Nou, ja, ik zie kerel waarschijnlijk pas na twaalven vanavond en morgen zo rond een uur of acht/negen 's avonds gok ik?quote:
Waar haal je die TT’s vandaan?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja kan jij wel hebben
Haha nouja woordgrappenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar haal je die TT’s vandaan?
Zelfverzonnen?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nouja woordgrappen
Zo briljant ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 18 december 2019 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik dacht dat het Haags originals waren
Nog last van boeren gehad?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo briljant ben ik nou ook weer niet
Ja voelde me enorm opgeblazenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog last van boeren gehad?
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja voelde me enorm opgeblazen
Geen flauw ideequote:Op woensdag 18 december 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die komt toch voort uit het ESF?
Je komt er wel, de vraag is alleen toelaat.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee![]()
Hm, ik moet vanmiddag naar Breda voor mijn werk. Weet niet of dat een succes wordt.
Ze zijn aan het kutten bij een distributiecentrum van Jumbo. Dat kan ik wel omzeilen. Ach, ik zie het wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je komt er wel, de vraag is alleen toelaat.
Heb je niets waar je zin in hebt en je kerel niet eet?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ja, ik zie kerel waarschijnlijk pas na twaalven vanavond en morgen zo rond een uur of acht/negen 's avonds gok ik?
Nou ja, daar zit ik nu dus over na te denken.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je niets waar je zin in hebt en je kerel niet eet?
Ja tis wel mooi geweest nuquote:Op woensdag 18 december 2019 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn aan het kutten bij een distributiecentrum van Jumbo. Dat kan ik wel omzeilen. Ach, ik zie het wel.
Wel lekker, twee rustige avondjes voor je alleenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, daar zit ik nu dus over na te denken.Ik was alweer vergeten dat 'ie er morgen ook niet is.
het is 10 uur..quote:Op woensdag 18 december 2019 10:01 schreef TaMieke het volgende:
Morguh![]()
Ik wil eigenlijk nog niet opstaan
neuhquote:Op woensdag 18 december 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tis wel mooi geweest nu
Uhuh.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel lekker, twee rustige avondjes voor je alleen
Ze zijn hier ook aan het boos doen met trekkers op Moerdijk, ga zo eens kijken denk ikquote:Op woensdag 18 december 2019 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn aan het kutten bij een distributiecentrum van Jumbo. Dat kan ik wel omzeilen. Ach, ik zie het wel.
Bijna middag jonge.quote:
dag is bijna om.quote:
Ik zou voor lekker makkelijk comfy food gaanquote:Op woensdag 18 december 2019 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh.
Straks even kijken of er wat leuks waar ik niet allergisch voor ben bij de appie of lidl ofzo te halen valt. Ben ik toch om de hoek vanmiddag.
Beetje de Shell blokkeren? Die blazen heel wat teringzooi de lucht in als ze aan het fakkelen zijnquote:Op woensdag 18 december 2019 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn hier ook aan het boos doen met trekkers op Moerdijk, ga zo eens kijken denk ik
Eindelijk erkenning voor je oeverloze werkquote:
How how how, eerst nog even kerst ja!quote:Op woensdag 18 december 2019 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Bijna klaar jongens
Ook bijna zomer
Leugensquote:Op woensdag 18 december 2019 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Bijna klaar jongens
Ook bijna zomer
Het is voor mij een mooie gelegenheid om voor niet-vega te gaan, dus iets in die richting.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou voor lekker makkelijk comfy food gaan
psssst, de winter moet nog beginnen..quote:Op woensdag 18 december 2019 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Bijna klaar jongens
Ook bijna zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |