quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee was het maar zo
Niet quotenIk haal het zo weer weg.
Oh ik vind het wel een mooie naam eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar denk dat je altijd anders naar namen kijkt als het niet je eigen is
Hoewel ik mijn eigen namen ook wel mooi vind
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja sorryquote:
Echt zo geweldig om te zien is dat he?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:52 schreef Meke het volgende:
Jaaa onze tickets zijn ook gepersonaliseerd![]()
(@:grazz, @:BillDauterive en @:ijs_beer) Zo gaaf om te zien
![]()
Heb wel voor de zekerheid mijn doopnaam gebruikt, dus nog steeds niet echt mijn naam op een ticket
Ja ik denk dat we echt in een enorm zwart gat gaan allen volgend jaar mei als alles voorbij isquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:00 schreef grazz het volgende:
[..]
We gaan nu echtHet voelt ergens heel dichtbij, maar tegelijkertijd ook nog zo ver weg. En gelukkig maar. Ik wil nog lange tijd genieten van het gevoel dat er iets heel groots en magisch gaat aankomen
![]()
Wauwquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:52 schreef Em31 het volgende:
We hebben hier samen vandaag zo'n 7000 euro besteed aan kaarten
Wat tof @2020Rotterdam!quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:15 schreef Greys het volgende:
Bedankt voor deze tweet @:2020Rotterdam , meteen diverse volgers er al bij!En volg dit account ook even als je het nog niet deed!
twitter:2020Rotterdam twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 19:40:02VOLGTIP: @:ESF_FOK, het twitteraccount van het enige echte Nederlandse Songfestivalforum - Dutch Eurovision Forum #Eurovision #ESC #songfestival #ESF #ESC2020 https://t.co/NopFDt0W39 reageer retweet
Hehe...quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:18 schreef Greys het volgende:
Moeten je doopnamen er ook op want dan durf ik m'n kaartje niet te laten zien bij de controle.
Graag gedaan. Tof forum! Hoe meer (ESC-)zielen hoe meer vreugd. 😊quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:15 schreef Greys het volgende:
Bedankt voor deze tweet @:2020Rotterdam , meteen diverse volgers er al bij!En volg dit account ook even als je het nog niet deed!
twitter:2020Rotterdam twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 19:40:02VOLGTIP: @:ESF_FOK, het twitteraccount van het enige echte Nederlandse Songfestivalforum - Dutch Eurovision Forum #Eurovision #ESC #songfestival #ESF #ESC2020 https://t.co/NopFDt0W39 reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:35 schreef 2020Rotterdam het volgende:
[..]
Graag gedaan. Tof forum! Hoe meer (ESC-)zielen hoe meer vreugd. 😊
Gewoon de namen die op je paspoort/id kaart staan neem ik aan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:18 schreef Greys het volgende:
Moeten je doopnamen er ook op want dan durf ik m'n kaartje niet te laten zien bij de controle.
Voornaam achternaam zag ik dus valt mee.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gewoon de namen die op je paspoort/id kaart staan neem ik aan.
Ik zag eerst deze aangepaste spoiler en moest echt even een paar seconden nadenkenquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel een mooie naam eigenlijkMaar denk dat je altijd anders naar namen kijkt als het niet je eigen is
Hoewel ik mijn eigen namen ook wel mooi vind
Haha, ik zie het nu ookquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag eerst deze aangepaste spoiler en moest echt even een paar seconden nadenken
Dat is zeker handig inderdaad!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:09 schreef Jane het volgende:
Ben ik ff blij dat ik maar 1 naam heb en dat dat ook mijn roepnaam is.
Is alleen niet voor iedereen in mijn groepje zo, dus ik moet wel uitkijken bij het personaliseren. Ik ga het morgen ff doen.
Oh die zie ik dus nu ook pasquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag eerst deze aangepaste spoiler en moest echt even een paar seconden nadenken
Nog maar 9 te gaanquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:35 schreef Greys het volgende:
Even brutale vraag tussendoor maar als hier nog iemand is met Twitter die ons nog niet volgt daar, wil je dat dan ajb doen? We hebben nog 27 volgers nodig voor de duizend!![]()
Bekijk Songfestivalforum.nl (@:ESF_FOK): https://twitter.com/ESF_FOK?s=09
En meer tickets gefixt dan gisterquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:52 schreef Em31 het volgende:
We hebben hier samen vandaag zo'n 7000 euro besteed aan kaarten
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |