En Trump heeft de verkiezingen gewonnen?quote:Op donderdag 10 december 2020 23:49 schreef DJ11 het volgende:
Verder zijn lijstjes als de Top 4000 en 2000 gewoon vehikels om de luistercijfers mee op te krikken. Geef het publiek vertrouwde muziek; herkenning scoort. Voor ieder wat wils. De lijst van onverklaarbare verschuivingen en de grote onderlinge verschillen tussen beide lijsten spreken boekdelen. Ze komen niet tot stand op basis van stemgedrag; ze worden zorgvuldig door de muziekredactie samengesteld. Je bent extreem naïef als je gelooft dat alle stemmen eerlijk worden geteld.
Je wilt toch niet serieus het "tellen" van de stemmen door tien man en een paardenkop bij Radio 2 vergelijken met de Amerikaanse verkiezingen, waar tienduizenden vrijwilligers de stemmen tellen en ruim een maand later nog steeds niet helemaal klaar zijn?quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En Trump heeft de verkiezingen gewonnen?
Hebben we het over de Gibson Brothers?quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:18 schreef asco het volgende:
QUE SERA MI VIDA![]()
![]()
Daar ging ik als kind HARD op.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hebben we het over de Gibson Brothers?
Dat was het eerste wat mij ook opviel, toen ik op The Smiths wilde zoekenquote:Op zaterdag 5 december 2020 14:33 schreef Gretzl het volgende:
Bij het stemmen op de Top 4000 mocht je zeker geen vrije keuzes opgeven?
The Smiths staan er niet eens in...![]()
![]()
![]()
Ja, die stond op standje straatterreur.quote:
Ja!quote:
Absoluut! Al heeft de zin "I'll try again next year" niet zo'n vrolijke ondertoon..quote:
Zoon van de maangodquote:
Best een lollig liedje, maar deze is wel ff voor alle mensen die doen alsof de 'Mol4000' beter is dan de Top 2000.quote:
Time After Time kwam maar drie platen laterquote:Op donderdag 17 december 2020 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best een lollig liedje, maar deze is wel ff voor alle mensen die doen alsof de 'Mol4000' beter is dan de Top 2000.
All Saintsquote:
Ja, maar Food for Thought staat nog een plekje hoger Deze UB-40 plaat vind ik verreweg de beste.quote:Op maandag 21 december 2020 11:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Staat di bi-polaire Duitser zó hoog?
Hoogtepunt van 2020 was dat Rick Astley zelf werd gerickrolled bij een AMA op Redditquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn meest bekeken YouTube Video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |