Nou, ja, ik zie kerel waarschijnlijk pas na twaalven vanavond en morgen zo rond een uur of acht/negen 's avonds gok ik?quote:
Waar haal je die TT’s vandaan?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja kan jij wel hebben
Haha nouja woordgrappenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar haal je die TT’s vandaan?
Zelfverzonnen?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nouja woordgrappen
Zo briljant ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 18 december 2019 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik dacht dat het Haags originals waren
Nog last van boeren gehad?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo briljant ben ik nou ook weer niet
Ja voelde me enorm opgeblazenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog last van boeren gehad?
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja voelde me enorm opgeblazen
Geen flauw ideequote:Op woensdag 18 december 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die komt toch voort uit het ESF?
Je komt er wel, de vraag is alleen toelaat.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee![]()
Hm, ik moet vanmiddag naar Breda voor mijn werk. Weet niet of dat een succes wordt.
Ze zijn aan het kutten bij een distributiecentrum van Jumbo. Dat kan ik wel omzeilen. Ach, ik zie het wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je komt er wel, de vraag is alleen toelaat.
Heb je niets waar je zin in hebt en je kerel niet eet?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ja, ik zie kerel waarschijnlijk pas na twaalven vanavond en morgen zo rond een uur of acht/negen 's avonds gok ik?
Nou ja, daar zit ik nu dus over na te denken.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je niets waar je zin in hebt en je kerel niet eet?
Ja tis wel mooi geweest nuquote:Op woensdag 18 december 2019 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn aan het kutten bij een distributiecentrum van Jumbo. Dat kan ik wel omzeilen. Ach, ik zie het wel.
Wel lekker, twee rustige avondjes voor je alleenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, daar zit ik nu dus over na te denken.Ik was alweer vergeten dat 'ie er morgen ook niet is.
het is 10 uur..quote:Op woensdag 18 december 2019 10:01 schreef TaMieke het volgende:
Morguh![]()
Ik wil eigenlijk nog niet opstaan
neuhquote:Op woensdag 18 december 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tis wel mooi geweest nu
Uhuh.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel lekker, twee rustige avondjes voor je alleen
Ze zijn hier ook aan het boos doen met trekkers op Moerdijk, ga zo eens kijken denk ikquote:Op woensdag 18 december 2019 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn aan het kutten bij een distributiecentrum van Jumbo. Dat kan ik wel omzeilen. Ach, ik zie het wel.
Bijna middag jonge.quote:
dag is bijna om.quote:
Ik zou voor lekker makkelijk comfy food gaanquote:Op woensdag 18 december 2019 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh.
Straks even kijken of er wat leuks waar ik niet allergisch voor ben bij de appie of lidl ofzo te halen valt. Ben ik toch om de hoek vanmiddag.
Beetje de Shell blokkeren? Die blazen heel wat teringzooi de lucht in als ze aan het fakkelen zijnquote:Op woensdag 18 december 2019 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn hier ook aan het boos doen met trekkers op Moerdijk, ga zo eens kijken denk ik
Eindelijk erkenning voor je oeverloze werkquote:
How how how, eerst nog even kerst ja!quote:Op woensdag 18 december 2019 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Bijna klaar jongens
Ook bijna zomer
Leugensquote:Op woensdag 18 december 2019 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Bijna klaar jongens
Ook bijna zomer
Het is voor mij een mooie gelegenheid om voor niet-vega te gaan, dus iets in die richting.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou voor lekker makkelijk comfy food gaan
psssst, de winter moet nog beginnen..quote:Op woensdag 18 december 2019 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Bijna klaar jongens
Ook bijna zomer
snap ikquote:Op woensdag 18 december 2019 10:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zag deze TT en moest huilen.
Dit ter info.
Bedankt. Nobody caresquote:Op woensdag 18 december 2019 10:21 schreef GGMM het volgende:
Dit ter info.
Op afstand de meest humorische man van de lage landen.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:30 schreef scrupuleus het volgende:
Haags weet je gewoon altijd te pakken
Hey doe eens liefquote:Op woensdag 18 december 2019 10:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Flikker op.
Wel fijn dat je me geblokkeerd hebt.
Ach het meeste waait met de zuidwester wind toch richting Dordt toequote:Op woensdag 18 december 2019 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje de Shell blokkeren? Die blazen heel wat teringzooi de lucht in als ze aan het fakkelen zijn![]()
Ga gewoon weg. Hier komen alleen gezellige mensen.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:21 schreef GGMM het volgende:
Dit ter info.
Dit is niet de ideale kerstgedachte neequote:Op woensdag 18 december 2019 10:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oja oja
Ik ging veranderen.
Vanaf NU
Ik ga naar de jobcoach.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is niet de ideale kerstgedachte nee
dit is gewoon niet waar..quote:Op woensdag 18 december 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga gewoon weg. Hier komen alleen gezellige mensen.
Dan weet je iig wat je niet bij capaciteiten hoeft op te schrijvenquote:Op woensdag 18 december 2019 10:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga naar de jobcoach.
Kijken naar wat ik allemaal voor capaciteiten ik heb.
Dat wordt een lange zit.
Niet te laat komen
Onzin, @MCH komt hier ook.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga gewoon weg. Hier komen alleen gezellige mensen.
Thnxquote:Op woensdag 18 december 2019 10:38 schreef scrupuleus het volgende:
Kusjes allemaal.
Eentje extra voor ggmm
En je denkt dat we dáár blij mee zijn?quote:Op woensdag 18 december 2019 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, @:mch komt hier ook.
[..]
Thnx![]()
De accountant was aangeschoten en stond op Wham met diepe basstem mee te zingebbquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 10:38 schreef Molo het volgende:
[..]
De accountant was aangeschoten en stond op Wham met diepe basstem mee te zingebb
Ja godver, ik had me nog zo verheugd!quote:
Ik dacht ik ga 'even' langs bij de kerstborrel, maar was uiteindelijk half tien pas thuis ofzo. Nog restaurantje gepakt met clubje mensen. Vreemdste combinatie mensen ooitquote:
+1!!!!quote:Op woensdag 18 december 2019 10:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja godver, ik had me nog zo verheugd!![]()
Tof!quote:Op woensdag 18 december 2019 10:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga 'even' langs bij de kerstborrel, maar was uiteindelijk half tien pas thuis ofzo. Nog restaurantje gepakt met clubje mensen. Vreemdste combinatie mensen ooit![]()
Heerlijk
Impulsieve acties
Ja, wellicht. Dan heb ik voor morgen ook nog zat.quote:
De betere avonden!quote:Op woensdag 18 december 2019 10:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga 'even' langs bij de kerstborrel, maar was uiteindelijk half tien pas thuis ofzo. Nog restaurantje gepakt met clubje mensen. Vreemdste combinatie mensen ooit![]()
Heerlijk
Impulsieve acties
confit de canardquote:
vanmorgen nog nietquote:
MCH en een ban zijn veranderlijker dan het weerquote:
Luxequote:Op woensdag 18 december 2019 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
KOFFIE![]()
![]()
Laatste klantbezoek van het jaar afgerondRest van de dag: Laatste werkdag op kantoor. Volgend week dinsdag: laatste werkdag van het jaar een dan verkaansjie
Wel lekker... beetje voorpret/voorspel zeg maar.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Alvast voer uitzoeken voor vanavond, hihaho.
Ja, ik bestel eens in de honderd jaar voedsel, dus ik moet altijd even kijken.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel lekker... beetje voorpret/voorspel zeg maar.
nou, daar ben je vet mee.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:20 schreef Karzai het volgende:
Hier komtie dan
Wat kariger dan vorig jaar
Pinda's
chips
crackers
Spaanse tapas
tomaten tapenade
olijven
pot tomatensaus
pot tikka massala
zak vlinder pasta
cous cous
Geen snoep of chocola dit jaar
Aww.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:20 schreef Karzai het volgende:
Hier komtie dan
Pinda's
chips
crackers
Spaanse tapas
tomaten tapenade
olijven
pot tomatensaus
pot tikka massala
zak vlinder pasta
cous cous
Wat ben jij voor lulquote:Op woensdag 18 december 2019 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, @:mch komt hier ook.
[..]
Thnx![]()
Maar heb je al wel besloten wat dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik twijfel vooral over hoeveel zooi ik ga bestellen. Aangezien ik nog steeds afval en dat eigenlijk niet meer hoeft, "mag" ik dus meer eten dan ik nu doe.
Ja, in ieder geval eend. Maar is dus sowieso voor meerdere dagen, dus wat bij de eend kan wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar heb je al wel besloten wat dan?
Gewoon drie dagen eten dus. 2 tientjes. Vooruit danquote:Op woensdag 18 december 2019 11:20 schreef Karzai het volgende:
Hier komtie dan
Pinda's
chips
crackers
Spaanse tapas
tomaten tapenade
olijven
pot tomatensaus
pot tikka massala
zak vlinder pasta
cous cous
Waarom?quote:Op woensdag 18 december 2019 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weiger alle cadeaus
Drie dagen eten? Hoe?quote:Op woensdag 18 december 2019 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon drie dagen eten dus. 2 tientjes. Vooruit dan
Omdat ik het niet nodig heb en dat weten ze nu. Dus geven ze het aan anderen die het wel kunnen gebruiken.quote:
Dat zijn dus echt kut pakkettenquote:Op woensdag 18 december 2019 11:34 schreef Karzai het volgende:
ik weet nu al dat dat potje olijven er volgend jaar nog staat
hier kunnen we het altijd zelf uitzoeken, dat werkt prima.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit is wel de reden dat wij geen pakketten doen, trouwens. Het meeste is toch meh.
1 dag tikka masalaquote:
Ja, hier wel een cadeaubon/kleinigheidje verder, maar geen doos met meuk verder.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier kunnen we het altijd zelf uitzoeken, dat werkt prima.
1 jaar hebben we geen pakket gehad omdat de baas dacht dat mensen er toch niks aan vonden. Het werd hem vrij snel duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was
Jij eet droge pasta? Daar moet minimaal nog groente bij, dus da's niet drie dagen eten.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 dag tikka masala
1 dag vlinderpasta
1 dag couscousNiet?
ja olijven en tomatensaus zie ik ook staan. Denk dat je er wel 3 dagen mee door de tijd moet kunnen komen hoor.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij eet droge pasta? Daar moet minimaal nog groente bij, dus da's niet drie dagen eten.
er zit tomatensaus en olijven in zn pakket. iets eetbaars kun je er wel van makenquote:Op woensdag 18 december 2019 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij eet droge pasta? Daar moet minimaal nog groente bij, dus da's niet drie dagen eten.
Ja, maar da's één dag.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zit tomatensaus en olijven in zn pakket. iets eetbaars kun je er wel van maken
nee joh, van 1 pak vlinderpasta kun je makkelijk 2 a 3 dagen eten.quote:
Dat hangt maar net van je gezinsgrootte af natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, van 1 pak vlinderpasta kun je makkelijk 2 a 3 dagen eten.
gezin? die anderen zorgen maar voor zichzelf. Het is Karzai z'n pakket..quote:Op woensdag 18 december 2019 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat hangt maar net van je gezinsgrootte af natuurlijk.
Neem meteen voor 3 dagen eten mee anders. Eens zien waar je mee thuis komtquote:Op woensdag 18 december 2019 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, fuck, m'n thee is op. MOET IK ALSNOG NAAR DE SUPERMARKT.
Dan nog ben ik het niet met fles z'n statement eens dat het drie dagen eten is.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gezin? die anderen zorgen maar voor zichzelf. Het is Karzai z'n pakket..
Zat dat er ook inquote:Op woensdag 18 december 2019 11:42 schreef Karzai het volgende:
ik neem nog een bakkie koffie, en een broodje
Niet met pinda's en olijven, dat kan ik je vast mededelen.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem meteen voor 3 dagen eten mee anders. Eens zien waar je mee thuis komt
je bent gewoon verwendquote:Op woensdag 18 december 2019 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog ben ik het niet met fles z'n statement eens dat het drie dagen eten is.
neem hem mee naar VBL danquote:
Smacaroni, hrrrrr. Flashbacks jonge.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent gewoon verwend
Ik moet soms wel een beetje huilen als ik zie wat sommige mensen bij de supermarkt op de band leggen. Blij dat ik nooit macaroni met ketchup en smac heb hoeven eten.
ohwquote:
100 gram ui op 500 gram pasta is wel verdomd veel..quote:Op woensdag 18 december 2019 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan incidenteel een uitje erdoor. Zeg 100 gram op 500 gram elleboogjes.
quote:Op woensdag 18 december 2019 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik het niet nodig heb en dat weten ze nu. Dus geven ze het aan anderen die het wel kunnen gebruiken.
Daarom ook maar af en toe.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
[..]
100 gram ui op 500 gram pasta is wel verdomd veel..
of helemaal luxe met een zakje voorgesneden soepgroente door de sausquote:
Je gaat een blok kaas aanduwen?quote:Op woensdag 18 december 2019 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, daar ben je vet mee.
ik weet al wat in mijn kerstpakket zit want ik heb het zelf uitgezocht.
een jumpstarter en een blok kaas
na het bestellen van de jumpstarter had ik nog een paar credits over. dan maar een blok kaas er bijquote:Op woensdag 18 december 2019 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat een blok kaas aanduwen?
Ik hou mijn cadeaubon wel zelf hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil dan wel weer mijn bonus, zo ben ik dan weer wel
Ghehe bonus van 123% niks mis meequote:Op woensdag 18 december 2019 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou mijn cadeaubon wel zelf hoor![]()
En de bonus ook. Hoewel die bij mijn werkgever niet geweldig is. Maar we hebben al een 13e maand.
echt he.quote:
Lekkâh!quote:Op woensdag 18 december 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ghehe bonus van 123% niks mis mee
Ook prima tochquote:Op woensdag 18 december 2019 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekkâh!
Kwart maandsalaris ongeveer bij mij
Die die jij weigerde omdat je hem toch niet nodig had bedoel je?quote:Op woensdag 18 december 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ghehe bonus van 123% niks mis mee
Zou ik niet "quote:Op woensdag 18 december 2019 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekkâh!
Kwart maandsalaris ongeveer bij mij
Nee ik zei net dat ik de bonus niet weigerde, de presentjes wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die die jij weigerde omdat je hem toch niet nodig had bedoel je?
Dan begrijp ik het weerquote:Op woensdag 18 december 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik zei net dat ik de bonus niet weigerde, de presentjes wel.
Bij mijn vorige baan was het vaak twee keer een maandsalaris. Maar goed, dat was ook het enige extraatje dat je ooit kreeg.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik niet "" over doen hoor. Eerder "
"
Het zijn mooie tijdenquote:Op woensdag 18 december 2019 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan was het vaak twee keer een maandsalaris. Maar goed, dat was ook het enige extraatje dat je ooit kreeg.
Bonus, dat is een woord waar mijn baas nog nooit van heeft gehoord.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan was het vaak twee keer een maandsalaris. Maar goed, dat was ook het enige extraatje dat je ooit kreeg.
Ik werk in de financiële sectoren. Waar sommigen echt belachelijke bonussen harkenquote:Op woensdag 18 december 2019 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bonus, dat is een woord waar mijn baas nog nooit van heeft gehoord.
ik werk in een familiebedrijf in de techniek/industrie. De enige die hier harkt is de baas zelf.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werk in de financiële sectoren. Waar sommigen echt belachelijke bonussen harken
Nu is de tijd om over te stappenquote:Op woensdag 18 december 2019 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werk in een familiebedrijf in de techniek/industrie. De enige die hier harkt is de baas zelf.
hoezo na? ik krijg vakantiegeld pas in juniquote:Op woensdag 18 december 2019 12:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In juni? Wel lekker net na je vakantiegeld
Ja dat kan. Verschilt geloof ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo na? ik krijg vakantiegeld pas in juni
quote:Op woensdag 18 december 2019 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met het salaris, op de 25ste.
Kon ik ook voor kiezen.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg m'n vakantiegeld maandelijks.
Dan gaat het helemaal met de knollen de pot in.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg m'n vakantiegeld maandelijks.
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op woensdag 18 december 2019 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gaat het helemaal met de knollen de pot in.In 1 keer een bom duiten erbij is wel zo lekker natuurlijk
![]()
Komend jaar ben ik al terug van vakantie als het vakantiegeld betaald wordt
Rhodosquote:Op woensdag 18 december 2019 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe?
Gewoon maandelijks sparen.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gaat het helemaal met de knollen de pot in.In 1 keer een bom duiten erbij is wel zo lekker natuurlijk
![]()
Komend jaar ben ik al terug van vakantie als het vakantiegeld betaald wordt
Koffie zat op hier, ik mis de grap ook.quote:
Gelukkig 😊quote:Op woensdag 18 december 2019 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koffie zat op hier, ik mis de grap ook.
achterin hij bedoeld in je kond hahaha ahaha hahahahahquote:Op woensdag 18 december 2019 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koffie zat op hier, ik mis de grap ook.
Vakantiegeld in je kond?quote:Op woensdag 18 december 2019 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
achterin hij bedoeld in je kond hahaha ahaha hahahahah
Je had er bij wijze van spreken wel drie dagen van kunnen eten?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn lunch kan de koelkast in hier geloof ik. Groot taartpunt was groot.
oh heb jij de taart opgegeten.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn lunch kan de koelkast in hier geloof ik. Groot taartpunt was groot.
Ik had een taarttaxi.quote:
Daar krijg je zo'n zompige korst van.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je had er bij wijze van spreken wel drie dagen van kunnen eten?
een wat?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een taarttaxi.
[..]
Daar krijg je zo'n zompige korst van.
Jij of de taart?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een taarttaxi.
[..]
Daar krijg je zo'n zompige korst van.
Vriend is jarig vandaag, die kwam taart brengen.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een wat?
hier was ook taart, maar ik heb mij kunnen beheersen.
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij of de taart?
#durftevragen
Ik heb alleen maar knapperige korsten.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij of de taart?
#durftevragen
Pics van je zus?!quote:Op woensdag 18 december 2019 13:20 schreef Karzai het volgende:
Zo even bij m'n zus langs die is jarig, weet niet of er taart is, volgens mij gaan we ergens lunchen
Log nou eens gewoon in op de server, dan hoef je dit soort grappen niet meer te maken!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Log nou eens gewoon in op de server, dan hoef je dit soort grappen niet meer te maken!
Pics van je zus?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:20 schreef Karzai het volgende:
Zo even bij m'n zus langs die is jarig, weet niet of er taart is, volgens mij gaan we ergens lunchen
Rustig jaquote:Op woensdag 18 december 2019 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Hebben de boeren FOK! al bezet?
hier zitten geen boeren, alleen trekkers.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Hebben de boeren FOK! al bezet?
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier zitten geen boeren, alleen trekkers.
Ze zetten het land aardig op zn kopquote:Op woensdag 18 december 2019 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier zitten geen boeren, alleen trekkers.
ik hoor er vrij weinig vanquote:Op woensdag 18 december 2019 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zetten het land aardig op zn kop
Budaaaaaquote:
Lekker!quote:
Ik woon tamelijk dicht bij de Betuwe en kon ook sap uit eigen dorp kopen. Maar daar zat ook nog appelsap bij.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Budaaaaa
[..]
Lekker!
Ik woon midden in de Betuwe en in de zomer word je doodgegooid met kersenproducten![]()
Ik heb trouwens nog een fles appel- perensap liggen van de boer vlakbij mijn huis
Verstandig.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat ik nou net geen Facebook hebben.
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had 3 accounts waarvan 2 fake.
1 voor privé en 2 om fokkers op te hebben. Maar die zijn al opgehevenquote:
O ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Om zichzelf berichten te sturen natuurlijk
Wel gehecht aan je privacy zeg.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 voor privé en 2 om fokkers op te hebben. Maar die zijn al opgeheven
Altijdquote:Op woensdag 18 december 2019 16:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel gehecht aan je privacy zeg.
Ik vind één facebook meer dan genoeg. Doe er vrijwel niets meer mee.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 voor privé en 2 om fokkers op te hebben. Maar die zijn al opgeheven
Ik ook niet. Daarom verwijderd.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind één facebook meer dan genoeg. Doe er vrijwel niets meer mee.
Dat was partyflockquote:Op woensdag 18 december 2019 16:04 schreef scrupuleus het volgende:
Feestjeboek was wel handig voor feestjes.
het stampertjesforumquote:
als feest agenda was het handig. En je kon op het forum fijn bespreken welke pillen er in omloop waren.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had er niet zoveel mee eigenlijk.
Facebook neemt dat ook over.quote:
dat eerste zeker. Dat tweede, geen ideequote:Op woensdag 18 december 2019 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als feest agenda was het handig. En je kon op het forum fijn bespreken welke pillen er in omloop waren.
Succes. Mij zie je er niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Facebook neemt dat ook over.
Ze plaatsen daar nu meer, de kleinere feestjes bijvoorbeeld.
Ik moet weer facebook nemen
Maar ik weiger. Gaat ook weer tijd in zitten.
Bestaat dat nog dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef scrupuleus het volgende:
Ik zit nog steeds op partyflock
Alleen voor de feestjes.
O dat is wel een ontzettend groot gemis.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Succes. Mij zie je er niet meer.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dat is wel een ontzettend groot gemis.
klopt, maar tegenwoordig heb ik gewoon , lekker ouderwets, een verjaardagskalender op de wc hangenquote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al was Facebook wel handig als verjaardagskalender
Die moet ik even kopen.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar tegenwoordig heb ik gewoon , lekker ouderwets, een verjaardagskalender op de wc hangen
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Partyflock.nl
Natuurlijk, nergens zoveel lekkere parties als in nl.
Een paar maanden geleden heb ik daar nog op het forum gepost, komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 18 december 2019 16:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Partyflock.nl
Natuurlijk, nergens zoveel lekkere parties als in nl.
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden heb ik daar nog op het forum gepost, komt wel dichtbij zo
Neuken?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden heb ik daar nog op het forum gepost, komt wel dichtbij zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Pics pics pics pics picsquote:Op woensdag 18 december 2019 16:24 schreef Muck het volgende:
Mijn nieuwe handtas is bijna af![]()
Straks het hang- en sluitwerk eraan naaien en dan issie klaarrrrrr![]()
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:24 schreef Muck het volgende:
Straks het hang- en sluitwerk eraan naaien en dan issie klaarrrrrr
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
paar loden ballen zodat je er hard mee kan slaanquote:Op woensdag 18 december 2019 16:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Pics pics pics pics pics
Welke kleur heeft het hang en sluitwerk?
Auwwwwquote:Op woensdag 18 december 2019 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
paar loden ballen zodat je er hard mee kan slaan
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:24 schreef Muck het volgende:
Straks het hang- en sluitwerk eraan naaien en dan issie klaarrrrrr
Lekker hippie, scheer je je wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek je rijmwoorden of een kant en klaar gedicht?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:37 schreef Karzai het volgende:
Gedicht schrijven, daar ben ik zo slecht in he
weten jullie een goede website?
Ik zweer bij Mick.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:39 schreef Karzai het volgende:
zit nu op rijm nu, kant en klaar lijkt me lastig.
Moet toch een beetje persoonlijk worden
Ik ga er van het weekend wel even voor zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |