Zou best eens kunnen dat we haar nooit meer op tv terug zien!quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:49 schreef StephanL het volgende:
sow die broek
Wat een leuke vrouw trouwens. Zonde dat ze weg gaat.
Dat zou best jammer zijn ja. Denk dat ze prima past bij de NPO. Hoop dat ze terug komt met een ander programma.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen dat we haar nooit meer op tv terug zien!
(Al schijnt ze bezig te zijn met nieuwe tv formats...)
Eigenlijk niet nee!quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ken je haar niet? Deed mee aan beste Zangers. Lekkertje hoor
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee!Maar nu ligt ze op mijn netvlies hoor!
Avond allerliefste Snowtje. Was jij nog op de hand?quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:10 schreef Snowsquall het volgende:
Avond schatten![]()
![]()
Geen reet op tv dus dat wordt een avond RTllen....op 5 en tussendoor de was doen.
Oh ja, ook een goedenavond namens Potjequote:Op zaterdag 21 december 2019 21:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste Snowtje. Was jij nog op de hand?Ik kijk ook 5 maar schakel straks naar Veronica.
Nee joh, ik flikker het in de wasmachine en daarna in de drogerquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste Snowtje. Was jij nog op de hand?Ik kijk ook 5 maar schakel straks naar Veronica.
Avond Potjequote:Op zaterdag 21 december 2019 21:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, ook een goedenavond namens Potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |