abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 december 2019 @ 10:12:58 #51
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_190472450
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2019 08:39 schreef Hi_flyer het volgende:
driemaal geinterviewd.
Er waren dus te weinig andere reizigers?
  Redactie Sport / Supervogel maandag 16 december 2019 @ 10:28:26 #52
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_190472589
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2019 08:39 schreef Hi_flyer het volgende:
Vanochtend een gratis ontbijtje gehad van de NS bij de in gebruikname van de directe IC Dordrecht-Eindhoven en driemaal geinterviewd. Tot mijn verrassing werd er gereden met ICM in plaats van Sprinters. Als dat zo blijft, wordt dit mijn vaste ritje *O*
NS_online twitterde op maandag 16-12-2019 om 06:36:14 Deze vier geluksvogels waren de eersten die in de nieuwe intercity Dordrecht-Eindhoven Centraal stapten. Gratis ontbijtje van AH to go en 1e klas! Check hier waar we de nieuwe dienstregeling nog meer vieren vandaag. https://t.co/zfqcP2lWlL https://t.co/NErYh7UlNJ reageer retweet
En op de foto. Leuk hoor.
  maandag 16 december 2019 @ 10:28:56 #53
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_190472592
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 10:12 schreef ReisT het volgende:

[..]

Er waren dus te weinig andere reizigers?
Het was niet zo druk inderdaad. Denk dat er 15 reizigers waren. Wellicht wordt het wat bekender de komende dagen.
  maandag 16 december 2019 @ 10:30:49 #54
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_190472613
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2019 10:28 schreef Pino112 het volgende:

[..]

NS_online twitterde op maandag 16-12-2019 om 06:36:14 Deze vier geluksvogels waren de eersten die in de nieuwe intercity Dordrecht-Eindhoven Centraal stapten. Gratis ontbijtje van AH to go en 1e klas! Check hier waar we de nieuwe dienstregeling nog meer vieren vandaag. https://t.co/zfqcP2lWlL https://t.co/NErYh7UlNJ reageer retweet
En op de foto. Leuk hoor.
Daar gaat mn anonimiteit :D
pi_190480841
de graffiti die aan de voorkant zat van het DDM-1, zat er al twee jaar op.
te zien op de foto van Rob van der Woude, van 7 januari 2018
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_190481695
Ik ben aan het experimenteren met IPTV en ik val met m'n neus in de boter; op DR2 een docu over de metro in New York City. Best leuk (y)
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  maandag 16 december 2019 @ 21:01:59 #57
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190483944
Ik ga morgen met de uithoftram onderweg, bedenk ik mij net. :D
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 december 2019 @ 21:06:10 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_190484070
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 21:01 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ga morgen met de uithoftram onderweg, bedenk ik mij net. :D
De ruimte per sardientje is niet veel groter geworden, omdat de frequentie voorlopig lager ligt dan de bus :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 16 december 2019 @ 21:11:25 #59
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190484196
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2019 21:06 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De ruimte per sardientje is niet veel groter geworden, omdat de frequentie voorlopig lager ligt dan de bus :P
Na 19 uur zal dat best meevallen. Of rijdt dat ding alleen bij daglicht? :P
  Redactie Sport maandag 16 december 2019 @ 21:15:44 #60
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_190484319
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 21:11 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Na 19 uur zal dat best meevallen. Of rijdt dat ding alleen bij daglicht? :P
Tot 22u of zo geloof ik
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_190484747
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 21:15 schreef dennistd het volgende:

[..]

Tot 22u of zo geloof ik
en in het weekend? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_190484766
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

en in het weekend? :?
Niet.
  dinsdag 17 december 2019 @ 07:59:22 #63
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190490661
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 21:32 schreef Piles het volgende:

[..]

Niet.
Ding heeft zoveel gekost, mag niet te hard slijten. :{w
pi_190502481
Groningen - Assen reizigers hier? https://www.rtvdrenthe.nl(...)n-Assen-en-Groningen
  woensdag 18 december 2019 @ 17:49:17 #65
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190521767
This just in: het contract dat Transport ScotRail aan Abellio ScotRail heeft gegund wordt voortijdig beëindigd. Reden hiervoor is het meermaals niet halen van de gestelde doelen over punctualiteit en afgeschafte treinen. Het contract zou oorspronkelijk lopen tot 31 maart 2025, maar wordt nu dus 3 jaar eerder beëindigd.

Abellio ScotRail rijdt sinds 1 april 2015 vrijwel alle treinen in Schotland.
pi_190523498
hebben ze al een alternatief dan? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 18 december 2019 @ 19:56:40 #67
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190524142
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben ze al een alternatief dan? :?
Gaan ze nu naar kijken. Ze hebben 27 maanden dus daarin moet het wel lukken om wat aan te besteden toch?

Ze gaan trouwens ook kijken naar inbesteden. Onder de Britse wetgeving moeten ze wel aanbesteden, maar een 'public body' mag daaraan meedoen.
pi_190525183
het filmpje van Tom Staal is online gezet. gaat over de afscheidsrit DDM-1.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_190527887
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 17:49 schreef James1988 het volgende:
This just in: het contract dat Transport ScotRail aan Abellio ScotRail heeft gegund wordt voortijdig beëindigd. Reden hiervoor is het meermaals niet halen van de gestelde doelen over punctualiteit en afgeschafte treinen. Het contract zou oorspronkelijk lopen tot 31 maart 2025, maar wordt nu dus 3 jaar eerder beëindigd.

Abellio ScotRail rijdt sinds 1 april 2015 vrijwel alle treinen in Schotland.
Wel grappig hoe het op Teletekst 114 net lijkt alsof NS het zelf besloten heeft:

quote:
 NS-dochter Abellio rijdt vanaf 2022
niet meer in Schotland.Het contract met
Transport Scotland,dat liep vanaf 2015,
wordt niet verlengd.

NS zegt dat het graag in Schotland was
gebleven,maar niet tegen elke prijs.Tot
nu toe lijdt NS in Schotland verlies.

Meegespeeld heeft een onderzoek naar
het functioneren van de geprivatiseerde
spoormarkt in het Verenigd Koninkrijk.
Hoge prijzen en telkens veranderende
dienstregelingen leiden tot frustratie
bij het publiek.De NS-dochter blijft
rijden bij Manchester,Liverpool en
Newcastle.Ook verzorgt Abellio een deel
van het busvervoer in Londen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 18 december 2019 @ 22:40:31 #70
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190528660
Abellio is in het VK inmiddels in een flink aantal gebieden actief... en overal is er wel gedonder.

De nieuwe treinen die Greater Anglia heeft besteld zijn vertraagd, maar de bestaande vloot is deels al vertrokken. GA doet echter alsof alles in orde is, terwijl de resterende treinen steeds korter aan het worden zijn. Ook is er veel uitval en vertraging.

Bij West Midlands Trains / London Northwestern Railway is er een geschil met de vakbonden over de introductie van 'Driver Only Operation' (DOO, eenmansbediening), en daarnaast is de dienstverlening erg fragiel. Bij een verstoring stort alles als een kaartenhuis in elkaar.

Bij Merseyrail zijn er stakingen geweest over de introductie van DOO, al ging dit buiten Abellio om - daar is het de opdrachtgever (Merseytravel) die nieuwe treinen heeft besteld en die heeft besloten dat er DOO gereden moet worden.

En dan zijn er nog financiële uitdagingen, zo is er bij GA een bepaalde verdeelsleutel die bepaalt hoeveel Abellio ontvangt/betaalt a.g.v. de werkgelegenheid in Londen. DfT vindt dat Abellio meer moet gaan betalen omdat de werkgelegenheid in Londen goed is, maar GA ziet een teruggang in inkomsten omdat er minder mensen met hun treinen reizen.
  woensdag 18 december 2019 @ 22:51:23 #71
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_190528964
Hoeveel is daadwerkelijk de schuld van Abellio? Want ik krijg bij het VK sterk de indruk dat het bijna overal gedonder is.
pi_190528995
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 22:51 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Hoeveel is daadwerkelijk de schuld van Abellio? Want ik krijg bij het VK sterk de indruk dat het bijna overal gedonder is.
Dat ik ook, en het systeem is daar zo gecompliceerd dat je er eigenlijk niet kunt werken op een vergelijkbare manier als in andere landen.
dag
  woensdag 18 december 2019 @ 23:11:07 #73
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190529622
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 22:51 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Hoeveel is daadwerkelijk de schuld van Abellio? Want ik krijg bij het VK sterk de indruk dat het bijna overal gedonder is.
Ja, goede vraag.

Bij een geschil met het personeel denk ik in eerste instantie 'dat ligt aan de vervoerder' maar het kan natuurlijk best zo zijn dat de vervoerder slechts uitvoert wat er in het contract staat (zie het geschil bij Southern, een paar jaar geleden).

Een ander probleem is dat er heel veel treindiensten worden gepland op de infrastructuur, die het allemaal maar net aankan. Als er dan wat instort is het meteen hommeles.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 22:52 schreef Peter het volgende:

[..]

Dat ik ook, en het systeem is daar zo gecompliceerd dat je er eigenlijk niet kunt werken op een vergelijkbare manier als in andere landen.
Het complexe zit 'm er vooral in dat de infrastructuur heel erg oud is, intensief wordt gebruikt, en dat er amper uitbreiding is. Een kleine storing zorgt vaak al voor ellende die nog urenlang na-ebt.

Verder is er sprake van meer versplintering dan hier, maar de gebieden die een vervoerder bedient zijn wel een heel stuk groter dan wat NS bedient. ScotRail bedient bijvoorbeeld 352 stations, dat zijn er meer dan NS in Nederland aandoet.
  donderdag 19 december 2019 @ 08:05:22 #74
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_190532793
De plannormen zijn er minder streng waardoor het netwerk verder volgeplemt is dan we in Nederland gewend zijn. Ik heb wel eens een project voor Network Rail gedaan en je merkt ook dat de standaarden voor het functioneren van de infra veel lager zijn dan op eigenlijk het hele vaste land van Europa.

Een voorbeeld was de volgende uitspraak: "Waar je ook rekening mee moet houden is, dat als er veel wissels gelijktijdig om moeten, dit veel langzamer gaat omdat de spanning van de stroomvoorziening sterk zakt."

Naar Nederlandse standaarden is dan de stroomvoorziening onvoldoende. De Duitse bedrijven maken niet eens wisselmotoren die daar tegen kunnen. Dan heb ik het nog niet gehad over het handmatig bedienen van rijwegen op drukke punten. Iets wat in Nederland al 25 jaar niet meer gebeurd.
pi_190533366
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wel grappig hoe het op Teletekst 114 net lijkt alsof NS het zelf besloten heeft:
[..]

Het is maar hoe je het bekijkt. Abellio had een concessie van 7 jaar, met een optionele verlenging tot 10 jaar.
Je hebt vervolgens de situatie dat Abellio voor die drie jaar extra meer geld wil (ze hebben tot nu toe alleen maar verlies geleden op die concessie) en daarvoor dus met de Schotse overheid wil onderhandelen. De Schotse overheid is het daar niet mee eens en geeft geen verlenging aan Abellio.
Britse kranten: "Contract will end early" of zelfs "Stripped of franchise".
NOS: "NS stopt in 2022 in Schotland".

Ik ga dan persoonlijk toch liever voor dat neutralere NOS artikel.
  Redactie Sport donderdag 19 december 2019 @ 11:17:50 #76
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_190534759
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
het filmpje van Tom Staal is online gezet. gaat over de afscheidsrit DDM-1.
Ik zag mezelf ook nog voorbij komen op het perron in Zandvoort :+
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 19 december 2019 @ 11:30:43 #77
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_190534940
Zucht... vorige week dinsdag had ik een Eurostar van Brussel naar Rotterdam. Die had dik twee uur vertraging (defect aan trein). Dus compensatie indienen.

Maar het gaat al mis bij een "9-cijferig ticket nummer" en een PNR (6 letters). Ondanks de aanwijzingen lukt het niet om langs de digitale aanvraag voor compensatie van Eurostar te komen. Dat is raar... Ik zie wel een DNR en CNR staan.

Iemand suggesties? Mailen heb ik al gedaan, maar ook dat heeft vertraging :|
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
  Redactie Sport donderdag 19 december 2019 @ 22:00:46 #78
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_190545939
Onderzoek van de Duitse omroep SWR: de helft van alle Flixbussen is meer dan 15 minuten vertraagd. Op het spoor is dat slechts 1 op de 10 treinen.

https://www.swr3.de/aktue(...)0/1oyt0bj/index.html
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 22:11:03 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190546175
Hmmm, ja, hoeveel zegt dat.
Gemiddelde aantal vertraging per reis/reiziger zegt meer.

Als je Flixbus van (geen idee of het bestaat) Groningen naar Parijs een kwartier later is, dan maakt dat niet zoveel uit. Als op diezelfde verbinding een IC Groningen-Zwolle vertraagd is, ben je als het mee zit 2 uur later.

Meestal is de bestemming van een Flixbus ook wel echt de eindbestemming toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 19 december 2019 @ 22:32:21 #80
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190546904
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:11 schreef derLudolf het volgende:
Hmmm, ja, hoeveel zegt dat.
Gemiddelde aantal vertraging per reis/reiziger zegt meer.

Als je Flixbus van (geen idee of het bestaat) Groningen naar Parijs een kwartier later is, dan maakt dat niet zoveel uit. Als op diezelfde verbinding een IC Groningen-Zwolle vertraagd is, ben je als het mee zit 2 uur later.

Meestal is de bestemming van een Flixbus ook wel echt de eindbestemming toch?
Ik heb ook wel gehoord dat mensen écht lange afstanden reisden met meerdere overstappen. Als je dan je overstap mist, loopt je hele reis net zo goed in het honderd als met de trein.
pi_190551241
Er zijn wat technische problemen waardoor mijn trein ineens alleen nog maar stapvoets kan rijden. Dan is Gouda - Den Haag nog een heel eind.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 20 december 2019 @ 09:03:01 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190551741
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:32 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik heb ook wel gehoord dat mensen écht lange afstanden reisden met meerdere overstappen.
Dan wil je echt graag dood... :{ Of je bent 1,47m en 40kg
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:03:27 #83
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190551745
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan wil je echt graag dood... :{ Of je bent 1,47m en 40kg
Studenten met gewoon geen geld.
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:03:51 #84
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190551747
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn wat technische problemen waardoor mijn trein ineens alleen nog maar stapvoets kan rijden. Dan is Gouda - Den Haag nog een heel eind.
Jij bent een eind van huis. :o
  Moderator vrijdag 20 december 2019 @ 09:12:58 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190551840
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:03 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Studenten met gewoon geen geld.
Die boeken voor drie tientjes vluchten.

En als ik niet zou willen vliegen, dan bleef ik dichter bij huis ipv in meerdere van die martelwerktuigen te stappen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190552218
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:03 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Jij bent een eind van huis. :o
Ja Kerstborrel sjeffen op werk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:45:31 #87
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190552299
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja Kerstborrel sjeffen op werk
Goed bezig. O+
pi_190552768
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:30 schreef Goverman het volgende:
Zucht... vorige week dinsdag had ik een Eurostar van Brussel naar Rotterdam. Die had dik twee uur vertraging (defect aan trein). Dus compensatie indienen.

Maar het gaat al mis bij een "9-cijferig ticket nummer" en een PNR (6 letters). Ondanks de aanwijzingen lukt het niet om langs de digitale aanvraag voor compensatie van Eurostar te komen. Dat is raar... Ik zie wel een DNR en CNR staan.

Iemand suggesties? Mailen heb ik al gedaan, maar ook dat heeft vertraging :|
De PNR is het gedeelte dat onder de DNR staat (6 cijfers/letters), daarmee zou j de boekingsinformatie bij Eurostar zelf moeten kunnen ophalen en daarmee ook het ticketnummer moeten kunnen achterhalen.
  Moderator vrijdag 20 december 2019 @ 17:58:02 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190559411
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190561937
Is er nog wat leuks (stoom)trein te doen dit weekend?
  vrijdag 20 december 2019 @ 20:23:44 #91
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190562277
Infrabel gaat in beroep tegen de uitspraak die de rechter heeft gedaan inzake de treinramp van Buizingen in 2010. Het bezwaar van Infrabel draait niet om de schuldvraag, maar Infrabel is van mening dat de inhoud van het vonnis zeer negatieve gevolgen heeft voor het uitvoeren van hun taken.

https://infrabel.be/nl/ar(...)gen-arrest-buizingen
  Redactie Sport vrijdag 20 december 2019 @ 20:30:45 #92
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_190562380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 20:05 schreef Adrie072 het volgende:
Is er nog wat leuks (stoom)trein te doen dit weekend?
De SSN rijdt morgen van Rotterdam naar de kerstmarkt in Bonn. Vertrek vroeg uit Rotterdam, via Utrecht en Eindhoven naar Venlo en daar locwissel naar e-loc. Terugweg 's avonds precies andersom.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_190562640
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 20:30 schreef dennistd het volgende:

[..]

De SSN rijdt morgen van Rotterdam naar de kerstmarkt in Bonn. Vertrek vroeg uit Rotterdam, via Utrecht en Eindhoven naar Venlo en daar locwissel naar e-loc. Terugweg 's avonds precies andersom.
Thanks, maar dat is net iets too much.
  vrijdag 20 december 2019 @ 20:52:36 #94
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_190562836
Onze SSN trein is ook al volgeboekt
  Moderator vrijdag 20 december 2019 @ 20:54:02 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190562875
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 20:43 schreef Adrie072 het volgende:

[..]

Thanks, maar dat is net iets too much.
STAR rijdt ook, maar in het FB bericht stond een foto van een 2400, dus geen idee of ze met een stoomtrein rijden...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 december 2019 @ 21:03:26 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_190563091
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 20:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

STAR rijdt ook, maar in het FB bericht stond een foto van een 2400, dus geen idee of ze met een stoomtrein rijden...
Ze rijden met diesel dit weekend
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_190568904
Even een suffe vraag: ik reis volgende week naar Leipzig, met een overstap van ongeveer een half uurtje in Hannover. Voor zowel tot Hannover als van Hannover naar Leipzig heb ik een gereserveerde plek en volgens mij dus ook Zugbindung. Mocht ik die overstap missen, pak ik dan gewoon de volgende trein of moet ik me dan nog melden bij de conducteur ofzo?
  Redactie Sport zaterdag 21 december 2019 @ 01:02:09 #98
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_190568980
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 00:55 schreef Fixers het volgende:
Even een suffe vraag: ik reis volgende week naar Leipzig, met een overstap van ongeveer een half uurtje in Hannover. Voor zowel tot Hannover als van Hannover naar Leipzig heb ik een gereserveerde plek en volgens mij dus ook Zugbindung. Mocht ik die overstap missen, pak ik dan gewoon de volgende trein of moet ik me dan nog melden bij de conducteur ofzo?
Volgens mij kan de conducteur van de trein waar je in zit tot Hannover een stempeltje op je kaartje zetten. Of je meldt je bij het Reisezentrum daar. En als je een andere trein met een krappe overstap net haalt gewoon even bij de conducteur melden lijkt me.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 22 december 2019 @ 18:54:22 #99
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190599136
Was dit nieuwsbericht hier al gepost? https://destadamersfoort.(...)rious-request-670816

Quote:
Bord station Amersfoort in de aanbieding voor Serious Request

22-12-2019, 18:07

AMERSFOORT ,,De dienstregeling van de Nederlandse Spoorwegen is veranderd. En daarmee ook de naam station Amersfoort naar Amersfoort Centraal. Een eer die ze slechts met zes andere steden delen. Daar horen nieuwe stationsborden bij. Misschien is de laatste stop van een van de oude borden wel bij jou thuis", laat ProRail via Facebook weten.
pi_190602599
Vind het een sympathiek initiatief!
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')