad ook een beetje raar.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rare binnenkomer op een sollicitatiegesprek, maar als het werkt...
Naar Spanje denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En waar verjagen we Soundos dan heen?
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Naar Spanje denk ik.![]()
Oh kijk, Strani was me voor.
Roetpietveeg?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:36 schreef Dave het volgende:
Ah, een veegroetpiet, wat is dat, Arnold Karstens?
Zo'n zak als Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaasquote:Op woensdag 18 december 2019 18:36 schreef Dave het volgende:
Een Piet die vee groet natuurlijk, apart misschien, maar wel duidelijk.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:36 schreef Dave het volgende:
Oh, in het kader van de boerenprotesten natuurlijk!quote:Op woensdag 18 december 2019 18:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een Piet die vee groet natuurlijk, apart misschien, maar wel duidelijk.
Veegpietroet!quote:
Ik dacht dat de zak van sinterklaas van zichzelf al dubbelzinnig genoeg wasquote:Op woensdag 18 december 2019 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo'n zak als Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas
Zo'n zak als Sinterklaas, oh jonges t' is een dwaas.
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een Piet die vee groet natuurlijk, apart misschien, maar wel duidelijk.
Nu wordt het me allemaal duidelijk!quote:Op woensdag 18 december 2019 18:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, in het kader van de boerenprotesten natuurlijk!
Ja, zwarte pieten mogen niet meer. Moeten allemaal vervangen worden door pieten die vee groeten, leuk zijn met de koeien en zo. Die hele kick out zwarte piet kliek is eigenlijk een grote veeboerenlobby.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Nu wordt het me allemaal duidelijk!
Brabantse veegroetpiet:quote:Op woensdag 18 december 2019 18:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zwarte pieten mogen niet meer. Moeten allemaal vervangen worden door pieten die vee groeten, leuk zijn met de koeien en zo. Die hele kick out zwarte piet kliek is eigenlijk een grote veeboerenlobby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Brabantse veegroetpiet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Brabantse veegroetpiet:GofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |