SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Ik vind het altijd wel gezellig...quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:30 schreef Melting het volgende:
Ben blij dat wij geen officiële kerstborrel hebben.
We hebben een nieuwjaarsreceptie, maar daar ga ik meestal ook niet naartoe.
Mwoah..... ik ben meer van het principe.... met collega's moet je werken, niet feesten.quote:
Dan stuur je Vout toch gewoon?quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Mwoah..... ik ben meer van het principe.... met collega's moet je werken, niet feesten.
Ik ben denk ik niet genoeg feestneus daarvoor.
quote:
quote:Vanavond:
20:00 - 22:33 Kerstliedjes met Brother52 deel 1
Ik kan niet meeluisteren helaas.quote:
Op zich is dat wel zo, maar zo’n borrel kan best gezellig zijn als je een beetje goed kan opschieten met elkaar. Op mijn afdeling lachen we ook heel veel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Mwoah..... ik ben meer van het principe.... met collega's moet je werken, niet feesten.
Er zit ook nog iets tussenin denk ik. Gewoon gezellig even samen wat drinken, eten en even bijpraten. Dat vind ik echt wel een toegevoegde waarde van zo'n bijeenkomst. Je spreekt elkaar dan over andere dingen dan voornamelijk werkdingen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb niet echt dingen die ik met de meeste collega's wil delen, buiten het werk. Dat scheelt ook wel, denk ik. Gaat bij ons al heel snel over het werk. Dan ben ik liever gewoon aan het werk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zit ook nog iets tussenin denk ik. Gewoon gezellig even samen wat drinken, eten en even bijpraten. Dat vind ik echt wel een toegevoegde waarde van zo'n bijeenkomst. Je spreekt elkaar dan over andere dingen dan voornamelijk werkdingen.
Ziet er wel geinig uit.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:19 schreef MadMaster het volgende:
Morgen!
Zoals beloofd, Caribbean Christmas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan het eind van onze straat wordt het stroomverbruik aardig opgekrikt...
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:19 schreef MadMaster het volgende:
Morgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar kan ik me eigenlijk helemaal niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb niet echt dingen die ik met de meeste collega's wil delen, buiten het werk. Dat scheelt ook wel, denk ik. Gaat bij ons al heel snel over het werk. Dan ben ik liever gewoon aan het werk.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:19 schreef MadMaster het volgende:
Morgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wel, vaak zijn het verplichte nummers met een paar types die vreselijk interessant lopen te doen en de rest hangt er een beetje verveeld bij...quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik me eigenlijk helemaal niets bij voorstellen.
Het afscheid van onze directeur was echt een zwaar genante vertoning.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik me eigenlijk helemaal niets bij voorstellen.
20 uur en is dat een kerstliedje?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe laat begint brother's kersen-uitzending ook weer?
Misschien kan hij Modern Talking - Cherry Cherry lady ook nog draaien...
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:02 schreef brother52 het volgende:
En uiteraard moet ik hiermee beginnen.
Roxette - Turn To Me
Het is toch echt dr. Teethquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Christmas on the coast.. da's voor MM toch?
Ja, inderdaad... deed me al ergens aan denken maar kon er niet op komen.quote:
Hier hoor ik toch liever een van de andere miljoen versiesquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:20 schreef brother52 het volgende:
Alice Cooper - Santa Claus Is Coming To Town
Dit is inderdaad niet zijn beste werk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier hoor ik toch liever een van de andere miljoen versies
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:24 schreef CindieY het volgende:
Ik wist van te voren eigenlijk niet wat ik moest verwachten van je show, maar tot zover is het leuk
Kerstmuziek kan ook aangenaam zijnquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:24 schreef CindieY het volgende:
Ik wist van te voren eigenlijk niet wat ik moest verwachten van je show, maar tot zover is het leuk
Die heb ik er niet bij. Kan hem nog wel in de volgende proppen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:29 schreef CindieY het volgende:
In de stijl van een aantal nummers verwacht ik ook nog wel dat nummer van The Wombats.
Dan kan ik niet luisterenquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik er niet bij. Kan hem nog wel in de volgende proppen.
quote:
Ik dacht dat jouw volgende show ook op een vrijdag zou zijn. Niet dat ik niet naar de kerstborrel zou gaan als ik wist dat deel 2 op donderdag is, maar tochquote:
Ik ken ze alle 3 niet geloof ikquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:33 schreef CindieY het volgende:
En ik vergeet natuurlijk nog You Put the X in Xmas van Tiny Little Big Band. Dan heb ik zomaar wat kerstnummers gehad die goed aan te horen zijn, maar zelden op de radio worden gedraaid.
Met Kerst mag dat gewoon.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:35 schreef brother52 het volgende:
Gilby Clarke - I Saw Mommy Kissing Santa Claus
Dat was eerst wel het plan maar de donderdag komt me net iets beter uit.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw volgende show ook op een vrijdag zou zijn. Niet dat ik niet naar de kerstborrel zou gaan als ik wist dat deel 2 op donderdag is, maar toch
Typische 3fm muziek van een aantal jaren geledenquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:39 schreef CindieY het volgende:
Voor als brother52 ze ook de volgende show niet draait:
Hohoho
Mij komt het niet beter uitquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was eerst wel het plan maar de donderdag komt me net iets beter uit.
Klopt! Maar draaien doen ze het niet meer, denk ik.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Typische 3fm muziek van een aantal jaren geleden
Waarom?quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:40 schreef brother52 het volgende:
Oh, ik ben vandaag gevraagd om weer in een bandje te gaan spelen.... Twijfel nog een beetje.
Heel ander genre. Ze spelen bluesrock en ik kom uit de punk/punkrock.quote:
Oké, snap ik. Moet wel een muziekstijl zijn die je leuk vindt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heel ander genre. Ze spelen bluesrock en ik kom uit de punk/punkrock.
Denk dat hun niveau ook een stukje hoger is dan dat van mij.
Ik heb ook het idee dat zij een heel ander beeld bij bluesrock hebben dan ikquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké, snap ik. Moet wel een muziekstijl zijn die je leuk vindt.
Ik vind blues meestal een beetje saaiquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat zij een heel ander beeld bij bluesrock hebben dan ik
Zij komen meer uit de slaapmuziek.
Het is ook niet echt jouw genre natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben nu zo’n 15 minuten aan het luisteren en ik twijfel of ik nog langer moet blijven luisteren.Ik vind het echt niet fijn om naar te luisteren. Helpt ook niet dat ik wat hoofdpijn heb en moe ben.
Ik denk dat ik zo maar een heerlijke foute zoetsappige kerstfilm ga kijken.
Nee dat is het zeker niet en ik ben ook wel erg van de oude kerstliedjes.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is ook niet echt jouw genre natuurlijk.
Tips voor zoetsappige kerstfilms zijn altijd welkom trouwens.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben nu zo’n 15 minuten aan het luisteren en ik twijfel of ik nog langer moet blijven luisteren.Ik vind het echt niet fijn om naar te luisteren. Helpt ook niet dat ik wat hoofdpijn heb en moe ben.
Ik denk dat ik zo maar een heerlijke foute zoetsappige kerstfilm ga kijken.
Livelink heeft nog wel een kerstcd van The Catsquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat is het zeker niet en ik ben ook wel erg van de oude kerstliedjes.![]()
Ja, maar die leen ik niet uit hoorquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Livelink heeft nog wel een kerstcd van The Cats
En kerstborrels.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat is het zeker niet en ik ben ook wel erg van de oude kerstliedjes.![]()
The Weatherman was a friend of minequote:Op vrijdag 13 december 2019 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Net op tijd vanaf het strand vertrokken, omdat de lucht pikzwart werd. Volgens de strandtent eigenaar zou het wel meevallen.
Nu staat het overal blank...
Weerman MadMaster is in te huren voor al uw feesten en partijen.
Rockin' Christmas nu in ons appartement...
Ze moet zelfs persoonlijk de kerstgeschenken overhandigenquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En kerstborrels.
Maar die moet je nu zelf verzorgen...
Nog steeds niksquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:00 schreef brother52 het volgende:
Richard Cheese - Last Xmas
The Finals - Last Christmas
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Christmas on the coast.. da's voor MM toch?
Dit is toch allemaal aardig mild.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is ook niet echt jouw genre natuurlijk.
De bonussen toch? Jij krijgt wel een envelopje en jij lekker niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze moet zelfs persoonlijk de kerstgeschenken overhandigen
Ik had Silent Night van Scott Ian er met opzet al uit gelaten want die is allesbehalve silent.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit is toch allemaal aardig mild.
Ik vind dit al wel een hele verbeteringquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog steeds niks![]()
Wham is niet het probleem met dit nummer.
Twee jaar geleden heb ik ook een (punk)rock kerst show gedaan. Toen waren de reacties ook gevarieerd, zeg maar...quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had Silent Night van Scott Ian er met opzet al uit gelaten want die is allesbehalve silent.
Zondequote:Op vrijdag 13 december 2019 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had Silent Night van Scott Ian er met opzet al uit gelaten want die is allesbehalve silent.
Ik heb nooit ergens gewerkt waar bonussen aan de orde warenquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog nooit een bonus gehad. En ik verdien hem eigenlijk echt wel.
Ik ga je tippenquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Tips voor zoetsappige kerstfilms zijn altijd welkom trouwens.
Nou, vooruit dan....quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan....
Scott Ian - Silent Night
Nee dankjewel. Ik heb op Spotify een mooie lijst met kerstliedjes gevondenquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Livelink heeft nog wel een kerstcd van The Cats
Ik wel. En het is altijd een publiek geheim wie er wel een bonus hebben gekregen. Dat zijn namelijk de mensen die niet zeggen dat zij weer geen bonus hebben gekregen dit jaarquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens gewerkt waar bonussen aan de orde waren
Het duurt gelukkig niet zo lang...quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan....
Scott Ian - Silent Night
Dit vind ik geenszins als Rammstein klinken.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
Als je gezegd had dat het Rammstein was, had ik je ook geloofd.
Dit zit veel beter in elkaarquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
Rammstein is fijn, dit iets minderquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
Dit is niet sarcastisch toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het duurt gelukkig niet zo lang...
Niet alles met een gitaar en diepe stem is Rammstein...quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
Nee geen bonussen, daar doen wij niet echt aan. Iedere medewerker krijgt een kerstbon met hetzelfde bedrag.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
De bonussen toch? Jij krijgt wel een envelopje en jij lekker niet.
Dit noem ik geen diepe stem. Dit noem ik gewoon schor geschreeuw. En zo noem ik Rammstein ook.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet alles met een gitaar en diepe stem is Rammstein...
Meisje, meisje, meisje toch...quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit noem ik geen diepe stem. Dit noem ik gewoon schor geschreeuw. En zo noem ik Rammstein ook.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:09 schreef CindieY het volgende:
Mijn genre is het trouwens ook niet, maar ik heb genoeg met lui rondgehangen wiens genre dit wel is, dus ik kan het prima aanhoren
Misschien hangen jullie wel met dezelfde mensen rond?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ervaar een oceaan tussen ons.
Ik heb het hem alleen nog nooit horen doen terwijl ik Rammstein een paar keer heb gezien.quote:
Hij zingt ook Jingle Bell Rock. Vind ik nog wel een leuke versie. Maar dit is leuker.quote:
Live gaat de show voor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb het hem alleen nog nooit horen doen terwijl ik Rammstein een paar keer heb gezien.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ervaar een oceaan tussen ons.
Maar die show heb je na 2 keer ook wel gezien.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live gaat de show voor.
En die songs brult iedereen toch wel mee...
Ach, als ik er bij kan zijn, dan ga ik nog wel een keer het Bett in Flammen sehn...quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar die show heb je na 2 keer ook wel gezien.
Op een festival zou ik wel gaan kijken maar ga er niet speciaal een kaartje voor kopenquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, als ik er bij kan zijn, dan ga ik nog wel een keer het Bett in Flammen sehn...
Ik heb hem gelukkig een paar keer mogen zien optreden.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
God hebbe zijn ziel. Wat een strot
Tijdens het koken zou het prima zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Ben wel benieuwd wie dit tijdens het kerstdiner als achtergrondmuziekje op zet...
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga met Lennon tv kijken en zet de radio uit... Fijne avond nog
Veel plezier samenquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga met Lennon tv kijken en zet de radio uit... Fijne avond nog
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Was het bijna vergeten, maar nog topplekken kunnen regelen voor Alan Parsons Project in Carré volgend jaar...![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:42 schreef brother52 het volgende:
Stephen Pearcy - Grandma Got Ran Over By A Reindeer
Tofquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Was het bijna vergeten, maar nog topplekken kunnen regelen voor Alan Parsons Project in Carré volgend jaar...![]()
Dit is de 12 inchquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Duurt lang voor een nummer van ze
Ik twijfelde of ze het wel echt waren...quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Duurt lang voor een nummer van ze
Zijn buiten Denemarken ook nooit doorgebroken.quote:
Hoe fout kan het zijn?quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:05 schreef brother52 het volgende:
Nerf Herder - I've Got A Boner For Christmas
Dat was de meest foute die er bij zat.quote:
Het lijkt haast wel Boyzone...quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:07 schreef brother52 het volgende:
The Smashing Pumpkins - Christmastime
Ja, zoiets. Was nog iets aan het schuiven/proppen/schrappen geweest.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:09 schreef CindieY het volgende:
Je ging tot 22.33 door toch? Ik begin aardig in te kakken
Nu geef je Boyzone wel een heel groot complimentquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:13 schreef brother52 het volgende:
The Darkness - Christmas Time (Don't Let The Bells End)
Ik hoop dat het op Spotify staat. Heerlijke stem heeft ze.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:22 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat ik dit album grijs ga draaien met kerst.
Helemaal in het begin had ik ze ook alquote:
Ze is dus weer vrij?quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kende een Aimee, lieve leuke meid, maar had al een vriendje.
Nu heb ik laatst blijkbaar de vogels van de huidige vriendin van dat vriendje gekocht.
Raar hoe klein de wereld soms is.
Geen idee. Moest er door de naam die ik niet vaak hoor ineens weer aan denken.quote:
Aussie gespotquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:29 schreef brother52 het volgende:
Mad Caddies - im going surfing for xmas
One more drifter in the snow staat op spotifyquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat het op Spotify staat. Heerlijke stem heeft ze.
Ik was inderdaad al aan het zoeken.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
One more drifter in the snow staat op spotify
Donderdag de 19e deel 2 om 19:00quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Roxette - Turn To Me
03. Electric Mayhem Band - 'Zat You, Santa Claus
04. Aimee Mann - You're a Mean One Mr. Grinch
05. A Change of Pace - Christmas on the Coast
06. Agent Sparks - Pitter Patter on the Rooftop Surprise
07. Nerf Herder - Santa's Got a Mullet
08. Alice Cooper - Santa Claus Is Coming To Town
09. blink-182 - I Won't Be Home for Christmas
10. Fall Out Boy - Yule Shoot Your Eye Out
11. From First to Last - X12 Days of XXXMASX
12. Gilby Clarke - I Saw Mommy Kissing Santa Claus
13. In Memory - The Most Wonderful Time of the Year
14. Matchbook Romance - I'll Be Home for Christmas
15. Meg & Dia - Joey Had a Smoke
16. Ripper Owens - Santa Claus Is Back In Town
17. Saosin - Mookie's Last Christmas
18. Paul Di'Anno - Another Rock 'N Roll Christmas
19. The A.K.A.'s - Christmas in Hollis
20. Richard Cheese - Last Xmas
21. The Finals - Last Christmas
22. The Format - Holly Jolly Christmas
22,5. Scott Ian - Silent Night
23. Billy Idol - Christmas Love
24. Danger Danger - Naughty Naughty Christmas
25. Richard Cheese - Do They Know It's Christmas
26. Dio - God Rest Ye Merry Gentlemen
27. Down to Earth Approach - Stay
28. Fear - Fuck Christmas
29. Lemmy - Run Rudolph Run
30. Nelson - Jingle Bell Rock
31. Seasick Steve & The Level Devils - Xmas Prison Blues
32. Skid Row - Jingle Bells
33. Stephen Pearcy - Grandma Got Ran Over By A Reindeer
34. The Ramones - Merry Christmas (I Don't Wanna Fight Tonight)
35. The Greedies - A Merry Jingle
36. Tom Keifer - Blue Christmas
37. Twisted Sister - Oh Come All Ye Faithful
38. Mew - She Came Home For Christmas
39. Nerf Herder - I've Got A Boner For Christmas
40. The Smashing Pumpkins - Christmastime
41. Queensryche - White Christmas
42. The Darkness - Christmas Time (Don't Let The Bells End)
43. The Beastie Boys - Country Christmas
44. Richard Cheese - Christmas Time Is Here
45. Aimee Mann - Christmastime
46. Swedish Chef - Christmas Smorgasbord
47. Descendents - Christmas Vacation
48. Mad Caddies - im going surfing for xmas
49. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Succesquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:53 schreef CindieY het volgende:
Zo, de 29ste gaan een vriendin en ik herkansen bij de top 2000 pub quiz in Zwolle
Weet je zeker dat je jezelf dat aan wil doen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:53 schreef CindieY het volgende:
Zo, de 29ste gaan een vriendin en ik herkansen bij de top 2000 pub quiz in Zwolle
Ach ja.... proberen uit te slapen.quote:
Ach ja... proberen te slapen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 06:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach ja.... proberen uit te slapen.
Waar maak je je druk om?quote:Op zaterdag 14 december 2019 06:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja... proberen te slapen.
Heb gisteren een topic verneukt.
Was zo moe dat ik een nieuw deel opende dat ik niet had moeten openen, besefte ik me later.
Helpt ook weer niet met slapen
Heb @"admin" in het topic maar genoemd voor zover ik ze uit mijn hoofd wist.
Zo stom.
Ik ben meestal wat overdreven streng voor mezelf.quote:Op zaterdag 14 december 2019 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om?
Foutje kun je altijd maken.
Je legt jezelf teveel druk op.quote:Op zaterdag 14 december 2019 06:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben meestal wat overdreven streng voor mezelf.
Combinatie van perfectionisme en A.S.S.
En nu faal ik in een topic waar ik zelf ook baat bij zou hebben.
Daar kan ik slecht mee omgaan. Moet gewoon goed gaan, haha.
Blijkt wel uit die eerste zinquote:Op zaterdag 14 december 2019 06:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Je legt jezelf teveel druk op.
Maar dat weet je zelf vast ook wel.
Accepteer dat nou eens, want anders wordt het nooit wat. Alhoewel ik me sowieso afvraag waarom iemand zoveel wil werken. Zaken als vrije tijd, ontspanning, rust en slapen, voor jezelf zorgen zijn belangrijk.quote:Op zaterdag 14 december 2019 07:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Blijkt wel uit die eerste zin
Ik zou het liefst iets van 50 uur per week werken, 6 uur is nu al teveel.
Stom gelul als lichaam en geest niet mee willen werken.
Goedemorgen CindieY.quote:Op zaterdag 14 december 2019 07:03 schreef CindieY het volgende:
Goedemorgenstom ritme, ik wilde nog wel wat langer uitslapen
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 08:19 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Druk dagje vandaag!
Zometeen de kampioenschapswedstrijd van Lennon... Nummer 1 tegen nummer 2. Beide teams en hebben alle wedstrijden gewonnen.
Ik heb geen idee wat dit is.quote:Op zaterdag 14 december 2019 08:19 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmiddag naar First Lego League waar Lennon met zijn delta klas aan meedoet. Hij moet rivierbedding programmerenik ben zo benieuwd...
Dan afwachten maar.quote:Op zaterdag 14 december 2019 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
https://www.saxion.nl/bed(...)ek/first-lego-league
Hier staat het uitgelegd....
Lennon is al weken hiermee druk geweest, ik heb ook nog niet echt een idee.
Ik heb me gewoon nog even omgedraaid tot half 9quote:Op zaterdag 14 december 2019 07:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen CindieY.
Wat vervelend.
Ga je straks gewoon nog even naar bed.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb me gewoon nog even omgedraaid tot half 9
Straks visite van m'n ouders, dan kan ik moeilijk midden op de dag in bed gaan liggenquote:
Dat is straks pas..... tot die tijd had het makkelijk gekund.quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Straks visite van m'n ouders, dan kan ik moeilijk midden op de dag in bed gaan liggen
Zo, daar mag bij Saxion ook wel eens iemand naar de tekst kijken, wat een ellendequote:Op zaterdag 14 december 2019 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
https://www.saxion.nl/bed(...)ek/first-lego-league
Hier staat het uitgelegd....
Lennon is al weken hiermee druk geweest, ik heb ook nog niet echt een idee.
Ik heb dat afgelopen week uitgezet toen ik in een paar uur maar 1 nummer hoorde wat aan te horenquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
HIer staat al enige tijd de Top 4000 aan.... Wat echt een betere lijst is dan de Top2000....
Ja maar dan moet dat werkschuwe tuig werken... dat kost inspanning enzoquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...![]()
Zie net dat er een protest op Schiphol gaande is.
Ik word zo moe van dat soort types. Ga lekker een boom planten of zo...
quote:Programma voor vandaag:
18:59 - 21:00: DJ11 - Decision Day
21:00 - (ooit): DJ Melting - Golden Oldies
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:02 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Volgens goed recept doe ik ook vanavond weer het voorprogramma voor Melting
[..]
Ik hoor inderdaad geluid. Goedenavondquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:50 schreef DJ11 het volgende:
Wie nu inschakelt, zou al geluid moeten horen. Show-aanvang: ongeveer om 18:58 - 18:59 uur.
Hoiquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor inderdaad geluid. Goedenavond
Kan gebeuren. Doe rustig aanquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:57 schreef peaceman het volgende:
Ik sla ff over dj11, ben helemaal op. Kerstborrel was gezellig, zelfs zo gezellig dat ik pas om kwart over 4 thuis was en vanmorgen stond ik om half 10 weer langs het veld. Lennon is trouwens helaas geen kampioen geworden ondanks een uitstekende wedstrijd.
Dat was dan wel een heel gezellige kerstborrelquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:57 schreef peaceman het volgende:
Ik sla ff over dj11, ben helemaal op. Kerstborrel was gezellig, zelfs zo gezellig dat ik pas om kwart over 4 thuis was en vanmorgen stond ik om half 10 weer langs het veld. Lennon is trouwens helaas geen kampioen geworden ondanks een uitstekende wedstrijd.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:01 schreef Melting het volgende:
LT United is een Litouwse popgroep die speciaal werd opgericht om deel te nemen aan Eurovisiesongfestival 2006.
Nadat Litouwen op het songfestival jarenlang ondermaats had gepresteerd, besloot het land het in 2006 om het over een andere boeg te gooien. Men vond dat het tijd was voor iets totaal anders en er werd een lange reeks voorrondes gehouden om een geschikte kandidaat te vinden. In deze selectie viel de groep LT United het meest op. De uit zes heren bestaande formatie had een clowneske act bedacht en de titel van het nummer, We are the winners (of Eurovision), zou bovendien garant staan voor een hoop media-aandacht. Met grote voorsprong werden de voorrondes dan ook gewonnen en LT United mocht afreizen naar de Griekse hoofdstad Athene.
LT United deed Europa in eerste instantie de wenkbrauwen fronsen. De spot van de act werd niet door iedereen begrepen, en de komisch bedoelde songtekst van We are the winners, waarin tevens werd opgeroepen massaal op Litouwen te stemmen, werd door sommigen als arrogant ervaren. De kansen op een hoge notering leken zodoende niet al te hoog. Toch groeiden de heren van LT United tijdens de halve finale uit tot grote publieksfavorieten. De 5de plek die de groep behaalde was goed genoeg om door te mogen naar de grote finaleshow. Met 162 punten werd hierin uiteindelijk een zesde plek bemachtigd, het grootste succes voor Litouwen ooit op een Eurovisiesongfestival. De mannen van LT United werden bij terugkomst in het thuisland dan ook als helden ontvangen. In sommige andere landen stond het succes van We are the winners symbool voor de opvatting dat de act op het songfestival definitief belangrijker geworden is dan de zang.
He should go.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doe ik hoor. Deze heb ik uitgekozen om Boris JohnsonThe Clash - Should I Stay or Should I Go
De vraag is nu meer of Schotland zal blijven of gaan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doe ik hoor. Deze heb ik uitgekozen om Boris JohnsonThe Clash - Should I Stay or Should I Go
Voorlopig stayt -ie nog evenquote:
Waarschijnlijk gaat Boris een Schots vertrek dwarsbomen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
De vraag is nu meer of Schotland zal blijven of gaan.
Dan wordt het tijd dat Mary, Queen of Scots, weer tot leven komtquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voorlopig stayt -ie nog even
[..]
Waarschijnlijk gaat Boris een Schots vertrek dwarsbomen.
Ja, het ziet er allemaal niet rooskleurig uit voor de Schotten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voorlopig stayt -ie nog even
[..]
Waarschijnlijk gaat Boris een Schots vertrek dwarsbomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |