Lijkt me niet als aguero het goed doetquote:Op zaterdag 28 december 2019 04:35 schreef Max23 het volgende:
Heeft het nog veel zin om de gewone kaart van Son te kopen nu? Hij zou dan ipv Aguero in mijn team komen. Maar Aguero loopt al bijna 1 op 1 in de WL de afgelopen 2 maanden.
Heb nu ruim 400k. Toch maar Son halen of doorsparen voor een duurdere speler?
Zolang het prima gaat gewoon laten staan lijkt me, kan me niet voorstellen dat je je team niet ergens anders kan verbeterenquote:Op zaterdag 28 december 2019 04:35 schreef Max23 het volgende:
Heeft het nog veel zin om de gewone kaart van Son te kopen nu? Hij zou dan ipv Aguero in mijn team komen. Maar Aguero loopt al bijna 1 op 1 in de WL de afgelopen 2 maanden.
Heb nu ruim 400k. Toch maar Son halen of doorsparen voor een duurdere speler?
4222 ingame? Wel prima teamquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen ter Stegen nog even terugkopen en klaarBenieuwd naar IF Ronaldo als spits naast Kluivert.
Ja vind het wel fijn, beetje diepgang en snelheid op die positie. Kante en Sissoko dan voor het evenwicht en Ronaldinho ervoor.quote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dembele dan gewoon als cm, werkt dat?
Jazeker.quote:Op zondag 29 december 2019 19:38 schreef el-blanchito het volgende:
Mensen ervaring met Marco van Basten of Ruud van Goal?
Ja.quote:Op zondag 29 december 2019 19:38 schreef el-blanchito het volgende:
Mensen ervaring met Marco van Basten of Ruud van Goal?
Vooral van Basten een echte killer. Elk schot rond de 16 gaat erin met links en rechts. Kom alleen te vaak in de situatie dat ik eruit wil breken, net over de middellijn en daar mist hij gewoon snelheid voor.quote:
Welke opstelling speel je.quote:
Waarom zijn OTW en niet zijn IF aangezien hij pas in februari fit is? Scheelt flink wat centjesquote:Op zondag 29 december 2019 21:19 schreef Lange_Lans het volgende:
OTW Eden Hazard gekocht. Was goffetomme wel duur.
Ik zit nu op 7-2 in mijn tweede WL, maar ik ben gestopt aangezien de TOTW niet echt boeiend lijkt te wordenquote:Op zondag 29 december 2019 17:45 schreef E-Dubble het volgende:
Van 11-3 naar 16-14![]()
wat een spel is het ook
Heel verstandig, bespaart je frustratie en op donderdag teleurstellingquote:Op zondag 29 december 2019 23:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zit nu op 7-2 in mijn tweede WL, maar ik ben gestopt aangezien de TOTW niet echt boeiend lijkt te worden
Ik gok erop dat hij nu op zijn low zit en dat hij snel daarna weer een if pakt. En ik had ruim een miljoen aan coins.quote:Op zondag 29 december 2019 23:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom zijn OTW en niet zijn IF aangezien hij pas in februari fit is? Scheelt flink wat centjes
Van Basten is een betere voetballer. Van Mistelraum is een klinische afmaker. In een 4222 kun volgens mij met beiden niet mis gaan, maar zou ik altijd voor Van Basten kiezen.quote:Op maandag 30 december 2019 00:16 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
4222 naast rttf Memphis
Thanks iig voor de feedback
TOTY komt eraan, hè.quote:Op maandag 30 december 2019 00:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gok erop dat hij nu op zijn low zit en dat hij snel daarna weer een if pakt. En ik had ruim een miljoen aan coins.
Wat een speler zeg. Beste die ik deze FIFA heb gehad.
Ik zou z’n IF pakken. TOTY staat om de hoek, en eind januari krijgen we vast weer OTW SBCs waardoor de zomer OTWs omlaag gaan.quote:Op maandag 30 december 2019 00:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gok erop dat hij nu op zijn low zit en dat hij snel daarna weer een if pakt. En ik had ruim een miljoen aan coins.
Wat een speler zeg. Beste die ik deze FIFA heb gehad.
Haaland OTW pendingquote:Op maandag 30 december 2019 10:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zou z’n IF pakken. TOTY staat om de hoek, en eind januari krijgen we vast weer OTW SBCs waardoor de zomer OTWs omlaag gaan.
Ik krijg hem niet meer verkocht.quote:Op maandag 30 december 2019 10:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zou z’n IF pakken. TOTY staat om de hoek, en eind januari krijgen we vast weer OTW SBCs waardoor de zomer OTWs omlaag gaan.
Schijnt heel goed te zijn, zelf niet gebruikt helaasquote:Op maandag 30 december 2019 15:52 schreef el-blanchito het volgende:
Zal wel niet, maar hebben jullie ervaring met die rb uit de Saudi league? Lijkt me best een lachen speler om eens te gebruiken
Toevallig vandaag unlocked voor de icon swaps objectives,laat het wel weten hoe die isquote:Op maandag 30 december 2019 15:52 schreef el-blanchito het volgende:
Zal wel niet, maar hebben jullie ervaring met die rb uit de Saudi league? Lijkt me best een lachen speler om eens te gebruiken
Kante is echt een beest, die man is overal. Ik zou hem altijd houdenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Dus het wordt ingame 41212;
UCL Live Benzema Bale
IF Griezman
Futmas Modric otw De Jong
Kante
Mendy Ramos Piqué Semedo
Futmas DDG
Of ik verkoop Kante, ga niet voor Griezman, maar voor Messi gaan.
Komt Messi ipv Bale, komt futmas Vidal er in voor Kante en Futmas Guedes voor Griezman.
Twijfels, twijfels.
Altijd messi nemen. Die loopt bij mij 2-1 aan goals en assistsquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Dus het wordt ingame 41212;
UCL Live Benzema Bale
IF Griezman
Futmas Modric otw De Jong
Kante
Mendy Ramos Piqué Semedo
Futmas DDG
Of ik verkoop Kante, ga niet voor Griezman, maar voor Messi gaan.
Komt Messi ipv Bale, komt futmas Vidal er in voor Kante en Futmas Guedes voor Griezman.
Twijfels, twijfels.
Al brengen ze alle TOTY’s sinds 1900 uit, dan pack je nog geen reetquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:27 schreef leeroy het volgende:
Is het slim om de packs op te sparen voor TOTY? Of komen er nog gekke acties
True! Maar een mens mag hopenquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al brengen ze alle TOTY’s sinds 1900 uit, dan pack je nog geen reet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |