Ja snap ik, maar ben vooral benieuwd wat je er dan tegen kunt doen, als vrouw zijnde. Want het lijkt me toch dat je psyche sterker kan zijn dan je lichaamquote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef M1stral het volgende:
Heeft gewoon te maken met hormoonhuishouding. Dit is al zo vaak uiteengezet, niet alleen op FOK! overigens, dat ik je liever doorverwijs naar Google dan dat ik er tijd en energie in ga steken hier een heel lang verhaal van te maken.
Friends with benefits = gewoon knallen wanneer het je uitkomt met iemand die je redelijk goed kent maar geen relatie mee hebtquote:
Uh, oke.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Nouja "schadelijk". Seks is van nature uit een 'bonding tool', denk nog sterker voor vrouwen. Consequentieloos rondneuken bestaat dan ook niet. Moet dan ook altijd lachen om mensen die dit prediken.
Goed punt manquote:
Als het een bonding tool is, waarom geven sommige mannen dan 0. Oprecht ik weet dat dit een open deur antwoord ding is, maar ik ben echt gewoon benieuwd om het voor mezelf te snappen, zodat ik emotionele schade kan voorkomen.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Nouja "schadelijk". Seks is van nature uit een 'bonding tool', denk nog sterker voor vrouwen. Consequentieloos rondneuken bestaat dan ook niet. Moet dan ook altijd lachen om mensen die dit prediken.
Niet veel slapper dan het 'punt' dat jij maakte. Aangeven dat seks zonder consequenties niet bestaat is immers al tigmaal bewezen. Of je moet de definitie willen devalueren.quote:
oh dat heb ik sinds kort met mijn ex.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Friends with benefits = gewoon knallen wanneer het je uitkomt met iemand die je redelijk goed kent maar geen relatie mee hebt
Heerlijk. Ik niet gelukkig.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oh dat heb ik sinds kort met mijn ex.
0 is natuurlijk wel heel weinig. Dan had je ook geen seks. Denk dat de hersenen van man en vrouw net iets anders gefinetuned zijn. Waardoor mannen iets makkelijker afstand kunnen nemen. Ook de mindset is anders, cultuur etc.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:50 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als het een bonding tool is, waarom geven sommige mannen dan 0. Oprecht ik weet dat dit een open deur antwoord ding is, maar ik ben echt gewoon benieuwd om het voor mezelf te snappen, zodat ik emotionele schade kan voorkomen.
Lekkere manier om te zeggen dat ik me bij de feiten houd.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Niet veel slapper dan het 'punt' dat jij maakte. Aangeven dat seks zonder consequenties niet bestaat is immers al tigmaal bewezen. Of je moet de definitie willen devalueren.
Oke, misschien geeft de man iets meer dan 0. Maar niet genoeg om ook daadwerkelijk te geven en in actie over te gaan, wat je vaker ziet bij vrouwen. Dat ze afhankelijk gaan worden, janken etc. Dus door hormonen (zie comment hierboven). Maar HOE kan je dit bij jezelf stoppen. Ik heb soms die 'afhankelijke' gedachten etc maar ik handel er (nog) niet echt naar.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
0 is natuurlijk wel heel weinig. Dan had je ook geen seks. Denk dat de hersenen van man en vrouw net iets anders gefinetuned zijn. Waardoor mannen iets makkelijker afstand kunnen nemen. Ook de mindset is anders, cultuur etc.
Mijn foute bewoording maar daardoor wordt jouw punt niet minder juist.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lekkere manier om te zeggen dat ik me bij de feiten houd.
Niet, is natuur.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:00 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Oke, misschien geeft de man iets meer dan 0. Maar niet genoeg om ook daadwerkelijk te geven en in actie over te gaan, wat je vaker ziet bij vrouwen. Dat ze afhankelijk gaan worden, janken etc. Dus door hormonen (zie comment hierboven). Maar HOE kan je dit bij jezelf stoppen. Ik heb soms die 'afhankelijke' gedachten etc maar ik handel er (nog) niet echt naar.
Zoals ik zeg, geest boven lichaam. Ik weet dat het een nobel streven is (vertel mij wat over hoe wij door al die stofjes in ons brein etc worden beheerst) maar het moet toch ergens kunnenquote:
Nee.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:06 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, geest boven lichaam. Ik weet dat het een nobel streven is (vertel mij wat over hoe wij door al die stofjes in ons brein etc worden beheerst) maar het moet toch ergens kunnen
Ben je exclusief met je fwb? Of scharrel je ondertussen nog wel gewoon met anderen?quote:Op donderdag 12 december 2019 22:12 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Oke volgende vraag: hoe schakel je gevoelens/emoties uit (dan maar aan het einde van de keten gaan zitten)
Als je geest boven lichaam spul nastreeft, is het natuurlijk ironisch dat je over casual sex opent.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:06 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, geest boven lichaam. Ik weet dat het een nobel streven is (vertel mij wat over hoe wij door al die stofjes in ons brein etc worden beheerst) maar het moet toch ergens kunnen
Ik heb wel met anderen nog gescharreld (1 keer met een andere guy, omdat ik dacht: heb zin) maar dat was niet echt je van het (prima guy hoor, maar niet mijn type. seks was top). Daarna ben ik niet echt meer op zoek gegaan omdat ik gewoon druk ben en omdat ik plat gezegd gewoon mijn fwb's lichaam ken en hem ook 'ken' en dat vind ik gewoon chill.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ben je exclusief met je fwb? Of scharrel je ondertussen nog wel gewoon met anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |