quote:Op woensdag 18 december 2019 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb niet zoveel geduld meer met al die vooroordeel-bullshit van mensen. Ook in bredere zin. Mensen die maar wat roeptoeteren zonder er echt iets van te weten.
Ik durf te beweren dat 90% van alle haters nog nooit eens is gaan zitten om serieus wat te beluisteren. Prima als je daar geen zin in hebt, maar kom dan ook niet ongeïnformeerd blaten dat je eigenlijk alle muziek wel leuk vindt, maar toevallig alles wat ESF is niet.
Dat vind ik nogal een vooroordeel.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb niet zoveel geduld meer met al die vooroordeel-bullshit van mensen. Ook in bredere zin. Mensen die maar wat roeptoeteren zonder er echt iets van te weten.
Ik durf te beweren dat 90% van alle haters nog nooit eens is gaan zitten om serieus wat te beluisteren. Prima als je daar geen zin in hebt, maar kom dan ook niet ongeïnformeerd blaten dat je eigenlijk alle muziek wel leuk vindt, maar toevallig alles wat ESF is niet.
Dit gaat nog wel. Niet iets wat ik zou opzetten persoonlijk, maar sowieso is alle oude muziek bijna altijd beter.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
En van het oude materiaal?
Als ik kijk naar de periode vóór de 80's dan is dit wel m'n all time favorite:
Maar we hadden ook een LP van Frida in de kast staan vroegâh...
Dan hoop ik wel dat je goede tastzin hebt!quote:Op woensdag 18 december 2019 15:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja ok maar die 3 raken me echt op een manier dat ik de speakers door de ramen gooi als ik de uit-knop niet kan vinden.
Oh zeker wel, maar daar staan dan elk jaar wel weer een paar toffe nummers tegenover. Net de radio wat dat betreft.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ooooh ik echt wel
Soms zijn de nummers ook echt belachelijk slecht of over the top, maar ook dat maakt het weer leuk.
Ja prima, ik ook, maar dan is het dus echt onzin dat je uit alle honderden nummers van afgelopen jaren niets leuk vindt. Want dát is dan een vooroordeel van jouw kant.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een vooroordeel.Ik heb gewoon een hele brede muzieksmaak, ik vind uit bijna alle genres wel iets leuk.
Dat als mooiste voorbeeld ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
2014
Bestolen zeg ik je, bestolen!
Jij vraagt aan mij waar je het beste chickies kan fixen in Marmaris, ik denk dat je even moet op je woorden moet letten.quote:
Sowieso zijn mijn B&W 805D3 speakers net wat te prijzig daarvoorquote:Op woensdag 18 december 2019 15:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat je goede tastzin hebt!dure grap anders.
Denk dat ik 99% van wat er op de radio komt bagger vindt, dus dan doet ESF het gemiddeld gezien goedquote:Op woensdag 18 december 2019 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh zeker wel, maar daar staan dan elk jaar wel weer een paar toffe nummers tegenover. Net de radio wat dat betreft.
Hoebedoel jequote:Op woensdag 18 december 2019 15:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij vraagt aan mij waar je het beste chickies kan fixen in Marmaris, ik denk dat je even moet op je woorden moet letten.
Godver .... GMTA zeggen we dan maarquote:
Wat luister jij eigenlijk?quote:
Je moet ook af en toe even trainen he, anders heb je straks in mei geen idee meer wat je aan het doen bentquote:Op woensdag 18 december 2019 15:53 schreef ijs_beer het volgende:
En nu heb ik dus een beetje moeten vegen in ESF sc jongens. Dat kan toch niet. Foei.
Volgens mij luistert hij mumble rap.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat luister jij eigenlijk?
Ik ga zondag naar Pentagram (a.k.a. Mezarkabul) in Melkweg
Hardstyle :pquote:Op woensdag 18 december 2019 15:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat luister jij eigenlijk?
Ik ga zondag naar Pentagram (a.k.a. Mezarkabul) in Melkweg
Ik had trouwens wel echt goeie sjans van die russische meiden manquote:Op woensdag 18 december 2019 15:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij vraagt aan mij waar je het beste chickies kan fixen in Marmaris, ik denk dat je even moet op je woorden moet letten.
Luizenbaantje heb je... je mag ook wel eens wat doen voor je dagvergoedingquote:Op woensdag 18 december 2019 15:53 schreef ijs_beer het volgende:
En nu heb ik dus een beetje moeten vegen in ESF sc jongens. Dat kan toch niet. Foei.
Vrede, glitterplaatjes en eenhoorns.![]()
Je weet dat dat hoeren zijn hè?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik had trouwens wel echt goeie sjans van die russische meiden man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |