Voor wie?quote:
Ongekend madquote:Op zondag 15 december 2019 18:03 schreef trein2000 het volgende:
VAR Kevin ‘Ajax’ Blom vindt dit uiteraard geen rood
Tuurlijk is dit geen rood...quote:Op zondag 15 december 2019 18:03 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2019 18:03 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2019 18:03 schreef trein2000 het volgende:
Badr light.quote:
Het schijnt dat de persoon die het veld onderhoudt Klejd heet.quote:Op zondag 15 december 2019 18:07 schreef Rage_Guy het volgende:
Wat een zooi op dat veld. Vuilnisbelt.
Snap ook niet dat mensen hem in het Nederlands elftal willden zien.quote:
Die veegt alle troep onder het klejd.quote:Op zondag 15 december 2019 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het schijnt dat de persoon die het veld onderhoudt Klejd heet.
willdenquote:Op zondag 15 december 2019 18:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Snap ook niet dat mensen hem in het Nederlands elftal willden zien.
Beste (en meteen enige) wat Danny Blind voor Oranje heeft betekend
Is dat de broer van Kjeld?quote:Op zondag 15 december 2019 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het schijnt dat de persoon die het veld onderhoudt Klejd heet.
Dat was de beste tekst die ik dit seizoen getypt heb, maar het zat wat tegen. En mijn toetsenbord is vies en er sprong een kat op.quote:
Voor de rest sloeg het ook als kut op Dirk, maar leuk geprobeerd.quote:Op zondag 15 december 2019 18:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was de beste tekst die ik dit seizoen getypt heb, maar het zat wat tegen. En mijn toetsenbord is vies en er sprong een kat op.
Ik schakel nu pas in. Ian White heeft me zojuist teleurgesteld, dus ik ben al wat labiel.quote:Op zondag 15 december 2019 18:11 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hallo maat, wat vinden we van de wedstrijd?
quote:
Lees ik nou dat jij White boven Ajax prefereert?quote:Op zondag 15 december 2019 18:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik schakel nu pas in. Ian White heeft me zojuist teleurgesteld, dus ik ben al wat labiel.
WK gaat voor alles.quote:Op zondag 15 december 2019 18:13 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Lees ik nou dat jij White boven Ajax prefereert?
quote:Op zondag 15 december 2019 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou je helemaal dood moeten schamen.
Ik krijg weer Haxball-flashbacks.quote:Op zondag 15 december 2019 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou je helemaal dood moeten schamen.
Echt of maak je me nu blij voor niks?quote:
NEE DAT MAG NIETquote:Op zondag 15 december 2019 18:15 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik krijg weer Haxball-flashbacks.
Zo'n once a year toernooi prefereer ik over voetbal, dat mag.
Dat zeg je nu al de hele pot, maar het maakt nog geen reet uit.quote:
Ik denk dat de meeste teams niet willen verliezenquote:Op zondag 15 december 2019 18:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Twee teams die niet willen verliezen...
Ben jij tevreden met een gelijkspel?quote:Op zondag 15 december 2019 18:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste teams niet willen verliezen
Ik zou denken dat de meeste teams willen winnenquote:Op zondag 15 december 2019 18:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste teams niet willen verliezen
Hij verprutst veel te veel.quote:
De defensieve blunder van Veltman moet nog komen natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2019 18:22 schreef fetX het volgende:
Die mazraoui en veltman zijn niet zo best
Er is nog helemaal niet gewisseldquote:Op zondag 15 december 2019 18:23 schreef TheGentleman het volgende:
Hoeveel wissels hebben we nog? Svp allemaal gebruiken
Dan gaat AZ winnen.quote:Op zondag 15 december 2019 18:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De defensieve blunder van Veltman moet nog komen natuurlijk
Die kans zit er dik in, Ajax houdt nooit de nulquote:
Of Rosario doet mee.quote:Op zondag 15 december 2019 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is handig voor als spelers moe of geblesseerd zijn. Of je wil de tactiek omzetten.
quote:
De goalquote:Op zondag 15 december 2019 18:25 schreef GGMM het volgende:
Zo kut als een commentator zegt "ja die gaat binnen!!" en dan gaat hij helemaal niet binnen
ZEG HET DAN GEWOON NIET OKE
op weg naarquote:Op zondag 15 december 2019 18:25 schreef GGMM het volgende:
Zo kut als een commentator zegt "ja die gaat binnen!!" en dan gaat hij helemaal niet binnen
ZEG HET DAN GEWOON NIET OKE
Ja, dat vind ik niet zo erg, daarmee kan je nog alle kanten op.quote:
In dat geval graag winst AZ.quote:Op zondag 15 december 2019 18:28 schreef T3hTommay het volgende:
Interesseert me eigenlijk ook niet wie dit wint, Ajax wordt toch wel kampioen.
Statistisch gezien hebben korte corners meer kans op een doelpunt.quote:Op zondag 15 december 2019 18:28 schreef fetX het volgende:
Waarom die korte corners? Zelfs die van Beuving is met grote regelmaat beroerd.
Jan BeuvingGOD met zijn miskende pareltjes. Was echt een baken van brille op de doodse late zondagavond.quote:Op zondag 15 december 2019 18:28 schreef fetX het volgende:
Waarom die korte corners? Zelfs die van Beuving is met grote regelmaat beroerd.
Boeit ook totáál niet. Zorgt alleen maar dat PSV geen tweede meer kan worden, mits AZ een beetje fit blijft. Ik hoop het voor ze.quote:Op zondag 15 december 2019 18:34 schreef Shreyas het volgende:
Ja, we wisten dat Ajax nooit de nul kan houden
cursus assertief dekken gemist.quote:
Maaskantquote:
Slot.quote:
Rare opmerking ditquote:Op zondag 15 december 2019 18:34 schreef Shreyas het volgende:
In één week verspeelt Ajax alles waar ze in heel 2019 voor gewerkt hebben. Dus weer terug bij af.
Klaassen?quote:Op zondag 15 december 2019 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik ben Davy niethaha ken je die gast?
Niet op het belangrijkste front.quote:
Denk je dat PSV terug komt?quote:Op zondag 15 december 2019 18:34 schreef Shreyas het volgende:
In één week verspeelt Ajax alles waar ze in heel 2019 voor gewerkt hebben. Dus weer terug bij af.
Zelfs PSV heeft nog gescoord.quote:Op zondag 15 december 2019 18:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ajax al 3 wedstrijden op rij niet gescoord.
We vragen het aan @Gutanothquote:Op zondag 15 december 2019 18:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat PSV terug komt?
Vind je het gek met een kreupele voorhoedequote:Op zondag 15 december 2019 18:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ajax al 3 wedstrijden op rij niet gescoord.
Humor om te lachen man.quote:Op zondag 15 december 2019 18:39 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nounounounou. Lichtelijk overdreven.
Iemand met een goed idee voor overdekte tribunequote:Op zondag 15 december 2019 18:38 schreef RipCity het volgende:
Waarom gaat daar een telefoon af over de speaker
Bij het oud ijzer zou ik denken.quote:Op zondag 15 december 2019 18:40 schreef -XOR- het volgende:
Vind het trouwens heel moeilijk om van dit AZ te zeggen waar nu precies hun plafond ligt.
Ik ga mee.quote:Op zondag 15 december 2019 18:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WK voor daklozen clubs is binnen handbereikquote:Op zondag 15 december 2019 18:40 schreef -XOR- het volgende:
Vind het trouwens heel moeilijk om van dit AZ te zeggen waar nu precies hun plafond ligt.
Gefeliciteerd met de beste club van Noord-Brabantquote:Op zondag 15 december 2019 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga mee.
Kut Ajax
@:doublepain
HEER-LIJK-EN MIDDAG.quote:Op zondag 15 december 2019 00:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu gaan we ons mentaal voorbereiden op EmmenGoden, FeyenoordGoden en AZGoden.
De provincie heeft weer eens een genottelijke zondag.quote:
Bedankt maatquote:Op zondag 15 december 2019 18:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de beste club van Noord-Brabant
Valt mee. PSV heeft tenslotte verloren.quote:Op zondag 15 december 2019 18:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De provincie heeft weer eens een genottelijke zondag.
Ziyech scoort nooit een onvoldoende. Waarom zou je die wisselen?quote:Op zondag 15 december 2019 18:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Het blijft ongelofelijk dat Ten Hag het niet durft om Tadic en Ziyech te wisselen...
Niet als je als team zo speelt. Huntelaar wordt niet goed ingezet.quote:Op zondag 15 december 2019 18:54 schreef MC-Morgan het volgende:
Huntelaartje kan eigenlijk ook niet meer he.
Komt van buiten het stadion.quote:Op zondag 15 december 2019 18:44 schreef MC-Morgan het volgende:
Waar komt al dat plastic op het veld vandaan.
Wat deed hij dan niet?quote:Op zondag 15 december 2019 18:57 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat ie niet deed
quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-12-2019 om 18:54:12Voor het eerst sinds 1971 is een Brabantse ploeg bij het keerpunt van de eredivisie beter dan PSV (bron Opta). Destijds was dat NAC, nu Willem II. reageer retweet
TILBURGEDquote:Op zondag 15 december 2019 21:44 schreef PzKpfw het volgende:
Lol ik zie nu pas dat Willem II gewoon derde staat
Moeten zij weten.quote:Op maandag 16 december 2019 15:41 schreef Zipportal het volgende:
ADO Den Haag vanaf komende zomer weer op natuurgras
https://www.ad.nl/dossier(...)gn=socialsharing_web
Om dit te vieren mogen ze van mij dit seizoen degraderen. KUT CLUB.
@:haags_kwartiertje
Fijne degradatiekrakerquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, eens kiekn met hoeveel Twente deze keer de boot in gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |