Nou, ja, ik zie kerel waarschijnlijk pas na twaalven vanavond en morgen zo rond een uur of acht/negen 's avonds gok ik?quote:
Waar haal je die TT’s vandaan?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja kan jij wel hebben
Haha nouja woordgrappenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar haal je die TT’s vandaan?
Zelfverzonnen?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nouja woordgrappen
Zo briljant ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 18 december 2019 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik dacht dat het Haags originals waren
Nog last van boeren gehad?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo briljant ben ik nou ook weer niet
Ja voelde me enorm opgeblazenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog last van boeren gehad?
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja voelde me enorm opgeblazen
Geen flauw ideequote:Op woensdag 18 december 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die komt toch voort uit het ESF?
Je komt er wel, de vraag is alleen toelaat.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee![]()
Hm, ik moet vanmiddag naar Breda voor mijn werk. Weet niet of dat een succes wordt.
Ze zijn aan het kutten bij een distributiecentrum van Jumbo. Dat kan ik wel omzeilen. Ach, ik zie het wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je komt er wel, de vraag is alleen toelaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |