Dat is de volgende fase... Totaal onbruikbaar maken van het geld! (verf, versnippering etc.)quote:Op maandag 16 december 2019 16:31 schreef polderturk het volgende:
Ze moeten gewoon verf in die automaten doen.
Die werden ook wel begeleid naar een pin automaat!quote:Op maandag 16 december 2019 18:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nooit blik op de weg oid gezien waar buitenlanders dit wél moeten?
Dit.quote:Op maandag 16 december 2019 16:18 schreef BasEnAad het volgende:
Het is wel duidelijk waar dit heengaat.
Contant geld moet je nooit opgeven, die vrijheid krijg je nooit meer terug.
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik stond een paar weken terug achter een oud dametje dat stond te pinnen, en toen ze weg liep begon dat ding te piepen dat het een lieve lust was. Ondertussen sjokte ze gewoon verder, en toen ik dichterbij kwam zag ik dat ze haar geld niet uit de gleuf had getrokken, er zat een briefje van 50 en een van 20 te wachten om gecollecteerd te worden, en zolang niemand dat eruit trekt blijft die automaat gillen. Ik riep ze terug en wees ze erop dat ze haar geld vergeten was, en moest dat tot 3 keer toe herhalen want ze was blijkbaar stokdoof. uiteindelijk vond ze me wel een engel, maar dat soort mensen zouden niet zonder begeleiding naar pinautomaten moeten gaan, er lopen genoeg roofdieren rond die hier misbruik van hadden gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2019 16:39 schreef deedeetee het volgende:
Ik stond vorige week achter een oude dame die niet eens wist hoe ze geld pinnen moest. Normaal deed haar man dit maar die lag ziek thuis.... Ze kon de pas er wel in en de pincode intoetsen maar daarna wist niet wat te doen. Het was een rabo automaat. Ik heb t gebruik uitgelegd en haar gewaarschuwd dat andere banken andere automaten/tekst kunnen hebben. Dat ze gewoon goed moet lezen wat de automaat aangeeft. Voor mij wijst t zich vanzelf maar zij snapte er niks van.
Ja, precies. En nu?quote:Op maandag 16 december 2019 18:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die werden ook wel begeleid naar een pin automaat!
Valt wel mee toch? Of sta jij nog te pinnen om 23:00 uur? (met alle risico van dien!)quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 16 december 2019 18:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Of sta jij nog te pinnen om 23:00 uur? (met alle risico van dien!)
Als het moet dan moet het.quote:Op maandag 16 december 2019 18:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Of sta jij nog te pinnen om 23:00 uur? (met alle risico van dien!)
Jawel, maar je kunt zoiets toch plannen? Uitgaan met pinpas kan toch ook?quote:Op maandag 16 december 2019 18:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom niet?
Jij gaat nooit op stap oid na 2300u?
Je kan ineens voor onverwachte uitgaven staan, zoals een last minute grammetje coke of zo.quote:Op maandag 16 december 2019 18:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jawel, maar je kunt zoiets toch plannen? Uitgaan met pinpas kan toch ook?
Nee, dat kan niet. Toen je vroeger je geld nog tijdens kantooruren bij de bank of het postkantoor moest halen ging er ook nooit iemand naar de kroeg.quote:Op maandag 16 december 2019 18:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jawel, maar je kunt zoiets toch plannen? Uitgaan met pinpas kan toch ook?
Jawel hoor, op de pof.quote:Op maandag 16 december 2019 18:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Toen je vroeger je geld nog tijdens kantooruren bij de bank of het postkantoor moest halen ging er ook nooit iemand naar de kroeg.
Ik zie niet in waarom er voor paupers geweken wordt.quote:Op maandag 16 december 2019 18:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zou afgezien van dat soort transacties ook niet weten waar je vandaag de dag nog contant geld nodig hebt.quote:Op maandag 16 december 2019 18:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je kan ineens voor onverwachte uitgaven staan, zoals een last minute grammetje coke of zo.
Zou wel helpen bij het voorkomen van groepsaanvallen, het kopschoppen van bejaarden of het aanranden/verkrachten van vrouwen, aldus onze politici.quote:
Geld vernietigen is verboden. Dus op dit moment is versnipperen geen optie.quote:Op maandag 16 december 2019 18:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is de volgende fase... Totaal onbruikbaar maken van het geld! (verf, versnippering etc.)
Tada: de misdaad daalt! Goed he?quote:Op maandag 16 december 2019 18:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zou wel helpen bij het voorkomen van groepsaanvallen, het kopschoppen van bejaarden of het aanranden/verkrachten van vrouwen, aldus onze politici.
Nou daar hadden ze het niet over in de nieuwsuitzending... Ze hadden het over verf en lijm... Versnippering was mijn gedachte...quote:Op maandag 16 december 2019 18:14 schreef borbit het volgende:
[..]
Geld vernietigen is verboden. Dus op dit moment is versnipperen geen optie.
Als buitenlander. Of buitenlander zijnde. Niet beide.quote:Op maandag 16 december 2019 16:34 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
als buitenlander zijnde, en je rijdt te hard... dan heb je waarschijnlijk genoeg cash op zak... op naar de volgende deal
Ik ben je kwijt sorryquote:Op maandag 16 december 2019 18:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Toen je vroeger je geld nog tijdens kantooruren bij de bank of het postkantoor moest halen ging er ook nooit iemand naar de kroeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |