Prima prijsquote:
2x 87 en 1x 86 met 2 IFs ofzo. Als we afgaan op hoe overpriced deze SBCs zijn dit jaarquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vanavond verwachten ze Inaki Williams en Cavani, voor Inaki moet je vast een 87 team inleveren.
Voor die meta spelers is dit toch gewoon prima? Of moeten ze dan maar allemaal bagger spelers uitkiezen en ze een boost geven tot 83?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
2x 87 en 1x 86 met 2 IFs ofzo. Als we afgaan op hoe overpriced deze SBCs zijn dit jaar
Zou zomaar een zieke verdedigingsboost kunnen krijgen![]()
Ze kunnen ook Baluta (Fifa 19), Alessandrini (Fifa 18) achtige boosts geven aan spelers. Rashford heeft nu al 3x een FUTmas kaart gehad, die ook nog eens veel te duur zijn. 150k had prima geweest dit jaar, vorig jaar te duur imo. Zoals ik gisteren al zei is 250k boven z’n gold card echt compleet ridicuul.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor die meta spelers is dit toch gewoon prima? Of moeten ze dan maar allemaal bagger spelers uitkiezen en ze een boost geven tot 83?
Fekir is op dit moment met afstand de beste CAM in la liga dus daar snap ik de prijs wel van. Voor lukebakioki of zoiets valt ook wat te zeggen de spits positie is ontzettend zwak voor België en voor de Bundesliga. Je hebt Werner en Lewa maar lewa is totaal onbruikbaarquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze kunnen ook Baluta (Fifa 19), Alessandrini (Fifa 18) achtige boosts geven aan spelers. Rashford heeft nu al 3x een FUTmas kaart gehad, die ook nog eens veel te duur zijn. 150k had prima geweest dit jaar, vorig jaar te duur imo. Zoals ik gisteren al zei is 250k boven z’n gold card echt compleet ridicuul.
Laten we al helemaal niet beginnen over de Lukebakio’s en Fekir’s van deze wereld. 150k en 200k respectievelijk, of zijn die ook meta? Ik heb ze namelijk nog nooit in een Rivals of Champs team gezien.
De SBCs van vandaag zijn 100x beter. Props dat EA luistert naar de kritieken
Mwah, met in-game veranderingen kun je ook z'n 86 rated voor 23k kopen.. Dan vind ik 200k erg duurquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fekir is op dit moment met afstand de beste CAM in la liga dus daar snap ik de prijs wel van. Voor lukebakioki of zoiets valt ook wat te zeggen de spits positie is ontzettend zwak voor België en voor de Bundesliga. Je hebt Werner en Lewa maar lewa is totaal onbruikbaar
Ik ga ze beiden niet doen. Voor LaLiga heb ik Benzema, Toko en Suarez. Al killde Williams het in het begin van het spel wel voor mij.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, met in-game veranderingen kun je ook z'n 86 rated voor 23k kopen.. Dan vind ik 200k erg duurBovendien is Griezmann ook behoorlijk goed. Mertens als spits voor Belgie werkt ook prima voor 30k.
Dan heb ik echt liever SBCs als vandaag, wellicht niet meta en voor iedereen bruikbaar, maar een 89 rated Cavani voor 43k? Helemaal prima.
Cavani is ook wel handig als SBC fodder opzich. De goedkoopste 89-rated is 8k goedkoper. Heb je tot die tijd een first owner ligue 1 spitsquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga ze beiden niet doen. Voor LaLiga heb ik Benzema, Toko en Suarez. Al killde Williams het in het begin van het spel wel voor mij.
Cavani is prima, maar ik rock geen Ligue 1 team. Met Osimhen, Atal, Marquinhos etc. kun je er wel een lekker team van braden.
De complete fifa community staat op hun achterste en jij probeert het allemaal ff recht te lullen. Volgens mij trol je gewoon.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fekir is op dit moment met afstand de beste CAM in la liga dus daar snap ik de prijs wel van. Voor lukebakioki of zoiets valt ook wat te zeggen de spits positie is ontzettend zwak voor België en voor de Bundesliga. Je hebt Werner en Lewa maar lewa is totaal onbruikbaar
De mening van schreeuwerige kinderen serieus nemenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
De complete fifa community staat op hun achterste en jij probeert het allemaal ff recht te lullen. Volgens mij trol je gewoon.
Niet inzien dat EA iedereen in de maling neemt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De mening van schreeuwerige kinderen serieus nemen
Mij nemen ze sowieso niet in de maling want ik doe geen player sbc's.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:09 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Niet inzien dat EA iedereen in de maling neemt.![]()
Dan heb je echt een plaat voor je flikker.
Ja dit dusquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:18 schreef el-blanchito het volgende:
Je iets aantrekken van EA ipv je gewoon vermaken met het spel :’)
Kante en Ronnie omwisselen, en dan Ter Stegen in goal.quote:
86 Nainggolan is een beest inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2019 09:11 schreef Saekerhett het volgende:
Pack ik gisteren toch mooi een UCL Griezmann uit een Gold Upgrade. Weliswaar untradeable, maar toch maar even kijken of die ergens in te passen is, desnoods in het fitness team. Heb nu een middenveld met 86 Nainggolan, Mertens en OTW Frenkie en dat draait eigenlijk best wel.
Godquote:Op woensdag 18 december 2019 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Futmas Modric gedaan.
Toty Van Dijk uit mijn pack. Beste pull ooit.
jaaa elke keer klagen over de uitslag van roulettequote:Op donderdag 19 december 2019 10:16 schreef GotenSSJ het volgende:
De rewards in dit spel zijn zo ongelofelijk ruk. Zelfs nu alle prijzen al zo laag zijn.
3 mega packs, 2 prime electrum player packs en een jumbo premium gold players pack als rewards, en ik heb 1 84 rated speler (Kepa) en 1 83 rated speler (Sigurdsson) als beste pulls. Kom op manDat is bijna 200k coin waarde aan packs en je krijgt er geen flikker voor terug.
Als rode playerpick kreeg ik ook de keuze uit 75/80/81 rated spelers.
Klopt!quote:Op donderdag 19 december 2019 10:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jaaa elke keer klagen over de uitslag van roulette
Ligt het niet aan je manier van schieten? Timing, locatie?quote:Op donderdag 19 december 2019 14:55 schreef lesleyyb het volgende:
weten jullie nog dat EA zei dat deze fifa "composed finishing" zou hebben? wat een grap is dat zeg. mijn spelers schieten of alles op de paal of recht op de keeper af, maakt niet uit waar ik mik. ik heb 12 schoten in de 16 in één helft en niks gaat erin, mijn tegenstander gooit 1 bal diep en schiet raak, i'm so triggered right now
quote:Op donderdag 19 december 2019 14:55 schreef lesleyyb het volgende:
weten jullie nog dat EA zei dat deze fifa "composed finishing" zou hebben? wat een grap is dat zeg. mijn spelers schieten of alles op de paal of recht op de keeper af, maakt niet uit waar ik mik. ik heb 12 schoten in de 16 in één helft en niks gaat erin, mijn tegenstander gooit 1 bal diep en schiet raak, i'm so triggered right now
Rand 16, 11 meter, meestal rond de penaltystip. Zal vast al te dicht bij het doel zijn..quote:Op donderdag 19 december 2019 15:41 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je manier van schieten? Timing, locatie?
Griezmann informquote:Op donderdag 19 december 2019 22:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Ruim 1 miljoen coins nu. Ik moet een linksbuiten hebben voor mijn LaLiga squad. Maar die linksbuiten moet als CAM fungeren ingame aangezien ik daar de geweldige tandem Benzema - Bale heb staan.
Ik kan die futmas Guedes doen. Ziet er als een prima kaartje uit. Kan ook Hazard kopen. Of Mbappe en dan een PSG middenvelder erachter zetten. Of gewoon Stoichkov. Keuzes keuzes keuzes.
Ik opende er 6, hoogste was 1x 83quote:Op donderdag 19 december 2019 10:16 schreef GotenSSJ het volgende:
De rewards in dit spel zijn zo ongelofelijk ruk. Zelfs nu alle prijzen al zo laag zijn.
3 mega packs, 2 prime electrum player packs en een jumbo premium gold players pack als rewards, en ik heb 1 84 rated speler (Kepa) en 1 83 rated speler (Sigurdsson) als beste pulls. Kom op manDat is bijna 200k coin waarde aan packs en je krijgt er geen flikker voor terug.
Als rode playerpick kreeg ik ook de keuze uit 75/80/81 rated spelers.
Sowwquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:55 schreef Saekerhett het volgende:
Ik dit uit een pakketje van untradeable D5R1 rewards:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die ziet er wel prima uit ja. Neem ik mee.quote:
De Prem schijnt in de code te zitten.. dus dat wordt de volgende. Denk niet dat die nog voor 2020 uit gaat komen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:45 schreef el-blanchito het volgende:
Wat een pack
DS2, kan jij een voorspelling doen wat betreft league sbc’s?
Buiten dat we weinig storyline players krijgen, zijn ze het vaak ook nog niet eens waard. Ik zie weinig teams waarin een Danilo, Oxlade-Chamberlain of Martins een toevoeging zijn op dit moment. Daar ga ik echt geen elke dag Fifa voor spelen. Ik geloof dat ik dit seizoen op level 19 ben geëindigd.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:30 schreef lesleyyb het volgende:
Hoop dat we voor season 3 meer storyline players krijgen. De packs en de spelers zijn leuk, al die cosmetische onzin mag wel wat minder
Een topspeler zoals Aguero of bale zouden ze moeten dan. Een oxlade is nu al niet meer meta in fifaquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Buiten dat we weinig storyline players krijgen, zijn ze het vaak ook nog niet eens waard. Ik zie weinig teams waarin een Danilo, Oxlade-Chamberlain of Martins een toevoeging zijn op dit moment. Daar ga ik echt geen elke dag Fifa voor spelen. Ik geloof dat ik dit seizoen op level 19 ben geëindigd.
Die gouden Bale is echt een cheat hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een topspeler zoals Aguero of bale zouden ze moeten dan. Een oxlade is nu al niet meer meta in fifa
Natuurlijk maar over een paar maanden gebruik je ook de normale gouden Bale niet meer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die gouden Bale is echt een cheat hoor.
Ik kan mezelf er ook echt niet toe zetten om die player objectives te doen. Zijn allemaal grappige spelers om in de club te gooien (King, Gbamin etc.) of zijn zelfs echt goed (Politano), maar ik heb geen zin om die 'win in rivals' objectives te doen met kut spelersquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo zonde dat de gameplay zo aids is dit jaar want qua content is EA echt wel lekker bezig dit jaar. Je hebt genoeg om voor te spelen
Maar wel alles achter een timewall en met beperkte tijd om ervoor te spelen. Als ze dat weghalen zou het beter zijn, maar ja dan is er minder reden om meteen packs te kopen dus dat gaan ze nooit doen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo zonde dat de gameplay zo aids is dit jaar want qua content is EA echt wel lekker bezig dit jaar. Je hebt genoeg om voor te spelen
Fortnite heeft ook genoeg challenges die seizoensgebonden zijn of soms zelfs event gebonden. Is het ideaal nee maar ik snap wel dat ze voor veel dingen een tijd zetten zorgt er ook voor dat je het spel vaker op zal starten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wel alles achter een timewall en met beperkte tijd om ervoor te spelen. Als ze dat weghalen zou het beter zijn, maar ja dan is er minder reden om meteen packs te kopen dus dat gaan ze nooit doen.
Fomo blijft zo regeren en dat is wel een ergerlijk ding aan dit spelletje.
Boring weer. Gelukkig is het wel verkort dit keer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:12 schreef lesleyyb het volgende:
Futmas delph + cazorla en een storyline perisic of batshuayi, als ik goed herriner beide 5* wf en de stats zijn ook niet verkeerd, i like it
Squadbattles tot je een fatsoenlijk team hebt, proberen wat objectives mee te pakken zodat je wat packs kan openen of gewoon wat euro’s erin pompenquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:07 schreef Captainp00face het volgende:
Na een aantal jaren Fifa te hebben overgeslagen, gister toch maar weer begonnen met FUT dit jaar. Alle vijf de kwalificatiewedstrijden(?) voor division rivals hopeloos verloren omdat ik met mijn bronzen team tegen allerlei Icons en Informs moest spelen..
Nu zit ik dus in divisie 9, maar ik kom alsnog tegen tegenstanders te spelen die met Zidane, IF Werner, Dybala, Aguero, Sterling, De Bruyne me genadeloos afmaken. Waarom zitten zulke teams in zo'n lage divisie? De drempel om nu door te spelen wordt wel heel hoog.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:02 schreef lesleyyb het volgende:
en daar is de futmas sissoko, en hij is DUUR, terecht
Ik wou hem ook doen, maar kies er voor om Kante te kopen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
Die stats van Sissoko met een shadowWat een god. Ik denk dat ik die sbc ga doen.
https://www.futbin.com/20/player/44009/moussa-sissoko
Die heb ik alquote:Op zondag 22 december 2019 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wou hem ook doen, maar kies er voor om Kante te kopen.
Opschepper.quote:
Het is weer 1 groot drama dit weekend. Dit moet of het allerslechtste spel zijn dat ooit is gemaakt, of EA moet echt eens een paar van die miljoenen die ze met elke lightning round binnenharken investeren in betere servers en gameplay, dit is echt lachwekkend. Ik heb nog nooit zoveel mensen zien klagen over online gameplay van 1 bepaald spel, de bullshit die hier iedere week voorbij komt is niet normaal.quote:Op zondag 22 december 2019 14:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat hebben ze met het spel gedaan daar bij EA. Weekend League is totaal niet te doen door de vertraagde lag, en blijkbaar hebben ze ook het passen naar elkaar toe verandert, want heel veel ballen komen ineens niet meer aan vanuit de verdediging.
Ik twijfel om hem te doen of door te sparen voor Griezmann IF. Heb nu Pogba & Kante op het middenveld.quote:
En iedereen blijft het spelen en EA lacht jullie recht in je gezicht uit.quote:Op zondag 22 december 2019 14:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is weer 1 groot drama dit weekend. Dit moet of het allerslechtste spel zijn dat ooit is gemaakt, of EA moet echt eens een paar van die miljoenen die ze met elke lightning round binnenharken investeren in betere servers en gameplay, dit is echt lachwekkend. Ik heb nog nooit zoveel mensen zien klagen over online gameplay van 1 bepaald spel, de bullshit die hier iedere week voorbij komt is niet normaal.
Speel je serieus nog met saint-maxim ja?quote:Op zondag 22 december 2019 16:16 schreef leeroy het volgende:
Iemand btw ideeën wat ik zou kunnen upgraden voor ongeveer 200K?
https://imgur.com/a/TWXSzqJ
Heb Dembele op de bank maar die Saint-Maxim speelt als een van de betere RM’s die ik gebruikt heb. Vrij out of place wel jaquote:Op maandag 23 december 2019 01:58 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Speel je serieus nog met saint-maxim ja?![]()
sane links en sterling rechts, semedo rechtsback is al vele malen beter
Sane en sterling zijn allebei een prima upgrade voor de twee die je nu hebt. Zou ze zeker proberen!quote:Op maandag 23 december 2019 02:48 schreef leeroy het volgende:
[..]
Heb Dembele op de bank maar die Saint-Maxim speelt als een van de betere RM’s die ik gebruikt heb. Vrij out of place wel ja
Ik twijfel al sinds de release van de SBC of ik hem moet vrijspelen. Heb nu Roberto Carlos en Nelson Semedo als backs en zou Mendy als rechtsback (5* WF, link met Dembele) spelen op 7 chem. Vrij aantrekkelijk, zeker aangezien zijn normale gold kaart al zo vervelend is om tegen te spelen. Heb ook wat untradeable 88-86 kaarten waardoor ik misschien 150k coins kwijt ben ofzo, en dan ben ik tot TOTS klaar qua backs.quote:Op maandag 23 december 2019 08:33 schreef Lindgren. het volgende:
Zou Mendy ook wel willen hebben, alleen nog eens 300k
Zou eerder zeggen totgs sterling links en een toty nominee bernardo silva rechts, Sane is irl een goede speler maar in fifa is ie echt waardeloos, had hem untradable en was blij toen ik hem in een sbc kon mieteren want op het veld bracht hij niks inquote:Op maandag 23 december 2019 01:58 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Speel je serieus nog met saint-maxim ja?![]()
sane links en sterling rechts, semedo rechtsback is al vele malen beter
Zijn die league SBC’s nou echt zo winstgevend voor je?quote:Op maandag 23 december 2019 10:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nog wat league SBCs doen en duplicate rares gooi ik door de 80+ upgrade. Dan kan ik hem waarschijnlijk wel goedkoop doen.
Kut Koeman gooit alle dingen om lijkt me wel primaquote:Op maandag 23 december 2019 15:01 schreef lesleyyb het volgende:
Enkele icon swap "leaks" van iemand die tot aan futmas alles correct had voorspeld: campbell, zambrotta, gatusso, nakata, socrates, barnes, seedorf, koeman
Sane met sniper vond ik juist werelds, alles vloog erin met links.quote:Op maandag 23 december 2019 12:43 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Zou eerder zeggen totgs sterling links en een toty nominee bernardo silva rechts, Sane is irl een goede speler maar in fifa is ie echt waardeloos, had hem untradable en was blij toen ik hem in een sbc kon mieteren want op het veld bracht hij niks in
Had zelf een maestro op hem, misschien had ik een sniper moeten proberen maar vond hem op zowel LM, LB en LV verschrikkelijk. Ben blijkbaar toch meer van de rechtspoot met finnese shots op linksquote:Op maandag 23 december 2019 18:57 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Sane met sniper vond ik juist werelds, alles vloog erin met links.
Socrates zou fantastisch zijnquote:Op maandag 23 december 2019 15:01 schreef lesleyyb het volgende:
Enkele icon swap "leaks" van iemand die tot aan futmas alles correct had voorspeld: campbell, zambrotta, gatusso, nakata, socrates, barnes, seedorf, koeman
Hangt van de pack luck af maar door bronze packs te openen kan ik heel veel besparen in combinatie met bronze upgrades. Die zijn wel erg saai om te doen maar ze leveren heel veel op. Van LaLiga en BPL heb ik zoveel spelers dat ik sommige teams bijna 2x kan doen.quote:Op maandag 23 december 2019 13:11 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zijn die league SBC’s nou echt zo winstgevend voor je?
En niet duur allebei!quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:34 schreef lesleyyb het volgende:
Vanavond schijnbaar futmas vidal en shaqiri. Vidal zal vast wel een goeie kaart zijn, maar shaqiri heeft wel een flinke boost nodig om interessant te worden
Dat was echt een top SBC inderdaad, holy shit.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:36 schreef Max23 het volgende:
Die Kent SBC was wel echt het koopje van de maand trouwens.
Wat een speler is dat
Waar komt die vreselijke bijnaam 'Ben Ketser' vandaan? Ronduit walgelijkquote:Op woensdag 25 december 2019 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
TOTW is ook ziek deze week, TOTW SBC incoming lijkt mij.
Neymar CAM, Allan, Ben Ketser, Werner oa
Zal wel weer van een of andere “hilarische” youtuber zijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar komt die vreselijke bijnaam 'Ben Ketser' vandaan? Ronduit walgelijk
Die youtubers zijn behoorlijk cringe. Heel de tijd keukenrol roepen met Ron Jans video's. Leuk als je 11 bent.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel weer van een of andere “hilarische” youtuber zijn.
Youtuber inderdaad. Een van de weinige bijnamen die ik wel enigzins geinig vond, naast Smalldini voor Fifa 18 Smalling. Niets bijzonders verder. Die gozer fucked iedereen, 1 van de weinige spelers die altijd lijkt te scoren tegen mij ondanks dat het een fucking 83 rated kaart is.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar komt die vreselijke bijnaam 'Ben Ketser' vandaan? Ronduit walgelijk
Smalldini komt niet van een (Nederlandse) youtuber, hèquote:Op woensdag 25 december 2019 17:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Youtuber inderdaad. Een van de weinige bijnamen die ik wel enigzins geinig vond, naast Smalldini voor Fifa 18 Smalling. Niets bijzonders verder. Die gozer fucked iedereen, 1 van de weinige spelers die altijd lijkt te scoren tegen mij ondanks dat het een fucking 83 rated kaart is.
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Smalldini komt niet van een (Nederlandse) youtuber, hè
Modric, De Gea, Vidal en Guedes.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb 4 SBCs gedaan deze FUTmas:
Cavani voor SBC fodder
Mendy
Renato Sanches
Acuna
Twijfel nog over Vidal maar de laatste dagen waren prima imo, eerste 3/4 dagen waren belachelijk slecht. Jammer ook dat ze van 3 spelers naar 2 gegaan zijn. Had graag 1 echt goedkope speler gezien iedere dag, gewoon voor de heb. De 10-15k spelers zeg maar. Zoals vorig jaar Subasic en Jordan Lukaku bijvoorbeeld.
Sonaldo, Ben Yoda, lacazette the machette, zo nog een paar die ik wel geinig vindtquote:Op woensdag 25 december 2019 17:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens?Enkel dat ik beide bijnamen enigzins grappig vond. Zijn natuurlijk ontzettend kinderachtig, dat snap ik ook wel
Lukaku en Firminho als rode picksquote:Op donderdag 26 december 2019 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker man, weer een weekend voor niets gespeeld. 84 Baumann als rode pick en een Rakitic uit de rewards
De markt is doodquote:Op donderdag 26 december 2019 14:37 schreef el-blanchito het volgende:
Had gehoopt dat otw Lukaku wel wat zou stijgen maar nee
en het blijven doenquote:Op donderdag 26 december 2019 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker man, weer een weekend voor niets gespeeld. 84 Baumann als rode pick en een Rakitic uit de rewards
En niet worth qua tokens, socrates is qua stats net zo goed maar kost veel minder. Ben zelf een dinho fanboy maar tis voor mij zelfde verhaal als drogba: je betaalt voor de naam, niet voor de speler.quote:Op donderdag 26 december 2019 19:07 schreef Doublepain het volgende:
pff Dinho lijkt me nice, maar behoorlijke grind
💪🏿💪🏿💪🏿👍🏿👍🏿👍🏿quote:Op donderdag 26 december 2019 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Een zware grind maar ga het proberen om Dinho te nemen
Met spelers als Pele en Memphis als supersub moet het wel lukken, hoewel LEgendary wel kanjerhinderlijk gaat worden
Zou het uitmaken? Dacht net de jackpot gewonnen te hebben met Alisson uit de MM, 30-35k lol.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:07 schreef Doublepain het volgende:
Prime gold players SBC en dat dan UT maken lol
ze geven alleen wat weg als het untradables zijn, zo niet krijg je een focked op SBC met 90 chem, zoveel landen etcquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou het uitmaken? Dacht net de jackpot gewonnen te hebben met Alisson uit de MM, 30-35k lol.
Lijkt me niet als aguero het goed doetquote:Op zaterdag 28 december 2019 04:35 schreef Max23 het volgende:
Heeft het nog veel zin om de gewone kaart van Son te kopen nu? Hij zou dan ipv Aguero in mijn team komen. Maar Aguero loopt al bijna 1 op 1 in de WL de afgelopen 2 maanden.
Heb nu ruim 400k. Toch maar Son halen of doorsparen voor een duurdere speler?
Zolang het prima gaat gewoon laten staan lijkt me, kan me niet voorstellen dat je je team niet ergens anders kan verbeterenquote:Op zaterdag 28 december 2019 04:35 schreef Max23 het volgende:
Heeft het nog veel zin om de gewone kaart van Son te kopen nu? Hij zou dan ipv Aguero in mijn team komen. Maar Aguero loopt al bijna 1 op 1 in de WL de afgelopen 2 maanden.
Heb nu ruim 400k. Toch maar Son halen of doorsparen voor een duurdere speler?
4222 ingame? Wel prima teamquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen ter Stegen nog even terugkopen en klaarBenieuwd naar IF Ronaldo als spits naast Kluivert.
Ja vind het wel fijn, beetje diepgang en snelheid op die positie. Kante en Sissoko dan voor het evenwicht en Ronaldinho ervoor.quote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dembele dan gewoon als cm, werkt dat?
Jazeker.quote:Op zondag 29 december 2019 19:38 schreef el-blanchito het volgende:
Mensen ervaring met Marco van Basten of Ruud van Goal?
Ja.quote:Op zondag 29 december 2019 19:38 schreef el-blanchito het volgende:
Mensen ervaring met Marco van Basten of Ruud van Goal?
Vooral van Basten een echte killer. Elk schot rond de 16 gaat erin met links en rechts. Kom alleen te vaak in de situatie dat ik eruit wil breken, net over de middellijn en daar mist hij gewoon snelheid voor.quote:
Welke opstelling speel je.quote:
Waarom zijn OTW en niet zijn IF aangezien hij pas in februari fit is? Scheelt flink wat centjesquote:Op zondag 29 december 2019 21:19 schreef Lange_Lans het volgende:
OTW Eden Hazard gekocht. Was goffetomme wel duur.
Ik zit nu op 7-2 in mijn tweede WL, maar ik ben gestopt aangezien de TOTW niet echt boeiend lijkt te wordenquote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef E-Dubble het volgende:
Van 11-3 naar 16-14![]()
wat een spel is het ook
Heel verstandig, bespaart je frustratie en op donderdag teleurstellingquote:Op zondag 29 december 2019 23:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zit nu op 7-2 in mijn tweede WL, maar ik ben gestopt aangezien de TOTW niet echt boeiend lijkt te worden
Ik gok erop dat hij nu op zijn low zit en dat hij snel daarna weer een if pakt. En ik had ruim een miljoen aan coins.quote:Op zondag 29 december 2019 23:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom zijn OTW en niet zijn IF aangezien hij pas in februari fit is? Scheelt flink wat centjes
Van Basten is een betere voetballer. Van Mistelraum is een klinische afmaker. In een 4222 kun volgens mij met beiden niet mis gaan, maar zou ik altijd voor Van Basten kiezen.quote:Op maandag 30 december 2019 00:16 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
4222 naast rttf Memphis
Thanks iig voor de feedback
TOTY komt eraan, hè.quote:Op maandag 30 december 2019 00:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gok erop dat hij nu op zijn low zit en dat hij snel daarna weer een if pakt. En ik had ruim een miljoen aan coins.
Wat een speler zeg. Beste die ik deze FIFA heb gehad.
Ik zou z’n IF pakken. TOTY staat om de hoek, en eind januari krijgen we vast weer OTW SBCs waardoor de zomer OTWs omlaag gaan.quote:Op maandag 30 december 2019 00:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gok erop dat hij nu op zijn low zit en dat hij snel daarna weer een if pakt. En ik had ruim een miljoen aan coins.
Wat een speler zeg. Beste die ik deze FIFA heb gehad.
Haaland OTW pendingquote:Op maandag 30 december 2019 10:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zou z’n IF pakken. TOTY staat om de hoek, en eind januari krijgen we vast weer OTW SBCs waardoor de zomer OTWs omlaag gaan.
Ik krijg hem niet meer verkocht.quote:Op maandag 30 december 2019 10:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zou z’n IF pakken. TOTY staat om de hoek, en eind januari krijgen we vast weer OTW SBCs waardoor de zomer OTWs omlaag gaan.
Schijnt heel goed te zijn, zelf niet gebruikt helaasquote:Op maandag 30 december 2019 15:52 schreef el-blanchito het volgende:
Zal wel niet, maar hebben jullie ervaring met die rb uit de Saudi league? Lijkt me best een lachen speler om eens te gebruiken
Toevallig vandaag unlocked voor de icon swaps objectives,laat het wel weten hoe die isquote:Op maandag 30 december 2019 15:52 schreef el-blanchito het volgende:
Zal wel niet, maar hebben jullie ervaring met die rb uit de Saudi league? Lijkt me best een lachen speler om eens te gebruiken
Kante is echt een beest, die man is overal. Ik zou hem altijd houdenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Dus het wordt ingame 41212;
UCL Live Benzema Bale
IF Griezman
Futmas Modric otw De Jong
Kante
Mendy Ramos Piqué Semedo
Futmas DDG
Of ik verkoop Kante, ga niet voor Griezman, maar voor Messi gaan.
Komt Messi ipv Bale, komt futmas Vidal er in voor Kante en Futmas Guedes voor Griezman.
Twijfels, twijfels.
Altijd messi nemen. Die loopt bij mij 2-1 aan goals en assistsquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Dus het wordt ingame 41212;
UCL Live Benzema Bale
IF Griezman
Futmas Modric otw De Jong
Kante
Mendy Ramos Piqué Semedo
Futmas DDG
Of ik verkoop Kante, ga niet voor Griezman, maar voor Messi gaan.
Komt Messi ipv Bale, komt futmas Vidal er in voor Kante en Futmas Guedes voor Griezman.
Twijfels, twijfels.
Al brengen ze alle TOTY’s sinds 1900 uit, dan pack je nog geen reetquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:27 schreef leeroy het volgende:
Is het slim om de packs op te sparen voor TOTY? Of komen er nog gekke acties
True! Maar een mens mag hopenquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al brengen ze alle TOTY’s sinds 1900 uit, dan pack je nog geen reet
Ze gaan sowieso geen spelers terughalen. Ik denk dat ze de rewards gewoon nog een keer inladen. Lucky you.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:54 schreef E-Dubble het volgende:
Krijg ik gewoon een normale neymar uit mijn red player picksHopelijk draaien ze dat niet terug
Flinke mazzel idd, spelers terugdraaien oid komt eigenlijk nooit voorquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:54 schreef E-Dubble het volgende:
Krijg ik gewoon een normale neymar uit mijn red player picksHopelijk draaien ze dat niet terug
Doe Messi en Semedo rechtsquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
Weer wat aan het puzzelen voor een aanpassing in m’n team. Wil 88 Koeman proberen als CDM ipv Kanté
[ afbeelding ]
Ingame dus gewoon 4312 of 4231. Andere rechterkant kan ook nog
Nice wil even goed wel nog mijn red picksquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Flinke mazzel idd, spelers terugdraaien oid komt eigenlijk nooit voor
Als je dan sterling vervangt met een willekeurige bpl sp/cam/cm kan het welquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:46 schreef lesleyyb het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-julan-23-overleden
een speler overlijd en meteen is ie price fixed op 10k... het ultieme bewijs dat de fifa community uit disrespectvolle klootzakken bestaat
Te weinig coinsquote:
ff gekeken maar heb hem helaas nietquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:46 schreef lesleyyb het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-julan-23-overleden
een speler overlijd en meteen is ie price fixed op 10k... het ultieme bewijs dat de fifa community uit disrespectvolle klootzakken bestaat
Messiquote:Op zondag 5 januari 2020 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Ik rock nu dit team. Gaat naar 41212 in game. Benzema en Bale in de spits, Griezman daarachter.
Nog ruim 700k aan coins beschikbaar. Iemand nog tips om dit te verbeteren?
quote:
Ik speel Messi in de spits en ben yedder op 10. Messi heeft in 26 wedstrijden 31 goals en 26 assists.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In de spits ja?
Ik wacht even tot na toty. Verwacht dat hij dan stevig gaat zakken.
Hij staat in ieder geval op het verlanglijstje. Was aan het denken aan 87 Crespo, R. Carlos of een upgrade van Ramos. IF Griezman stelt overigens tot op heden wat teleur.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel Messi in de spits en ben yedder op 10. Messi heeft in 26 wedstrijden 31 goals en 26 assists
Ik vind dat je in 4-2-3-1 alleen een hele goede cam en spits nodig hebt.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij staat in ieder geval op het verlanglijstje. Was aan het denken aan 87 Crespo, R. Carlos of een upgrade van Ramos. IF Griezman stelt overigens tot op heden wat teleur.
Griezman staat op cam en Benzegod in de spits.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind dat je in 4-2-3-1 alleen een hele goede cam en spits nodig hebt.
Ik was aan het sparen voor IF Griezmann, maar hij valt dus tegen? Wilde hem in de spits spelen naast Aubameyang in een 4-2-2-2quote:Op zondag 5 januari 2020 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij staat in ieder geval op het verlanglijstje. Was aan het denken aan 87 Crespo, R. Carlos of een upgrade van Ramos. IF Griezman stelt overigens tot op heden wat teleur.
dan werkt ie tenminste voor iemand, tot zover heeft benz praktisch niks voor me gedaan. hij krijgt nog één kans in mn la liga team voor de swaps objectives en als ie me daar ook teleursteld blijft ie in de club zitten wachtende om in een sbc gegooid te wordenquote:Op zondag 5 januari 2020 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Griezman staat op cam en Benzegod in de spits.
Eerste twee wedstrijden was hij goed voor 7 goals. Daarna weinig meer laten zien. Ik heb er nu een Hunter opzitten maar moet eigenlijk naar Maestro of zo om hem op cam te laten renderen.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:37 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik was aan het sparen voor IF Griezmann, maar hij valt dus tegen? Wilde hem in de spits spelen naast Aubameyang in een 4-2-2-2
Welke stijl heb je op hem? Ik heb hem op deadeye als aanspeelpunt. Rijgt de doelpunten aan elkaar.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:42 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
dan werkt ie tenminste voor iemand, tot zover heeft benz praktisch niks voor me gedaan. hij krijgt nog één kans in mn la liga team voor de swaps objectives en als ie me daar ook teleursteld blijft ie in de club zitten wachtende om in een sbc gegooid te worden
speel hem cam met een vrije rol en marksman als chem style, zelfs met de instructie om voorin te blijven speelt ie nog vaker cdm dan dat hij rond de 16 staat, ene keer dat hij er wel is maakt ie het ook af maar over het algemeen voert ie echt geen reet uit en moet futmas williams al het werk doenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke stijl heb je op hem? Ik heb hem op deadeye als aanspeelpunt. Rijgt de doelpunten aan elkaar.
Netjesquote:Op maandag 6 januari 2020 09:38 schreef El-Jaffo het volgende:
3e week op rij vrij simpel Elite 3 aangetikt (14-0, 18-1, 20-3, 23-4)
https://www.futbin.com/20/squad/12380444
Draai rivaldo en pep om in game rest blijft het zelfde. vooral Bolaisie is voor mij een topper.
Las dat Pogba een sbc krijgt tijdens TOTY als die leuk geprijsd is pak ik die nog even mee.
Verder nog bijna 60 TOTYN kaarten ingeslagen mochten ze nodig zijn is dat weer wat winst erbij.
IK!! vond Hazard zoooo kut niet normaal.quote:Op maandag 6 januari 2020 12:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zit te twijfelen tussen toty nominee Hazard of Prime Overmars voor de LW positie. Ze hebben beide even veel overal punten maar Overmars kost 3 ton meer. Maar als Hazard niet goed genoeg is dan haal ik gewoon Overmars. Iemand die Hazard al intensief gebruik heeft?
Ik heb OTW Hazard gebruikt en die speelde prima. Op CAM dan.quote:Op maandag 6 januari 2020 12:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zit te twijfelen tussen toty nominee Hazard of Prime Overmars voor de LW positie. Ze hebben beide even veel overal punten maar Overmars kost 3 ton meer. Maar als Hazard niet goed genoeg is dan haal ik gewoon Overmars. Iemand die Hazard al intensief gebruik heeft?
Heeft Overmars geen 5 WF? Want dat zou een hele grote plus zijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 12:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ja, dat heeft hij.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft Overmars geen 5 WF? Want dat zou een hele grote plus zijn.
Ik heb de normale Suarez. Ben benieuwd naar de criteria. Anders verkoop ik de normale Suarez en pak potm Suarez terug. Vind het als CAM een prima goalgetter.quote:
Ik snap niet hoe mensen met jongens als Suarez op CAM kunnen spelen. Heb je daar niet liever een goede passer/dribbelaar?quote:Op maandag 6 januari 2020 15:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb de normale Suarez. Ben benieuwd naar de criteria. Anders verkoop ik de normale Suarez en pak potm Suarez terug. Vind het als CAM een prima goalgetter.
Ik heb Griezmann als dribbelaar, Dembele en Vinicius als de aanvoer op de flanken naar Griezmann en Benz. Suarez als CAM er tussenin voor de passes door het midden maakt het af.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen met jongens als Suarez op CAM kunnen spelen. Heb je daar niet liever een goede passer/dribbelaar?
En Benz als cam en Suarez als spits?quote:Op maandag 6 januari 2020 16:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb Griezmann als dribbelaar, Dembele en Vinicius als de aanvoer op de flanken naar Griezmann en Benz. Suarez als CAM er tussenin voor de passes door het midden maakt het af.
Suarez kan ook als spits dienen maar daar heb ik Griezmann en Benz al voor dus tja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat heeft Overmars.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft Overmars geen 5 WF? Want dat zou een hele grote plus zijn.
Nog niet geprobeerd. Benz is een lompe houthakker. Die moet niet veel meters maken wat ik met mijn CAM wel doe. Suarez is in vergelijking speedy gonzalez. Benz bevalt prima als spits.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
En Benz als cam en Suarez als spits?
Benzema deed het bij mij beter op het middenveld dan in de spits
Dat mensen nog serieus allemaal deze game op willen. Heeft EA toch weer gelijk, maar mij zien ze niet meer terug.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
Het is wel echt prime timeEven rustig een paar honderd kaarten inslaan en direct doorverkopen.
Net in een uurtje 250k verdiend. Nu een market ban.
![]()
Ik begrijp dat gezeik nooit echt, ja soms is het echt een kutspel maar dan stop je toch gewoon even? Ik vind het ook vaak genoeg prima spelen en dan is het goed tijdverdrijf. Gewoon niet te serieus nemen.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mensen nog serieus allemaal deze game op willen. Heeft EA toch weer gelijk, maar mij zien ze niet meer terug.
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:14 schreef lesleyyb het volgende:
Met de 100k pack hartverzakking van heb ik jou daar:walkout, blauwe flare, frans, ca... Ucl benzema
Das jammer.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:14 schreef lesleyyb het volgende:
Met de 100k pack hartverzakking van heb ik jou daar:walkout, blauwe flare, frans, ca... Ucl benzema
Het gaat meer om de algehele tendens waar ze dit jaar mee bezig zijn, ik heb er gewoon geen plezier meer in. Blijkbaar genoeg mensen wel, dus EA heeft hun gelijk.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat gezeik nooit echt, ja soms is het echt een kutspel maar dan stop je toch gewoon even? Ik vind het ook vaak genoeg prima spelen en dan is het goed tijdverdrijf. Gewoon niet te serieus nemen.
het mooie aan videospelletjes is dat je meestal gewoon kunt stoppen als het niet meer leuk isquote:Op maandag 6 januari 2020 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat meer om de algehele tendens waar ze dit jaar mee bezig zijn, ik heb er gewoon geen plezier meer in. Blijkbaar genoeg mensen wel, dus EA heeft hun gelijk.
Zeker, ik speel dan ook niet meer. Maar kom hier nog wel eens om te kijken hoe anderen het beleven.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het mooie aan videospelletjes is dat je meestal gewoon kunt stoppen als het niet meer leuk is
mooi spul
ik ook geen fut meerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, ik speel dan ook niet meer. Maar kom hier nog wel eens om te kijken hoe anderen het beleven.
Het is overigens wel jammer als je er een hoop geld aan uit hebt gegeven dan, maar ach.
Ja er kan heel veel beter maar als je het allemaal niet te serieus neemt en er geen geld in pompt vind ik het allemaal niet zo erg.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat meer om de algehele tendens waar ze dit jaar mee bezig zijn, ik heb er gewoon geen plezier meer in. Blijkbaar genoeg mensen wel, dus EA heeft hun gelijk.
Ja, het gaat echt van kwaad tot erger om mensen maar meer Fifa points te laten kopenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 06:23 schreef Doublepain het volgende:
Hebben ze packs van neuer en surez nou untradable gemaakt![]()
Ach EA kan doen wat ze willen. Iedereen koopt en speelt toch wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ze sbc packs untradeable hebben gemaakt vind ik echt schoffering, maar goed.
Dat hele 'pack odds moeten transparant worden' is ook een grote grap. Maakt geen flikker uit welk pakketje je in de store wilt kopen, je hebt altijd <1% kans op een TOTYquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ach EA kan doen wat ze willen. Iedereen koopt en speelt toch wel.
Ik snap daarom ook niet waarom geen enkele developer een serieuze sprong in dit gat wil maken. Er is zoveel geklaag op EA..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat hele 'pack odds moeten transparant worden' is ook een grote grap. Maakt geen flikker uit welk pakketje je in de store wilt kopen, je hebt altijd <1% kans op een TOTY![]()
Maar goed, we zagen het met Black Friday en nu ook weer TOTY, al die lightning rounds verkopen als een malle. Blijft jammer dat EA een zo goed als monopoly heeft op de voetbalmarkt (Hoe is PES dit jaar?), ben benieuwd wat een ander bedrijf er van zou kunnen maken. Kan onmogelijk slechter zijn dan dit braaksel.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat hele 'pack odds moeten transparant worden' is ook een grote grap. Maakt geen flikker uit welk pakketje je in de store wilt kopen, je hebt altijd <1% kans op een TOTY![]()
Maar goed, we zagen het met Black Friday en nu ook weer TOTY, al die lightning rounds verkopen als een malle. Blijft jammer dat EA een zo goed als monopoly heeft op de voetbalmarkt (Hoe is PES dit jaar?), ben benieuwd wat een ander bedrijf er van zou kunnen maken. Kan onmogelijk slechter zijn dan dit braaksel.
welk gat?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik snap daarom ook niet waarom geen enkele developer een serieuze sprong in dit gat wil maken. Er is zoveel geklaag op EA..
De markt is FIFA spuugzat maar er zijn geen alternatieven.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welk gat?
FIFA verkocht volgens mij meer exemplaren dan ooit
de markt is fifa helemaal nog niet zat
en wij ook niet, want elk jaar kopen we de nieuwste
jawel, PESquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De markt is FIFA spuugzat maar er zijn geen alternatieven.
Ze breken records omdat er geen alternatief is. PES is geen alternatief. Mensen willen gewoon een voetbal game spelen/ spelen met hun favoriete club/speler etc.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:13 schreef aTypisch het volgende:
waaruit blijkt dat de markt FIFA spuug zat is?
ze breken ook dit jaar weer records qua omzet
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ze breken records omdat er geen alternatief is. PES is geen alternatief. Mensen willen gewoon een voetbal game spelen/ spelen met hun favoriete club/speler etc.
Ultimate Team zit ook gewoon heel goed in elkaar. Je wordt richting het kopen van FIFA point geduwd of je het nou wil of niet. Het wordt elk jaar erger. Dat ze bijv icon sbc's hebben afschaft is ook alleen maar om meer packs te verkopen. Niemand dwingt je om FIFA te spelen maar als je een voetbalgame wil spelen is het FIFA of niks. En daar maken ze heel slim misbruik van door de Ultimate Team speler op alle mogelijke manieren te naaien om zo veel mogelijk geld te verdienen.
Dat de markt FIFA zat is is een aanname maar de giga negativiteit op social media en fora rond FIFA en EA zegt wel iets.
ja, wat is dat voor flauwekulquote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, wat is dat voor flauwekul
PES is letterlijk het alternatief
daarnaast heb je nog een miljarden industrie aan andere games die je ook kunt checken in plaats van FFIA
als de markt er klaar mee is dan koop je wat anders (gebeurde bijv bij COD een hele tijd)
Bateson komt ook nog met z'n 1,5 miljoen Fifa pointsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:14 schreef Doublepain het volgende:
Castro heeft dus 15K aan dollars uitgegeven en 0 TOTY gepacked
Damn
Dank voor de tip, dan weet ik in elk geval dat ik er wat meer in moet gaan stekenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:14 schreef Doublepain het volgende:
Castro heeft dus 15K aan dollars uitgegeven en 0 TOTY gepacked
Damn
Gameplay is juist chill, FUTmodus is beter dan fie van FIFA vind ik en ook nog F2Pquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PESdie gameplay is nog vele malen slechter dan FIFA. Daar schiet je alles vanaf 30 meter stijf in de kruising. Ik vind deze FIFA ook niet top zo nu en dan speel ik wat potten en als de verbinding goed is dan speel ik door, is de verbinding matig zoals gisteren stop ik na 2 potten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Flashback Luiz veel te duur en TOTY dagelijkse SBC is een untradeable reward![]()
![]()
GGquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:57 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Net uit die TOTY SBC
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:57 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Net uit die TOTY SBC
No fucking way.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:57 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Net uit die TOTY SBC
laad je telefoon eens opquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:57 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Net uit die TOTY SBC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |