abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190411426
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja wat ik dus ook bij deze guy verwacht had, dat hij na een paar maand er wel klaar mee was. We zijn nu een halfjaar verder (maar het kan nog komen, who knows)
Maar dat hij er niet mee stopt betekent niet dat jij er niet mee kan stoppen toch? Ik snap zijn gedachten wel enigszins, hij vindt de vaste seks gewoon prima en prettig.

Maar goed, je geeft zelf aan de seks ook nog te lekker te vinden. Ik zou dan zeggen: Vindt een andere FWB, er zijn genoeg mannen die seks willen. En het haalt je dilemma weg.
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:25:04 #52
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190413505
Voor mij persoonlijk geld dat niet elke relatie een liefdes/partner relatie hoeft te zijn. En dat het niet voor eeuwig en altijd hoeft te zijn.

De fwb's die ik heb gehad had ik een band mee, als goede vrienden, niet als partner materiaal.
Met twee ervan ben ik nogsteeds bevriend, alhoewel het fwb gedeelte al jaren niet meer speelt. De twee anderen zijn verwaterd, maar zonder enige narigheid.

Ik heb een diepe genegenheid voor ze gevoeld en dat was ok, was erg fijn zelfs.
Maar het was ok zoals het was. Het hoefde niet meer/anders te zijn.
Juist door dat gevoel op die manier toe te laten werkte het.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190416096
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Voor mij persoonlijk geld dat niet elke relatie een liefdes/partner relatie hoeft te zijn. En dat het niet voor eeuwig en altijd hoeft te zijn.

De fwb's die ik heb gehad had ik een band mee, als goede vrienden, niet als partner materiaal.
Met twee ervan ben ik nogsteeds bevriend, alhoewel het fwb gedeelte al jaren niet meer speelt. De twee anderen zijn verwaterd, maar zonder enige narigheid.

Ik heb een diepe genegenheid voor ze gevoeld en dat was ok, was erg fijn zelfs.
Maar het was ok zoals het was. Het hoefde niet meer/anders te zijn.
Juist door dat gevoel op die manier toe te laten werkte het.
Ja dit.

Tussen mijn fwb en mij zitten ook gevoelens en een intense connectie. Geniet daar gewoon van, ook al wil ik absoluut geen relatie (hij ook niet). Je kunt gewoon verliefd zijn en een band hebben, leuk zijn samen zonder dat het gelijk een naam moet krijgen. En ja als je verliefd bent, verlang je naar iets van iemand (aandacht en genegenheid) wat je afhankelijk maakt omdat er een behoefte gevuld moet worden. Nou, en? Boeiend. Wees gewoon open en eerlijk met elkaar. Je kunt gevoel niet uitzetten maar als je erover praat kun je ze wel een plaats geven en buiten de low-momenten genieten van de high die het je geeft.

Je zegt zelf eigenlijk ook dat je soms geen zin in hem hebt, maar bent dan wel geraakt als hij je even geen aandacht geeft. Je doet toch hetzelfde bij hem? :@
  vrijdag 13 december 2019 @ 15:50:44 #54
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190419048
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:21 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik heb zelf dus ook een FWB situatie, met een jongen. Ik zie hem niet vaak, want woont ver weg (bewust voor gekozen = geen gezeik), en ik kom net uit een lange relatie dus dit was voor mij wel welkome afleiding.
Ik vind het ook leuk, ik kijk er ook naar uit, en soms heb ik er even geen zin in etc.
Zo'n FWB contact kan vast een uitkomst zijn voor een periode, zeker als je er allebei op dezelfde manier in staat. Ik persoonlijk vind het oppervlakkig en leeg en mijn ervaring is dat het meer ellende en verdriet en/of een gebruikt gevoel geeft dan dat je er je plezier en een goed gevoel aan overhoudt .Het is iig iets waar ik mijn lessen in heb geleerd.
quote:
Het gaat tot nu toe nog wel redelijk..
Maar het gaat niet helemaal zoals jij wil, of zoals je het verwacht had.Te makkelijk erover gedacht misschien?
quote:
Ik kon op het begin makkelijker mijn gedachten er vanaf brengen dan nu eigenlijk.Hoe vaker je seks met iemand hebt, hoe moeilijker het wordt om je niet aan iemand te hechten.
Het is voor mij duidelijk dat je of geen idee hebt waar je mee bezig bent, of je doet alsof je dat niet weet ,maar bij mij gingen iig wat alarmbelletjes af tijdens het lezen van jouw post.Je komt net uit een lange relatie en stort je in je volgende 'avontuur'
Hij woont lekker ver weg ,je ziet hem niet vaak en dat is een bewuste keuze van jou geweest want je hebt geen zin in gezeik.Ik hoop voor jou dat je je relatie al wel verwerkt had?Zelf heb ik daar zo mijn twijfels over.
quote:
Volgens mij heeft hij daar veel minder last van, maar hij geeft een beetje gemixte signalen af (dat zou ook kunnen volgens die PUA theorie die hier op R&P ook besproken is, en dat besef ik mij).
Natuurlijk heeft hij daar geen last van : voor hem is de vorm van jullie contact duidelijk: alleen voor jou niet.Op die PUA theorie in je verhaal ga ik verder niet in: je hebt er e.e.a over gelezen in R&P maar ik denk dat dit hier helemaal niet aan de orde is .Die gemixte signalen die hij volgens jou afgeeft zijn denk ik eerder de gemixte signalen die je zelf afgeeft .Vrouwen zijn daar heel goed in (ik kan er zelf ook soms wat van) Het is stiekem ook veel handiger om te denken dat het aan die ander ligt
quote:
Ik laat het zo, want ik wil er niks achter zoeken
Jullie zijn elkaars fuck buddy .. jullie 'gebruiken' elkaar voor seks..thats it.. Jullie zijn niet exclusief dus hij heeft het recht om te doen en te laten wat hij wil.En zolang beide partijen hiervan op de hoogte zijn, is dat helemaal prima
quote:
en ik wil ook eigenlijk niks met die kerel beginnen want dat heeft voor mij en voor hem 0 zin.
Je praat erg vanuit je verstand
quote:
En het is logisch dat er aantrekkingskracht is, tenminste voor mij persoonlijk (als vrouwmens) is het wel belangrijk dat ik iemand ook aantrekkelijk vind voordat ik er mee het bed in duik.
Wat wil je nou eigenlijk ?
quote:
Nu had ik dus wat dingen uit lopen zoeken op internet en bronnen e.d. omdat ik me er soms best kut over voel (dan ga ik over hem fantaseren enz,
Het kan op zich nooit kwaad om op internet dingen te zoeken over relatie/vriendschapsvormen ,maar de reden dat jij daar heel erg mee bezig bent is omdat jij denk ik toch andere verwachtingen had/hebt en met je hoofd al teveel bij hem zit en op de verkeerde manier(nah ja wat is verkeerd)
quote:
terwijl ik denk: zou ik ooit een relatie met deze gast willen? nee.
Nou wat is je probleem dan?
quote:
Maar op zo'n moment ga ik dus van deze shit uitzoeken. En ik kwam eigenlijk elke keer op artikelen die zeiden: het is schadelijk voor vrouwen, vrouwen die hechten er automatisch meer waarde aan dan mannen, vrouwen raken op de lange termijn emotioneel beschadigd, gaan iemand toch wel leuk vinden etc.
Je doet dit voor jezelf ,althans dat is wat je in het begin van je post zei, en je kan nooit gebruikt worden als jij het voor jezelf doet.
quote:
Ik denk enerzijds, misschien gebeurd dat ook wel met mij. Dat zou ik eigenlijk liever niet willen, want ik heb het al druk genoeg. :9
weer zo tegenstrijdig
quote:
Dus aan de ene kant kan ik me er helemaal in vinden, want ja, voor mij hoort bij seks ook wel een beetje gevoel en ik denk oprecht dat het voor mannen anders is dan voor vrouwen
Wel als vrouwen niet nadenken over waar ze mee bezig zijn ,wat ze wel of niet willen,en onduidelijk zijn. Ik ken de kant van gekwetst voelen omdat ik meer ging voelen voor de ander en op meer hoopte, maar ik heb het omgekeerd ook meegemaakt, en dat de ander zich gekwetst voelde.
quote:
(heb dit ook al met persoon in kwestie besproken, dus dat is fijn. Dat soort dingen bespreken we wel gewoon etc.)
Wat hebben jullie besproken? Hoe hebben jullie dit besproken, want je zegt wel dat je het met elkaar besproken hebt , maar ik vraag me af hoe duidelijk jullie naar elkaar zijn geweest, en of jullie ook echt open hebben gesproken over wat zo'n contact inhoudt en wat wel/niet binnen dat contact valt.
Als ik jou was zou ik stoppen met dat ongelijkwaardige sekscontact en eerst die vorige relatie verwerken ,of daar de tijd voor te nemen , Neuken kan altijd nog .
quote:
En aan de andere kant denk ik: kan je je hier ook bewust tegen wapenen, en zo ja, hoe?Of zit het echt in de natuur van vrouwen om uiteindelijk toch emotioneel geinvesteerd te raken en helemaal naar de gallemiezen te gaan.
Opinions?
Stop met jezelf voor de gek houden.
Sterkte iig

[ Bericht 0% gewijzigd door Puzzie op 13-12-2019 15:56:43 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 13 december 2019 @ 16:33:21 #55
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190419587
Voor een man is zijn doel al bereikt als hij seks heeft. Hij raakt wel gehecht aan het meisje, maar dat hij seks heeft is al voldoende. Voor de vrouw is het toch anders.

Seks hebben zal meestal niet voldoende zijn voor een vrouw op lange termijn, omdat een vrouw dit vanzelfsprekend kan krijgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 14 december 2019 @ 00:15:41 #56
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190429636
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Voor een man is zijn doel al bereikt als hij seks heeft. Hij raakt wel gehecht aan het meisje, maar dat hij seks heeft is al voldoende. Voor de vrouw is het toch anders.

Seks hebben zal meestal niet voldoende zijn voor een vrouw op lange termijn, omdat een vrouw dit vanzelfsprekend kan krijgen.
Hoeft niet , als maar duidelijk is dat ze er allebei op dezelfde manier in staan
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 14 december 2019 @ 09:01:02 #57
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190431478
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 00:15 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Hoeft niet , als maar duidelijk is dat ze er allebei op dezelfde manier in staan
Ik bedoel meer vanuit een maatschappelijk oogpunt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 14 december 2019 @ 09:20:25 #58
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190431602
quote:

Wat moet het leven toch fantastisch zijn wanneer je zo simpel bent _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 14 december 2019 @ 09:31:08 #59
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190431682
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 09:20 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Wat moet het leven toch fantastisch zijn wanneer je zo simpel bent _O_
Ik heb het verkeerd verwoord, ik wou een andere punt maken.
  maandag 16 december 2019 @ 13:52:10 #60
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_190475960
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Friends with benefits = gewoon knallen wanneer het je uitkomt met iemand die je redelijk goed kent maar geen relatie mee hebt
Klinkt als iets voor mij. Waar vind je zoiets?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 16 december 2019 @ 14:14:20 #61
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190476498
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 09:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik bedoel meer vanuit een maatschappelijk oogpunt.
Hoe bedoel je dat?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190476830
In het begin vond ik het leuk om lekker veel te scharrelen met verschillende mensen, dat voelde stoer ofzo, na een tijdje is de lol ervan af. Ook een beetje mezelf in de voeten geschoten, want ik voel me nu alleen maar comfortabel in een relatiedynamiek van scharrel/kwarrel. Achter had ik liever gewoon een paar lange relaties gehad dan zo'n mijnenveld van korte en spannende ons/fwb. Maargoed mensen die ik in een relatie ken, klagen dan weer over dat ze soms wel zouden willen scharrelen. Mens is nooit tevreden.

Ik denk wel dat het veelvuldig scharrelen toch wel een soort van aanslag pleegt op je bindingspatroon, of in ieder geval bij mij wel denk ik. Toch denk ik ook wel dat dit soort dingen ook wel weer goed kunnen komen. En ik kom net zo vaak meisjes tegen die een soortgelijke achtergrond hebben, het is een beetje onderdeel van het speelveld geworden door maatschappelijke trends ofzo dat mensen minder vaak een relatie willen en meer vrijheid en minder strings attached.

C'est la vie.
def
pi_190477136
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2019 18:11:59 ]
pi_190478856
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:50 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Als het een bonding tool is, waarom geven sommige mannen dan 0. Oprecht ik weet dat dit een open deur antwoord ding is, maar ik ben echt gewoon benieuwd om het voor mezelf te snappen, zodat ik emotionele schade kan voorkomen.
Newsflash! Mannen geven (er niet) niet 'nul' (om). Echter om niet als wijf emotionele kneus gezien te worden, veinzen ze dat wel.

Uiteraard verschilt de emotionele bonding van persoon tot persoon en dus ook van man tot man. Een erg belangrijk aspect daarbij is dat juist de mannen die het aantrekkelijkst worden gevonden door vrouwen, het minst om een specifieke vrouw geven. Want ze kunnen met gemak een ander lekker wijf krijgen. Daarom denk jij dat mannen niet om een vrouw geven.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_190479102
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 14:32 schreef hoelaatass het volgende:
In het begin vond ik het leuk om lekker veel te scharrelen met verschillende mensen, dat voelde stoer ofzo, na een tijdje is de lol ervan af. Ook een beetje mezelf in de voeten geschoten, want ik voel me nu alleen maar comfortabel in een relatiedynamiek van scharrel/kwarrel. Achter had ik liever gewoon een paar lange relaties gehad dan zo'n mijnenveld van korte en spannende ons/fwb. Maargoed mensen die ik in een relatie ken, klagen dan weer over dat ze soms wel zouden willen scharrelen. Mens is nooit tevreden.

Ik denk wel dat het veelvuldig scharrelen toch wel een soort van aanslag pleegt op je bindingspatroon, of in ieder geval bij mij wel denk ik. Toch denk ik ook wel dat dit soort dingen ook wel weer goed kunnen komen. En ik kom net zo vaak meisjes tegen die een soortgelijke achtergrond hebben, het is een beetje onderdeel van het speelveld geworden door maatschappelijke trends ofzo dat mensen minder vaak een relatie willen en meer vrijheid en minder strings attached.

C'est la vie.
Je bent idd niet de enige die een trend ontwaart. Er is ook al een acroniem voor: FOBO. Niet 'fotoboek', maar fear of better options. Ergo: je niet durven binden omdat het gras bij de buren misschien groener is.
pi_190479615
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2019 17:00 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Je bent idd niet de enige die een trend ontwaart. Er is ook al een acroniem voor: FOBO. Niet 'fotoboek', maar fear of better options. Ergo: je niet durven binden omdat het gras bij de buren misschien groener is.
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2019 17:00 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Jaa precies dat ja. Ik zie het ook gewoon overal gebeuren, niet per se direct een representatieve steekproef, maar als ik gewoon puur naar mijn eigen bubbel kijk / netwerk, dan zie ik maximaal 1 op 5 mensen in een relatie.

Ik hoor ook heel vaak van vrouwelijke buren (woon op een plek met veel buren die elkaar vaak zien; 50-100 mensen) een verhaal in de trant van; ik wil een lange jongen, Nederlandse jongens zijn niet interessant, ik wil een man uit Peru/Colombia dat is spannend, "jaa ik had heel lang een relatie met iemand en heel veel was prima, maar toch wou ik kijken of ik beter kon krijgen" of; "jaa het matchde wel, maar hij woonde wel 100km weg, wou toch iemand dichterbij".

In algemene zin gewoon, vrij kritisch, best wat eisen. Terwijl je met simpele wiskunde gewoon zo kan uitrekenen wat de kans is dat je uberhaupt zo iemand vind die aan alles voldoet, ten tweede heb je dan ook nog eens de competitie van al de andere vrouwen die die man willen. En toch, al verwoord je het volledig expliciet, toch wil men niet die strategie staken, want "stel dat ik zou settlen voor minder dan dat ik kan krijgen".

Met als gevolg, minder relaties. Zelf kies ik nu voor de strategie om minder kritisch te zijn, dus juist te "settlen" voor iemand die "goed genoeg is", niet meer te scharrelen, dus ofwel iets wat iets kan worden ofwel niks (is zonde van haar tijd en van mijn tijd) en ten derde gewoon zoveel mogelijk mezelf interessanter maken, ofwel "goed genoeg".

Maar dat is het enige wat ik van mijn kant kan doen. Aan de relatief hoge eisen van de wederhelft kan ik helaas weinig veranderen. Mensen willen gewoon wat ze willen, en ik zal nooit meer zijn dan wat ik ben, buiten bepaalde keuzes die ik nu maak om iig wat hoger in de ranking te komen (gym; kleren; verantwoordelijkheid nemen; leiderschapsrollen zoeken; instagrammetje opzetten; interessantere hobby's najagen;)
def
pi_190480072
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:28 schreef hoelaatass het volgende:
Met als gevolg, minder relaties. Zelf kies ik nu voor de strategie om minder kritisch te zijn, dus juist te "settlen" voor iemand die "goed genoeg is", niet meer te scharrelen, dus ofwel iets wat iets kan worden ofwel niks (is zonde van haar tijd en van mijn tijd) en ten derde gewoon zoveel mogelijk mezelf interessanter maken, ofwel "goed genoeg".
Dit klinkt wel triest ergens.

quote:
Maar dat is het enige wat ik van mijn kant kan doen. Aan de relatief hoge eisen van de wederhelft kan ik helaas weinig veranderen. Mensen willen gewoon wat ze willen, en ik zal nooit meer zijn dan wat ik ben, buiten bepaalde keuzes die ik nu maak om iig wat hoger in de ranking te komen (gym; kleren; verantwoordelijkheid nemen; leiderschapsrollen zoeken; instagrammetje opzetten; interessantere hobby's najagen;)
Waar heb je een insta voor nodig? Insta betekent meer succes in de datingwereld? Waar wil je die mee vullen? Het moet wel boeiende inhoud zijn, anders komt echt niemand kijken.

Wat versta je onder interessantere hobby's?
pi_190480276
quote:

Verstandige strategie die je uiteindelijk veel gaat opleveren. ;)
pi_190480547
quote:

[..]

[..]

Jaa precies dat ja. Ik zie het ook gewoon overal gebeuren, niet per se direct een representatieve steekproef, maar als ik gewoon puur naar mijn eigen bubbel kijk / netwerk, dan zie ik maximaal 1 op 5 mensen in een relatie.

Ik hoor ook heel vaak van vrouwelijke buren (woon op een plek met veel buren die elkaar vaak zien; 50-100 mensen) een verhaal in de trant van; ik wil een lange jongen, Nederlandse jongens zijn niet interessant, ik wil een man uit Peru/Colombia dat is spannend, "jaa ik had heel lang een relatie met iemand en heel veel was prima, maar toch wou ik kijken of ik beter kon krijgen" of; "jaa het matchde wel, maar hij woonde wel 100km weg, wou toch iemand dichterbij".

In algemene zin gewoon, vrij kritisch, best wat eisen. Terwijl je met simpele wiskunde gewoon zo kan uitrekenen wat de kans is dat je uberhaupt zo iemand vind die aan alles voldoet, ten tweede heb je dan ook nog eens de competitie van al de andere vrouwen die die man willen. En toch, al verwoord je het volledig expliciet, toch wil men niet die strategie staken, want "stel dat ik zou settlen voor minder dan dat ik kan krijgen".

Het liefst ook eisen die elkaar volledig uitsluiten _O- =>
Een lange vent versus latino :')

Statistisch inzicht is veel mensen niet echt gegeven inderdaad. Slechts een tiental (ongecorreleerde!) eisen waar afzonderlijk 1 op de 10 mannen aan voldoet, geeft bij elkaar een kans van 1 op 10 miljard. Dus kom maar door met je eisenlijstje, dames :9

En ja, vrouwen stellen eisen! Daar is op zichzelf niets mis mee. Dat is de kern van het darwinisme. Echter je moet wel realistisch blijven. Vrouwen vinden een veel kleiner deel van de andere sekse ècht leuk, dan mannen. Vrouwen vinden hooguit 1 op de 10 kerels ècht een lekkere vent. Mannen daarentegen vinden the girl next door al meer dan leuk genoeg.
Een en ander blijkt oa uit onderzoek door de wiskundigen achter OKCupid. Vrouwen vinden 90% van de mannen ondergemiddeld knap. In de ogen van mannen is de aantrekkelijkheid van vrouwen keurig standaard-normaal verdeeld.

'Boeiuh' denken de meeste vrouwen nu natuurlijk, 'ik wil gewoon een lekkere hunk', maar als je met zijn allen op die top 10% van de mannen duikt, dan moet je niet gaan janken dat je geen leuke man kan vinden. En dat ALS je dan een leuke vent hebt gevonden die jou wel een beurt wil geven, dat ie zich dan niet wil committen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 16-12-2019 18:36:35 ]
pi_190480802
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dit klinkt wel triest ergens.
[..]

Waar heb je een insta voor nodig? Insta betekent meer succes in de datingwereld? Waar wil je die mee vullen? Het moet wel boeiende inhoud zijn, anders komt echt niemand kijken.

Wat versta je onder interessantere hobby's?
Ik merkte gewoon dat ik met betere HD foto's op tinder direct 3X zoveel matches leek te krijgen, die dus ook ontvankelijker reageerde (minder dode gesprekken). Met insta erbij zet ik me nog net een categorietje hoger. Het is meer dat 90% van mannen op tinder gewoon slechte lelijke profielen heeft, dus je hebt niet eens zo superveel nodig om je te onderscheiden, al zet ik wel relatief hoog in.

Hobby's maken niet superveel uit, maar bijvoorbeeld dansen vind ik toevallig leuk. Neem nu salsalessen en dat is wel een hobby waarbij je automatisch gewoon veel contact gaat hebben met veel vrouwen, meer dan bijvoorbeeld fitness ofzo. Daarnaast thai kick boxing, geeft mij in ieder geval zelfvertrouwen en testosteron, sommige vrouwen vinden dat ook wel aantrekkelijk.

Zoveel maken hobby's niet echt uit tho, gaat meer om uiterlijk in eerste instantie en daarna klik.
def
pi_190486065
quote:

Goed inlevingsvermogen. Inderdaad omdat een vrouw dat standaard kan krijgen, het wordt minder waard, maar ook omdat gewoon een vorm van onderwerping is, tenzij de vrouw fysiek sterker is. Waarom zou een vrouw daar enthousiast van worden? Lekker gedomineerd worden door een ander :r Veel mannen zijn intimiderend, drijven hun zin door, willen dat de vrouw hun wensen inwilligt maar de vrouw mag alleen voor de vorm zogenaamd enige eisen stellen want eigelijk moet ze zo makkelijk mogelijk zijn maar hij mag wel selecteren op uiterlijk, enzovoort enzovoort.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 17 december 2019 @ 10:10:59 #72
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190491841
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 22:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Goed inlevingsvermogen. Inderdaad omdat een vrouw dat standaard kan krijgen, het wordt minder waard, maar ook omdat gewoon een vorm van onderwerping is, tenzij de vrouw fysiek sterker is. Waarom zou een vrouw daar enthousiast van worden? Lekker gedomineerd worden door een ander :r Veel mannen zijn intimiderend, drijven hun zin door, willen dat de vrouw hun wensen inwilligt maar de vrouw mag alleen voor de vorm zogenaamd enige eisen stellen want eigelijk moet ze zo makkelijk mogelijk zijn maar hij mag wel selecteren op uiterlijk, enzovoort enzovoort.
Wat een bullshit !
Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar dit slaat nergens op .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190492146
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 22:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Veel vrouwen vinden het inderdaad heerlijk om gedomineerd te worden in bed :+

Even goed op hun plek worden gezet.
  dinsdag 17 december 2019 @ 10:48:37 #74
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190492197
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee joh, zo zien we dat helemaal niet.

Gewoon lekker, heeft geen reet te maken met goed op de plek gezet worden.
Het veranderd niets in de gewone dynamiek.

Net zoals een man die eens lekker gepakt wordt door een geile vrouw niet op zijn plek is gezet, maar gewoon geile seks heeft gehad.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190494036
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee joh, zo zien we dat helemaal niet.

Gewoon lekker, heeft geen reet te maken met goed op de plek gezet worden.
Het veranderd niets in de gewone dynamiek.

Net zoals een man die eens lekker gepakt wordt door een geile vrouw niet op zijn plek is gezet, maar gewoon geile seks heeft gehad.
Het was ook niet compleet serieus, maar meer een reactie op basis van de user :+
pi_190494233
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja wat ik dus ook bij deze guy verwacht had, dat hij na een paar maand er wel klaar mee was. We zijn nu een halfjaar verder (maar het kan nog komen, who knows)
Tsja, als het gewoon leuk en zonder gedoe is, waarom zou hij er dan mee kappen? Jij bent degene met de twijfels en zolang jij de chille meid uit hangt is het ook niet zo raar dat hij denkt dat jij als volwassene prima zelf kan bepalen of je het nog de moeite waard vindt..

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja maar ik word ook gedreven door het feit van: meid, geniet van je leven aub en neem het ervan. (Ik ben altijd super loyaal geweest naar ex en hij had gewoon schijt aan mij) waardoor ik ook zoiets heb van: now it's my turn. Maar ik wil mezelf daardoor niet nog meer kapotmaken. Maar ik geniet er wel van. Snap je hoe verwarrend
Loyaliteit naar jezelf is soms ook gewoon (h)erkennen wat je niet past en dan actief de grens trekken. Zodra je gaat lopen draaikonten over wat de ander allemaal wel of niet doet, houd je het niet meer bij jezelf.
Echt genieten doe je als je in het moment kan zijn, zonder er van alles bij te moeten halen. Als het niet voldoende is zonder bijvoorbeeld de bevestiging dat hij je wel meer leuk is gaan vinden, en het je verder verwart of zelfs stiekem kwetst dat je na zo een tijd niet meer voor hem bent gaan betekenen, dan moet je je toch eens gaan afvragen wat je dan denkt te doen door hier mee door te willen gaan. Niet hij, maar jij bepaalt jouw waarde.
Als je meer waard wil zijn voor iemand, solliciteer daar dan naar en blijf niet hangen bij iemand die je het eigenlijk kwalijk neemt dat ie je respecteert in je eigen beslissingen.
  dinsdag 17 december 2019 @ 15:15:08 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190496303
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:00 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Oke, misschien geeft de man iets meer dan 0. Maar niet genoeg om ook daadwerkelijk te geven en in actie over te gaan, wat je vaker ziet bij vrouwen. Dat ze afhankelijk gaan worden, janken etc. Dus door hormonen (zie comment hierboven). Maar HOE kan je dit bij jezelf stoppen. Ik heb soms die 'afhankelijke' gedachten etc maar ik handel er (nog) niet echt naar.
Gewoon niet doen dan, als je weet dat het dit met je doet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190499163

Maarre ja je bent denk ik niet geschikt voor dit type relatie van deze persoon als je je er tot door voelt. Dan moet je of duidelijkheid gaan vragen of stoppen.
pi_190503845
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:52 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Klinkt als iets voor mij. Waar vind je zoiets?
Duitsland
pi_190503890
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 17:40 schreef 00wildchild het volgende:

Maarre ja je bent denk ik niet geschikt voor dit type relatie van deze persoon als je je er tot door voelt. Dan moet je of duidelijkheid gaan vragen of stoppen.
Nou maak hier maar oops I did it again van dan.
pi_190508757
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:

Nou maak hier maar oops I did it again van dan.
Al beter dan Womanizer. Of criminal.

quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2019 18:31 schreef Puntenjager het volgende:

Het liefst ook eisen die elkaar volledig uitsluiten _O- =>
Een lange vent versus latino :')

Statistisch inzicht is veel mensen niet echt gegeven inderdaad. Slechts een tiental (ongecorreleerde!) eisen waar afzonderlijk 1 op de 10 mannen aan voldoet, geeft bij elkaar een kans van 1 op 10 miljard. Dus kom maar door met je eisenlijstje, dames :9

En ja, vrouwen stellen eisen! Daar is op zichzelf niets mis mee. Dat is de kern van het darwinisme. Echter je moet wel realistisch blijven. Vrouwen vinden een veel kleiner deel van de andere sekse ècht leuk, dan mannen. Vrouwen vinden hooguit 1 op de 10 kerels ècht een lekkere vent. Mannen daarentegen vinden the girl next door al meer dan leuk genoeg.
Een en ander blijkt oa uit onderzoek door de wiskundigen achter OKCupid. Vrouwen vinden 90% van de mannen ondergemiddeld knap. In de ogen van mannen is de aantrekkelijkheid van vrouwen keurig standaard-normaal verdeeld.

'Boeiuh' denken de meeste vrouwen nu natuurlijk, 'ik wil gewoon een lekkere hunk', maar als je met zijn allen op die top 10% van de mannen duikt, dan moet je niet gaan janken dat je geen leuke man kan vinden. En dat ALS je dan een leuke vent hebt gevonden die jou wel een beurt wil geven, dat ie zich dan niet wil committen :D
Klopt. En als je alleen op het uiterlijk selecteert voor de niet-monogame dominante veroverseks van meerdere vrouwen tegelijkertijd moet je ook niet gaan janken als velen niks verkiezen boven dat :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:10 schreef puzziepie het volgende:

Wat een bullshit !
Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar dit slaat nergens op .
Want? Ik baseer me op de fokwereld waar je dit kunt lezen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:44 schreef Solid-Snake het volgende:

Daarvan moet ik inderdaad geheel de schuld geven aan EL James of zoiets.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_190518176
Als je neukt en je vindt het lekker (en je komt klaar), hoe kun je daar geen gevoel bij hebben dan? |:(
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_190567090
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 15:08 schreef imgoddamnugly het volgende:
Als je neukt en je vindt het lekker (en je komt klaar), hoe kun je daar geen gevoel bij hebben dan? |:(
Naja iets lekker vinden of ergens verliefd op worden zijn 2 andere zaken he
pi_190567114
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Naja iets lekker vinden of ergens verliefd op worden zijn 2 andere zaken he
Ja maar ja, je bent verliefd maar zou je ook een relatie willen dan?
pi_190567127
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:38 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ja maar ja, je bent verliefd maar zou je ook een relatie willen dan?
Ook 2 andere zaken denk ik. Je kan iemand wel heeeeeel leuk vinden, maar alsnog denken: een relatie zou niet werken/ we passen niet echt bij elkaar.
pi_190567282
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 13:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Tsja, als het gewoon leuk en zonder gedoe is, waarom zou hij er dan mee kappen? Jij bent degene met de twijfels en zolang jij de chille meid uit hangt is het ook niet zo raar dat hij denkt dat jij als volwassene prima zelf kan bepalen of je het nog de moeite waard vindt..
[..]

Loyaliteit naar jezelf is soms ook gewoon (h)erkennen wat je niet past en dan actief de grens trekken. Zodra je gaat lopen draaikonten over wat de ander allemaal wel of niet doet, houd je het niet meer bij jezelf.
Echt genieten doe je als je in het moment kan zijn, zonder er van alles bij te moeten halen. Als het niet voldoende is zonder bijvoorbeeld de bevestiging dat hij je wel meer leuk is gaan vinden, en het je verder verwart of zelfs stiekem kwetst dat je na zo een tijd niet meer voor hem bent gaan betekenen, dan moet je je toch eens gaan afvragen wat je dan denkt te doen door hier mee door te willen gaan. Niet hij, maar jij bepaalt jouw waarde.
Als je meer waard wil zijn voor iemand, solliciteer daar dan naar en blijf niet hangen bij iemand die je het eigenlijk kwalijk neemt dat ie je respecteert in je eigen beslissingen.
Zeker waar. Ik heb dit ook met hem besproken van, ja ik vind het moeilijk want ik heb soms het idee dat ik er gevoelens bij begin te krijgen. Waarop hij dan antwoord: ik kan er niks aan doen dat jij gevoelens krijgt, en als je het kut vind om er mee door te gaan omwille van dat dan moeten we stoppen. Deed wel pijn maar hij was tenminste wel eerlijk.
Ik voelde me daar echt een paar dagen flink kut over. Maar toen heb ik dus een heel goed gesprek gehad met mijn vader (niet dat ik hem al die details vertel, maar wel van: oke ik wil denk ik meer van iemand en ik voel me klote) en mijn vader zei: jij bent zelf naar hem toegegaan (klopt), vervolgens heb je een verwachting/verlangen bij iemand en vervolgens ben je boos dat diegene die aan je verwachting voldoet/het niet voor je waarmaakt. Terwijl die vent niet weet wat m overkomt. Je moet het geluk in jezelf zoeken, niet in iemand anders. Als je dat in zijn handen legt, dan heeft hij altijd de controle over jou geluk (zei mn vader). Jij wilt iets van hem, wat alleen jij jezelf kan geven op dit moment.
Dat gesprek heeft me echt goed gedaan en ook geholpen om die dingen los van elkaar te zien. Want ik dacht, laat ik er mee stoppen (serieus), omdat ik mezelf hier alleen maar pijn mee doe. Maar hij deed mij geen pijn, ik deed mezelf alleen maar pijn omdat ik een verwachting en een wens had, naar hem toe, waar hij niet aan (kan? wil?) voldoen waarmee ik dus mijn geluk in iemands anders handen leg ipv het heft in eigen handen te nemen.
Toen dacht ik: geniet ik van die seks? Ja. Moet ik er dan mee stoppen? Nee. Moet ik continu mijn gevoel erin blijven steken? Nee. Kan ik mijn gevoel stoppen? Nee. Dan laat ik mijn gevoel wel toe, maar heb ik er gewoon 0 verwachtingen en verlangens bij. En dat werkte heel erg bevrijdend. Ik voelde me ineens weer helemaal Zen. Zo van; mijn gevoel mag er zijn, maar de eindverantwoordelijkheid om gelukkig te worden ligt bij mijzelf, en niet bij die ander.
pi_190567297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:39 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ook 2 andere zaken denk ik. Je kan iemand wel heeeeeel leuk vinden, maar alsnog denken: een relatie zou niet werken/ we passen niet echt bij elkaar.
Ja precies. Dan kan die verliefdheid toch niet zoveel kwaad? Waait wel weer over.
pi_190567307

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2019 23:46:42 ]
pi_190567332
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:46 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ja precies. Dan kan die verliefdheid toch niet zoveel kwaad? Waait wel weer over.
Klopt, its happening :') bless me.
pi_190567347
Wijze man die pa van jou.
pi_190567543
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:47 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Klopt, its happening :') bless me.
Ze komen wel weer terug af en toe. _O- Mijn buik zit vol fladders nu. Super irritant dat het fysiek voelbaar is.
pi_190567670
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:54 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ze komen wel weer terug af en toe. _O- Mijn buik zit vol fladders nu. Super irritant dat het fysiek voelbaar is.
Jep, same here. Door dat hele gesprek met mn pa ben ik wel wat objectiever gaan kijken en sinds ik mijn verwachting over hem etc heb losgelaten voel ik me echt wel weer goed.
Maar nu heeft deze guy dus ineens een rare afspraak gemaakt voor zondag. Meestal doen we gewoon bootycall rond 22:00-23:00 of soms zelfs 1:00 (ik ben een vroege slaper dus laat me), maar nu opeens wil hij mij 18:00 al zien. Dit gaat nog wat worden
pi_190567753
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Jep, same here. Door dat hele gesprek met mn pa ben ik wel wat objectiever gaan kijken en sinds ik mijn verwachting over hem etc heb losgelaten voel ik me echt wel weer goed.
Maar nu heeft deze guy dus ineens een rare afspraak gemaakt voor zondag. Meestal doen we gewoon bootycall rond 22:00-23:00 of soms zelfs 1:00 (ik ben een vroege slaper dus laat me), maar nu opeens wil hij mij 18:00 al zien. Dit gaat nog wat worden
Heb je ook gevraagd waarom? Voordat je er iets achter zoekt, misschien moet hij in de avond weg.
pi_190567826
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 00:02 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Heb je ook gevraagd waarom? Voordat je er iets achter zoekt, misschien moet hij in de avond weg.
Nee, heb ik niet. Maar hij moet niet in de avond weg (dacht ik zelf nml ook al aan), dat weet ik. Hij werkt meestal 's avonds van 16/17 tot 3:00. Dus zegmaar als hij om 18 vrij is, dan heeft hij geen werk, en gaat daarna ook niks meer doen.
Vaak als hij in de avond iets heeft, dan gaat hij daarvoor niet ff liggen rampetampen want meneer is heel gelovig en hij wilt dan eerst weer naar huis om te douchen en te bidden en voor je het weet is de avond dan alweer voorbij! Dus dan plant hij gewoon een andere dag waarop hij mij om 23:00 ofzo ziet. Maar nu 18:00, its weird.
pi_190567923
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 00:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Nee, heb ik niet. Maar hij moet niet in de avond weg (dacht ik zelf nml ook al aan), dat weet ik. Hij werkt meestal 's avonds van 16/17 tot 3:00. Dus zegmaar als hij om 18 vrij is, dan heeft hij geen werk, en gaat daarna ook niks meer doen.
Vaak als hij in de avond iets heeft, dan gaat hij daarvoor niet ff liggen rampetampen want meneer is heel gelovig en hij wilt dan eerst weer naar huis om te douchen en te bidden en voor je het weet is de avond dan alweer voorbij! Dus dan plant hij gewoon een andere dag waarop hij mij om 23:00 ofzo ziet. Maar nu 18:00, its weird.
Vraag hem gewoon waarom hij om 6 wil komen haha dan is het uit je systeem.
pi_190570777
Het is natuurlijk maar net hoe je er zelf in staat...
2 jaar lang een fwb... waar ik absoluut erg aan gehecht ben.
Maar wel als vriend dus.
Zou hem niet meer kunnen missen... maar onze relatie bestaat dan ook uit veel meer dan “alleen even neuken omdat je geil bent”.
Het is ook iemand waar ik altijd mijn ei bij kwijt kan, die in de auto stapt met massageolie als ik mezelf om wat voor reden dan ook niet blij voel.
Waar ik mee meeleef als er aan zijn kant dingen niet lekker lopen.
Het is veel intenser dan puur seks.

En ik weet exact waar ik aan toe ben... en hij ook.
En dat is prima zo.

En ik ben toch echt geen vent :)
Zolang je nog diep van binnen alleen maar seks wil met je relatie danwel ik kan nu seks hebben met iedereen maar in een relatie ben ik monogaam want zo hoort dat is een fwb heel tricky qua mental state.

Als je diep van binnen beseft dat je prima seks kunt hebben omdat het fijn/lekker/leuk m/casual is zonder relatie.. dan is er niet perse iets aan de hand.
Al loop je dan natuurlijk nog steeds het risico daadwerkelijk verliefd te worden.. maar dat kan ook prima zonder dat je seks hebt.

Het ligt dus vooral aan hoe je er zelf in staat.
En of je diep van binnen.. mentaal in staat bent... om seks los te koppelen van liefde.
Als je seks kunt koppelen aan bijv vriendschap.. kan fwb prima en kun je dat jaren volhouden zonder issues.
pi_190570890
Eigenlijk gebruik je je fwb om voor jezelf te compenseren wat je miste, wat je kwetste.
Zo werkt dat niet... en puntje bij paaltje kwets je alsnog jezelf.

Ga eens lief zijn voor jezelf :)
Leuke dingen doen, jezelf herpakken, herstellen van je vorige relatie en jezelf weer terugvinden
en dan komt de rest vanzelf.
pi_190573515
Een belangrijk probleem:

Aantrekkelijke mannen worden vaak universeel aantrekkelijk gevonden (niet altijd, maar wel vaak). Deze mannen gaan met veel vrouwen naar bed, vaak als one night stand.

Deze vrouwen gaan dit (hoge) kaliber mannen als de standaard voor relatiemateriaal zien, terwijl ze voor deze mannen leuk ONS/FWB materiaal zijn maar meer niet.

Vrouwen laten dan leuke mannen schieten die WEL een relatie met hun aan willen gaan, maar deze mannen voldoen niet aan de inmiddels hoge standaarden van vrouwen, omdat ze weleens een echte hunk in bed hebben gekregen.

TLDR: veel vrouwen kunnen wel een 'lekkere man' krijgen voor 1 of een aantal nachten, maar denken dan ten onrechte dat mannen met dit 'kaliber van aantrekkelijkheid' de minimum wordt voor het aangaan van een relatie.

Zodoende zijn veel vrouwen 'Alpha Widows': https://therationalmale.com/2019/07/31/alpha-widows/
  zaterdag 21 december 2019 @ 13:26:48 #99
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_190573871
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:00 schreef jakosi het volgende:
Een belangrijk probleem:

Aantrekkelijke mannen worden vaak universeel aantrekkelijk gevonden (niet altijd, maar wel vaak). Deze mannen gaan met veel vrouwen naar bed, vaak als one night stand.

Deze vrouwen gaan dit (hoge) kaliber mannen als de standaard voor relatiemateriaal zien, terwijl ze voor deze mannen leuk ONS/FWB materiaal zijn maar meer niet.

Vrouwen laten dan leuke mannen schieten die WEL een relatie met hun aan willen gaan, maar deze mannen voldoen niet aan de inmiddels hoge standaarden van vrouwen, omdat ze weleens een echte hunk in bed hebben gekregen.

TLDR: veel vrouwen kunnen wel een 'lekkere man' krijgen voor 1 of een aantal nachten, maar denken dan ten onrechte dat mannen met dit 'kaliber van aantrekkelijkheid' de minimum wordt voor het aangaan van een relatie.

Zodoende zijn veel vrouwen 'Alpha Widows': https://therationalmale.com/2019/07/31/alpha-widows/
Belangrijke sidenote: Is slechts een theorie
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_190573892
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:00 schreef jakosi het volgende:
Een belangrijk probleem:

Knip
Andersom geldt dit natuurlijk ook wel weer voor incels die lelijke vrouwen links laten liggen.

Maar ja. Laat dat soort mensen zichzelf lekker uitroeien einzeinz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')