“Coke met sterren”, nieuw coke-programma.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:48 schreef Dave het volgende:
Lees ik nu dat Wendy van Dijk aan de coke is?
Kan het me bijna niet voorstellenquote:Op donderdag 19 december 2019 16:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Whaha, ja johZou dit echt per ongeluk zijn gegaan?
Neuh, lijkt me sterk. Daar doen ze niet echt aan in Hillywood.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:48 schreef Dave het volgende:
Lees ik nu dat Wendy van Dijk aan de coke is?
Haha, ja, of all people...quote:Op donderdag 19 december 2019 16:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
En sowieso ook al grappig dat ze net een persoon uitzoeken die ook Wendy van Dijk heet
quote:Op donderdag 19 december 2019 16:51 schreef Dave het volgende:
Ik was al briesend naar boven gestormd om een klacht in te dienen bij DHL vanwege een op een verkeerd tijdstip bezorgd pakket - vandaag overdag, terwijl ik niet thuis was. En zelf doe ik natuurlijk nooit iets fout.
Maar bij double check zag ik dat ik zelf als bezorgmoment gekozen had voor 9.00 - 18.00, i.p.v. 18.00-21.00.
![]()
!
Laat Arjan Lubach het maar niet horen van dat gokken!quote:Op donderdag 19 december 2019 17:14 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/show/go(...)ngfestival~acd252b2/
Toch mooi dat dingen die al 20 jaar gebeuren nu ineens nieuws zijn omdat het in Nederland is
Italie heeft er nogal een handje van om tactisch te stemmen als ze zelf ook kans maken, dat jaar dachten ze met L'Amore Femmina wel echt kans te makenquote:Op donderdag 19 december 2019 12:18 schreef ato het volgende:
Net gekeken naar ESF 2012, wat een raar land is Italië ook he om Zweden geen punten te geven.
Nu ESF 2010 aan, ik vond Spanje toen goed maar ik vind het nu helemaal niets
Nee, die neemt nu op met:quote:Op donderdag 19 december 2019 17:16 schreef Meke het volgende:
Stond ooit ook een artikel op die net zo heetten als bekende mensen. Er is dus nog iemand die Geert Wilders heetAls ik het me goed herinner nam die maar niet meer zo z'n telefoon op
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 december 2019 17:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben aan vakantie toe. Oh, wacht, laat die nu net begonnen zijn!
Jaquote:Op donderdag 19 december 2019 17:14 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/show/go(...)ngfestival~acd252b2/
Toch mooi dat dingen die al 20 jaar gebeuren nu ineens nieuws zijn omdat het in Nederland is
quote:Op donderdag 19 december 2019 17:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, die neemt nu op met:
"Met Wendy van Dijk"
quote:Op donderdag 19 december 2019 17:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, die neemt nu op met:
"Met Wendy van Dijk"
En dat is dan notabene de krant die het Songfestival zo goed volgde met Reetvegerquote:Op donderdag 19 december 2019 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaEcht in een nieuwsartikel ook, al is het natuurlijk AD maar
Roetveger!quote:Op donderdag 19 december 2019 17:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat is dan notabene de krant die het Songfestival zo goed volgde met Reetveger
Het is geloof ik een meer 'literaire' strip. Voor een deel dus moeilijkdoenerij en veel mensen die zeggen het goed te vinden omdat dat nou eenmaal zo hoort.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:18 schreef Dave het volgende:
Oh, @:Hawaii_Tim ik heb de eerste smurfenpiemel gespot.
Ik snap alleen de hele Watchmen hype nog niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |