Verzekeraars doen aan kansberekening. De kans dat een ex-kankerpatiënt vroeg sterft is groter dan bij een 'gezond' persoon. Daarom is het logisch dat ze een hogere premie rekenen. Datzelfde geldt voor rokers en alcoholisten, maar dat is alleen moeilijker na te gaan/verifiëren.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kijk RTL5. Nah, waar ligt de grens dan? Alcoholisten en rokers ook meer betalen? En als je een afwijkend gen in je DNA hebt zitten? Je erfelijk belast bent?
Ja klopt inderdaad dat van die tien jaar maar volgens mij las ik ergens dat als je als kind kanker hebt gehad die tien jaar regel niet geldt omdat de kans dan groter is dat het op latere leeftijd terugkomt. Pin me er niet op vast maar zoiets staat me bij omdat ik dat verbazingwekkend vond.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Verzekeraars doen aan kansberekening. De kans dat een ex-kankerpatiënt vroeg sterft is groter dan bij een 'gezond' persoon. Daarom is het logisch dat ze een hogere premie rekenen. Datzelfde geldt voor rokers en alcoholisten, maar dat is alleen moeilijker na te gaan/verifiëren.
Maargoed, uit oogpunt van solidariteit is het prima dat je nu na 10 jaar schoon te zijn, je verleden wordt vergeten.
Bij Kassa zeggen ze dat bij minderjarigen een termijn van 5 jaar geldt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad dat van die tien jaar maar volgens mij las ik ergens dat als je als kind kanker hebt gehad die tien jaar regel niet geldt omdat de kans dan groter is dat het op latere leeftijd terugkomt. Pin me er niet op vast maar zoiets staat me bij omdat ik dat verbazingwekkend vond.
Oh dan zal dat bedoeld worden. Heb ik het verkeerd geïnterpreteerd of te snel gelezen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Kassa zeggen ze dat bij minderjarigen een termijn van 5 jaar geldt.
Zolang het boven het dak uitkomt zul jij geen last hebben!quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig woon jij niet naast me.![]()
Zou best eens kunnen dat we haar nooit meer op tv terug zien!quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:49 schreef StephanL het volgende:
sow die broek
Wat een leuke vrouw trouwens. Zonde dat ze weg gaat.
Dat zou best jammer zijn ja. Denk dat ze prima past bij de NPO. Hoop dat ze terug komt met een ander programma.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen dat we haar nooit meer op tv terug zien!
(Al schijnt ze bezig te zijn met nieuwe tv formats...)
Eigenlijk niet nee!quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ken je haar niet? Deed mee aan beste Zangers. Lekkertje hoor
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee!Maar nu ligt ze op mijn netvlies hoor!
Avond allerliefste Snowtje. Was jij nog op de hand?quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:10 schreef Snowsquall het volgende:
Avond schatten![]()
![]()
Geen reet op tv dus dat wordt een avond RTllen....op 5 en tussendoor de was doen.
Oh ja, ook een goedenavond namens Potjequote:Op zaterdag 21 december 2019 21:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste Snowtje. Was jij nog op de hand?Ik kijk ook 5 maar schakel straks naar Veronica.
Nee joh, ik flikker het in de wasmachine en daarna in de drogerquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste Snowtje. Was jij nog op de hand?Ik kijk ook 5 maar schakel straks naar Veronica.
Avond Potjequote:Op zaterdag 21 december 2019 21:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, ook een goedenavond namens Potje
Ja hij zit naast me op de bank gezellig nootjes te eten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:23 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Avond Potjezit ie bij jou dat jij dat voor em moet zeggen
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik moet vandaag wel laat werken van 17:06uur tot 25:31uur zoals het zo mooi op papier staatZou jij namens mij vanavond rond 18:00:00 uur een Avond
poging willen wagen en ook namens mij?
oh oke, nee die sla ik overquote:
Ach zo, die kun je afvinkenquote:
Ik kijk het ook alleen maar voor de sensatie hoor en zodat ik weet waar iedereen het over heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:27 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
oh oke, nee die sla ik overIk ben het helemaal met Johan Derksen eens; mensen die elkaar afranselen is geen sport en bovendien heb ik een hekel aan die vechttoestanden..
Ik kijk het laatste nieuws wel, daar zal het ook wel in komen, en tig keer herhaald wordenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kijk het ook alleen maar voor de sensatie hoor en zodat ik weet waar iedereen het over heeft.
Die is zo trots dat ie naast de trein gaat lopenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Die is zo trots dat ie naast de trein gaat lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |