SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Ik vind het altijd wel gezellig...quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:30 schreef Melting het volgende:
Ben blij dat wij geen officiële kerstborrel hebben.
We hebben een nieuwjaarsreceptie, maar daar ga ik meestal ook niet naartoe.
Mwoah..... ik ben meer van het principe.... met collega's moet je werken, niet feesten.quote:
Dan stuur je Vout toch gewoon?quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Mwoah..... ik ben meer van het principe.... met collega's moet je werken, niet feesten.
Ik ben denk ik niet genoeg feestneus daarvoor.
quote:
quote:Vanavond:
20:00 - 22:33 Kerstliedjes met Brother52 deel 1
Ik kan niet meeluisteren helaas.quote:
Op zich is dat wel zo, maar zo’n borrel kan best gezellig zijn als je een beetje goed kan opschieten met elkaar. Op mijn afdeling lachen we ook heel veel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Mwoah..... ik ben meer van het principe.... met collega's moet je werken, niet feesten.
Er zit ook nog iets tussenin denk ik. Gewoon gezellig even samen wat drinken, eten en even bijpraten. Dat vind ik echt wel een toegevoegde waarde van zo'n bijeenkomst. Je spreekt elkaar dan over andere dingen dan voornamelijk werkdingen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb niet echt dingen die ik met de meeste collega's wil delen, buiten het werk. Dat scheelt ook wel, denk ik. Gaat bij ons al heel snel over het werk. Dan ben ik liever gewoon aan het werk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zit ook nog iets tussenin denk ik. Gewoon gezellig even samen wat drinken, eten en even bijpraten. Dat vind ik echt wel een toegevoegde waarde van zo'n bijeenkomst. Je spreekt elkaar dan over andere dingen dan voornamelijk werkdingen.
Ziet er wel geinig uit.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:19 schreef MadMaster het volgende:
Morgen!
Zoals beloofd, Caribbean Christmas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan het eind van onze straat wordt het stroomverbruik aardig opgekrikt...
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:19 schreef MadMaster het volgende:
Morgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar kan ik me eigenlijk helemaal niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb niet echt dingen die ik met de meeste collega's wil delen, buiten het werk. Dat scheelt ook wel, denk ik. Gaat bij ons al heel snel over het werk. Dan ben ik liever gewoon aan het werk.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:19 schreef MadMaster het volgende:
Morgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wel, vaak zijn het verplichte nummers met een paar types die vreselijk interessant lopen te doen en de rest hangt er een beetje verveeld bij...quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik me eigenlijk helemaal niets bij voorstellen.
Het afscheid van onze directeur was echt een zwaar genante vertoning.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik me eigenlijk helemaal niets bij voorstellen.
20 uur en is dat een kerstliedje?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe laat begint brother's kersen-uitzending ook weer?
Misschien kan hij Modern Talking - Cherry Cherry lady ook nog draaien...
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:02 schreef brother52 het volgende:
En uiteraard moet ik hiermee beginnen.
Roxette - Turn To Me
Het is toch echt dr. Teethquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |