Ik ben wel eens op iemand afgelopen in een dronken bui, die op t podium stond. Met de opmerking "Ik heb gehoord dat je flink geschapen bent" en toen zo HOEPLA mijn hand voor in z'n broek gestoken en gecheckt. ....quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ze zeiden het gewoon niet. Toen ik nog uitging was billenknijpen ook heel normaal. Blij dat dat verandert.
Eigenlijk had je gewoon klappen verdiendquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op iemand afgelopen in een dronken bui, die op t podium stond. Met de opmerking "Ik heb gehoord dat je flink geschapen bent" en toen zo HOEPLA mijn hand voor in z'n broek gestoken en gecheckt. ......... Ik en drank gaan NIET altijd samen! (al waren we 5 min later wel samen op t toilet. had ook HEEL anders kunnen aflopen!
).
Dat was ook niet heel netjes
Ik zing me iedere dag een ongeluk. Vraga me ook wel eens af wat daar allemala van te horen is. Weet dat de buurvrouw t wel hoorde als ik onder de douche stond te zingen. Dan kreeg ik een appje met verzoeknummersquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik sta er vaak niet bij stil dat andere mensen muziekinstrumenten zo irritant vinden, omdat er bij ons thuis altijd wel lawaai van toeters was dus zelf hoor ik het niet eens.
Mja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk had je gewoon klappen verdiend
"Zo is ie nu eenmaal"quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef rival het volgende:
"dat veranderd toch nooit"
Dat is de juiste instelling in het leven
Niet zo heel vaak volgens mij. Echt minder dan vroeger ook (of ik ben gewoon lelijk en oud inmiddelsquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe gaat dat in de homotenten dan angel? Met kontknijpen ed?
Meteen korte metten mee maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Zo is ie nu eenmaal"
"Je weet toch hoe je vader is"
Wat een kots-excuses zijn dat zeg, voor iemands gedrag.
Hoe zie je dat dan? Dat ze staan te lachen ofzo?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet zo heel vaak volgens mij. Echt minder dan vroeger ook (of ik ben gewoon lelijk en oud inmiddels).
Ja als er een hetero de bar in loopt met vrienden, duidelijk om een beetje aapjes te komen kijken. Dan wil er nog wel eens extra geprovoceerd worden.
Je zegt net dat jeje er zelf schuldig aan maakt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Zo is ie nu eenmaal"
"Je weet toch hoe je vader is"
Wat een kots-excuses zijn dat zeg, voor iemands gedrag.
Net als 'dat is traditie'quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef rival het volgende:
Begint de Zwarte Pieten discussie nu alquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als 'dat is traditie'
Je slaat de plank een beetje mis.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zegt net dat jeje er zelf schuldig aan maakt.
idd!quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als 'dat is traditie'
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Begint de Zwarte Pieten discussie nu al
Die opmerking hoor ik veel vaker dan alleen bij die discussiequote:Op dinsdag 17 december 2019 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Uhm. Nee?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zegt net dat jeje er zelf schuldig aan maakt.
Ja, echt zo'n typisch groepje dat dan heel stoer binnenkomt, beetje lacherig, beetje "kijk mij eens dit durven". Super triest.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan? Dat ze staan te lachen ofzo?
Ik werd altijd heel boos als mijn moeder (tijdens een ruzie tussen vader en mij) weer eens sussend zei na afloop "Ja je weet toch hoe je vader is". Ja dus? Betekent dat dat t maar goed is dan, wat ie doet?quote:
Pooooh, dacht dat we daar weer tot September vanaf warenquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Kooknie.quote:
ik ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kooknie.
Zit echt al met 1 been in de kerstvakantie.
Whaaaaa, dat is wel zuur jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook.
hier zijn ze ook nog slim geweest om voor mij en een paar andere collega's nog een dag cursus te plannen op vrijdag
dus terwijl iedereen hier al begint voor te proeven aan de kerstborrel zit ik nog gezellig examen te maken
Same here, ben al aan het aftellenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kooknie.
Zit echt al met 1 been in de kerstvakantie.
10, 9, 8...... maar ja, ik moet nog t/m vrijdagquote:
volgend jaar pak ik gewoon weer heel december vrijquote:
Ik voelde me wel aangerand. En dat is ook gewoon niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw (al deden vrouwen dit ook bij kerels regelmatig) maar voelde je je dan bijna verkracht?
Volgens mij kun je dan beter gewoon alles sluiten waar mannen en vrouwen samenkomen. Zelfs de bejaardensoos.
Jezus, Angelquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op iemand afgelopen in een dronken bui, die op t podium stond. Met de opmerking "Ik heb gehoord dat je flink geschapen bent" en toen zo HOEPLA mijn hand voor in z'n broek gestoken en gecheckt. ......... Ik en drank gaan NIET altijd samen! (al waren we 5 min later wel samen op t toilet. had ook HEEL anders kunnen aflopen!
).
Dat was ook niet heel netjes
Ja sorry Samzzquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry Samzz
Het was trouwens wel waar, dat gerucht.
Wel fijn he?quote:
Maar dan zitten er ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel fijn he?
Ik ga denk ik in de kerstvakantie ook maar ff m'n PUC weer goed gebruiken.
Ik ben nu de vorige 2 starwarsen aan t kijken op Disney+.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan zitten er ookkinderen
Ik ga deze week nog even naar Jumanji 's ochtends en dan pas na de vakantie naar Star Wars.
Doe je je haren in van die leia knotjes?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan morgen om 1 uur naar de eerste voorstelling van Star Wars.
Ik heb niet genoeg volumequote:Op dinsdag 17 december 2019 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe je je haren in van die leia knotjes?
Wat een slechte films zijn dat eigenlijk zegquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu de vorige 2 starwarsen aan t kijken op Disney+.
Was een beetje vergeten hoe t ook alweer was gegaan
En dan een bikini van haarknotjes?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:46 schreef CherryLips het volgende:
En voor de bikini heb ik wat te veel volume.
Mwa, ach.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een slechte films zijn dat eigenlijk zeg
Ik ga morgenavond pas.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan morgen om 1 uur naar de eerste voorstelling van Star Wars.
Ik moest googlenquote:
zelfs na het googlen moest ik nog nadenken.quote:
Ik herken r ook niet direct van een van de films.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelfs na het googlen moest ik nog nadenken.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik herken r ook niet direct van een van de films.
ik weet niet eens of ik VI gezien hebquote:
Die ene met de ewoks.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik VI gezien heb
oh ja, die heb ik wel gezien geloof ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene met de ewoks.
En die vleesetende navel.
Ooh dus al 5 films gekeken, dat schiet al opquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:32 schreef Samzz het volgende:
Oh ja Star Wars. Wij zijn ze allemaal aan het kijken op chronologische volgorde. We zijn net klaar met Rogue One.
Is dat met al die nazi referenties? Zag ik laatst een reclame van bij de Kinepolis naast de Jaarbeursquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Jojo Rabbit gaat hier ook draaienHad ik niet verwacht.
Een film over fok mods?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat met al die nazi referenties? Zag ik laatst een reclame van bij de Kinepolis naast de Jaarbeurs
Waititiquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Jojo Rabbit gaat hier ook draaienHad ik niet verwacht.
Da's de enige die ik niet heb afgekekenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:32 schreef Samzz het volgende:
Oh ja Star Wars. Wij zijn ze allemaal aan het kijken op chronologische volgorde. We zijn net klaar met Rogue One.
Comedy over de Hitlerjugend, lijkt het. Heb nu twee keer de trailer gehad.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat met al die nazi referenties? Zag ik laatst een reclame van bij de Kinepolis naast de Jaarbeurs
Die vond ik juist best goedquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de enige die ik niet heb afgekeken
O shit, sorry, Ik bedoelde solo jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vond ik juist best goedBeter dan Solo.
Felicityquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O shit, sorry, Ik bedoelde solo ja
Rogue one vond ik wel oke.
Nee, twee. New Hope en Rogue One.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh dus al 5 films gekeken, dat schiet al op
Dat is dus niet allemaal in chronologische volgorde.quote:
Maar Rogue One zit toch tussen de stomme drie met die springende Yoda en de drie oudjes in?quote:
Ik heb ze gewoon op volgorde van uitkomen gekeken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Rogue One zit toch tussen de stomme drie met die springende Yoda en de drie oudjes in?
Ik ook. Had weinig keus, kende die drie oudere al. Jeugdsentimentquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon op volgorde van uitkomen gekeken.
Veel "logischer".
Vind t ook heel verwarrend in Netflix met die Episode I, II, III..... wat als ze nou besluiten daarvoor weer een andere film te plaatsen? Gaan ze dan weer alles hernummeren?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Had weinig keus, kende die drie oudere al. Jeugdsentiment
Disney+quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind t ook heel verwarrend in Netflix met die Episode I, II, III..... wats als ze nou besluiten daarvoor weer een andere film te plaatsen? Gaan ze dan weer alles hernummeren?
Kloptquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Rogue One zit toch tussen de stomme drie met die springende Yoda en de drie oudjes in?
Ik vind t nog niet heel boeiendquote:
Ok boomer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veel "logischer".
Ik bedoel dat wanneer je een ruimte vult met (jonge)mensen, het er druk is en dat er drank gedronken wordt er altijd een aantrekking zal blijven tussen mannen en vrouwen. Bij sommige sociaal onhandige mensen is het contact niet altijd gewenst of soms hondsbrutaal.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef rival het volgende:
Ik wacht nog even met een abbo tot volgend jaar, sowieso pas tot de Mandalorian er helemaal op staat. Al is dat volgens mij al dit jaar?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t nog niet heel boeiend
Maar dat komt ook omdat ik erg veel daarvan zelf al op DVD/Blueray heb en de Marvel series nog niet uitgekomen zijn,
Volgende week dacht ik. En Aladdin komt dan ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met een abbo tot volgend jaar, sowieso pas tot de Mandalorian er helemaal op staat. Al is dat volgens mij al dit jaar?
Ik was er al een beetje bang voor. M'n verwachtingen nog maar naar wat beneden bijstellenquote:Star Wars Rise of Skywalker UNDERWHELMS in Hollywood premiere
Ik vond die tweede al niet zo heel boeiend, maar als ik zo'n film niet in de bioscoop kijk, zie ik hem nooit. Heb thuis het concentratievermogen van een koala.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was er al een beetje bang voor. M'n verwachtingen nog maar naar wat beneden bijstellen
Vond de tweede inderdaad ook al niet heel boeiend.. maar ook van de eerste werd ik niet echt warm. Dus heel erg zal ik niet balen als de derde ook tegenvalt. (wel jammer natuurlijk)quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond die tweede al niet zo heel boeiend, maar als ik zo'n film niet in de bioscoop kijk, zie ik hem nooit. Heb thuis het concentratievermogen van een koala.
Nerds zijn okay.quote:
Het oudje heeft ook een woord geleerd vandaag.quote:
Volgens een of andere site is dat de juiste volgorde om te kijken qua tijdlijn in het Star Wars universe.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is dus niet allemaal in chronologische volgorde.
Machete order natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veel "logischer".
Maar in New Hope zit de Death Star toch al?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens een of andere site is dat de juiste volgorde om te kijken qua tijdlijn in het Star Wars universe.
Is dat zoals mijn vader filmreeksen kijkt? Alleen het eerste en dan meteen het laatste deel?quote:
Ja geloof t wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar in New Hope zit de Death Star toch al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |