En als je pas dan gestolen wordt?quote:Op maandag 16 december 2019 18:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jawel, maar je kunt zoiets toch plannen? Uitgaan met pinpas kan toch ook?
Ja ik begreep dat dingen met verf enzo ook niet mogen. Verfpatronen in van die wagentjes zijn bedoeld om de dieven te markeren. Ik heb geen idee of wat ik zeg klopt.quote:Op maandag 16 december 2019 18:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou daar hadden ze het niet over in de nieuwsuitzending... Ze hadden het over verf en lijm... Versnippering was mijn gedachte...
Hoe dan ook het moet onbruikbaar worden!
Ja, dat zijn als dan vragen...quote:Op maandag 16 december 2019 18:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
En als je pas dan gestolen wordt?
Hoe ga je dan enige betaling doen de dagen erna?
Je en als je niet beroofd wordt kun je gewoon om 300u 's nachts pinnen. Dus je maakt je eigen argumenten invalide.quote:
En ruim baan voor negatieve rente op betaal- en spaarrekeningen.quote:Op maandag 16 december 2019 16:18 schreef BasEnAad het volgende:
Het is wel duidelijk waar dit heengaat.
Contant geld moet je nooit opgeven, die vrijheid krijg je nooit meer terug.
Volgens mij kun je naar de bank om een noodopname te doen!quote:Op maandag 16 december 2019 18:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je en als je niet beroofd wordt kun je gewoon om 300u 's nachts pinnen. Dus je maakt je eigen argumenten invalide.
Waarom kan ik niet gewoon over mijn geld beschikken via de pinautomaat om de hoek?quote:Op maandag 16 december 2019 18:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij kun je naar de bank om een noodopname te doen!
En de reden is dus onzin, zoals je zelf aangeeft.quote:Op maandag 16 december 2019 18:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En 's nachts pinnen kan nu niet meer!![]()
Natuurlijk is het vervelend maar ze moeten wat met die klote plofkrakers!quote:Op maandag 16 december 2019 18:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet gewoon over mijn geld beschikken via de pinautomaat om de hoek?
Waarom moet ik dan weet ik veel waarheen rijden?
Wat denk je van de criminaliteit gewoon aanpakken in plaats van miljoenen burgers?quote:Op maandag 16 december 2019 18:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Natuurlijk is het vervelend maar ze moeten wat met die klote plofkrakers!
Stel die vraag eens aan de autoriteiten!quote:Op maandag 16 december 2019 18:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat denk je van de criminaliteit gewoon aanpakken in plaats van miljoenen burgers?
Jij bent toch helemaal voor dit plan?quote:Op maandag 16 december 2019 18:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Stel die vraag eens aan de autoriteiten!
Je kunt vaak niet zien aan de neus of het een boefje is.quote:Op maandag 16 december 2019 18:28 schreef Hyperdude het volgende:
Je zou natuurlijk ook boefjes kunnen oppakken of wat vaker handgranaten in beslag nemen. Ben geen politie, dus verder weet ik ook niets van.
Als het helpt... maar misschien weer terugdraaien als er een betere oplossing is!quote:Op maandag 16 december 2019 18:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal voor dit plan?
Die Audi's zijn ook gejat. Doen ze ook te weinig aan.quote:Op maandag 16 december 2019 18:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je kunt vaak niet zien aan de neus of het een boefje is.
Tevens rijden ze na de plofkraak in een snelle Audi weg... en daar mag de politie dan achteraan met hun busjes!![]()
~Weet ook wel dat de politie snelle auto's heeft...
Dit dus!quote:Op maandag 16 december 2019 18:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat denk je van de criminaliteit gewoon aanpakken in plaats van miljoenen burgers?
Dat ookquote:Op maandag 16 december 2019 18:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit.
M’n dealer is er ook niet blij mee.
Uiteraard, je krijgt enorm veel macht over de burger in de schoot geworpen. En die burger vind het nog prima ook.quote:Op maandag 16 december 2019 17:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze willen ons echt van het contante geld af hebben hè
Tja de linkse tactiek he, zien zij het niet dan bestaat het niet, en nu hoeven ze niet meer schuimbekkend het internet af te struinen opzoek naar "verkeerde" meningen na de zoveelste plofkraak.quote:Op maandag 16 december 2019 18:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tada: de misdaad daalt! Goed he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |