SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd.You're Fucking Out, I'm Fucking In
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op donderdag 12-12-2019 om 20:36:03Koelkast ✅Oventje✅ Waterkoker✅Koelbox✅Werktas✅Kledingtas✅Volle boodschappentas✅Volle benzinetank✅Op naar Ally Pally! #rtl7darts reageer retweet
Geen frituurquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:13 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op donderdag 12-12-2019 om 20:36:03Koelkast ✅Oventje✅ Waterkoker✅Koelbox✅Werktas✅Kledingtas✅Volle boodschappentas✅Volle benzinetank✅Op naar Ally Pally! #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op donderdag 12-12-2019 om 23:22:44@Choco115D Zeker en vast! Dit jaar de mooie Darts Music Challenge waarbij darters vragen krijgen over walk-on-songs. Én pijlen moeten gooien en zelfs zingen! reageer retweet
Jaaaaaa de eerste streep op de bingokaart is binnenquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:14 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op donderdag 12-12-2019 om 23:22:44@:Choco115D Zeker en vast! Dit jaar de mooie Darts Music Challenge waarbij darters vragen krijgen over walk-on-songs. Én pijlen moeten gooien en zelfs zingen! reageer retweet
Wat is dit...quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:16 schreef Nober het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
https://video.twimg.com/e(...)qtObcGc9A.mp4?tag=10
quote:
twitter:IanDiamondWhite twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 13:12:35Lets get the darts started https://t.co/qiGJDKPCxk reageer retweet
Hij is zelf een volle benzinetankquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:13 schreef KennyPowers het volgende:
viesdiktwitter:ArjanvdGiessen twitterde op donderdag 12-12-2019 om 20:36:03Koelkast ✅ Oventje✅ Waterkoker✅ Koelbox✅ Werktas✅ Kledingtas✅ Volle boodschappentas✅ Volle benzinetank✅ Op naar Ally Pally! #rtl7darts reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is zelf een volle benzinetank
twitter:TiltMonkey twitterde op donderdag 12-12-2019 om 22:58:15@ArjanvdGiessen Worstenbroodjes ??? reageer retweet
#viesdiktwitter:ArjanvdGiessen twitterde op donderdag 12-12-2019 om 23:35:40@TiltMonkey Zeker. In de volle tas met boodschappen. Is een zekerheidje Jaco! 😉 reageer retweet
O jeetje, het blijft gewoon geforceerd overkomen bij hemquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:IanDiamondWhite twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 13:12:35Lets get the darts started https://t.co/qiGJDKPCxk reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]twitter:TiltMonkey twitterde op donderdag 12-12-2019 om 22:58:15@:ArjanvdGiessen Worstenbroodjes ??? reageer retweet
#viesdiktwitter:ArjanvdGiessen twitterde op donderdag 12-12-2019 om 23:35:40@:TiltMonkey Zeker. In de volle tas met boodschappen. Is een zekerheidje Jaco! 😉 reageer retweet
Vergeet je de pooltjes niet?quote:
Mij interesseert het geen reet, als je maar voor de deadline per sessie wijzigt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mag je de R2-potjes nog aanpassen als er onverhoopt een ander doorgaat dan ik voorspel?
Ik heb hem ingevuld. Mijn QF's zijnquote:
Zal nog wel een oude zijn, via hun Twitter bij de Challonge terecht gekomenquote:
Moet het ook nog doen. Vul altijd Ian White als winnaar in. Ooit ga ik winnen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal nog wel een oude zijn, via hun Twitter bij de Challonge terecht gekomen
Misschien moeten ze eens brekkets voor de Euro Tours gaan doen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Moet het ook nog doen. Vul altijd Ian White als winnaar in. Ooit ga ik winnen.
En Sportpoolsquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:28 schreef heywoodu het volgende:
De twee spelletjes op FOK! ingevuld, Scorito doe ik niet aan en dan is er alleen de Brekket nog toch?
Als Anderson's vorm niet daar is, kan Dolan hem gewoon kloppen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Joegs heeft het wel lastig met Ratajski en Aspinall in zijn deel. Gando is in principe te doen in zijn huidige vorm dan ligt het open uiteraard.
Dolan zie ik wel ver komen ja, prima deel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Anderson's vorm niet daar is, kan Dolan hem gewoon kloppen.
En die gaat sowieso terugkeren in de top 32. Dat is knap na een mindere periode.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dolan zie ik wel ver komen ja, prima deel.
Dat zag ik.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:38 schreef Nober het volgende:
[..]
De altijd vermakelijke sympathieke Ian White.
Hij gooit ook wel beter dan ie een tijd heeft gedaan. Denk dat voor figuren als Dolan, maar ook Wade, gewoon duidelijk was dat ze beter moesten worden wilden ze op redelijk niveau blijven spelen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En die gaat sowieso terugkeren in de top 32. Dat is knap na een mindere periode.
Zo he, wat is die kerel afgevallen. Ziet er gewoon goed uit nu.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:56 schreef El-Stinho het volgende:
Hier nog een interview met buddy Jacogod.
https://www.nporadio2.nl/(...)ooi-naar-wereldtitel
Alleen als Poepzor en JR de topics weer volspammen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:37 schreef Zipportal het volgende:
Vorige record topic was #181. GAAN WE DAAR OVERHEEN?
Het spel is in elk geval de moeite waard. Meedoen met de FOK!-subliek is daarna maar een kleine moeite.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Wij houden van Raya-subliek zitten maar 3 mensen, in die van FOK! ook slechts 4
Hoe is het met jouw voorraadkast?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Die smerige zwerver Searle heeft ook een vervelend makkelijke loting.
Ik kijk uit naar "dit is niet goed voor mijn voorspelling/bracket/poule" spam posts.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het spel is in elk geval de moeite waard. Meedoen met de FOK!-subliek is daarna maar een kleine moeite.
Maar jammer dat er maar zo weinig deelnemers zijn. Had meer verwacht van de Scorito hatende dartfans hier.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar "dit is niet goed voor mijn voorspelling/bracket/poule" spam posts.
Ik ben daar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Wij houden van Raya-subliek zitten maar 3 mensen, in die van FOK! ook slechts 4
Saai, ik drink nauwelijks meer en eet redelijk gezond.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw voorraadkast?
Nee nie echt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:01 schreef KennyPowers het volgende:
Is Burness een beetje traag? Dan heeft Jelle een probleem
Gaat er aan in de derde ronde. Waarschijnlijk tegen Dolan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Die smerige zwerver Searle heeft ook een vervelend makkelijke loting.
Dan zou ik voor Burness gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:04 schreef Mani89 het volgende:
3,30 voor Burness en voor Geert, wat een juicy odds. Helaas heb ik geen geld op Unibet.
Huiskamersettingtwitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 18:12:43Welkom in de nieuwe studio van RTL7 Darts! #rtl7darts #darts https://t.co/rFhSrLZstN reageer retweet
Ik denk dat Anderson-Dolan echt 50/50 is op dit moment ja. Gaat iig heel spannend worden. Geloof niet dat Gary opeens zijn topvorm te pakken heeft.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Anderson's vorm niet daar is, kan Dolan hem gewoon kloppen.
Deze vraag heb ik doorgestuurd naar @Zipportalquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:23 schreef superniger het volgende:
Wie zijn de favorieten om kampioen te worden? Ik herken alleen van Gerwen.
#dtv #dagjesmensen
En heeft sowieso heel weinig spelritme. Zelfs Van Barneveld heeft dat veel meer.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:24 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Ik denk dat Anderson-Dolan echt 50/50 is op dit moment ja. Gaat iig heel spannend worden. Geloof niet dat Gary opeens zijn topvorm te pakken heeft.
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:22 schreef wimderon het volgende:
Huiskamersettingtwitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 18:12:43Welkom in de nieuwe studio van RTL7 Darts! #rtl7darts #darts https://t.co/rFhSrLZstN reageer retweet
Koertgod
Mr. Coat
En ik moet dit genot vanavond missen.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bier staat koud, de videorecorder snort voor VI, laat maar komen dat wk darts
https://www.ad.nl/dossier(...)als-ik-win~a7a556a1/quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Uhh, dat wordt gewoon 3-0 voor Gary hoor.
Want?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Uhh, dat wordt gewoon 3-0 voor Gary hoor.
twitter:tom_shing_96 twitterde op donderdag 12-12-2019 om 13:54:04Remember your roots fat boy. Got a bit of dollar behind you so youre a tory? This is for your little lad as well not just you. You selfish dickhead https://t.co/5ffiDSoK5j reageer retweet
twitter:BullyBoy180 twitterde op donderdag 12-12-2019 om 17:04:43@tom_shing_96 Didn’t vote for him PAL and yes it is for my kids so everything I’ve earned is his unless corbyn gets it and makes inheritance taxe from £450k to 125k and my house is way over that and so is the others. he will be taxed again after I’ve already paid tax on it so I’m all for kids reageer retweet
twitter:BullyBoy180 twitterde op donderdag 12-12-2019 om 17:13:57@tom_shing_96 I voted brexit party lad. I'm not ashamed at all haha. And if u look at my track record MATE I put a lot back into this town with charities and stuff so I do my part. Thank you good night pal. reageer retweet
Ja dat had ik natuurlijk allang gelezen, maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)als-ik-win~a7a556a1/
Huiskamersetting is zwaar overratedquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:22 schreef wimderon het volgende:
Koertgod
Mr. Coat
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Huiskamersetting is zwaar overratedGelukkig hebben ze geen obese hond die Bully Boy heet.
Op een partij van Farage stemmenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:49 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:tom_shing_96 twitterde op donderdag 12-12-2019 om 13:54:04Remember your roots fat boy. Got a bit of dollar behind you so youre a tory? This is for your little lad as well not just you. You selfish dickhead https://t.co/5ffiDSoK5j reageer retweet
twitter:BullyBoy180 twitterde op donderdag 12-12-2019 om 17:04:43@:tom_shing_96 Didn’t vote for him PAL and yes it is for my kids so everything I’ve earned is his unless corbyn gets it and makes inheritance taxe from £450k to 125k and my house is way over that and so is the others. he will be taxed again after I’ve already paid tax on it so I’m all for kids reageer retweet
twitter:BullyBoy180 twitterde op donderdag 12-12-2019 om 17:13:57@:tom_shing_96 I voted brexit party lad. I'm not ashamed at all haha. And if u look at my track record MATE I put a lot back into this town with charities and stuff so I do my part. Thank you good night pal. reageer retweet
Understatement!!!!quote:
Zuid-Afrikaanse entertainer Petersenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Understatement!!!!
Vrijdag 13 december 20:00
R1: Jelle Klaasen v Kevin Burness
R1: Kim Huybrechts v Geert Nentjes
R1: Luke Humphries v Devon Petersen
R2: Michael van Gerwen v Klaasen/Burness
De enige vraag is of hij last van z'n rug heeft. Ritme is weinig rullevant.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En heeft sowieso heel weinig spelritme. Zelfs Van Barneveld heeft dat veel meer.
Kan niet wachten op de beelden van onze commentatoren! Wat een vernieuwing!quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:22 schreef wimderon het volgende:
Koertgod
Mr. Coat
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:56 schreef Nober het volgende:
Vanavond: Koert, Dekker, Van der Voort in nieuw decor met Jacques en Frank
Hopelijk gaat die dikke act er met 9-0 afquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zuid-Afrikaanse entertainer Petersen
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Understatement!!!!
Vrijdag 13 december 20:00
R1: Jelle Klaasen v Kevin Burness
R1: Kim Huybrechts v Geert Nentjes
R1: Luke Humphries v Devon Petersen
R2: Michael van Gerwen v Klaasen/Burness
Ik mag zelf actief zijn (niet dartsen).quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.![]()
Hoe kun je dat missen?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sjoelen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik mag zelf actief zijn (niet dartsen).
Daar ben ik ook ernstig bang voor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
Pietersen gaat weer op een vervelende manier schroeien.
Nee joh, vliegt eruitquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
Pietersen gaat weer op een vervelende manier schroeien.
Maar hij gooit dit jaar uitstekend, zou helemaal verdiend zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar ben ik ook ernstig bang voor.
Hij heeft dit jaar meer zijn best gedaan dan vorig jaar, ja. Het lijkt me wel een aardige jongen, maar die hele hype eromheen is zo irritant. Dat gefap omdat hij een of ander mongoloïde dansje doet op Waka Waka en hij daardoor eindeloos krediet heeft; alles is geweldig aan die gozer en weinig noten kritiek, behalve van ons.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar hij gooit dit jaar uitstekend, zou helemaal verdiend zijn.
Van jou, en Wim. Stemmen jullie toevallig FVD?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar meer zijn best gedaan dan vorig jaar, ja. Het lijkt me wel een aardige jongen, maar die hele hype eromheen is zo irritant. Dat gefap omdat hij een of ander mongoloïde dansje doet op Waka Waka en hij daardoor eindeloos krediet heeft; alles is geweldig aan die gozer en weinig noten kritiek, behalve van ons.
Ik stem Omtzigt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van jou, en Wim. Stemmen jullie toevallig FVD?
Wacht maar tot de dagjesmensen weer komen huilen als we de aidsworp van Benitoow, de rug van Vinzzent en dommeWattimena.gif gaan afzeikenquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
We zijn wel de meest kritische dartsfans
We hebben mazzel dat Clemens op zeker Van de Pas gaat vermorzelen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Wacht maar tot de dagjesmensen weer komen huilen als we de aidsworp van Benitoow, de rug van Vinzzent en dommeWattimena.gif gaan afzeiken
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik overweeg langzaamaan om FvD te stemmen![]()
En dat ligt eigenlijk vooral aan gebrek aan alternatieven.
Hopelijk vliegen die er allemaal snel eruitquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Wacht maar tot de dagjesmensen weer komen huilen als we de aidsworp van Benitoow, de rug van Vinzzent en dommeWattimena.gif gaan afzeiken
Er is geen alternatief en dan kies je voor FvD. Loooooooooooooooooooooooooooooooool.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welkom, vriend.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een 40-jarige man met een beugel, fantastisch.quote:
Ook wel beetje herhaling van zetten. Ik heb idee dat dit Fok's tegenreactie is op dat overpositiebe gedoe van RTL, de vlaggetjesbrigade en de dagjesmensen. Alleen slaat dat soms wel erg door.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik sluit ze niet uit.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is geen alternatief en dan kies je voor FvD. Loooooooooooooooooooooooooooooooool.
Wij zijn een grote tegenreactie op de massa, lieverd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook wel beetje herhaling van zetten. Ik heb idee dat dit Fok's tegenreactie is op dat overpositiebe gedoe van RTL, de vlaggetjesbrigade en de dagjesmensen. Alleen slaat dat soms wel erg door.
PvdA is cliëntelisme.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jou nemen we niet meer serieus.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wij zijn een grote tegenreactie op de massa, lieverd.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jou nemen we niet meer serieus.
Als we dat uberhaupt al deden.
Gelukkig is Baudet geen racist en heeft hij wel constructieve oplossingenquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PvdA is cliëntelisme.
VVD is alleen goed voor de rijken en de multinationals. Tevens enge partij vanwege lui die niet om privacy geven.
CDA staat nergens meer voor.
D66 staat ook nergens meer voor, behalve alle macht naar Europa willen schuiven.
GL slaat door wat betreft klimaat en slechte hipsterideeën.
PVV is te extreem wat betreft buitenlanders (o.a.). Biedt geen constructieve oplossingen.
Geen act.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of dit wel of geen act is.
Beetje flauw als dat door een politieke voorkeur komt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jou nemen we niet meer serieus.
Als we dat uberhaupt al deden.
@Poepz0r en ik verwelkomen je op dr renaissancevlootquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is geen alternatief en dan kies je voor FvD. Loooooooooooooooooooooooooooooooool.
Goede post.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig is Baudet geen racist en heeft hij wel constructieve oplossingen
Niet zo spastisch doen als nota bene de voorbeschouwing nog niet eens begonnen is.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:38 schreef Falco het volgende:
Is er een apart forum naast FOK! waar we een beetje normaal over darts kunnen posten?
Blij dat je eindelijk het licht hebt gezien vriend.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Posten op FOK is pure aids geworden johquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet zo spastisch doen als nota bene de voorbeschouwing nog niet eens begonnen is.
Dan rot je lekker op.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Posten op FOK is pure aids geworden joh
Jammer, daar had je ook andere dingen van kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:41 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
20 euro op Price gezet als uiteindelijke winnaar
Mijn probleem is dan ook dat geen enkele partij aansluit bij mijn visie op hoe het zou moeten. Verder ben ik wel blij dat Baudet op sommige gebieden (bijvoorbeeld klimaat) wat tegengas geeft. Daarmee zeg ik niet dat hij een verlosser is, maar wel iemand die verfrissend kan zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Sinds wanneer is quatsch verfrissend?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn probleem is dan ook dat geen enkele partij aansluit bij mijn visie op hoe het zou moeten. Verder ben ik wel blij dat Baudet op sommige gebieden (bijvoorbeeld klimaat) wat tegengas geeft. Daarmee zeg ik niet dat hij een verlosser is, maar wel iemand die verfrissend kan zijn.
Rot zelf op johquote:
Wat een post is dit, zeg. VERFRISSEND. Ik ga douchen. Vies, smerig.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn probleem is dan ook dat geen enkele partij aansluit bij mijn visie op hoe het zou moeten. Verder ben ik wel blij dat Baudet op sommige gebieden (bijvoorbeeld klimaat) wat tegengas geeft. Daarmee zeg ik niet dat hij een verlosser is, maar wel iemand die verfrissend kan zijn.
Verfrissend dat hij deze week een in Nederland opgegroeide jongen van 19 graag uitgezet ziet worden. Moeten we meer van hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Posten is hier pure aids.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zit te janken dat posten hier pure aids is, wat doe je hier nog dan.
Hoezo slaat GL door wat betreft klimaat en definieer slechte hipsterideeën en waarom reageer ik op een politieke post bij DRTquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PvdA is cliëntelisme.
VVD is alleen goed voor de rijken en de multinationals. Tevens enge partij vanwege lui die niet om privacy geven.
CDA staat nergens meer voor.
D66 staat ook nergens meer voor, behalve alle macht naar Europa willen schuiven.
GL slaat door wat betreft klimaat en slechte hipsterideeën.
PVV is te extreem wat betreft buitenlanders (o.a.). Biedt geen constructieve oplossingen.
Het is toch goed als er wat tegengas komt tegen bijvoorbeeld de ideeën om maar 100 te rijden. De vraag stellen hoe nuttig dat is lijkt me behoorlijk relevant. Van andere partijen hoor je niks, zelfs niet van de VVD.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds wanneer is quatsch verfrissend?
Zonder wrijving geen glans.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:43 schreef Tagliano het volgende:
Meestal zie je pas aan het eind van een wekenlang evenement dat er wat wrijving ontstaat in het livetopic
Dit wordt een mooie klus
Broekje uit voor Laura.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:44 schreef Nober het volgende:
Klopp gaat het Duitse dartsen helpen.
[ afbeelding ]
Dat absoluut!quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonder wrijving geen glans.
Sorry, ik zal weer braaf doen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:43 schreef Tagliano het volgende:
Meestal zie je pas aan het eind van een wekenlang evenement dat er wat wrijving ontstaat in het livetopic
Dit wordt een mooie klus
Dat lijkt me meer iets voor Poepoor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mani mag de grappen maken over Pietersen zijn grote bruine speer.
Al die rechtse mediamannetjes zijn schandalig dik, Jan Roos kon zo een darter zijn tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Als de FVD de volgende verkiezingen wint wordt Robert Jensen minister van Media. Waarom zou je jezelf dat ontzeggen?
Zelfs als pedo Jelle 'm gooit?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij de eerste 180 ga ik HELEMAAL los!
Robert Jensen heeft geen hersenen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Als de FVD de volgende verkiezingen wint wordt Robert Jensen minister van Media. Waarom zou je jezelf dat ontzeggen?
Omdat die dikke pad een ongelooflijke mongool is. Ja toch!quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Nimmerdebestebob?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oke, ik ga vanaf morgen wel posten onder nieuw account
Ja dat kan ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Omdat die dikke pad een ongelooflijke mongool is. Ja toch!
Ik ken iemand die op Sylvana Simons stemde omdat het hem gewoon hilarisch leek om haar in de tweede kamer te hebben samen met Kuzu en Wilders enzo.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Fox Go bedoel je? Laat maar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
ZiggoGo open voor Cambuur - Jong Ajax, TV op RTL7.
Lekker man. Hoop dat Heerenveen doet wat Ajaxquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:49 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat wordt met 2 schermen werken!
..sylvana?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op Eva Simons stemde omdat het hem gewoon hilarisch leek om haar in de tweede kamer te hebben samen met Kuzu en Wilders enzo.
Dit is het enige fatsoenlijke argument wat ik ooit heb gehoord om Artikel 1 te stemmen.
Laten we het hopen maat. Sta je gewoon 4e koekoek.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Lekker man. Hoop dat Heerenveen doet wat Ajaxniet kon.
Het jaar is weer omgevlogen.quote:
Hier ook, al gebruik ik de FOX Sports Go stream.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
ZiggoGo open voor Cambuur - Jong Ajax, TV op RTL7.
Henk de Jong vindt het alweer prachtig.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier ook, al gebruik ik de FOX Sports Go stream.
Momenteel kakelverse beelden van nog maar dik tien jaar geledenquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Stop Politie! met beelden uit het guldentijdperk
Ik vind dat zo'n vermoeiende vent.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Henk de Jong vindt het alweer prachtig..
Onze vriendin Fallon gooide daar wel prima geloof ikquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:53 schreef Nober het volgende:
Sky gaat even doen alsof die wijven geweldig darts gooiden in een kwalificatietoernooi met alleen vrouwen!
Ze hebben weer een blik met "nieuwe" beelden gevondenquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Momenteel kakelverse beelden van nog maar dik tien jaar geleden
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Henk de Jong vindt het alweer prachtig..
Ja Barney gooit ook 150 gemiddeld backstage.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Onze vriendin Fallon gooide daar wel prima geloof ik
Of ik heb dat verkeerd onthouden
Machtig mooi man.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Stop Politie! met beelden uit het guldentijdperk
Hewat?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar we wanen onszelf dus zo meteen middenin een huiskamer? Genot zeg.
Wanneer?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:55 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.reddragondarts.com/info/its-rambo-hendo/
HendoGOD
rip price
Vermoedelijk op schoolquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
01-06-2002, waar waren jullie toen?
De basisschool.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie videobeelden uit 2002quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Momenteel kakelverse beelden van nog maar dik tien jaar geleden
Wat leuk, wat spannend. Met publiek erbij, en Edward van Cuilenborg als presentator?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag een nieuw decor langs fietsen op Twitter.
Nee was oprecht prima. Suzuki was ook niet verkeerd. Maar zeker Fallon had een relatief sterke dag voor haar doen, op het WK horen ze gewoon tot de zwakkere deelnemers.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En ze stond in de finale tegen iemand die het hele toernooi ~70 gemiddeld gooidequote:Op vrijdag 13 december 2019 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En de Nijntje tekenaar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:57 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wat leuk, wat spannend. Met publiek erbij, en Edward van Cuilenborg als presentator?
Dat zou best leuk zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:57 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wat leuk, wat spannend. Met publiek erbij, en Edward van Cuilenborg als presentator?
Hier!quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:56 schreef superniger het volgende:
Waar zijn de modjes?
Topic escaleert helemaal uit de hand.
Hoe zit het met je eigen First Dates?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet
Ik kijk nog even First Dates
Levert het First Dates livetopic je ook zoveel werk op?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet
Ik kijk nog even First Dates
Onveranderdquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zit het met je eigen First Dates?
Beide niets eigenlijk, dolle pretquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:58 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Levert het First Dates livetopic je ook zoveel werk op?
Anders had je vanavond naar een romcom moeten gaan in de bioscoop.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Onveranderd
Maar ik weet niet of ik dat nou zo erg vind
Welnee joh, lekker dartsen loerenquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders had je vanavond naar een romcom moeten gaan in de bioscoop.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens gebrek aan activiteit in dit topic kan verklaard worden dat we in de whatsapp actief zijn: stuur een berichtje als je toegevoegd wil worden
Die onzin hier ook al?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens gebrek aan activiteit in dit topic kan verklaard worden dat we in de whatsapp actief zijn: stuur een berichtje als je toegevoegd wil worden
Uhhhhhquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie is 'we'?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoeveel man zit er al in?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dekker heeft zich schandalig misdragen op het kwalificatietoernooi.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow die Dekker heeft echt een vreemde hoofdvorm.
Hij is neo-nazi geworden?quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dekker heeft zich schandalig misdragen op het kwalificatietoernooi.
Pleurt toch opquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toen kon ik nog juichen voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
LOLquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:02 schreef T3hTommay het volgende:
De een 6 demo's gedaan, de ander 6 chemo's gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |