Ik ben wel eens op iemand afgelopen in een dronken bui, die op t podium stond. Met de opmerking "Ik heb gehoord dat je flink geschapen bent" en toen zo HOEPLA mijn hand voor in z'n broek gestoken en gecheckt. ....quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ze zeiden het gewoon niet. Toen ik nog uitging was billenknijpen ook heel normaal. Blij dat dat verandert.
Eigenlijk had je gewoon klappen verdiendquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op iemand afgelopen in een dronken bui, die op t podium stond. Met de opmerking "Ik heb gehoord dat je flink geschapen bent" en toen zo HOEPLA mijn hand voor in z'n broek gestoken en gecheckt. ......... Ik en drank gaan NIET altijd samen! (al waren we 5 min later wel samen op t toilet. had ook HEEL anders kunnen aflopen!
).
Dat was ook niet heel netjes
Ik zing me iedere dag een ongeluk. Vraga me ook wel eens af wat daar allemala van te horen is. Weet dat de buurvrouw t wel hoorde als ik onder de douche stond te zingen. Dan kreeg ik een appje met verzoeknummersquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik sta er vaak niet bij stil dat andere mensen muziekinstrumenten zo irritant vinden, omdat er bij ons thuis altijd wel lawaai van toeters was dus zelf hoor ik het niet eens.
Mja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk had je gewoon klappen verdiend
"Zo is ie nu eenmaal"quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef rival het volgende:
"dat veranderd toch nooit"
Dat is de juiste instelling in het leven
Niet zo heel vaak volgens mij. Echt minder dan vroeger ook (of ik ben gewoon lelijk en oud inmiddelsquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe gaat dat in de homotenten dan angel? Met kontknijpen ed?
Meteen korte metten mee maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Zo is ie nu eenmaal"
"Je weet toch hoe je vader is"
Wat een kots-excuses zijn dat zeg, voor iemands gedrag.
Hoe zie je dat dan? Dat ze staan te lachen ofzo?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet zo heel vaak volgens mij. Echt minder dan vroeger ook (of ik ben gewoon lelijk en oud inmiddels).
Ja als er een hetero de bar in loopt met vrienden, duidelijk om een beetje aapjes te komen kijken. Dan wil er nog wel eens extra geprovoceerd worden.
Je zegt net dat jeje er zelf schuldig aan maakt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Zo is ie nu eenmaal"
"Je weet toch hoe je vader is"
Wat een kots-excuses zijn dat zeg, voor iemands gedrag.
Net als 'dat is traditie'quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef rival het volgende:
Begint de Zwarte Pieten discussie nu alquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als 'dat is traditie'
Je slaat de plank een beetje mis.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zegt net dat jeje er zelf schuldig aan maakt.
idd!quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als 'dat is traditie'
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Begint de Zwarte Pieten discussie nu al
Die opmerking hoor ik veel vaker dan alleen bij die discussiequote:Op dinsdag 17 december 2019 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Uhm. Nee?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zegt net dat jeje er zelf schuldig aan maakt.
Ja, echt zo'n typisch groepje dat dan heel stoer binnenkomt, beetje lacherig, beetje "kijk mij eens dit durven". Super triest.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan? Dat ze staan te lachen ofzo?
Ik werd altijd heel boos als mijn moeder (tijdens een ruzie tussen vader en mij) weer eens sussend zei na afloop "Ja je weet toch hoe je vader is". Ja dus? Betekent dat dat t maar goed is dan, wat ie doet?quote:
Pooooh, dacht dat we daar weer tot September vanaf warenquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Kooknie.quote:
ik ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kooknie.
Zit echt al met 1 been in de kerstvakantie.
Whaaaaa, dat is wel zuur jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook.
hier zijn ze ook nog slim geweest om voor mij en een paar andere collega's nog een dag cursus te plannen op vrijdag
dus terwijl iedereen hier al begint voor te proeven aan de kerstborrel zit ik nog gezellig examen te maken
Same here, ben al aan het aftellenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kooknie.
Zit echt al met 1 been in de kerstvakantie.
10, 9, 8...... maar ja, ik moet nog t/m vrijdagquote:
volgend jaar pak ik gewoon weer heel december vrijquote:
Ik voelde me wel aangerand. En dat is ook gewoon niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw (al deden vrouwen dit ook bij kerels regelmatig) maar voelde je je dan bijna verkracht?
Volgens mij kun je dan beter gewoon alles sluiten waar mannen en vrouwen samenkomen. Zelfs de bejaardensoos.
Jezus, Angelquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op iemand afgelopen in een dronken bui, die op t podium stond. Met de opmerking "Ik heb gehoord dat je flink geschapen bent" en toen zo HOEPLA mijn hand voor in z'n broek gestoken en gecheckt. ......... Ik en drank gaan NIET altijd samen! (al waren we 5 min later wel samen op t toilet. had ook HEEL anders kunnen aflopen!
).
Dat was ook niet heel netjes
Ja sorry Samzzquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry Samzz
Het was trouwens wel waar, dat gerucht.
Wel fijn he?quote:
Maar dan zitten er ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel fijn he?
Ik ga denk ik in de kerstvakantie ook maar ff m'n PUC weer goed gebruiken.
Ik ben nu de vorige 2 starwarsen aan t kijken op Disney+.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan zitten er ookkinderen
Ik ga deze week nog even naar Jumanji 's ochtends en dan pas na de vakantie naar Star Wars.
Doe je je haren in van die leia knotjes?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan morgen om 1 uur naar de eerste voorstelling van Star Wars.
Ik heb niet genoeg volumequote:Op dinsdag 17 december 2019 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe je je haren in van die leia knotjes?
Wat een slechte films zijn dat eigenlijk zegquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu de vorige 2 starwarsen aan t kijken op Disney+.
Was een beetje vergeten hoe t ook alweer was gegaan
En dan een bikini van haarknotjes?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:46 schreef CherryLips het volgende:
En voor de bikini heb ik wat te veel volume.
Mwa, ach.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een slechte films zijn dat eigenlijk zeg
Ik ga morgenavond pas.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan morgen om 1 uur naar de eerste voorstelling van Star Wars.
Ik moest googlenquote:
zelfs na het googlen moest ik nog nadenken.quote:
Ik herken r ook niet direct van een van de films.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelfs na het googlen moest ik nog nadenken.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik herken r ook niet direct van een van de films.
ik weet niet eens of ik VI gezien hebquote:
Die ene met de ewoks.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik VI gezien heb
oh ja, die heb ik wel gezien geloof ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene met de ewoks.
En die vleesetende navel.
Ooh dus al 5 films gekeken, dat schiet al opquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:32 schreef Samzz het volgende:
Oh ja Star Wars. Wij zijn ze allemaal aan het kijken op chronologische volgorde. We zijn net klaar met Rogue One.
Is dat met al die nazi referenties? Zag ik laatst een reclame van bij de Kinepolis naast de Jaarbeursquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Jojo Rabbit gaat hier ook draaienHad ik niet verwacht.
Een film over fok mods?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat met al die nazi referenties? Zag ik laatst een reclame van bij de Kinepolis naast de Jaarbeurs
Waititiquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Jojo Rabbit gaat hier ook draaienHad ik niet verwacht.
Da's de enige die ik niet heb afgekekenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:32 schreef Samzz het volgende:
Oh ja Star Wars. Wij zijn ze allemaal aan het kijken op chronologische volgorde. We zijn net klaar met Rogue One.
Comedy over de Hitlerjugend, lijkt het. Heb nu twee keer de trailer gehad.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat met al die nazi referenties? Zag ik laatst een reclame van bij de Kinepolis naast de Jaarbeurs
Die vond ik juist best goedquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de enige die ik niet heb afgekeken
O shit, sorry, Ik bedoelde solo jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vond ik juist best goedBeter dan Solo.
Felicityquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O shit, sorry, Ik bedoelde solo ja
Rogue one vond ik wel oke.
Nee, twee. New Hope en Rogue One.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh dus al 5 films gekeken, dat schiet al op
Dat is dus niet allemaal in chronologische volgorde.quote:
Maar Rogue One zit toch tussen de stomme drie met die springende Yoda en de drie oudjes in?quote:
Ik heb ze gewoon op volgorde van uitkomen gekeken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Rogue One zit toch tussen de stomme drie met die springende Yoda en de drie oudjes in?
Ik ook. Had weinig keus, kende die drie oudere al. Jeugdsentimentquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon op volgorde van uitkomen gekeken.
Veel "logischer".
Vind t ook heel verwarrend in Netflix met die Episode I, II, III..... wat als ze nou besluiten daarvoor weer een andere film te plaatsen? Gaan ze dan weer alles hernummeren?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Had weinig keus, kende die drie oudere al. Jeugdsentiment
Disney+quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind t ook heel verwarrend in Netflix met die Episode I, II, III..... wats als ze nou besluiten daarvoor weer een andere film te plaatsen? Gaan ze dan weer alles hernummeren?
Kloptquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Rogue One zit toch tussen de stomme drie met die springende Yoda en de drie oudjes in?
Ik vind t nog niet heel boeiendquote:
Ok boomer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veel "logischer".
Ik bedoel dat wanneer je een ruimte vult met (jonge)mensen, het er druk is en dat er drank gedronken wordt er altijd een aantrekking zal blijven tussen mannen en vrouwen. Bij sommige sociaal onhandige mensen is het contact niet altijd gewenst of soms hondsbrutaal.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef rival het volgende:
Ik wacht nog even met een abbo tot volgend jaar, sowieso pas tot de Mandalorian er helemaal op staat. Al is dat volgens mij al dit jaar?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t nog niet heel boeiend
Maar dat komt ook omdat ik erg veel daarvan zelf al op DVD/Blueray heb en de Marvel series nog niet uitgekomen zijn,
Volgende week dacht ik. En Aladdin komt dan ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met een abbo tot volgend jaar, sowieso pas tot de Mandalorian er helemaal op staat. Al is dat volgens mij al dit jaar?
Ik was er al een beetje bang voor. M'n verwachtingen nog maar naar wat beneden bijstellenquote:Star Wars Rise of Skywalker UNDERWHELMS in Hollywood premiere
Ik vond die tweede al niet zo heel boeiend, maar als ik zo'n film niet in de bioscoop kijk, zie ik hem nooit. Heb thuis het concentratievermogen van een koala.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was er al een beetje bang voor. M'n verwachtingen nog maar naar wat beneden bijstellen
Vond de tweede inderdaad ook al niet heel boeiend.. maar ook van de eerste werd ik niet echt warm. Dus heel erg zal ik niet balen als de derde ook tegenvalt. (wel jammer natuurlijk)quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond die tweede al niet zo heel boeiend, maar als ik zo'n film niet in de bioscoop kijk, zie ik hem nooit. Heb thuis het concentratievermogen van een koala.
Nerds zijn okay.quote:
Het oudje heeft ook een woord geleerd vandaag.quote:
Volgens een of andere site is dat de juiste volgorde om te kijken qua tijdlijn in het Star Wars universe.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is dus niet allemaal in chronologische volgorde.
Machete order natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veel "logischer".
Maar in New Hope zit de Death Star toch al?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens een of andere site is dat de juiste volgorde om te kijken qua tijdlijn in het Star Wars universe.
Is dat zoals mijn vader filmreeksen kijkt? Alleen het eerste en dan meteen het laatste deel?quote:
Ja geloof t wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar in New Hope zit de Death Star toch al?
https://www.nomachetejugg(...)ested-viewing-order/quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat zoals mijn vader filmreeksen kijkt? Alleen het eerste en dan meteen het laatste deel?
Vaiana vind ik leukquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of Brave het vanavond doet. Wilde die eigenlijk zondag kijken, maar toen kreeg ik een foutmelding. Maar Vaiana was ook mooi![]()
Ik weet dat er een hoop lijsten zijn die rekening houden met van alles, maar dit zou chronologisch het juiste moeten zijn:quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens een of andere site is dat de juiste volgorde om te kijken qua tijdlijn in het Star Wars universe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snap ik wel dat men episode 1 t/m 3 overslaat.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet dat er een hoop lijsten zijn die rekening houden met van alles, maar dit zou chronologisch het juiste moeten zijn:Ja ik weet t ook allemaal niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snap ik wel dat men episode 1 t/m 3 overslaat..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat is een serieuze zaak ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Poepen als je een pakketje verwacht
Het is je vergeven want jij bent de fok-kerstmanvrouw.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik weet t ook allemaal niet hoor.
Daar valt niet mee te spotten, hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Poepen als je een pakketje verwacht
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is je vergeven want jij bent de fok-kerstmanvrouw.
Ahh, ik zie nu dat het gekozen is tot het woord van het jaarquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Het oudje heeft ook een woord geleerd vandaag.
Vindt jequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik weet ook niet welke Star Wars we nu moeten kijken. Was met Marvel toch iets makkelijker.
quote:Captain America: The First Avenger (takes place during WWII)
Captain Marvel (takes place in 1995)
Iron Man (takes place in 2010)
Iron Man 2 (takes place after Iron Man)
The Incredible Hulk (time unspecified, pre-Avengers)
Thor (time unspecified, pre-Avengers)
The Avengers (takes place in 2012)
Iron Man 3 (takes place six months after The Avengers)
Thor: Dark World (post-Avengers, pre-Ultron)
Captain America: Winter Soldier (post-Avengers, pre-Ultron)
Guardians of the Galaxy (sometime in 2014)
Guardians of the Galaxy Vol. 2 (after Guardians)
Avengers: Age of Ultron (takes place in 2015)
Ant-Man (takes place in 2015)
Captain America: Civil War (post-Ultron, pre-Infinity War)
Spider-Man: Homecoming (post-Civil War, pre-Infinity War)
Doctor Strange (takes place in 2016)
Black Panther (takes place in 2017)
Thor: Ragnarok (post-Ultron, pre-Infinity War)
Avengers: Infinity War (takes place in 2017)
Ant-Man and The Wasp (ambiguous, but fits nicely between IW and Endgame)
Avengers: Endgame (starts in 2017, finishes in 2022)
Spider-Man: Far From Home (post-Endgame)
Die Marvel films zijn inderdaad allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik weet ook niet welke Star Wars we nu moeten kijken. Was met Marvel toch iets makkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tssk tsskquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ow de series hebben we niet meegekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Surequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ahh, ik zie nu dat het gekozen is tot het woord van het jaar
Sowquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk die Marvels echt kriskras door elkaar.
Je mist toch nooit echt iets.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk die Marvels echt kriskras door elkaar.
Er zijn in de derde Captain America volgens mij wat dingen gebeurd die terugkomen in andere films. En die heb ik dus nog niet gezien.quote:
Niet zo he over Marvel.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:43 schreef STING het volgende:
[..]
Tssk tssk
Nou ja, daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jessica Jones vind ik echt geen kont aan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vriend van mij heeft altijd een enorme crush op Sandra Bullock gehad. Dat begrijp ik tot vandaag nog steeds niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedoelde vanmiddag trouwens Demolition Man met Stallone en Sandra Bullock.
Ik kon er maar niet opkomen, ken je dat, dat je maar blijft denken.
Snap ik wel, ook wel mijn type (in de jaren 90 dan hè.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft altijd een enorme crush op Sandra Bullock gehad. Dat begrijp ik tot vandaag nog steeds niet.
ik begrijp die vriend welquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft altijd een enorme crush op Sandra Bullock gehad. Dat begrijp ik tot vandaag nog steeds niet.
ze is al 55 inmiddels zie ikquote:
Serieus? Wow.quote:
Daar moet ik echt even vrij voor in gaan plannen. 3,5 uur toch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Wow.
Van t weekend The Irishman gezien. Toffe film.
die moet ik nog kijken. heb zaterdag wel 6 underground gekeken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Wow.
Van t weekend The Irishman gezien. Toffe film.
209 minuten jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet ik echt even vrij voor in gaan plannen. 3,5 uur toch?
Vond je van the Joker dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Vanmiddag eindelijk naar Joker geweest. Van het weekend Arctic gekeken.
Niks voor mij dusquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die moet ik nog kijken. heb zaterdag wel 6 underground gekeken.
Film is wat je er van gewacht: simpel verhaal, maar wel vermakelijk. typisch Michael Bay qua explosies en effecten
Jij kwam toch laatst met dat handige plaatje over hoe je het als een mini serie kan kijken?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet ik echt even vrij voor in gaan plannen. 3,5 uur toch?
Ja klopt. Misschien moet ik die dan ook maar gaan doen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:35 schreef STING het volgende:
[..]
Jij kwam toch laatst met dat handige plaatje over hoe je het als een mini serie kan kijken?
Projectje voor de vakantie. Al wil ik wel een poging doen om hem in 1 ruk te kijken.quote:
Die is dood, je punt?quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:35 schreef CherryLips het volgende:
De Niro heeft toch wel wat leuke films gemaakt?
Van die foute comedy's en actiefilms die meteen naar Netflix gingen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ging alleen mis na de gaylord films.
Ligt net je internet er weer uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Morgen komt een van m'n lievelingsfilms op tv
The Family Stone
Ik zet 's ochtends gewoon radio 2 aan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke radiovrouwen / mannen luisteren jullie graag naar?
Goddome je word echt oud hè?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet 's ochtends gewoon radio 2 aan.
Ik snap al die hippe shit op 538 enzo niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goddome je word echt oud hè?![]()
(Radio2 luister ik ook graag)
Q.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik luisterde eerst naar Q tot die rel met Mattie en Wietse.
Alles van Studio Brussel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Sinds KINK terug is heb ik nauwelijks nog andere radio aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Haiquote:
nou nou nouquote:
Volgens die docu is geen dierlijke eiwitten toch het beste?quote:Op woensdag 18 december 2019 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik eet veel minder vlees na de docu The Game changers te hebben gekeken.
Maar puur voor de sport prestatie.
Klopt een dieet van groenvoer.quote:Op woensdag 18 december 2019 08:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens die docu is geen dierlijke eiwitten toch het beste?
Goed bezigquote:Op woensdag 18 december 2019 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik eet veel minder vlees na de docu The Game changers te hebben gekeken.
Maar puur voor de sport prestatie.
Dat is ook prima. https://www.nrc.nl/nieuws(...)lanteneters-a3977302quote:Op woensdag 18 december 2019 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt een dieet van groenvoer.
Maar ik doe maar half hè.
quote:„Er zijn genoeg redenen om meer planten te eten”, zegt hoogleraar humane biologie Luc van Loon, als we hem bellen. Minder vet, minder calorieën, noem maar op. „Maar voor de aanmaak van spieren bieden dierlijke eiwitten wel sterkere stimuli dan plantaardige eiwitten.” Dat betekent niet dat je van planten niet net zo groot en sterk kunt worden. „Je kunt hetzelfde effect bereiken door meer en gevarieerder groente, noten, en fruit te eten.” Maar dat je er groter of sterker van wordt dan van vlees of zuivel? Dat niet. Het is helaas weer eens ouderwets genuanceerd.
Ah toch weer het normale gemiddeldequote:Op woensdag 18 december 2019 08:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is ook prima. https://www.nrc.nl/nieuws(...)lanteneters-a3977302
[..]
Duitse boeren hebben de Achterhoekse boeren geholpen, misschien zijn die alweer onderweg naar huis? Of is het nog voor Arnhem? Want die gaan naar het provinciehuis.quote:Op woensdag 18 december 2019 08:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Sta al een uur vast in een boeren trekkers stoet
Richting Duitsland, hoe dan !?
How far I'll gooooooooooooooooooooooo!quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:36 schreef STING het volgende:
Oh wacht, was niet volledig:Ook niet volledig, want er is al een jessica jones 3 en een runaways 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Pas op, dan wordt de regisseur boos.quote:
De wat films?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ging alleen mis na de gaylord films.
Ze blokkeren hier de grensovergangenquote:Op woensdag 18 december 2019 08:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Sta al een uur vast in een boeren trekkers stoet
Richting Duitsland, hoe dan !?
Je maakt wat mee.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Kut pummel blokkeert ook de afrit naar zuid, heb m bijna uit de trekker getrokken
ik niet. hem maar 1 trekker gezien vanmorgen, maar dat is gewoon standaardquote:
Kwam er onderweg naar werk wel een rits tegen, maar snap niet zo goed wat ze in een buitenwijk van Eindhoven moetenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. hem maar 1 trekker gezien vanmorgen, maar dat is gewoon standaard
Hier rijden ze sowieso op onmogelijke tijden dus het valt niet meer opquote:Op woensdag 18 december 2019 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kwam er onderweg naar werk wel een rits tegen, maar snap niet zo goed wat ze in een buitenwijk van Eindhoven moeten.
broodjes en bier halen bij de supermarktquote:Op woensdag 18 december 2019 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kwam er onderweg naar werk wel een rits tegen, maar snap niet zo goed wat ze in een buitenwijk van Eindhoven moeten.
Ik nog niet. Maar ik snap wel dat anderen er klaar mee zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Geen boer gezien, en dat in Eindhoven#BOERUH
Ik begin wel echt elke sympathie voor de boeren te verliezen overigens.
En terecht.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Kut pummel blokkeert ook de afrit naar zuid, heb m bijna uit de trekker getrokken
Ik vond de actie van gisteren bij het Binnenhof prima.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Geen boer gezien, en dat in Eindhoven#BOERUH
Ik begin wel echt elke sympathie voor de boeren te verliezen overigens.
Hier kwamen ze rond 6:30 toeterend voorbij rijdenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker Fokken tijdens het rijden.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow ik rij nu aan de andere kant maar die mensen achter mij hebben ze ingesloten. Dr staat zeker 1000 man de hele dag vast.
Was dat berm actietje toch ergens goed voor.
Nee als iedereen lekker kan zwartrijden ga ik ook een dagje weg.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond de actie van gisteren bij het Binnenhof prima.
Dit burgertje pesten is gewoon kut. Als ze in het OV staken dan doen ze bijvoorbeeld geen kaartcontrole. Daar pak je de werkende mensen niet mee, integendeel zelfs.
16 jaar..quote:Op woensdag 18 december 2019 10:38 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)bij-pinautomaat.html
Over paar jaar weer terug in de maatschappijquote:Op woensdag 18 december 2019 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
16 jaar..
wat een aanwinst voor de samenleving gaat dat worden
Denk t niet. Zal wel volwassen recht worden.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over paar jaar weer terug in de maatschappij
OHHHH, misschien hoorde ik die herrie vanochtend vroeg.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kwamen ze rond 6:30 toeterend voorbij rijden
Ik begin ook steeds ongeruster te worden over m'n ouders. Al die oudjes die worden beroofd en bedonderd.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
16 jaar..
wat een aanwinst voor de samenleving gaat dat worden
wat dat betreft is het in mijn dorp nog relatief rustig.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds ongeruster te worden over m'n ouders. Al die oudjes die worden beroofd en bedonderd.
Meestal staakt ov door niet te rijden. Dus ook burgertje pestenquote:Op woensdag 18 december 2019 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dit burgertje pesten is gewoon kut. Als ze in het OV staken dan doen ze bijvoorbeeld geen kaartcontrole. Daar pak je de werkende mensen niet mee, integendeel zelfs.
Leraren staken door geen les te geven.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meestal staakt ov door niet te rijden. Dus ook burgertje pesten
Maar die hebben er ook last van als er niet gestaakt wordt, want de regering komt uit zichzelf amper in beweging om het lerarentekort aan te pakken.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leraren staken door geen les te geven.
Maar daar hebben alleen burgers met kinderen last van gelukkig
Dat was nog in mijn tijd dan. Vroegah.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meestal staakt ov door niet te rijden. Dus ook burgertje pesten
klopt.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar die hebben er ook last van als er niet gestaakt wordt, want de regering komt uit zichzelf amper in beweging om het lerarentekort aan te pakken.
Des te meer burgers je pest, des te eerder je je zin krijgt. Zo werkt dat.
Laat ze die boeren omscholen tot leraar. Overschit aan boeren opgelost, stikstofprobleem opgelost, lerarentekort opgelost.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar die hebben er ook last van als er niet gestaakt wordt, want de regering komt uit zichzelf amper in beweging om het lerarentekort aan te pakken.
Des te meer burgers je pest, des te eerder je je zin krijgt. Zo werkt dat.
Oppakken voor gijzeling die lui.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow ik rij nu aan de andere kant maar die mensen achter mij hebben ze ingesloten. Dr staat zeker 1000 man de hele dag vast.
Ik ken wel een boer die getrouwd is met een lerares. Die kunnen gewoon om beurten staken en klagen kut ze het hebben.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laat ze die boeren omscholen tot leraar. Overschit aan boeren opgelost, stikstofprobleem opgelost, lerarentekort opgelost.
Dat omscholen gaat nog niet zo makkelijk als ze niet over bepaalde basiskennis beschikken. Zoals historisch besef en zo.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laat ze die boeren omscholen tot leraar. Overschit aan boeren opgelost, stikstofprobleem opgelost, lerarentekort opgelost.
quote:Op woensdag 18 december 2019 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:
Net als dat plan de distributiecentra te gaan bezetten zodat alles leeg is met Kerst.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ach, Geschiedenis is toch overrated en wiskunde is al jaren hetzelfdequote:Op woensdag 18 december 2019 11:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat omscholen gaat nog niet zo makkelijk als ze niet over bepaalde basiskennis beschikken. Zoals historisch besef en zo.
Ook Nederlands wordt bij velen nog wel een uitdaging.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat omscholen gaat nog niet zo makkelijk als ze niet over bepaalde basiskennis beschikken. Zoals historisch besef en zo.
het is winter he. Akkerboeren hebben nu geen reet te doen.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:42 schreef DrMarten het volgende:
Als al die boeren zo verschrikkelijk nodig zijn voor Nederland, waar halen ze dan de tijd vandaan om met zijn allen op een snelweg te barbecuen?
In iedere andere sector waren er al een hele zooi failliet, maar deze club wordt overeind gehouden met minimumprijzen en subsidies. "Ja maar onze familie heeft hier al generaties een boerderij." Ja en? Zat familiebedrijven waar na vele generaties de stekker uit gaat omdat het niet meer rendabel is.
Ik ben het met ze eens als ze klagen over het moeten doen van investeringen omdat de overheid iedere paar jaar regels aanscherpt. Maar verder ben ik wel klaar met dat volk.
Nee joh ik ben vrij associaal door de berm gereden om de afrit te pakken.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:09 schreef Chia het volgende:
@:Lospedrosa sta je nog steeds in de file achter de bbq op de A1?
quote:Op woensdag 18 december 2019 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh ik ben vrij associaal door de berm gereden om de afrit te pakken.
Ben nog klemgereden door een trekker even uitgestapt toen kwam er een wat oudere boer die de knaap aan de kant stuurde en er langsgeknalt, achter mij lieten ze er niemand door.
Die staan er nog steeds.
Deze neger buigt voor niemand.
Dat je die knaap niet even een tik op zijn neus geeftquote:Op woensdag 18 december 2019 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben nog klemgereden door een trekker even uitgestapt toen kwam er een wat oudere boer die de knaap aan de kant stuurde en er langsgeknalt, achter mij lieten ze er niemand door.
Die staan er nog steeds.
Die oudere boer heeft je fijn geholpen, bedoel jequote:Op woensdag 18 december 2019 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die staan er nog steeds.
Wat voor iets wil je gaan doen?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:22 schreef DrMarten het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk gesprek voor andere functie
Ik geef mezelf een onderkin van mijn kerstpakketquote:Op woensdag 18 december 2019 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar eens bedenken wat ik mezelf cadeau ga doen van mijn kerstbonus
Ik buig meestal voor de neger.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Gun mij even een geluksmomententje![]()
Ja, want anders was ie gewoon met de staart tussen de billen en de pook in z'n achteruit terug gegaanquote:Op woensdag 18 december 2019 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die oudere boer heeft je fijn geholpen, bedoel je.
Ik zat meer aan een Sonos Beam of iets dergelijks te denken.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geef mezelf een onderkin van mijn kerstpakket
Precies.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want anders was ie gewoon met de staart tussen de billen en de pook in z'n achteruit terug gegaan
En dan u een beetje stoer doen omdat ie bibberend 3 meter door de berm is gegaanquote:
Iets anders dan ik nu doe en waar plek isquote:Op woensdag 18 december 2019 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor iets wil je gaan doen?
Willikook.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat meer aan een Sonos Beam of iets dergelijks te denken.
Dat op zich wel. Kan ook niet overal even makkelijk.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan u een beetje stoer doen omdat ie bibberend 3 meter door de berm is gegaan
Maar goed, als ie dat niet had gedaan, dan stond ie er nu nog. Dus wel handig.
zou pas echt leuk zijn geweest als hij zich in een zachte berm had vast gereden en door een tractor er uit getrokken moest worden,quote:Op woensdag 18 december 2019 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat op zich wel. Kan ook niet overal even makkelijk.
Dit zie ik voor mequote:Op woensdag 18 december 2019 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou pas echt leuk zijn geweest als hij zich in een zachte berm had vast gereden en door een tractor er uit getrokken moest worden,
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou pas echt leuk zijn geweest als hij zich in een zachte berm had vast gereden en door een tractor er uit getrokken moest worden,
heb het zelf al eens mogen meemaken.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb het zelf al eens mogen meemaken.
Wij waren dranghekken aan het plaatsen waardoor de weg een paar minuten geblokkeerd was. Meneer wilde niet wakker dus reed de naastgelegen akker op en zat vast.
Uiteraard wel geholpen er uit te komen. Maar dan wel met alleen achterwielaandrijving en flink wat wielspin voor wat extra modder op de auto..
ik snap het ook wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Nu snap ik de ergernis van mensen op de weg wel. 80 minuten in de file is gewoon echt kut.
De nieuwe TV heb ik al; en voor mij is het ook voornamelijk voor bij m'n PS4. Vind de prijs voor die Sonos Beam nog wel te doen ook.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Willikook.
Maar eigenlijk moet ik eerst een nieuwe TV.
Al doet de mijne t nog wel en geef ik e rbij series/films echt geen zak om, dat ultra scherpe HD LED en zo.
Sterker nog, vind t vaak niet mooier, dat scherpe.
Alleen bij gamen, dan wel. Maar omdat ik toch een PS4 heb en geen pro, wacht ik maar fff tot de PS5 in m'n huis komt en dan in 1 klap alles.
Ow, ook leukquote:Op woensdag 18 december 2019 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap het ook wel.
Hier is ook 80 minuten file, maar dan niet door de trekkers maar gewoon een gekantelde vrachtwagen.
gelukkig moet ik de andere kant opquote:
Kijkersfilequote:Op woensdag 18 december 2019 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig moet ik de andere kant op
ja, die is er ook, maar daar kom ik niet in de buurt. ongeluk is een stuk noordelijker, maar de file richting het noorden is zo lang dat je hier al niet meer de snelweg op komt.quote:
Goedenavond Samzz, ga je al bijna samenwonen met mosrednA?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat op zich wel. Kan ook niet overal even makkelijk.
reddit. twitter. playlists op youtubequote:Op woensdag 18 december 2019 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kek
Hoe kom je bij dit soort dingen?
Buitenlandersquote:Op woensdag 18 december 2019 21:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgend jaar drie extra vakantiedagen omdat feestdagen in het weekend vallen
Lekker man.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgend jaar drie extra vakantiedagen omdat feestdagen in het weekend vallen
De mede die ik heb besteld is nooit aangekomen trouwens.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
reddit. twitter. playlists op youtube
Lekker danquote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
De mede die ik heb besteld is nooit aangekomen trouwens.
Kreeg mail dat het verstuurd was, en bezorgd zou worden. Geen briefje, niks
Loka zegt dat ze niks gezien heeft.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lekker danterwijl die wel goede reviews had en die ander die op festivals staat juist niet.
Is het niet met de post kwijt geraakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |