welk gat?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik snap daarom ook niet waarom geen enkele developer een serieuze sprong in dit gat wil maken. Er is zoveel geklaag op EA..
De markt is FIFA spuugzat maar er zijn geen alternatieven.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welk gat?
FIFA verkocht volgens mij meer exemplaren dan ooit
de markt is fifa helemaal nog niet zat
en wij ook niet, want elk jaar kopen we de nieuwste
jawel, PESquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De markt is FIFA spuugzat maar er zijn geen alternatieven.
Ze breken records omdat er geen alternatief is. PES is geen alternatief. Mensen willen gewoon een voetbal game spelen/ spelen met hun favoriete club/speler etc.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:13 schreef aTypisch het volgende:
waaruit blijkt dat de markt FIFA spuug zat is?
ze breken ook dit jaar weer records qua omzet
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ze breken records omdat er geen alternatief is. PES is geen alternatief. Mensen willen gewoon een voetbal game spelen/ spelen met hun favoriete club/speler etc.
Ultimate Team zit ook gewoon heel goed in elkaar. Je wordt richting het kopen van FIFA point geduwd of je het nou wil of niet. Het wordt elk jaar erger. Dat ze bijv icon sbc's hebben afschaft is ook alleen maar om meer packs te verkopen. Niemand dwingt je om FIFA te spelen maar als je een voetbalgame wil spelen is het FIFA of niks. En daar maken ze heel slim misbruik van door de Ultimate Team speler op alle mogelijke manieren te naaien om zo veel mogelijk geld te verdienen.
Dat de markt FIFA zat is is een aanname maar de giga negativiteit op social media en fora rond FIFA en EA zegt wel iets.
ja, wat is dat voor flauwekulquote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, wat is dat voor flauwekul
PES is letterlijk het alternatief
daarnaast heb je nog een miljarden industrie aan andere games die je ook kunt checken in plaats van FFIA
als de markt er klaar mee is dan koop je wat anders (gebeurde bijv bij COD een hele tijd)
Bateson komt ook nog met z'n 1,5 miljoen Fifa pointsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:14 schreef Doublepain het volgende:
Castro heeft dus 15K aan dollars uitgegeven en 0 TOTY gepacked
Damn
Dank voor de tip, dan weet ik in elk geval dat ik er wat meer in moet gaan stekenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:14 schreef Doublepain het volgende:
Castro heeft dus 15K aan dollars uitgegeven en 0 TOTY gepacked
Damn
Gameplay is juist chill, FUTmodus is beter dan fie van FIFA vind ik en ook nog F2Pquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PESdie gameplay is nog vele malen slechter dan FIFA. Daar schiet je alles vanaf 30 meter stijf in de kruising. Ik vind deze FIFA ook niet top zo nu en dan speel ik wat potten en als de verbinding goed is dan speel ik door, is de verbinding matig zoals gisteren stop ik na 2 potten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Flashback Luiz veel te duur en TOTY dagelijkse SBC is een untradeable reward![]()
![]()
GGquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:57 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Net uit die TOTY SBC
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:57 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Net uit die TOTY SBC
No fucking way.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:57 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Net uit die TOTY SBC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |