Ze gaan sowieso geen spelers terughalen. Ik denk dat ze de rewards gewoon nog een keer inladen. Lucky you.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:54 schreef E-Dubble het volgende:
Krijg ik gewoon een normale neymar uit mijn red player picksHopelijk draaien ze dat niet terug
Flinke mazzel idd, spelers terugdraaien oid komt eigenlijk nooit voorquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:54 schreef E-Dubble het volgende:
Krijg ik gewoon een normale neymar uit mijn red player picksHopelijk draaien ze dat niet terug
Doe Messi en Semedo rechtsquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
Weer wat aan het puzzelen voor een aanpassing in m’n team. Wil 88 Koeman proberen als CDM ipv Kanté
[ afbeelding ]
Ingame dus gewoon 4312 of 4231. Andere rechterkant kan ook nog
Nice wil even goed wel nog mijn red picksquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Flinke mazzel idd, spelers terugdraaien oid komt eigenlijk nooit voor
Als je dan sterling vervangt met een willekeurige bpl sp/cam/cm kan het welquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:46 schreef lesleyyb het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-julan-23-overleden
een speler overlijd en meteen is ie price fixed op 10k... het ultieme bewijs dat de fifa community uit disrespectvolle klootzakken bestaat
Te weinig coinsquote:
ff gekeken maar heb hem helaas nietquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:46 schreef lesleyyb het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-julan-23-overleden
een speler overlijd en meteen is ie price fixed op 10k... het ultieme bewijs dat de fifa community uit disrespectvolle klootzakken bestaat
Messiquote:Op zondag 5 januari 2020 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Ik rock nu dit team. Gaat naar 41212 in game. Benzema en Bale in de spits, Griezman daarachter.
Nog ruim 700k aan coins beschikbaar. Iemand nog tips om dit te verbeteren?
quote:
Ik speel Messi in de spits en ben yedder op 10. Messi heeft in 26 wedstrijden 31 goals en 26 assists.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In de spits ja?
Ik wacht even tot na toty. Verwacht dat hij dan stevig gaat zakken.
Hij staat in ieder geval op het verlanglijstje. Was aan het denken aan 87 Crespo, R. Carlos of een upgrade van Ramos. IF Griezman stelt overigens tot op heden wat teleur.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel Messi in de spits en ben yedder op 10. Messi heeft in 26 wedstrijden 31 goals en 26 assists
Ik vind dat je in 4-2-3-1 alleen een hele goede cam en spits nodig hebt.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij staat in ieder geval op het verlanglijstje. Was aan het denken aan 87 Crespo, R. Carlos of een upgrade van Ramos. IF Griezman stelt overigens tot op heden wat teleur.
Griezman staat op cam en Benzegod in de spits.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind dat je in 4-2-3-1 alleen een hele goede cam en spits nodig hebt.
Ik was aan het sparen voor IF Griezmann, maar hij valt dus tegen? Wilde hem in de spits spelen naast Aubameyang in een 4-2-2-2quote:Op zondag 5 januari 2020 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij staat in ieder geval op het verlanglijstje. Was aan het denken aan 87 Crespo, R. Carlos of een upgrade van Ramos. IF Griezman stelt overigens tot op heden wat teleur.
dan werkt ie tenminste voor iemand, tot zover heeft benz praktisch niks voor me gedaan. hij krijgt nog één kans in mn la liga team voor de swaps objectives en als ie me daar ook teleursteld blijft ie in de club zitten wachtende om in een sbc gegooid te wordenquote:Op zondag 5 januari 2020 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Griezman staat op cam en Benzegod in de spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |