Zo dan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:30 schreef Tagliano het volgende:
Op zich zijn al die reclames niet zo klote maar telkens dezelfde
Op een of andere manier zijn mannen toch altijd beter dan vrouwen als het om competitie gaat. Vraag me niet waarom.quote:
Lijken op mijn Bulls Shark Pro C pijltjes.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond deze ook wel acceptabel. https://www.dartswarehous(...)ek-80/category/2301/
Kan me herinneren dat die zijn basisplaats is kwijtgeraakt aan een sul die wekelijks wordt gebasht door Hansie Hansie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
Is Koeman jr keeper bij Top of zat die elders, wat een lul die keeper in ieder geval.
Misschien kunnen we het Marijnfietst vragen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op een of andere manier zijn mannen toch altijd beter dan vrouwen als het om competitie gaat. Vraag me niet waarom.
kampfgeistquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op een of andere manier zijn mannen toch altijd beter dan vrouwen als het om competitie gaat. Vraag me niet waarom.
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1207049458590113795quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat die zijn basisplaats is kwijtgeraakt aan een sul die wekelijks wordt gebasht door Hansie Hansie.
waarom?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon biologiequote:Op dinsdag 17 december 2019 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hmm mannen hebben in het algemeen misschien wel iets meer de neiging tot piemeltjesmeetgedrag (drie keer woordwaarde) jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh, Koeman Jr stond op doelquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1207049458590113795
We zagen het wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je als vrouw toch juist heel ontspannen kunnen gooien.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat heb ik met de AH reclames. Maak me dan hongerig of zo.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
over die reclames gesproken: al die parfumreclames slaan gewoon totaal nergens op. Nergens een argument waarom je dit of dat moet kopen. Gewoon eoa los ongerelateerd filmpje en aan het eind eoa flesje wat je moet kopen. Totale onzin.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:33 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
We zagen het wel.Fake newsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
KOEKOEKquote:
Krijg je nu geen zin om een kerstdiner te eten met je buren op veel te kleine stoeltjes?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat heb ik met de AH reclames. Maak me dan hongerig of zo.
Met meer inkijk wint ze zo van die nerd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of ze vinden het zielig voor de tegenstander als ze winnen.
MOEDERINSTINCTED
Even langs hem strijken met haar hand en Tedje raakt niks meer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Met meer inkijk wint ze zo van die nerd.
ja al die supermarkten rond de kerst met die tranentrekkers. Hou ik helemaal niet van.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat heb ik met de AH reclames. Maak me dan hongerig of zo.
sorry mijnheerquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Voor dit soort praat ga je maar naar VBL.
Ik walg van het woord influencer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Influencer Stijn heeft het filmpje al op twitter gedeeld.
En hij wil zó verdomd graag eindelijk eens een keer iets raken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even langs hem strijken met haar hand en Tedje raakt niks meer.
Zo doen we dat.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Influencer Stijn heeft het filmpje al op twitter gedeeld.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even langs hem strijken met haar hand en Tedje raakt niks meer.
Even op de knietjes helpt vast ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na tweede set moet Fallon maar achter de schermen even in kontje van Ted knijpen
Ik heb nog nooit iets gekocht bij de Coop.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:36 schreef Szura het volgende:
Dankzij de reclames van net weet ik wel dat ik dit weekend bij de Coop moet zijn voor m’n Hertog Jan
Ted heeft een mooie vriendinquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na tweede set moet Fallon maar achter de schermen even in kontje van Ted knijpen
Ok boomerquote:
... Ted???quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Even op de knietjes helpt vast ook
twitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 22:33:31Cadby zit net als Kyle Anderson in mijn dartshart. Ik baal er erg van dat Cadby niet meedoet met dit WK. Mocht Cadby volgend jaar geen tourcard meer hebben dan gaat dat mij ontzettend veel pijn doen. Ik hoop dat Cadby volgend jaar de dartswereld gaat domineren #rtl7darts reageer retweet
ja dalek. Ff wodkaatje opmaken. Ga het eind van deze pot niet halen denk ikquote:
Ik ga hier niet hypocriet doen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En hij wil zó verdomd graag eindelijk eens een keer iets raken.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gekocht bij de Coop.
Dit soort statements heeft toch geen enkele zin zonder picsquote:
Je walgt van jezelf?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga het eind van deze pot niet halen denk ik
Beste supermarkt kerelquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan er allemaal andere dingen copen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkopen ze zoveel andere producten dan andere supermarkten dan?
Thierry aubquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef Poefbank het volgende:
Mannen zijn beter dan vrouwen omdat ze superieur zijn aan vrouwen. Gutmensch Frank wil dat gewoon niet inzien.
Volgens mij was de supermarkt in het dorpje tussen mijn thuisplaats en waar school was een Coop en daar stopten we soms voor wat te snaaien, maar verder niet nee. Kan ook dat het altijd al een Spar was.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké Thierry, dank je.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef Poefbank het volgende:
Mannen zijn beter dan vrouwen omdat ze superieur zijn aan vrouwen. Gutmensch Frank wil dat gewoon niet inzien.
Aldus Poefbank vanaf de zolderkamer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef Poefbank het volgende:
Nee dit is niet jouw humor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan er allemaal andere dingen copen.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dit is niet jouw humor.
Ga van maxi-mus zijn account af.
Veel keuze in alles. Vooral in bepaalde productgroepen meer dan andere.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkopen ze zoveel andere producten dan andere supermarkten dan?
Dat was bij mij de Super de Boer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij was de supermarkt in het dorpje tussen mijn thuisplaats en waar school was een Coop en daar stopten we soms voor wat te snaaien, maar verder niet nee. Kan ook dat het altijd al een Spar was.
Snap ik, maar die van jou kan wel gigantisch goed zuigen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelden dat ik een vrouw zo goed heb zien smijten
Heb ik nietquote:
Zeg maar gerust nooit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelden dat ik een vrouw zo goed heb zien smijten
Meer keuze is niet altijd beter, dan kom je nooit tot een besluit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Veel keuze in alles. Vooral in bepaalde productgroepen meer dan andere.
twitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 22:30:56Ik hoor steeds vaker waarom doen er zo weinig vrouwen mee met de mannen tijdens dart toernooien. Ik vraag me zelf af waarom doen er geen vrouwen mee met de F1? Waarom is dat echt een mannensport? Je moet toch alleen sturen en gas geven? #rtl7darts reageer retweet
Fixedquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat was bij mij de Super Rits de Boer.
Terwijl het steeds maar een half uurtje fietsen was, en dan al tussendoor stoppen. Luie donders eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was bij mij de Super de Boer.
Zakken chips eten op de fiets allen.
Bussen Pringles 3 halen 2 betalen, allemaal in de pauze opvreten met een paar manquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was bij mij de Super de Boer.
Zakken chips eten op de fiets allen.
Hoezo met een paar manquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Bussen Pringles 3 halen 2 betalen, allemaal in de pauze opvreten met een paar man
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:41 schreef wimderon het volgende:
twitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 22:30:56Ik hoor steeds vaker waarom doen er zo weinig vrouwen mee met de mannen tijdens dart toernooien. Ik vraag me zelf af waarom doen er geen vrouwen mee met de F1? Waarom is dat echt een mannensport? Je moet toch alleen sturen en gas geven? #rtl7darts reageer retweet
Hij heeft een puntquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:41 schreef wimderon het volgende:
Nou in je eentje red je dat niet in een pauzequote:
Het was bij mij een uurtje fietsen maar ik deed er vaak een uur of drie over omdat ik fietsen echt heel saai vond (verrassing!)quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl het steeds maar een half uurtje fietsen was, en dan al tussendoor stoppen. Luie donders eigenlijk.
Rits gaat alleen aan het feit voorbij dat vrouwen niet kunnen autorijden....quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:41 schreef wimderon het volgende:
Hier frikandelbroodjes en rum rozijnen vlaquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Bussen Pringles 3 halen 2 betalen, allemaal in de pauze opvreten met een paar man
In de pauze allemaal naar de Turk om Turkse pizza te halen en dan niet meer de klas in mogen wegens de knoflookwalmquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Dus omdat je het heel saai vond ging je het maar 3 uren doen ipv 1.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was bij mij een uurtje fietsen maar ik deed er vaak een uur of drie over omdat ik fietsen echt heel saai vond (verrassing!)
Ik vond het ook saai en wilde er dus zsm klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was bij mij een uurtje fietsen maar ik deed er vaak een uur of drie over omdat ik fietsen echt heel saai vond (verrassing!)
Trots op je!quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:43 schreef Coco. het volgende:
Naar Sherrock kijken gaf mij drang om de was op te ruimen.
Dat heb ik dan ook gedaan.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is voor Fallon ook een prima setje.
[ afbeelding ]
Plus nog energy genot. Standaard pakketje voor 13 jarigen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier frikandelbroodjes en rum rozijnen vla
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:42 schreef xzaz het volgende:
Coco liet zn micropenis zien. Toen moest ze lachen.
Brommergodquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vond het ook saai en wilde er dus zsm klaar mee zijn.
tatoeagequote:Op dinsdag 17 december 2019 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is voor Fallon ook een prima setje.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus omdat je het heel saai vond ging je het maar 3 uren doen ipv 1.
dj koelkastedtwitter:djkoelkast twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 22:43:31Ja ik vind dit heerlijk om naar te kijken hoor, Sherrock al veel vaker aan het werk gezien en in Zuiderduin ook live. Zie dit veel liever dan een Ian White #rtl7darts reageer retweet
Ah ja, de brommerpaupers hadden we ook.quote:
Tussenuurtje na de pauze --> lekker twee halve liters pakken in het caféquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de pauze allemaal naar de Turk om Turkse pizza te halen en dan niet meer de klas in mogen wegens de knoflookwalm
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah ja, de brommerpaupers hadden we ook.
God, wat een imbeciel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:44 schreef KennyPowers het volgende:
dj koelkastedtwitter:djkoelkast twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 22:43:31Ja ik vind dit heerlijk om naar te kijken hoor, Sherrock al veel vaker aan het werk gezien en in Zuiderduin ook live. Zie dit veel liever dan een Ian White #rtl7darts reageer retweet
Energiedrank is ranzigquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Plus nog energy genot. Standaard pakketje voor 13 jarigen.
Wordt hier uitgekotst.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:45 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom post koelkast niet gewoon mee?
Zo stoer was ik niet hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Tussenuurtje na de pauze --> lekker twee halve liters pakken in het café
PDC heeft grotere trebles allenquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
98.84 (WR) 29 May 2016 England Lisa Ashton
Ligt in z'n nestquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:45 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom post koelkast niet gewoon mee?
Drie uur?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook toevallig, ging best goed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:43 schreef Coco. het volgende:
Naar Sherrock kijken gaf mij drang om de was op te ruimen.
Dat heb ik dan ook gedaan.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik ging altijd in tussenuren thuis slapen
Akkoordquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:46 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Bij DJKK mag dat, van Tagliano blijf ik af <3
Leuke tijd heb jij gehad danquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik ging altijd in tussenuren thuis slapen
gaylordquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:46 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vind jij dat ook van Leanne Prescott?
Smerige slijmbalquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:46 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet met GGMM dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik weet wie ik te vriend moet houden.
GGMM is een prima kerel!quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:48 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet met GGMM dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, de mensen die dit soort dingen zeggen zijn altijd de stereotypes maagd, dus ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:49 schreef fetX het volgende:
Tedje is nog nooit over een vrouw heen gegaan.
Sowquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, de mensen die dit soort dingen zeggen zijn altijd de stereotypes maagd, dus ja.
Zeker.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:49 schreef Tagliano het volgende:
Evetts staat hier het beste van iedereen tot nu toe in R1 te gooien of niet
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:49 schreef Tagliano het volgende:
Yep, niemand nog boven de 100.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:49 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
GGMM is een prima kerel!Ik zal het doorgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze was niet nodig.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, de mensen die dit soort dingen zeggen zijn altijd de stereotypes maagd, dus ja.
Suljoquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:50 schreef KennyPowers het volgende:
Besef nu dat het publiek Mensur gaat uitfluiten als Fallon wint.
Hup Ted.
Suljovic heeft nog nooit een sterk WK gegooid.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:50 schreef KennyPowers het volgende:
Besef nu dat het publiek Mensur gaat uitfluiten als Fallon wint.
Hup Ted.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Suljovic is een verschrikking van een darter.
Valt niks tegenquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Die Evetts houdt zijn hoofd wel koel tot nu toe
Met hangen wurgen duwen trekken en vertragen net 90 gemiddeld halen, nu al geen zin om naar te kijken. Maar hopelijk word ik verrastquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Suljovic heeft nog nooit een sterk WK gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |