Dat kan ik feilloos met ogen dicht inschattenquote:
Jij neukt nooit?quote:Op maandag 16 december 2019 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ik feilloos met ogen dicht inschatten
Nooit! BAH!quote:Op maandag 16 december 2019 12:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij neukt nooit?
Vast wel toch..
Ik heb NU al zin in de hele dag films kijken en zombies knallen op de PS4quote:Op maandag 16 december 2019 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Van dit soort coaches zijn er vlg mij echt teveel van:
https://www.ad.nl/ad-werk(...)-iets-doen~a3adbcc5/
Al herken ik me wel in zijn verhaal, ik vlieg ook tegen muren op de welverdiende vrijedagen. Dat komt ook door die overload aan smerige zoetsappigheden als: Wham, suikershit, dom zitten, en dat veel te lang achter elkaar.
Tips: zorg voor een zachte landing
Nee gek! Ga naar het buitenland waar ze wel kerst vieren maar in alle rust zonder de gekte.
(In de EU dan wel)
ik ben daarom al weken aan het afbouwen en op mn werk al niks aan het doen.quote:Op maandag 16 december 2019 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Van dit soort coaches zijn er vlg mij echt teveel van:
https://www.ad.nl/ad-werk(...)-iets-doen~a3adbcc5/
Al herken ik me wel in zijn verhaal, ik vlieg ook tegen muren op de welverdiende vrijedagen. Dat komt ook door die overload aan smerige zoetsappigheden als: Wham, suikershit, dom zitten, en dat veel te lang achter elkaar.
Tips: zorg voor een zachte landing
Nee gek! Ga naar het buitenland waar ze wel kerst vieren maar in alle rust zonder de gekte.
(In de EU dan wel)
De Vagina Monologen?quote:Op maandag 16 december 2019 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat een kutteksten heb ik weer vandaag.
En uitslapen en kleine klusjes doen aan/rondom huis en op pad met mensen die ook vrij zijn.quote:Op maandag 16 december 2019 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb NU al zin in de hele dag films kijken en zombies knallen op de PS4
quote:Op maandag 16 december 2019 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
En uitslapen en kleine klusjes doen aan/rondom huis en op pad met mensen die ook vrij zijn.
Een verlichte condoom?quote:Op maandag 16 december 2019 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dus heul kei blij met m'n nieuwe lamp
#SAURON (en echt geen filter)
Moet m alleen nog aan de muur hangen.
BLØF ?quote:Op maandag 16 december 2019 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat een kutteksten heb ik weer vandaag.
Ja, is handiger in t donker.quote:
Volgens mij is dit "Sunrise" of "Chinatown"quote:
Alleen als Chinatown: "sucky, sucky, 5 dollah" betekent..quote:Op maandag 16 december 2019 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dit "Sunrise" of "Chinatown"
[ afbeelding ]
T is de Sana van Hue
Ja, dat vind ik ook echt wel jammer gedaan iddquote:Op maandag 16 december 2019 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen als Chinatown: "sucky, sucky, 5 dollah" betekent..
ze hadden wel de kabel even netjes mogen wegwerken.
het plantje in de cactus vind ik dan op zich wel weer leukquote:Op maandag 16 december 2019 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook echt wel jammer gedaan idd
Nou valt die bij mij redelijk achter de kast, maar toch.
Heb je een door app/wifi/blue tooth bediende lamp, zit er een lelijk (en erg kort) snoer aan.
Haalt de strakheid van t design wel een beetje weg.
Ja die heb ik dan weer nietquote:Op maandag 16 december 2019 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het plantje in de cactus vind ik dan op zich wel weer leuk
ik heb er 0 en ik verwacht ook dat dat nog wel even zo blijft.quote:Op maandag 16 december 2019 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heb ik dan weer niet
Maar dit is dus nu de 8e Hue lamp die ik heb
T werkt behoorlijk verslavend.
Make up? Jarretels?quote:Op maandag 16 december 2019 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er 0 en ik verwacht ook dat dat nog wel even zo blijft.
Er is nog zo veel andere crap waar ik geld aan wil uitgeven
die dingen staan misschien nog lager op de lijst dan een kleurtjeslamp, maar het staat allemaal zo laag dat de rangschikking eigenlijk niet meer uitmaakt.quote:
Mijn verlichting is hue. De lampen waar het in zit is van alle merken. Ik ga toch geen 400 euro betalen voor een simpele plafondlamp.quote:Op maandag 16 december 2019 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heb ik dan weer niet
Maar dit is dus nu de 8e Hue lamp die ik heb
T werkt behoorlijk verslavend.
Hij was 101,-quote:Op maandag 16 december 2019 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn verlichting is hue. De lampen waar het in zit is van alle merken. Ik ga toch geen 400 euro betalen voor een simpele plafondlamp.
Rijke stinkerd
but why?quote:Op maandag 16 december 2019 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was 101,-
Kerst aanbiedingen Philips Myshop personeelswinkel
Alle Hue in de aanbieding.
Dus oke, 5 van de 8 zijn ook alleen de lampjes, niet de omhulling.
Wel 2x Go en 2x Iris. En nu de Sana dus.
O wacht, 5 + 5 = 10
Ik heb er 10En nog 1 van de IKEA die ook aan de Hue app zit.
KERMIS
But why not?quote:
Vast welquote:en is er ook een goede aanbieding voor een snoerloze stofzuiger?
mijn huawei reageert daar niet op.quote:Op maandag 16 december 2019 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
But why not?
Omdat t heel mooi is!
Dat je zo je huis inloopt en roept "Siri! Tokyo!" en dat je hele huis in neon is gehuld.
[..]
Vast wel
Maar daar heb ik niet naar gekeken.
Ook heul veul TV's.
quote:Op maandag 16 december 2019 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn huawei reageert daar niet op.
quote:maar oke, smaken verschillen.
die reageren niet op siri, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 16 december 2019 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Je hebt toch gewoon de app?
En ik neem aan dat een huawei ook een alexia of siri of tante toos heeft?
[..]
[ afbeelding ]
maar ze kunnen ook gewoon saai wit en geel hoor
Dus heeft verder weinig met smaak te maken
I like.quote:Op maandag 16 december 2019 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleurtjesquote:Op maandag 16 december 2019 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De witte zijn goedkoper hequote:Op maandag 16 december 2019 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die reageren niet op siri, dat bedoelde ik.
ja, maar als je wit gebruikt is het gewoon weggegooid geld
anyway, niet mijn huis, niet mijn geld, dus ook niet mijn zorg.
Ik merk dat ik echt geregeld 's avonds weer eens van kleur verander, gewoon "omdat t kan"quote:
Ik gebruik dagelijks meerdere standen, afhankelijk van het tijdstip. Maar echt kleuren gebruik ik alleen via Hue Sync op de PC, als een soort AmbiLight tijdens het gamenquote:Op maandag 16 december 2019 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dat ik echt geregeld 's avonds weer eens van kleur verander, gewoon "omdat t kan"
Zijn die van Hue ja? Want dat heeft toch niks met verlichting te maken?quote:Op maandag 16 december 2019 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gebruik dagelijks meerdere standen, afhankelijk van het tijdstip. Maar echt kleuren gebruik ik alleen via Hue Sync op de PC, als een soort AmbiLight tijdens het gamen
M'n laatste aanwinst zijn Hue smart plugs (huehue), zodat ik de kerstboom en andere x-mas verlichting met Siri kan besturen
Philips is zichzelf niet als ze die niet ook uitbrengen en dan voor 2x de prijs van een ander. (even opgezocht, 30 euro)quote:Op maandag 16 december 2019 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn die van Hue ja? Want dat heeft toch niks met verlichting te maken?
Je maakt alleen je stopcontact smart. Die heb je bij de ikea en aldi ook
quote:Op maandag 16 december 2019 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Philips is zichzelf niet als ze die niet ook uitbrengen en dan voor 2x de prijs van een ander. (even opgezocht, 30 euro)
Wie noem je een domme dimmer?!quote:Op maandag 16 december 2019 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb er ook een aantal met smart plugs; maar moet eigenlijk nog iets voor lampen bedenken die achter een domme dimmer verstopt zitten.
Ze staan nu in de Hue app, dus heb ze nu onderdeel gemaakt van een Kamer en kan ik ze dus ook besturen via Siri.quote:Op maandag 16 december 2019 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]Whahaha
Maar dan is t dus echt een bedienbaar stopcontact.
Hij doet niet echt mein de hue app of zo toch? Of kun je m daar wel inzetten?
Da's op zich wel handig.
quote:Op maandag 16 december 2019 15:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ze staan nu in de Hue app, dus heb ze nu onderdeel gemaakt van een Kamer en kan ik ze dus ook besturen via Siri.
Uiteraard zwaar overpriced, maar so be it
quote:
Ik gebruik t ook niet super veel, want siri is best een ongehoorzame trage hoer.quote:Op maandag 16 december 2019 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
Alles dat op stem reageert vertrouw ik niet. Van kaneels l.aptop word ik ook helemaal paranoide. Die laat soms nadat je iets hebt gezegd een advertentie zien precies daarover.
Ben wel benieuwdquote:Op maandag 16 december 2019 16:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen hoeveel Hue lampen + accessoires ik heb
quote:Op maandag 16 december 2019 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd
Ik zie mezelf nog wel eens van die led plakstrips van hue kopen.
Maar nu moet ik gewoon ff stoppen. Heb zelfs een Go "over".
Die Go's geven wel echt flink wat licht he!quote:Op maandag 16 december 2019 17:01 schreef STING het volgende:
[..]
M'n laatste lamp aankopen zijn een LED strip en twee Go's voor m'n bureaudie dus zo nu en dan in combinatie met Hue Sync
Bij mij heeft ze een keer Q gebeld toen ik in de bios zatquote:Op maandag 16 december 2019 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik t ook niet super veel, want siri is best een ongehoorzame trage hoer.
Denk dat het niet meer alleen bij dromen blijft.quote:Op maandag 16 december 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey, droom je niet meer over mijn moeder? (Inb4 alleen in mijn nachtmerries)
Al slaapwandelend van het dak springen.quote:Op maandag 16 december 2019 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het niet meer alleen bij dromen blijft.
Was wel leuk geweest als Faxie tijdens de kerst aan het diner zat daar.quote:Op maandag 16 december 2019 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al slaapwandelend van het dak springen.
Nah, krijg daar slechte associaties bij telkens.quote:Op maandag 16 december 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey, droom je niet meer over mijn moeder? (Inb4 alleen in mijn nachtmerries)
Koffertje met geldquote:Op maandag 16 december 2019 19:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En koffertje. Moet hem nog uitpakken
Morgen bonusbrief als het goed isquote:Op maandag 16 december 2019 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Luxemburg dus zal die ook wel op moeten halen.
Goed grapje man.quote:Op maandag 16 december 2019 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hangt zich voor de kerst nog op.
Zo grappig is het niet. Las een tijd geleden ook een artikel in de Volkskrant en dan hoop ik dat er wel iemand is om hem op te vangen.quote:
Ik wilde een foute opmerking maken over "opvangen"quote:Op maandag 16 december 2019 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo grappig is het niet. Las een tijd geleden ook een artikel in de Volkskrant en dan hoop ik dat er wel iemand is om hem op te vangen.
Zekerquote:Op maandag 16 december 2019 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Is het spel Weerwolven van Wakkerdam leuk voor een student van 21?
Als het over jou zou gaan zou ik het vooral aanmoedigen.quote:Op maandag 16 december 2019 19:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens een gevoelig mannetje
TR gezetquote:Op maandag 16 december 2019 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Als het over jou zou gaan zou ik het vooral aanmoedigen.
Heb je een date aan de haak geslagen, een lekker jong blaadje?quote:Op maandag 16 december 2019 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Is het spel Weerwolven van Wakkerdam leuk voor een student van 21?
Maken ze dan pakketten voor de possetjes en andere arme mensen van fok?quote:Op maandag 16 december 2019 19:55 schreef Elvi het volgende:
Ik ben aan het inpakken voor de Fok kerstpakket actie
Ietsje achter op schema maar
Hier heel stoer doen en in een andere SC gewoon op mij reagerenquote:Op maandag 16 december 2019 20:04 schreef CherryLips het volgende:
M'n abonnement doet zijn werk weer goed, zie ik.
Je mist gewoon de helft. Mooi.quote:Op maandag 16 december 2019 20:04 schreef CherryLips het volgende:
M'n abonnement doet zijn werk weer goed, zie ik.
Jezus waarom!?quote:Op maandag 16 december 2019 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, morgen even kijken of er nog fysieke winkels zijn die zulke dingen verkopen.
Shit Happens is ook vermakelijk. Beetje allerlei scenarios indelen op basis van hoe erg ze zijnquote:Op maandag 16 december 2019 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Er zit hier een nerdwinkel, wel vaak langsgelopen maar nooit naar binnen geweest. Dacht dat het een gameswinkel was, maar ze hebben er allemaal nerddingen blijkbaarCafrds against humanity enzo
Hoe hoog scoort 'MCH die meepost in je favoriete SC' op deze index?quote:Op maandag 16 december 2019 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Shit Happens is ook vermakelijk. Beetje allerlei scenarios indelen op basis van hoe erg ze zijn![]()
[ afbeelding ]
MCH = 99,9%quote:Op maandag 16 december 2019 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe hoog scoort 'MCH die meepost in je favoriete SC' op deze index?
Hai. Wanneer krijg ik weer eens een pic van je tetten?quote:Op maandag 16 december 2019 20:18 schreef CherryLips het volgende:
MCH = 99,9%
Air met oneerbare vuige voorstellen: 0,1%
Door alle chocola van de laatste tijd weet je niet meer welk lichaamsdeel waar eindigt en het volgende begintquote:Op maandag 16 december 2019 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai. Wanneer krijg ik weer eens een pic van je tetten?
Ik ben een professional, dat onderscheid zie ik wel.quote:Op maandag 16 december 2019 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Door alle chocola van de laatste tijd weet je niet meer welk lichaamsdeel waar eindigt en het volgende begint
Oké ik stuur iets en dan moet je zeggen of het tet of teen is.quote:Op maandag 16 december 2019 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een professional, dat onderscheid zie ik wel.
Try me!quote:Op maandag 16 december 2019 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik stuur iets en dan moet je zeggen of het tet of teen is.
Goed voorspel ditquote:Op maandag 16 december 2019 20:27 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, even de schimmel van de nagel/tepel weghalen.
Ik doe zo nog ff een lovende recensie over je tet of teen, om de twijfelaars te overtuigen.quote:Op maandag 16 december 2019 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Dat niemand mij wil schaken is echt een wonder.
"Snelle levering, goede kwaliteit foto, uitdagende pose, aanrader."quote:Op maandag 16 december 2019 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe zo nog ff een lovende recensie over je tet of teen, om de twijfelaars te overtuigen.
"kwam zelf binnen 3 minuten"quote:Op maandag 16 december 2019 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Snelle levering, goede kwaliteit foto, uitdagende pose, aanrader."
Dat 'snel' wordt inmiddels een punt van aandacht.quote:Op maandag 16 december 2019 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Snelle levering, goede kwaliteit foto, uitdagende pose, aanrader."
Kan de goede houding niet vindenquote:Op maandag 16 december 2019 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat 'snel' wordt inmiddels een punt van aandacht.
Denk dat je ouders al iemand geregeld hebben deze kerst. Die nemen het heft in eigen hand.quote:Op maandag 16 december 2019 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat niemand mij wil schaken is echt een wonder.
"Bij buren afgeleverd terwijl er 'alleen huisadres' op stond!!1!quote:Op maandag 16 december 2019 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat 'snel' wordt inmiddels een punt van aandacht.
Stuur ze allemaalquote:
En ik maar denken dat de buurman spuitsneeuw op zijn ramen had gedaan vandaag.quote:Op maandag 16 december 2019 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Bij buren afgeleverd terwijl er 'alleen huisadres' op stond!!1!"
"Frosting"quote:Op maandag 16 december 2019 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de buurman spuitsneeuw op zijn ramen had gedaan vandaag.
Appje gehad van MCH?quote:Op maandag 16 december 2019 20:38 schreef AirwiN het volgende:
Idioten die mij nu gaan appen zodat ik denk dat CL echt een foto van haar tetten appt
Dat is geen idioot.quote:
Kun je ook even reageren op mijn DM?quote:Op maandag 16 december 2019 20:38 schreef AirwiN het volgende:
Idioten die mij nu gaan appen zodat ik denk dat CL echt een foto van haar tetten appt
Jaja, geduld.quote:Op maandag 16 december 2019 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kun je ook even reageren op mijn DM?
Ik heb je nummer niet.quote:Op maandag 16 december 2019 20:38 schreef AirwiN het volgende:
Misschien kun je zijn nummer ruilen voor een dickpic.quote:
Die opvolger is toch die gast net die groene trui?quote:Op maandag 16 december 2019 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo grappig is het niet. Las een tijd geleden ook een artikel in de Volkskrant en dan hoop ik dat er wel iemand is om hem op te vangen.
Ik vermoed van niet.quote:Op maandag 16 december 2019 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien kun je zijn nummer ruilen voor een dickpic.
De camera van mijn telefoon kan niet ver genoeg inzoomen.quote:Op maandag 16 december 2019 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je zijn nummer ruilen voor een dickpic.
quote:Op maandag 16 december 2019 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben benieuwd naar jouw kleurrijke benaming.
Ik app m wel ff.quote:
Fijn om te horen dat CL discreet is over onze contacten.quote:Op maandag 16 december 2019 21:08 schreef Elvi het volgende:
Ik wist niet dat jullie nog zo close waren.
Elk geheim is veilig bij mij.quote:Op maandag 16 december 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat CL discreet is over onze contacten.
Daarom koop ik je ook regelmatig om met pindakaas chocola.quote:Op maandag 16 december 2019 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elk geheim is veilig bij mij.
Tot er iets heel moois tegenover staat.
Ik zal weer een voorraad van deze bestellen...quote:Op maandag 16 december 2019 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Elk geheim is veilig bij mij.
Tot er iets heel moois tegenover staat.
Ben je daarom vertrokken? Weg naar een betere sc met meer dirtquote:Op maandag 16 december 2019 21:16 schreef TaMieke het volgende:
Zoveel roddels zijn hier ook niet meer te halen toch?
Hier rol jij beterquote:Op maandag 16 december 2019 21:16 schreef TaMieke het volgende:
Zoveel roddels zijn hier ook niet meer te halen toch?
Nee hoor. Gewoon niets meer te melden ofzo.quote:Op maandag 16 december 2019 21:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ben je daarom vertrokken? Weg naar een betere sc met meer dirt
Worth itquote:
Je hebt het er maar druk mee.quote:
Gewoon beetje lurken danquote:Op maandag 16 december 2019 21:18 schreef TaMieke het volgende:
Nee hoor. Gewoon niets meer te melden ofzo.
Ze hebben allemaal een leven tegenwoordig, de losers.quote:Op maandag 16 december 2019 21:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar het is niet eens meer de moeite om terug te lezen
quote:Op maandag 16 december 2019 21:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een leven tegenwoordig, de losers.
Oh wacht...
Wat een treurnis. Samen op anoniem gaan?quote:Op maandag 16 december 2019 21:22 schreef TaMieke het volgende:
Doe ik ook. Maar het is niet eens meer de moeite om terug te lezen
Nee das zo saai. Dan kan ik niet meer dm'en en pm'en.quote:Op maandag 16 december 2019 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een treurnis. Samen op anoniem gaan?
Je mag altijd appen hoor, af en toe een pic van je tetten tussendoor. Je zal FOK! zo vergeten zijn.quote:Op maandag 16 december 2019 21:25 schreef TaMieke het volgende:
Nee das zo saai. Dan kan ik niet meer dm'en en pm'en.
wie moet ik dan lastig vallen?
Nee ik zit inmiddels nog een gradatie lager dan fok.quote:Op maandag 16 december 2019 21:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]wil je zeggen dat jij nu ook een leven hebt?
Kan echt niet zomaar hoor!
Nee danku.quote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag altijd appen hoor, af en toe een pic van je tetten tussendoor. Je zal FOK! zo vergeten zijn.
Vivaquote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik zit inmiddels nog een gradatie lager dan fok.
quote:Op maandag 16 december 2019 21:29 schreef TaMieke het volgende:
Nee danku.
Geen idee of ik je nummer nog heb
Ow blijkbaar welquote:
Balen. Dat had je al eens verteld toen je er nog niet zo lang zat. De hoop was omdat je nog in de opstart zat. Niet dus.quote:Op maandag 16 december 2019 21:31 schreef TaMieke het volgende:
Ow blijkbaar wel
Heb trouwens weer een halfjaar contract gekregen. Werk is.... niet wat ik er van gehoopt had
Integendeel; ze heeft mij een opdracht gegeven om tettenfoto's te hosselen.quote:
Ja ooit wel. Heb laatst wel intern gesolliciteerd. Was ook niets.quote:Op maandag 16 december 2019 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balen. Dat had je al eens verteld toen je er nog niet zo lang zat. De hoop was omdat je nog in de opstart zat. Niet dus.En nu? Verder op zoek?
Als ik tegen die tijd nog kan helpen en je mijn nummer niet hebt verwijderd dan hoor ik het wel.quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef TaMieke het volgende:
Ja ooit wel. Heb laatst wel intern gesolliciteerd. Was ook niets.
Misschien volgend jaar een keertje.
Komt goed.quote:Op maandag 16 december 2019 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd nog kan helpen en je mijn nummer niet hebt verwijderd dan hoor ik het wel.
Bokt?quote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die uit liefde gafquote:Op maandag 16 december 2019 21:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daarom koop ik je ook regelmatig om met pindakaas chocola.
Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op maandag 16 december 2019 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat je die uit liefde gaf
Lukt niet echt nog?quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Integendeel; ze heeft mij een opdracht gegeven om tettenfoto's te hosselen.
Waarom denk je dat?quote:
Tip: mijd het casinoquote:
4chan?quote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon doorsturen naar Air toch?quote:Op maandag 16 december 2019 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat @:Ang3l hapt.
Hoeveel dickpics zou die in z'n leven hebben gekregen?quote:Op maandag 16 december 2019 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat @:Ang3l hapt.
Krijg jij weleens kalkoenkoppen?quote:Op maandag 16 december 2019 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeveel dickpics zou die in z'n leven hebben gekregen?
Als ik bij een vriend zie hoe grindr werkt dan zal hij wel de tel kwijt zijn.quote:Op maandag 16 december 2019 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij de kerstborrel op je werk vast wel kans.quote:Op maandag 16 december 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben ms ook wel een beetje voyeuristisch. Want dit wil ik ook wel eens zien in de lift:
https://www.dumpert.nl/item/7808037_c014f264
quote:Op maandag 16 december 2019 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Zouden CL en Elvi openstaan voor een atm-trio? Vragen mag.
Wanneer heb je weer eens vakantie?quote:Op maandag 16 december 2019 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gehad van deze 13-urige werkdag. Bed.
Eeh. Misschien volgende week? Maar denk dat m'n project gewoon doorloopt.quote:Op maandag 16 december 2019 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer eens vakantie?
Misschien had je deze beter niet kunnen pakken?quote:Op maandag 16 december 2019 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh. Misschien volgende week? Maar denk dat m'n project gewoon doorloopt.
Het project loopt al sinds afgelopen mei.quote:Op maandag 16 december 2019 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien had je deze beter niet kunnen pakken?
Of wil je nog ff rijk worden?
nog even volhoudenquote:
paar uurtje, dan nog een paar dagenquote:
Geen last meer van dr. Behalve dan dat ze nog af en toe hysterisch ruzie maakt met dr vriendquote:
zijn hier beelden van?quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen last meer van dr. Behalve dan dat ze nog af en toe hysterisch ruzie maakt met dr vriend
Nee, ik zie het zelf ook niet. Ik hoor het alleenquote:
dat had ik vroeger vaker. dan hadden mijn buurvrouw en haar dochter gigantisch ruzie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik zie het zelf ook niet. Ik hoor het alleen
Heel. Erg. Veel.quote:Op maandag 16 december 2019 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, bizar. Buurvrouw kan echt krijsen, zo hard, dat het onverstaanbaar is. Haar vriend gaat hier ook lekker in mee, dus heb je twee hysterisch krijsende mensen tegenover elkaar. Echt een top combinatiequote:Op dinsdag 17 december 2019 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik vroeger vaker. dan hadden mijn buurvrouw en haar dochter gigantisch ruzie.
Die dochter kon zo hard schreeuwen, dat was niet meer gezond.
helaas is dochterlief nu op zichzelf gaan wonen
mooiste was 1x dat ze weer aan het schreeuwen waren. Toen ze zo hard de deur dicht gooide dat er een spiegel oid. van de muur af viel. toen kon de vader opeens ook goed scheldenquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, bizar. Buurvrouw kan echt krijsen, zo hard, dat het onverstaanbaar is. Haar vriend gaat hier ook lekker in mee, dus heb je twee hysterisch krijsende mensen tegenover elkaar. Echt een top combinatie
quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooiste was 1x dat ze weer aan het schreeuwen waren. Toen ze zo hard de deur dicht gooide dat er een spiegel oid. van de muur af viel. toen kon de vader opeens ook goed schelden
Pff, hoe houden jullie dat uitquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooiste was 1x dat ze weer aan het schreeuwen waren. Toen ze zo hard de deur dicht gooide dat er een spiegel oid. van de muur af viel. toen kon de vader opeens ook goed schelden
netflix op pauze zetten, koffie erbij en genieten..quote:
Neem aan dat het meestal een kwestie van maximaal 10 minuten per keer is en geen lawaai dat de hele avond blijft aanhouden.quote:
Maximaal 10 minutenquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Neem aan dat het meestal een kwestie van maximaal 10 minuten per keer is en geen lawaai dat de hele avond blijft aanhouden.
Op de studentenkamer van mijn vriend kon je de buurman horen neuken.En ook wanneer hij een nieuwe vriendin had, want dan hoorde je een nieuw kreuntje. Zelf was de buurman ook nogal vocaal, dus bij een stille vriendin hoorde je hemzelf alsnog.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Neem aan dat het meestal een kwestie van maximaal 10 minuten per keer is en geen lawaai dat de hele avond blijft aanhouden.
Op de studentenkamer van mijn vriend kon je de buurman horen neuken.En ook wanneer hij een nieuwe vriendin had, want dan hoorde je een nieuw kreuntje. Zelf was de buurman ook nogal vocaal, dus bij een stille vriendin hoorde je hemzelf alsnog.
Hoe lang houden die het vol dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maximaal 10 minutenDan ken je mijn buren nog niet
2 a 3 minuten was wel maximaal voor het geschreeuw.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik geloof gemiddeld zo'n half uur/drie kwartier. Ik heb ze serieus wel eens ruim een uur tegen elkaar horen schreeuwenquote:
Tokkies!quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarja, je hebt heb in het geval van mijn buren dan ook over een borderline tokkie en een bijpassende tokkievriend, die allebei overtuigt zijn van hun eigen gelijk en dit door schreeuwen verwachten te bereiken
Echt hoorquote:
Dowt me denken aan de keer dat een nieuw huisgenootje bij de kennismakingsgesprekken niet had verteld dat ze saxofoon speelde.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
netflix op pauze zetten, koffie erbij en genieten..
Buren aan de andere kant zijn veel erger. zoonlief heeft een piano en een trompet
Dat zou ik reden vinden voor onmiddelijke opzegging van het contractquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dowt me denken aan de keer dat een nieuw huisgenootje bij de kennismakingsgesprekken niet had verteld dat ze saxofoon speelde.
Kreeg ik van een huisgenoot ineens een MSN-bericht "GODVERDOMME, ER BLAAST ER HIER EEN OP EEN TOETER!!"
Hopelijk niet het specifieke optreden op het ESFquote:
jezus, MSN, dat is vorige eeuw ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dowt me denken aan de keer dat een nieuw huisgenootje bij de kennismakingsgesprekken niet had verteld dat ze saxofoon speelde.
Kreeg ik van een huisgenoot ineens een MSN-bericht "GODVERDOMME, ER BLAAST ER HIER EEN OP EEN TOETER!!"
Nee, Borderline.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hopelijk niet het specifieke optreden op het ESF
We hebben er im goed overleg afspraken over gemaaktquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik reden vinden voor onmiddelijke opzegging van het contract.
Ja, dat is het beste natuurlijk. Maar ik vind zoiets verzwijgen nogal watquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
We hebben er im goed overleg afspraken over gemaakt
Prima huisgenoot verder. Had wel een paar anderen die ik eruit had willen gooien
Zal zo rond 2002 a 2003 zijn geweestquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus, MSN, dat is vorige eeuw ofzo
maar ja, dat zou wel een detail zijn dat ik graag zou willen weten van een nieuwe huisgenoot
Om het nou verzwijgen te noemen.... gewoon niet ter sprake gekomen. We hebben het daarna wel op de vragenlijst gezetquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het beste natuurlijk. Maar ik vind zoiets verzwijgen nogal wat.
Je geeft als potentieel huisgenoot toch aan dat je luidruchtige hobby's hebt? Of ben ik daar raar inquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Om het nou verzwijgen te noemen.... gewoon niet ter sprake gekomen. We hebben het daarna wel op de vragenlijst gezet
1 van de eerste dingen die je verteld lijkt me jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je geeft als potentieel huisgenoot toch aan dat je luidruchtige hobby's hebt? Of ben ik daar raar in. Als ik doedelzak of zo zou spelen zou ik dat wel zeggen.
Maar als je er eenmaal woont ook zonder overleg gewoon op die toeter beginnen te blazen is wel een beetje apart.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Om het nou verzwijgen te noemen.... gewoon niet ter sprake gekomen. We hebben het daarna wel op de vragenlijst gezet
Ik zou het bij hospiteren in een studentenhuis ook niet zeggen, want dat kan er net voor zorgen dat je het niet wordt. En een kamer bemachtigen is al tyfusmoeilijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je geeft als potentieel huisgenoot toch aan dat je luidruchtige hobby's hebt? Of ben ik daar raar in. Als ik doedelzak of zo zou spelen zou ik dat wel zeggen.
kerstavond helemaal niks.quote:
Aanstaande zaterdag met schoonfamilie uiteten voor Kerst.quote:
Veel slapwn, beetje gamen, beetje netflixen, beetje klussen, beetje huis opruimen....quote:
Maar je kunt het ook niet helemaal niet zeggen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zou het bij hospiteren in een studentenhuis ook niet zeggen, want dat kan er net voor zorgen dat je het niet wordt. En een kamer bemachtigen is al tyfusmoeilijk.
Maar ik zou mijn hobby dan ook wel tijdelijk opgeven als vervolgens blijkt dat het echt niet mogelijk is om die zonder onevenredig veel hinder voor anderen uit te oefenen.
Oeh, klinkt goed. Duitslandquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kerstavond helemaal niks.
1e kerstdag bij mn vader
2e kerstdag richting Duitsland voor een paar dagen vakantie en onze wereldkampioenen opzoeken
jij?
Oh dat is ook wel chill idd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag met schoonfamilie uiteten voor Kerst.
Eerste kerstdag kerstontbijt bij mijn ouders.
Zaterdag na Kerst uiteten met mn beste vriendinnetjes.
Kerst zelf verder gewoon lekker wat koken samen en chillen
ik ben al blij dat we de familie plichtplegingen tot 1 avond kunnen beperken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, klinkt goed. Duitsland.
Kerstavond ga ik rollade maken en gaan we cadeautjes uitpakken. 1e Kerstdag moet ik eerst 's ochtends werken, 's avonds gaan we eten bij de schoonfamilie. 2e Kerstdag eten bij de anderen schoonfamilie.
Mijn eigen familie heeft andere plannen.
[..]
Oh dat is ook wel chill idd.
Drukke kerst voor de boeg dusquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, klinkt goed. Duitsland.
Kerstavond ga ik rollade maken en gaan we cadeautjes uitpakken. 1e Kerstdag moet ik eerst 's ochtends werken, 's avonds gaan we eten bij de schoonfamilie. 2e Kerstdag eten bij de anderen schoonfamilie.
Mijn eigen familie heeft andere plannen.
[..]
Oh dat is ook wel chill idd.
Is lastig met gescheiden oudersquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al blij dat we de familie plichtplegingen tot 1 avond kunnen beperken.
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Drukke kerst voor de boeg dusPartner heeft gescheiden ouders, dat het opgedeeld is in twee schoonfamilies?
![]()
Ja, lekker verspreid. Dat vooruitzicht bevalt me wel
Ik bedoel alleen dat ik het niet tijdens de hospiteeravond zou zeggen en daarna in overleg met huisgenoten zou kijken of het nog mogelijk is die hobby te beoefenen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je kunt het ook niet helemaal niet zeggen.
Ja, hospiteren is natuurlijk alleen komen kijken en kennismaken e.d..quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen dat ik het niet tijdens de hospiteeravond zou zeggen en daarna in overleg met huisgenoten zou kijken of het nog mogelijk is die hobby te beoefenen?
ik en mn vader hebben helemaal niks met kerst, mn zus wil er normaal wel wat van maken, maar die wilde dit jaar ook niet. dus gewoon 1 diner, flink wat wijn en dan hebben we het gehad.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is lastig met gescheiden ouders.
[..]
Ja. Maar ik vind t niet erg. Heb wel weer zin in een familiaire kerst. Ik vierde al heel lang geen kerst meer omdat mijn familie steeds andere plannen heeft en ik niet voor de kat zijn kut naar Enschede wil rijden
.
Oja, dan kan ik me voorstellen dat het wel weer eens fijn isquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is lastig met gescheiden ouders.
[..]
Ja. Maar ik vind t niet erg. Heb wel weer zin in een familiaire kerst. Ik vierde al heel lang geen kerst meer omdat mijn familie steeds andere plannen heeft en ik niet voor de kat zijn kut naar Enschede wil rijden
.
Ja, hele leuke mensenquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, dan kan ik me voorstellen dat het wel weer eens fijn isBeetje leuke schoonfamilie dan?
Samequote:Op dinsdag 17 december 2019 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan niet wachten tot mijn vriend één van zijn cadeautjes uitpakt tho, ik vind het goed gevonden van mezelf
Fijn! Leuke schoonfamilie maakt het wel extra tof danquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hele leuke mensen.
[..]
Same. Ik heb best leuke cadeau's al zeg ik het zelf.
Dat ga ik hier maar niet zeggen ivm meeleesgevaarquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn! Leuke schoonfamilie maakt het wel extra tof dan![]()
Wat heb je voor hem gehaald?
Ah, ik wist niet dat je een Fok!ker aan de haak had geslagenquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ga ik hier maar niet zeggen ivm meeleesgevaar.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat je een Fok!ker aan de haak had geslagen![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Hij is niet heel actief. Ik ook niet meer, trouwens. Maar dan nog.
Hoezo tegenwoordig? Het is vooral dat tegenwoordig een kneepje in je kont niet zonder meer als compliment wordt beschouwd of iig iets waar je niet al te moeilijk over moet doen, omdat het erbij hoort.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/amersfo(...)-geil-zijn~a0ee3e2a/
Gewoon allemaal thuisblijven.![]()
Is dit echt zo erg tegenwoordig?
En, zou je in haar kontje knijpen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Toen ik nog uitging ging je met een hele groep, als dan een meisje uit je groep werd lastiggevallen of betast hoefde maar iets te zeggen en degene in kwestie werk er op “ aangesproken” of aan de hand van de klacht werd het wel afgeleerd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo tegenwoordig? Het is vooral dat tegenwoordig een kneepje in je kont niet zonder meer als compliment wordt beschouwd of iig iets waar je niet al te moeilijk over moet doen, omdat het erbij hoort.
Of ze zeiden het gewoon niet. Toen ik nog uitging was billenknijpen ook heel normaal. Blij dat dat verandert.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toen ik nog uitging ging je met een hele groep, als dan een meisje uit je groep werd lastiggevallen of betast hoefde maar iets te zeggen en degene in kwestie werk er op “ aangesproken” of aan de hand van de klacht werd het wel afgeleerd.
Dat kun je toch niet aan kroegpersoneel overlaten?
Iig weet ik zeker dat maar weinig meiden last hadden ook gezien de vele meiden die uitgingen.
Ik ben geen vrouw (al deden vrouwen dit ook bij kerels regelmatig) maar voelde je je dan bijna verkracht?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ze zeiden het gewoon niet. Toen ik nog uitging was billenknijpen ook heel normaal. Blij dat dat verandert.
In het bejaardentehuis word je ook in je kont geknepen, kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw (al deden vrouwen dit ook bij kerels regelmatig) maar voelde je je dan bijna verkracht?
Volgens mij kun je dan beter gewoon alles sluiten waar mannen en vrouwen samenkomen. Zelfs de bejaardensoos.
Ok boomer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het bejaardentehuis word je ook in je kont geknepen, kan ik je vertellen.
"Speelt u toeter?"quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zat vriendinnen die tijdens het stappen betast werden. Sommige haalde hun neus ervoor op. Anderen voelde zich aangerand.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw (al deden vrouwen dit ook bij kerels regelmatig) maar voelde je je dan bijna verkracht?
Volgens mij kun je dan beter gewoon alles sluiten waar mannen en vrouwen samenkomen. Zelfs de bejaardensoos.
Die zou ik meppen als ik jou was.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het bejaardentehuis word je ook in je kont geknepen, kan ik je vertellen.
Dat veranderd toch nooit en nu?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Zat vriendinnen die tijdens het stappen betast werden. Sommige haalde hun neus ervoor op. Anderen voelde zich aangerand.
Je moet gewoon je poten thuis houden. Beetje opgevoed worden. Dan hoeft niemand thuis te blijven
Vortaan gewoon een checklistje, van aankijken, zoenen, grabbing the pussy tot en met intense penetratie en SM. En dan vooraf overhandigen, beide tekenen en goed bewafen in de kluis!quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |